Kalsarikänniketju

• 5 310 495
  • 66 757

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kauniisti laulettua saksaa, voi tosiaan olla että olen vaan lumoissani, joten luotankin sinun puolueettomaan arvioon

Mun puolueeton arvio sanoo että saksaa voi sittenkin laulaa kauniisti. Aikaisempien mielikuvien vallassa olisin voinut väitää että mongoliaakin voipi laulaa kauniimmin, mutta sun rakkautes muutti kaiken. Täytyy sanoa että Ich leibe ihnen vai miten se sanotaankaan sillä mun kolmen lukiokurssin saksalla ei ihan kuuhun mennä. Mä oon kuitenkin herrasmies ja annan sun koittaa onneas eka. Kun sitten epäonnistut niin mä lumoan ton neitosen. Muodottomuus hyväksyttäköön jos on noin nätti naama (näytti nätimmältä tossa kuin siinä edellisessä pätkässä minkä näin) Helvetti sentään.

Niin ja Helmi se tässä on vähän taka-ajatuksena.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No ekan pitää sillee esitellä ittensä ja sit pitää todistaa et on iha vitu paha jäbä ja sit senjälkee pitää olla heittää pahaa läppää

Morjes jerkku, raahaas Helmi tänne.

edit. vitun nopeeta toimintaa.

Yo man, I'm bad ass motherfucker!!111!!
No, käyn pyytääs tota Helmee, kun meinaa vähän väsyä... Kyllä se vielä jaksaa, rundin tai pari. leikkii nukkuvaa vaan, ei muuta..

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
´
No ekan pitää sillee esitellä ittensä ja sit pitää todistaa et on iha vitu paha jäbä ja sit senjälkee pitää olla heittää pahaa läppää

Tää kuulostaa siltä kuin vittuilisit meikäläiselle. Saakeli. No ei vaineskaan. Niin ja minä mistään huumorista kuulukkaan.

Niin jerkulle täältäkin tervehdys. Mites sun ja Helmin suhde on edistynyt. Helmikin voi toki vastata kerta kun liian nopialla päällä ainakin mulle sattuu olemaan.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin ja Helmi se tässä on vähän taka-ajatuksena.

Niin tottakai, mut se taitaa olla niin, että kilpaillaan tosta Saksattaresta, koska ollaan kun nallit kalliolla jerkun viedessä satanolla.

Yo man, I'm bad ass motherfucker!!111!!
No, käyn pyytääs tota Helmee, kun meinaa vähän väsyä... Kyllä se vielä jaksaa, rundin tai pari. leikkii nukkuvaa vaan, ei muuta..

Nonii, asiaa jerkus. Kyllä se Helmi jaksaa perkale, kun vähän innovoit sitä jaksamaan.

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Njoo, jonkun oluen tässä nauttinut ja avovaimon kanssa on välit pysyneet ihan hyvänä (n.824km). Ei vaan, avovaimoa on kieltämättä hieman ikävä ja johan tässä taitaa unelle joutaa, ainakin allekirjoittanut. Perkele, on päässyt kunto rapistumaan, mitä siis tehdä?

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin tottakai, mut se taitaa olla niin, että kilpaillaan tosta Saksattaresta, koska ollaan kun nallit kalliolla jerkun viedessä satanolla.

Näin toki käy ja on jo käynytkin, joten luovitin jos suosiolla kun jerkku tuli urosleijonan tavoin puolustamaan reviiriään. Yritin vain tossa paljastaa omaa kieroa suunnitelmaani Helmin päihittämiseksi yhdyssanapelisessä, mutta hivenen laihat on tulokset silläkin saralla. Pikku hiljaa pikku hiljaa.

Teillähän näyttäs ihan selvästi olevan vuosisadanromanssi kyseessä. Niin ja mielis en tarkoittanut suo ja saksatarta. Valitettavasti hah hah haa.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oujee, popcorneja sekä 3d-lasit kehiin. Tää on tosielämän salkkareita paraimmillaan, Iiger älä missaa tätä.

Miksi? No leikitään sitten seuraa johtajaa ja mennään perässä eli poppareita täälläkin. Niin ja salkkareista ei löydy mitään positiivista sanottavaa.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eager jumitit tolla omituisella sanallasi koko yhdyssana-pelin, onkos nyt hyvä mieli?

Kerran kun kysyit (kohteliaana miehenä kiitän kysymästä) niin itse asiassa tuntuu aivan sairaan hyvältä. Mä ja siis yksin mä pysäytin koko ketjun. Semmosta itse tyydytystä tuottaa että ei naista enää tänä vuonna sitten tarivitakkaan. Niin ja mitä siinä sanassa vikana on? Kysympä vaan?

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluasin kyllä tietää mikä vitun yhdyssana kohtapainotus muka on? Ei helvetti sentään? Kun sitä joku onneton keksii yhdyssanan mihin ei kukaan keksi jatkoa (meikäläinen mukaan lukien) niin pitääkö sitä keksiä uusia sanoja pesän toivossa, mitä häh? Kunhan kysyn vaan, notta mitä peliä tämä sitten on. Fairplay pah. Saakelin vilunginpelaajat. Tää muistetaan ja pitkään.

Jottei viesti menisi liian uhkailevaksi niin todetaa että perunarutto sentään.

edit. Toki voin olla täysin metsässäkin tän uhoiluni kanssa ja kohta joku suomenkielentutkija tulee ja toteaa että näin tämä menee, mutta hevillä en luovuta.

Suosikkijoukkue
Haluasin kyllä tietää mikä vitun yhdyssana kohtapainotus muka on? Ei helvetti sentään? Kun sitä joku onneton keksii yhdyssanan mihin ei kukaan keksi jatkoa (meikäläinen mukaan lukien) niin pitääkö sitä keksiä uusia sanoja pesän toivossa, mitä häh? Kunhan kysyn vaan, notta mitä peliä tämä sitten on. Fairplay pah. Saakelin vilunginpelaajat. Tää muistetaan ja pitkään.

Jottei viesti menisi liian uhkailevaksi niin todetaa että perunarutto sentään.

Kohtapainotus, esityksessä painotetaan tiettyä asiaa, joka on tärkeämpi kuin muut kyseisessä esityksessä olevat asiat. Jolloin sitä asiainkohtaa painotetaan enemmän kuin muita, jollon syntyy kohtapainotteinen esitys.

Ettäs tiiät Iigerson!

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohtapainotus, esityksessä painotetaan tiettyä asiaa, joka on tärkeämpi kuin muut kyseisessä esityksessä olevat asiat. Jolloin sitä asiainkohtaa painotetaan enemmän kuin muita, jollon syntyy kohtapainotteinen esitys.

Ettäs tiiät Iigerson!

Ymmärrän kyllä merkityksen, mutta onko se sitten saatana yhdyssana tai siis sana ollenkaan? Mitä täh häh? Helmikin vei sitten kajakin takasin samalle karille (miksi?) ja kohtavaara ei ainakaan ole mikään yhdyssana mikä pelastaa tästä pinteestä.

Nyt kun tarkemmin kelasin niin voi se kohtapainotus yhdyssana olla mutten silti aivan vannoisi. No sovitaan näin niin päästään josku ettiäpäin.

Suosikkijoukkue
Ymmärrän kyllä merkityksen, mutta onko se sitten saatana yhdyssana tai siis sana ollenkaan? Mitä täh häh? Helmikin vei sitten kajakin takasin samalle karille (miksi?) ja kohtavaara ei ainakaan ole mikään yhdyssana mikä pelastaa tästä pinteestä.

Nyt kun tarkemmin kelasin niin voi se kohtapainotus yhdyssana olla mutten silti aivan vannoisi. No sovitaan näin niin päästään josku ettiäpäin.

Minä vannoisin, varsinkin nyt kun hikikarpalot otsalla yritin jopa ilman olutta selitellä asiaa parhainpäiten, että menis läpi edes jollekkin moinen tarkotyskyhäelmä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy