Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oon sentäs tänään ollut senverta hyvä jätkä, että palkitsen itseni muiden puolesta oluella. Ei mitään ylettömyyksiä sentään, mutta sopivasti. Että hiphei vaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sielu tyydyttyy

Uleåmordorissa, tarkemmin Uleånsuussa vietetään vaimon kanssa kesän viimeistä pikkulauantaita. Lomat loppuu kummaltakin su:na.

Katellaan Prick Botheria ja syyvvään lehtipihviä ja juuvvaan valkoista viintä (Kato Neekeri! -merkkistä).

Tunnetaan huolta ja naamat on kuin ois syönyt yoghurttia.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Nettiyhteyden avauksen kunniaksi avautuu bisse tai pari. Kiitos DNA, kun kusitte mun netit 6 päiväksi..

Kaapissa oikea läjä jämiä ryyppyreissuista:
2kpl. GrafenWalder
1kpl. FIZZ "kuiva siideri"
1kpl. Silver Star Mojito
2kpl. LapinKultaa tölkissä
1kpl. Olvi -pulloa
1kpl. Ryssäolutta (joku paikallinen karhu tjms.)
8kpl. Ruotsalaista Carlsbergia (löysää ja pahaa)

Osa jää sitten huomiselle! (Y) :yeah, sure:

Ettekai anna mun hörppiä yksin?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ettekai anna mun hörppiä yksin?

Täh? No, melkein lipsahti, mutta flunssan parantamiseen kuuluu iso leka rommia, joten sellainen piti äsken hakea.
Autossa ihmettelin, kun asema sattui olemaan iskelmä, niin siellä soi Nasaretin Love hurts... Iskelmällä. No, kai tämä ilta tässä totejen seassa kuluu. Huonomminkin vois mennä...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jo riittää tapetointi ja maalaaminen. Muijalla paloi hihat omaan päättämättömyyteensä, sillä sopivaa Tikkurilan värikarttaa ei kuulemma löydy. Nyt se on sitten loputon suo eri värisiä läiskiä telalla sutiessa seinään, eikä yksikään yhdistelmä passaa...

Perkele, paneloin koko seinän kohta, niin päästään muuttamaan. Eihän siihen olekaan kuin muutama päivä enää aikaa, joista joudun yhden päivän ainakin olemaan poissa.

Joten KiPPiS JA KULAUS! Skoolaan kanssanne, arvon pläkhoorsklubin miehet.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jumankauta, tuli heitettyä parinkilsan lenkki tossa ja nyt olo on aika urheilullinen, ajansäästämiseksi heitin sen autolla kun sato vettäki ja olis muuten ehkä tullu hiki. Palkitsen itseni oluella, pientä tuntumaa huomiseen tässä otan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jumankauta, tuli heitettyä parinkilsan lenkki tossa ja nyt olo on aika urheilullinen, ajansäästämiseksi heitin sen autolla kun sato vettäki ja olis muuten ehkä tullu hiki. Palkitsen itseni oluella, pientä tuntumaa huomiseen tässä otan.

Sulla oli siis oluet loppu. No, onhan sitä jokunen muukin antautunut tuohon urheilun hianoon maailmaan, pakon edestä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joopa joo ja täällä tänään. Näköjään ei seuraavaan 4 viikkoon mitään hommia (näillä näkymin) perjantaina, lauantaina eikä sunnuntaina (ei töitä eikä opiskelua). Vietetään sitten pitkää viikonloppua. Huomenna 10.00 kaverin kanssa Ruoholahteen verkkokauppa.com:iin, jos olen siinä kunnossa. Viskiä ja giniä olen juonut kello 14.30 lähtien, hissukseen. Nettipokeria pelaan myös.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sulla oli siis oluet loppu. No, onhan sitä jokunen muukin antautunut tuohon urheilun hianoon maailmaan, pakon edestä.

NO sikäli ihan totta, että kyllä sieltä ikäänkun muistoksi tuosta suorituksesta tarttui matkaan myös laatikollinen olutta. Ostin muuten Carlsbergiä jälleen.

Siirrynpäs musankuuntelun pariin tässä samalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ostin muuten Carlsbergiä
No ei ole helppoa sielläkään. Ainoa vihreään tölkkiin vangittu nektari joka on toiminut niin nautintoaineena kuin myös vahvalti humalahakuisessakin juomisessa, oli tuo Keskon myymä jumalainen "Royal Dutch". Carlsbergiä ei vain kertakaikkiaan, ei, ei pysty eikä kykene.

Lahden Sinistä tässä, sekä Santtua. Luonnollisesti.

3 päivää päällä olleet remppakamppeet haisevat miehekkäälle. Parvekkeelta asti.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tänään alkoi meikäläisellä viikonloppu. Ilmottaudun siis mukaan. Tän illan menu on 24 Saku sammakkoa ja Metallican koko tuotanto.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No ei ole helppoa sielläkään. Ainoa vihreään tölkkiin vangittu nektari joka on toiminut niin nautintoaineena kuin myös vahvalti humalahakuisessakin juomisessa, oli tuo Keskon myymä jumalainen "Royal Dutch". Carlsbergiä ei vain kertakaikkiaan, ei, ei pysty eikä kykene.

Lahden Sinistä tässä, sekä Santtua. Luonnollisesti.

3 päivää päällä olleet remppakamppeet haisevat miehekkäälle. Parvekkeelta asti.

Perkele! Joku kiukutteli viimekskin kun ilmotin ylpeänä juovani Carlsbergiä, mut oon muutenkin perseestä. Ajattelin itekkin tossa vähän maalailla seiniä huomenissa.

Perjantai, alkoholia ja ihan pikkiriikkinen maalaushomma, päättynee siihen että herään lauantai-aamuna lattialta tela kuivaneena tukkaan kiinni, maalipurkki heitetty pitkin sänkyä, sohvassa valkoinen telanlevyinen raita ja ovessa naapurin kiittelevä lappu ulko-ovensa maalaamisesta..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Perkele! Joku kiukutteli viimekskin kun ilmotin ylpeänä juovani Carlsbergiä, mut oon muutenkin perseestä. Ajattelin itekkin tossa vähän maalailla seiniä huomenissa.

Perjantai, alkoholia ja ihan pikkiriikkinen maalaushomma, päättynee siihen että herään lauantai-aamuna lattialta tela kuivaneena tukkaan kiinni, maalipurkki heitetty pitkin sänkyä, sohvassa valkoinen telanlevyinen raita ja ovessa naapurin kiittelevä lappu ulko-ovensa maalaamisesta..
PAIKKA ON SINUN!

Maksan lentoliput, tuu maalaan toi kämppä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Perjantai, alkoholia ja ihan pikkiriikkinen maalaushomma, päättynee siihen että herään lauantai-aamuna lattialta tela kuivaneena tukkaan kiinni...

Kerran, kun piti listottaa ja maalata pojan huonetta, niin heräsin aamusella, poikittain sängyllä ja farkut jalassa. Mietin siinä hetken ja muistan aloittaneeni projektin, siis maalarinteippien laittaminen, peittely.. ja sitten filmi katkeaakin, totaalisesti. Siinä sitten pohdin, että mitä vittua, kun farkutkin olen saanu jalkaan... Tunnin pari mietin ja palkäsin pahinta ja uskaltauduin pojan huoneeseen katsoamaan.
Kaikki oli tehty ja hyvin ja vielä siivottukkin. Kuiteista päätelleen olen saunomisen jälkeen menny vielä baariinkin, mutta ei ihme, jos tollasen jälkeen ei vaan yksinkertaisesti jaksa muistaa mitään. Liikaa hommaa yhdelle ihmiselle, mutta mitä sitä nyt sitten ei tekis kaljapäissään...
Ottakaahan kaljaa, niin onnistutte.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
..Kaikki oli tehty ja hyvin ja vielä siivottukkin. Kuiteista päätelleen olen saunomisen jälkeen menny vielä baariinkin, mutta ei ihme, jos tollasen jälkeen ei vaan yksinkertaisesti jaksa muistaa mitään. Liikaa hommaa yhdelle ihmiselle, mutta mitä sitä nyt sitten ei tekis kaljapäissään...
Ottakaahan kaljaa, niin onnistutte.

Kyllä se vaan aina yllättää mihin kaikkeen sitä pystyykään pienellä tsemppaamisella oluen voimin. Tapetoinnit tein tänne samalla juoden ja tuli ihan perkeleen hyvä.

Kivaahan sellanen pieni nysvääminen on, mutta sitten jos ruvetaan tekemään ihan oikeeta remppaa niin voi ottaa jo hermoille.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kivaahan sellanen pieni nysvääminen on, mutta sitten jos ruvetaan tekemään ihan oikeeta remppaa niin voi ottaa jo hermoille.

Samaa toi yks nainen jutteli miehestään mulle ja siksi kai "suuremmat" rempat jäikin minun harteilleni. Nysväämiseen kykenee kaikki.. Ja hommat ei ole edes kiinni työkalusta, kun vain osaa, niin osaa..
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Kerran, kun piti listottaa ja maalata pojan huonetta, niin heräsin aamusella, poikittain sängyllä ja farkut jalassa. Mietin siinä hetken ja muistan aloittaneeni projektin, siis maalarinteippien laittaminen, peittely.. ja sitten filmi katkeaakin, totaalisesti. Siinä sitten pohdin, että mitä vittua, kun farkutkin olen saanu jalkaan... Tunnin pari mietin ja palkäsin pahinta ja uskaltauduin pojan huoneeseen katsoamaan.
Kaikki oli tehty ja hyvin ja vielä siivottukkin. Kuiteista päätelleen olen saunomisen jälkeen menny vielä baariinkin, mutta ei ihme, jos tollasen jälkeen ei vaan yksinkertaisesti jaksa muistaa mitään. Liikaa hommaa yhdelle ihmiselle, mutta mitä sitä nyt sitten ei tekis kaljapäissään...
Ottakaahan kaljaa, niin onnistutte.

Kerran kävi vastaavanlainen tilanne, kaverin kämppää maalailtiin, tapetoitiin ja laiteltiin uusia listoja. Seuraavana aamuna herättiin toiselta puolelta kaupunkia ja ihmeteltiin että mitäs vittua? "Missähän kunnossa kämppä on..."
Seuraava dösä kämpille ja kaikkien yllätykseksi kämppä oli hyvässä kunnossa. Tapetit seinäs, listat paikoillaan ja maalit kohillaan. Noh, ajateltiin sitten juhlistaa onnistunutta remonttia muutamalla oluella. ;)

btw; lonkero on hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
harmaa talous jyllää, sillä kirjattavia tuloja ei ole. Matkakulut vain.

Talkookaljat ovat kirjaamattomia luontaisetuja.

Talkookaljat kuulostaa riittävältä tälläerää. Toisinsanoen hyödyn tästä eniten ikinä yrittäjyysaikanani, joka on alkanut jo kauan aikaa sitten.

"MKH&Lainapoika co. - pienet remontit jo tuntien kokemuksella"

Samaa toi yks nainen jutteli miehestään mulle ja siksi kai "suuremmat" rempat jäikin minun harteilleni. Nysväämiseen kykenee kaikki.. Ja hommat ei ole edes kiinni työkalusta, kun vain osaa, niin osaa..

Näin on asiat, kiva olla jonkun "apuna" jos huomaa hiljalleen tekevänsä kaiken itse.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Näin on asiat, kiva olla jonkun "apuna" jos huomaa hiljalleen tekevänsä kaiken itse.

Niinno.. en mä apuna ollu, enkä auttanut. Ihan "pääurakoitsija".. neljäkertaa päivässä... Kuten sanoit, toiset tykkää nysväämisestä ja toiset ei. Tämä nainen oli kyllästynyt nysväämiseen...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jaaha, nyt ymmärrän kielteisen kantanne Carlsbergiin, tähän tölkinkylkeen oli kuivanu jotain mälliä. Mitähän helvettiä ne siellä tehtaalla oikein touhuaa..

Oi! seuraa iloinen tiedoitus: Noin 6 minuuttia kestänyt kuivakausi on päättynyt ja ulkona sataa vihdoin vettä, kuivuus on ohi oi veljet! HALLELUJAA!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös