Kalsarikänniketju

  • 5 237 009
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja nyt tähän välii se biisi, mikä romminhakumatkallani jäi soimaan päähän..ISKELMÄ-asemalta, mitä vieläkin ihmettelen, eli leidiis änd Carlsbergmans.. Nasaret: http://www.youtube.com/watch?v=L2BjJbKQkgc

Eipäs oo tullu tuota iskelmältä bongattua, vaikka sitä jonkinverran kuuntelenkin. Meikäläiselle aina osuu ne kaikenmaailman Kari Tapiot ja Meiju Suvakset, kun yritän bongailla Johanna Kurkelaa sieltä. Katkeruus kasvaa...

Tätä Where are you nowkipalettakin kuuntelee.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jokos btw se sun musiikillinen dilemmas on ratkennut MKH? Siis sen kadotetun levyn metsästys?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jokos btw se sun musiikillinen dilemmas on ratkennut MKH? Siis sen kadotetun levyn metsästys?

Kiitos vaan kysymästä, ongelma ei oo kadonnut tasan mihinkään, kohta ollaan taas siinä pisteessä, että teen sen biisin sitten itse. Jolloin kuten mainitsit joskus, naapurit on hätää kärsimässä. Elikkä sen on sitten pakko onnistua aika helvetin hyvin, että voin ostaa jonkun pahvilaatikon kodiksi myyntirahoilla.

Joo, ei sitä levyä kyllä tunnu löytyvän mistään. Omituista on, kansa vaatii uudelleenjulkaisua!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Et usko, mutta pienen hymyn sai aikaan, kun tässä kuuntelen juutuupista Pearl jamia, ja hakutuloksissa oli tämä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=hkbdP7sq0w8&feature=user

Täähän on muuten hieno biisi.

Pearl Jam, pändi joka auttoi minua löytämään nykyisen tyttöystäväni, joka ei tiedä minun olemassaolostani mitään, ei ole koskaan ollut missään tekemisissä kanssani, ei ymmärrä kieltäni ehkä ja on saksalainen..

..eipähän tuu riitoja tapeteista, alkoholista ja rahasta. EI kyllä sitten toistaalta tuu mitään muutakaan. vittu!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Täähän on muuten hieno biisi.

Täähän on se, mitä olet mainostanut, jo kauan..

Eihän teillä ole edes kieliongelmia sun tyttelis kans, kun osaat vain lausua ich kom, ich kom ja liipe dich. Naisille nää yleensä riittää. Ja (jäljellejääneen) palkan kotiin kantaminen...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Täähän on se, mitä olet mainostanut, jo kauan..

Eihän teillä ole edes kieliongelmia sun tyttelis kans, kun osaat vain lausua ich kom, ich kom ja liipe dich. Naisille nää yleensä riittää. Ja (jäljellejääneen) palkan kotiin kantaminen...

No niin on, mut yritin olla silleen, että en olis koskaan mainostanut sitä.

Hehe..muuten ymmärsin, mut mitä toi viimenen "liipe dich" tarkottaa? Kyllä se meidän suhteessa on niin että kumpikin käyttää omia rahojaan siihen asti kunnes tyttö alkaa tienata enemmän jollon tehdään kristillinen tasajako sen tuloille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hehe..muuten ymmärsin, mut mitä toi viimenen "liipe dich" tarkottaa?

Kun en hampuria puhu, niin koitin sanoa, että ich kom= minä tulen.. ja Ich liebe dich= rakastan sinua... pirukaan ota selvää ( paitsi Scholl) noista sakemannien ääkkösistä ja niiden järjestyksistä...

Editttiä.. Siis mitä muuta nainen haluaa kuulla? Minä tulen= nainen on hyvä sängyssä, kun mies saa ja se rakastaa sitä, eli tunne-elämäkin on kunnossa...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kun en hampuria puhu, niin koitin sanoa, että ich kom= minä tulen.. ja Ich liebe dich= rakastan sinua... pirukaan ota selvää ( paitsi Scholl) noista sakemannien ääkkösistä ja niiden järjestyksistä...

Joo, en minäkään sitä oikeen puhu, kuuntelisin kyllä ihan varmaan mielellään. Tuo Ich kom on ihan tuttu tuota...jostakin filmistä ehkä. Nii tuota toista en siinä kuullut. Mutta pidän mielessä nuo kun lähden sinne saksaan.

Kunha jotain sopertaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mutta muista säilyttää tavoite: "Vuoden runoilija on vähän suppea, minä tähtään siihen, että olen vuosisadan runoilija"- Juice Leskinen.

Kyllä tavoitteet pidän korkealla. Pakko on miehen ansaita jokapäiväinen leipänsä. Voin huomiseksi kyhätä haikun, jolla saan kaikki kyyneliin, ilosta surusta tai silkasta vitutuksesta, että joku moista skeidaattosta kehtaa julkituoda.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Voin huomiseksi kyhätä haikun, jolla saan kaikki kyyneliin, ilosta surusta tai silkasta vitutuksesta, että joku moista skeidaattosta kehtaa julkituoda.

Se (haiku) meitä alkaa jo nyt pelottamaan. Herranpelko on kaiken alku...
Banskunviljelijäkin lähettelee terveisiä, töissä ja ilmeisen onnellinen, kun ei joudu osallistumaan tähän saastaan. ( voiko miestä enempää vituttaa...hehe)
No, mä nostan rommitotin Banskulle, vain 54:sta, mutta poistaa kurkusta sen pahan maun, jota koin äsken, kun kuulin, että on selvinpäin... Otetaanhan MKH taas yhet..
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kippis vaan kalsareille, ilmoittaudun toki niin myöhään että kohta on kalsarit ohi. Vaan sitä fiilistä ei voita mikään kun on saanut jotakin aikaan ja palkitsee itsensä kalsarijurrilla. Ei voi olla parempaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Se (haiku) meitä alkaa jo nyt pelottamaan. Herranpelko on kaiken alku...
Banskunviljelijäkin lähettelee terveisiä, töissä ja ilmeisen onnellinen, kun ei joudu osallistumaan tähän saastaan. ( voiko miestä enempää vituttaa...hehe)
No, mä nostan rommitotin Banskulle, vain 54:sta, mutta poistaa kurkusta sen pahan maun, jota koin äsken, kun kuulin, että on selvinpäin... Otetaanhan MKH taas yhet..

No otetaan viel yhet, katos kun pitäs varmaan lopetella kohta kun olis vähän tarvetta autoilla tos aamun synkkinä tunteina ja minä tunnen vastuuni jotakuinki. Teen banskullekkin oman haikun tossa huomisen aikana. Älä vaan kerro sitä sille tai se ei ilmaannu paikalle olleskaan. Vai että töissä vaan tähän aikaan, pirulauta!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kippis vaan kalsareille, ilmoittaudun toki niin myöhään että kohta on kalsarit ohi. Vaan sitä fiilistä ei voita mikään kun on saanut jotakin aikaan ja palkitsee itsensä kalsarijurrilla. Ei voi olla parempaa.

Ei voi olla, ei. Ilmalasta tuulee sittenkin... Teretulemast.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vitun päissä...mukava...jatketaan näin..meni viiis minuuttia kirjotaaa tämä..oli jotKI ai mttA MIWTRITTÄÄÄN WENAINL Goodbye Sam

EDIT: Huorat, sori akat, vituttaa! Edelliset neljä on lähinnä pilannu allekirjoittaneen elämää...vittu! Paskaako näistä.. juodaaan nyt ja juokoot toiset omiaan!!! Irwin tiesi kaiken..
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tänk juu, Ilmala rulettaa ja eiköhän tämä vielä teillekin selviä. Hieno kausi edessä ja ac/dc riittää heti ekasta paikallisesta lähtien. hyvä huppeli tämä, kun vaan odottelee.

Hyvä kausi, in deed! Huppeli on hyvä, kun jaksaa olla ja nauttia, moni vain odottaa jotain suurta kokemusta, mutta nautinto löytyy niistä pienistä.. kokonaisuus ja huolettomuus, mahdollisuus nauttia.

MUTTA HERÄÄ JO ILMALA, SUA ON JO TAKLATTU!! SE OLI KIP BRENNAN..

En vain malttanu olla puuttumatta tuohon`" eiköhän se selviä teillekkin"-juttuun..
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Avasinpa KOFFIN ja ilmottaudun mukaan kalsarointiin. Iltavuoro tuli duunissa väännettyä, eikä vielä nukuta. Vaimo koitti houkutella nukkumaan, mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. Korkaanpa lisää KOFFIA ja selailen jatkista.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kippis ja öitä. Oli niin hyvät vastaukset, että heitänpä ison mällin huuleen, pohdiskelen ja nukahdan.

Alkais jo, kausi alkaa vasta kun lyödään naapuria nokkaan ;)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Avasinpa KOFFIN ja ilmottaudun mukaan kalsarointiin. Iltavuoro tuli duunissa väännettyä, eikä vielä nukuta. Vaimo koitti houkutella nukkumaan, mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. Korkaanpa lisää KOFFIA ja selailen jatkista.

Suorastaan helvetin hyvä idea.

Haetaan vaihteeks koffia sakun sijasta. On tylsää mut onneks tuolle tuplayhdyssana -ketjulle voi aina nauraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös