Kalsarikänniketju

  • 5 245 049
  • 66 698

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Haluasin kyllä tietää mikä vitun yhdyssana kohtapainotus muka on? Ei helvetti sentään? Kun sitä joku onneton keksii yhdyssanan mihin ei kukaan keksi jatkoa (meikäläinen mukaan lukien) niin pitääkö sitä keksiä uusia sanoja pesän toivossa, mitä häh? Kunhan kysyn vaan, notta mitä peliä tämä sitten on. Fairplay pah. Saakelin vilunginpelaajat. Tää muistetaan ja pitkään.

Jottei viesti menisi liian uhkailevaksi niin todetaa että perunarutto sentään.

edit. Toki voin olla täysin metsässäkin tän uhoiluni kanssa ja kohta joku suomenkielentutkija tulee ja toteaa että näin tämä menee, mutta hevillä en luovuta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Haluasin kyllä tietää mikä vitun yhdyssana kohtapainotus muka on? Ei helvetti sentään? Kun sitä joku onneton keksii yhdyssanan mihin ei kukaan keksi jatkoa (meikäläinen mukaan lukien) niin pitääkö sitä keksiä uusia sanoja pesän toivossa, mitä häh? Kunhan kysyn vaan, notta mitä peliä tämä sitten on. Fairplay pah. Saakelin vilunginpelaajat. Tää muistetaan ja pitkään.

Jottei viesti menisi liian uhkailevaksi niin todetaa että perunarutto sentään.

Kohtapainotus, esityksessä painotetaan tiettyä asiaa, joka on tärkeämpi kuin muut kyseisessä esityksessä olevat asiat. Jolloin sitä asiainkohtaa painotetaan enemmän kuin muita, jollon syntyy kohtapainotteinen esitys.

Ettäs tiiät Iigerson!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kohtapainotus, esityksessä painotetaan tiettyä asiaa, joka on tärkeämpi kuin muut kyseisessä esityksessä olevat asiat. Jolloin sitä asiainkohtaa painotetaan enemmän kuin muita, jollon syntyy kohtapainotteinen esitys.

Ettäs tiiät Iigerson!

Ymmärrän kyllä merkityksen, mutta onko se sitten saatana yhdyssana tai siis sana ollenkaan? Mitä täh häh? Helmikin vei sitten kajakin takasin samalle karille (miksi?) ja kohtavaara ei ainakaan ole mikään yhdyssana mikä pelastaa tästä pinteestä.

Nyt kun tarkemmin kelasin niin voi se kohtapainotus yhdyssana olla mutten silti aivan vannoisi. No sovitaan näin niin päästään josku ettiäpäin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ymmärrän kyllä merkityksen, mutta onko se sitten saatana yhdyssana tai siis sana ollenkaan? Mitä täh häh? Helmikin vei sitten kajakin takasin samalle karille (miksi?) ja kohtavaara ei ainakaan ole mikään yhdyssana mikä pelastaa tästä pinteestä.

Nyt kun tarkemmin kelasin niin voi se kohtapainotus yhdyssana olla mutten silti aivan vannoisi. No sovitaan näin niin päästään josku ettiäpäin.

Minä vannoisin, varsinkin nyt kun hikikarpalot otsalla yritin jopa ilman olutta selitellä asiaa parhainpäiten, että menis läpi edes jollekkin moinen tarkotyskyhäelmä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän kyllä merkityksen, mutta onko se sitten saatana yhdyssana tai siis sana ollenkaan? Mitä täh häh? Helmikin vei sitten kajakin takasin samalle karille (miksi?) ja kohtavaara ei ainakaan ole mikään yhdyssana mikä pelastaa tästä pinteestä.

Nyt kun tarkemmin kelasin niin voi se kohtapainotus yhdyssana olla mutten silti aivan vannoisi. No sovitaan näin niin päästään josku ettiäpäin.

on se yhdyssana, minähän en virheitä tee ja jos teen niin niitä ei saa mainita :I
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
on se yhdyssana, minähän en virheitä tee ja jos teen niin niitä ei saa mainita :I

Täähän on niin penailua ettei edes The Pena pystyisi iskemään paremmaksi. Kyllä The Penan opit on näemmä hyvin tarttuneet kannattajiinkin. Niih! Missä on nyt se saatanan ÄLPPOMK klubbeni? Tää oli sitten mukamas ironinen viesti.

Mutta siis luotan teihin joten jatketaan.

Asiasta toiseen kohta pitää mennä kyllä untenmaille sen verran alko haukotuttelemaan tässä hetki sitten.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Juu, meillä ja varsinkin mkh:lla on vankka penakoulutus takana :))

MKH onkin sitten jo ties monenko sukupolven HIFK:n kannataja, joten luulis ainakin. Eikös se ollu sun isoisäs, joka aloitti ..olikse kymmenottelulla?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo se on sitte perkeleen hankala toi unetus, kun senkanssa ei oikeen voi jatkella ryyppäilyä vaikka miten haluais.

Jepsistä näin se menee tai kyllähän sitä jos jaksais kahvia keitellä ja kaikkensa unta vastaan tehdä niin sitten, mutta minen nyt jaksa. Eli hyvät illan jatkot vaan kaikille ja näkyillään sitten taas joskus.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Penakoulutus...hei, kaverit, vittu! Minä ja pena!

WOOOH!!

Jos tuossa ei oo syytä ottaa olutta niin..vittu, tippa linssissä jukoliuta!

edit. eivittu, nyt ottaa tiukille tään hervottoman naurukohtauksen kanssa, kiitti!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä nyt vaan oon niin hauska ihminen. Ihan oikeesti mua jaksaa lämmittää toi HIFK tuolla mkh:n suosikeissa ;)))))

Pakko nyt ottaa ihan konjakki.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olenpa dilemman eteen joutunut. Nimittäin puolet oluista on juotu.

Onko minulla siis vielä puolet oluista jäljellä vai enää puolet oluista jäljellä?

Vanha fraasi "olut on ja pysyy", on joka tapauksessa osoittautunut vääräksi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mä nyt vaan oon niin hauska ihminen. Ihan oikeesti mua jaksaa lämmittää toi HIFK tuolla mkh:n suosikeissa ;)))))

Pakko nyt ottaa ihan konjakki.

Voi kuule, se on sinne mittatilaustyönä kirjailtu. Ihan nimenomaan Helmin mieltä lämmittämään ja onhan se kiinnostavin liigajoukkue tällähetkellä. Eeen mää mikään kloorihuntteri ooo, kun tota ny vaan sattu näi että tuota...

Toki se konjakki kannattaa silti ottaa.

Tahto: sinul on puolet jälellä. On meitin arvio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös