Kalsarikänniketju

  • 5 246 206
  • 66 703

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Huono baarimestari sulla kyllä ei voi muutakaan. Ei kai se oo vaan se Suomen miljönääri Jussi rastapää?

Niin ja kaipa se on mahdollista vaikkakin hyvin epätodennäköistä siis laulaa saksaksi mukamas kauniisti. Epäilen tätä toki syvästi. Mä luulen että sä vaan oot lumoutunut ton lyylis kauneeteen vaikka ne muodot puuttuukin ja et kuule ollenkaan sen laulua. Vai voiks sä linkittää tähän sitten kauniisti laulettua saksaa, häh?

Mennään muuten pieksee jerkun rakkaus yhdyssanaleikkisessä. Helmi vois kyllä tulla tännekkin jotain runoilemaan. Näin jerkun poissa ollessa vois meilläkin supernaistenmiehillä olla jotain mahkuja. Niin mutta sähän olitkin sitä uskollista sorttia. No parempi mulle.

edit. kato kolmaskin osallistuja löytyi. Hienoa!

edit2. Menipäs tää nyt vaikeaksi eli hienolta kuulostaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Huono baarimestari sulla kyllä ei voi muutakaan. Ei kai se oo vaan se Suomen miljönääri Jussi rastapää?

Niin ja kaipa se on mahdollista vaikkakin hyvin epätodennäköistä siis laulaa saksaksi mukamas kauniisti. Epäilen tätä toki syvästi. Mä luulen että sä vaan oot lumoutunut ton lyylis kauneeteen vaikka ne muodot puuttuukin ja et kuule ollenkaan sen laulua. Vai voiks sä linkittää tähän sitten kauniisti laulettua saksaa, häh?

Mennään muuten pieksee jerkun rakkaus yhdyssanaleikkisessä. Helmi vois kyllä tulla tännekkin jotain runoilemaan. Näin jerkun poissa ollessa vois meilläkin supernaistenmiehillä olla jotain mahkuja. Niin mutta sähän olitkin sitä uskollista sorttia. No parempi mulle.

Jahah, Eageri lykkää pahaa...no mutta.

Kauniisti laulettua saksaa, voi tosiaan olla että olen vaan lumoissani, joten luotankin sinun puolueettomaan arvioon tässä

Joo, kyllä meitit yksissä tuumin peittoaa Helmin, jos oikeen pinnistetään, parempa kyllä olis että Helmikin keskittyis vaan kk-ketjuun eikä mihinkään yhdyssanahömpätykseihin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Iltaa vain teille...

Onkohan täällä jokin etiketti, että miten pitää käyttäytyä, kun ekaa kertaa osallistuu teitin ketjuun?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onkohan täällä jokin etiketti, että miten pitää käyttäytyä, kun ekaa kertaa osallistuu teitin ketjuun?

No ekan pitää sillee esitellä ittensä ja sit pitää todistaa et on iha vitu paha jäbä ja sit senjälkee pitää olla heittää pahaa läppää

Morjes jerkku, raahaas Helmi tänne.

edit. vitun nopeeta toimintaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kauniisti laulettua saksaa, voi tosiaan olla että olen vaan lumoissani, joten luotankin sinun puolueettomaan arvioon

Mun puolueeton arvio sanoo että saksaa voi sittenkin laulaa kauniisti. Aikaisempien mielikuvien vallassa olisin voinut väitää että mongoliaakin voipi laulaa kauniimmin, mutta sun rakkautes muutti kaiken. Täytyy sanoa että Ich leibe ihnen vai miten se sanotaankaan sillä mun kolmen lukiokurssin saksalla ei ihan kuuhun mennä. Mä oon kuitenkin herrasmies ja annan sun koittaa onneas eka. Kun sitten epäonnistut niin mä lumoan ton neitosen. Muodottomuus hyväksyttäköön jos on noin nätti naama (näytti nätimmältä tossa kuin siinä edellisessä pätkässä minkä näin) Helvetti sentään.

Niin ja Helmi se tässä on vähän taka-ajatuksena.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No ekan pitää sillee esitellä ittensä ja sit pitää todistaa et on iha vitu paha jäbä ja sit senjälkee pitää olla heittää pahaa läppää

Morjes jerkku, raahaas Helmi tänne.

edit. vitun nopeeta toimintaa.

Yo man, I'm bad ass motherfucker!!111!!
No, käyn pyytääs tota Helmee, kun meinaa vähän väsyä... Kyllä se vielä jaksaa, rundin tai pari. leikkii nukkuvaa vaan, ei muuta..
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
´
No ekan pitää sillee esitellä ittensä ja sit pitää todistaa et on iha vitu paha jäbä ja sit senjälkee pitää olla heittää pahaa läppää

Tää kuulostaa siltä kuin vittuilisit meikäläiselle. Saakeli. No ei vaineskaan. Niin ja minä mistään huumorista kuulukkaan.

Niin jerkulle täältäkin tervehdys. Mites sun ja Helmin suhde on edistynyt. Helmikin voi toki vastata kerta kun liian nopialla päällä ainakin mulle sattuu olemaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin ja Helmi se tässä on vähän taka-ajatuksena.

Niin tottakai, mut se taitaa olla niin, että kilpaillaan tosta Saksattaresta, koska ollaan kun nallit kalliolla jerkun viedessä satanolla.

Yo man, I'm bad ass motherfucker!!111!!
No, käyn pyytääs tota Helmee, kun meinaa vähän väsyä... Kyllä se vielä jaksaa, rundin tai pari. leikkii nukkuvaa vaan, ei muuta..

Nonii, asiaa jerkus. Kyllä se Helmi jaksaa perkale, kun vähän innovoit sitä jaksamaan.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Njoo, jonkun oluen tässä nauttinut ja avovaimon kanssa on välit pysyneet ihan hyvänä (n.824km). Ei vaan, avovaimoa on kieltämättä hieman ikävä ja johan tässä taitaa unelle joutaa, ainakin allekirjoittanut. Perkele, on päässyt kunto rapistumaan, mitä siis tehdä?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Niin tottakai, mut se taitaa olla niin, että kilpaillaan tosta Saksattaresta, koska ollaan kun nallit kalliolla jerkun viedessä satanolla.

Näin toki käy ja on jo käynytkin, joten luovitin jos suosiolla kun jerkku tuli urosleijonan tavoin puolustamaan reviiriään. Yritin vain tossa paljastaa omaa kieroa suunnitelmaani Helmin päihittämiseksi yhdyssanapelisessä, mutta hivenen laihat on tulokset silläkin saralla. Pikku hiljaa pikku hiljaa.

Teillähän näyttäs ihan selvästi olevan vuosisadanromanssi kyseessä. Niin ja mielis en tarkoittanut suo ja saksatarta. Valitettavasti hah hah haa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Oujee, popcorneja sekä 3d-lasit kehiin. Tää on tosielämän salkkareita paraimmillaan, Iiger älä missaa tätä.

Miksi? No leikitään sitten seuraa johtajaa ja mennään perässä eli poppareita täälläkin. Niin ja salkkareista ei löydy mitään positiivista sanottavaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eager jumitit tolla omituisella sanallasi koko yhdyssana-pelin, onkos nyt hyvä mieli?

Kerran kun kysyit (kohteliaana miehenä kiitän kysymästä) niin itse asiassa tuntuu aivan sairaan hyvältä. Mä ja siis yksin mä pysäytin koko ketjun. Semmosta itse tyydytystä tuottaa että ei naista enää tänä vuonna sitten tarivitakkaan. Niin ja mitä siinä sanassa vikana on? Kysympä vaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös