Kalsarikänniketju

  • 5 240 932
  • 66 676

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Meillä taas löytyy viinaaa kirjaimellisest vaikka muille jakaa on meil niin iso kylmiö. Itellä on viel vajaa neljäsosa lauaviinasta viel juomatta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei kai tässä viinaa enää ehkä tarvi kun viinipullo hävisi, jokunen tuoppi ja paljon kotibisseä päälle meni jo ja menee edelleen. Eilenkin meni. Tosin pystyn vielä kirjoittamaan.

Mutta missä ovat ketjun vakiokalsarit? Jossain metsässä?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joko aurinko kohta nousee, jotta ihminen pääsee nukkumaan? Vai onko se pilvessä? Sitten päivä alkaakin lyhenemään ja voi vaipua syysmasennukseen. Kiva kesä oli.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ensimmäinen selvä juhannusaatto takana sitten vuoden 2001, mutta ei tässä mitään, vahinko otetaan tänään takaisin. Kohta palaan hevonkuuseen ja sitten sihahtaa Olvin korkki auki.

Siinä on hyvä ottaa pohjia, ennen EM-kisojen todennäköisesti parasta ottelua!

Oranje!!!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jeps. Jokunen tunti tässä tissuttelua jo takana ja aika monta vielä edessä.

Keskiviikkona oli oikkiksen pääsykokeet ja siitä alko meikäläisen jussi. Eilen oli kavereiden kanssa kaikkea puuhaa, mutta tämä päivä on varattu ihan oman sielun ruokintaa.

Muutes tähän väliin pieni mainos. Elikkäs saksalainen Schloss Schönborn Riesling Trocken on hinta-laatusuhteeltaan melko loistava valkkari. Suosittelen. Putilo lähtee alle kympillä eli ei käy valittaminen. Niin puolikuivasta tavarasta on kyse. Itsellä kävi kerrankin tuuri kun satuin Alkon hyllystä poimimaan pari viimeistä pulloa yleensä käy juuri toisin päin.

Illalla olisi aika kutkuttava Hollanti-Venäjä mittelö luvassa eli sitä kohti siis. Niin ja toki hyvää ruokaa ja saunaa olisi suunnitelmissa. Jukolan koosteenkin voisi katella kun oli viime viikonloppuna pakko lopetella siinä neljän aikaa ettei rytmi ihan sekoa ennen pääsykoetta.

Mukava muuten huomata että ketjuumme on uusiakin tulokkata löytynyt. Pysyy veri tuoreena.

Thokelle sen verran että kyllä sitä ehtii elämänsä aikana vielä kaatamaan ja ihan riittävästi eli parempi vaan ettei turhan aikaisin alota. Itse olin juuri täyttänyt 16 kun oikein kunnolla ekaa kertaa hörpin eli aika myöhään itsekkin. Tätä ennen toki sellaisia hivenen mukaan tunnelmaan maisteja olin otellut. Niin ja ei tästä tapahtumasta nyt niin kauhean kauaa vielä ole. Onneksi.

Lisäyksenä sen verran että ainakin itseäni säälittää nähdä aina silloin tällöin noin kolmetoistavuotiaita kierimässä omassa oksennuksessaan.

Tämä tais muuten olla meikäläisen pisin viesti tähän ketjuun, joten pienet siis sille.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitää näköjään yksin pitää ketjua hengissä. Vielä kun toi selvinpäin ja asiallisuusketjukin pomppas esiin niin pitäähän sitä nyt taistella. Joku roti sentään pitää olla.

Mutta siis Kozelin tummaa on tuopissa ja kohta haen Brooklyn Lagerin. Niin ja Fall Out Boy soi ja kovaa. Jotenkin olen aina pitänyt vaikka monet on ihmetelleet.

Mutta on se perkele jos yksin pitää täällä talkkailla. Herätys suomenurhot!!! Niin ja saa naisetkin viestitellä. Lupaan vastata.

Nyt pitää iskeä krilli kuumaks kun rupes nälkä iskemään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Thokelle sen verran että kyllä sitä ehtii elämänsä aikana vielä kaatamaan ja ihan riittävästi eli parempi vaan ettei turhan aikaisin alota. Itse olin juuri täyttänyt 16 kun oikein kunnolla ekaa kertaa hörpin eli aika myöhään itsekkin. Tätä ennen toki sellaisia hivenen mukaan tunnelmaan maisteja olin otellut.
Enpä tiedä, että onko 16 niin kauhean myöhä ajankohta ensimmäisille känneille. Itse join huhtikuun lopussa 2004 ensimmäiset kunnon kännit eli vajaat 19 vuotta ja 4 kk oli tuolloin mittarissa. Sitä ennen olin joskus vähän maistellut, mutta tuolloin sitten repäisin kunnolla.

Nyt aukesi vasta ensimmäinen olut tänään. Nettipokeri ja jalkapallo ovat muita ajanvietteitä, nyt kun 1-vuotiaat kaksoset vanhempiensa kanssa juuri lähtivät (kummilapseni). Piti eilen ottaa vähän rauhallisemmin, että olisi tänään edustuskunnossa. 30 tunnin päästä töihin eli vielä olisi aikaa juoda, mutta enpä ajatellut hankkia mitään hirveätä krapulaa.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Äsken ruvettiin olutta maistelemaan täälläkin. Grilli parin tunnin päästä kuumaksi kun emäntä pääsee töistä. Siihen asti hyvää musiikkia, NHL-draftin seuraamista ja pikkusen nettipokeria.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Enpä tiedä, että onko 16 niin kauhean myöhä ajankohta ensimmäisille känneille.

Niin no tiedä sitten, mutta itsestä se tuntu silloin melko myöhäseltä ja kun nykyään nekee melko helvetistikkin kaikenmaailman lapsia (hyvä sanoa kun itse oli vasta noin 5/reilu 5 vuotta sitten samaa sarjaa) humalassa pyörimässä ympäri päissään, mutta kaipa sitä keskiverto-osastoon kuuluin sitten. No joka tapauksessa ei sitä turhan aikaisin kannata aloittaa.

Mutta itse asiaan. Kummasti krilli ruoka saa virtaa mieheen. Nyt on taas sellainen toimintafiilis että alta pois! Tulkaa vaan urputtaa jos uskallatte! No joo jospa sitä iskis saunan lämpiämään.

Pokeria on tässä tullut pelattua ja ei kyllä kortti ole käynyt perkele. Siis en missään nimessä arvostele omia pelitaitoja ;) vaikka fakta on että kovat pelaajat voittaa niillä huonoillakin käsillä, mutta pakko puolustukseksi sanoa että aika kovatasoinen pöytä tässä on koossa. Itse olen semmonen kohtuu kova ja melko paljon pelaava pelaaja, mutten mikään aivan maaginenkaan eli parennettavaa on vielä ja aika paljonkin. Tosin miksi sitä nyt olisi vaatimaton? Las Vegas täältä tullaa! Tarkoitus olis tuollakin käväistä sitten joskus.

No joo mutta ilta jatkuu ja yleisurheilun Eurooppa Cuppiakin näyttäs teleliviosta tunkevat, joten kaipa sitäkin vois vilkuilla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin no tiedä sitten, mutta itsestä se tuntu silloin melko myöhäseltä ja kun nykyään nekee melko helvetistikkin kaikenmaailman lapsia (hyvä sanoa kun itse oli vasta noin 5/reilu 5 vuotta sitten samaa sarjaa) humalassa pyörimässä ympäri päissään, mutta kaipa sitä keskiverto-osastoon kuuluin sitten. No joka tapauksessa ei sitä turhan aikaisin kannata aloittaa.
Niin no, kaveri kuulemma vetäsi isän boolit 12-vuotiaana ja sitä rataa. Sai kuulemma hyvät kännit. Käsittääkseni se on tutkimuksissakin vahvistettu, että mitä myöhempään aloittaa juomisen, niin sitä epätodennäköisempää on jäädä siihen koukkuun. Mutta se siitä.

Olut maistuu yllättävän hyvältä. Toivotan kaikkea hyvää maapallon ja maailmankaikkeuden kaikille asukkaille ja bakteereillekin tai vastaaville!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äsken oli vähän ankeeta, mutta nyt on kivaa. Väsy häviää hissukseen ja bileet paranee.

Tämän tahtiin juhannusta eteenpäin: Nypykät - Lastenlaulu
Nypykät - Lastenlaulu, on tullut viime aikoina kuunneltua erittäin monta kertaa ja loistava kappale on. Pokerin pelaaminen jatkuu ja huvikseni kuuntelen suurien maailman maiden kansallishymnejä. Hyvin se menee!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Alkoholia nautittu pari annosta ja se oli siinä. Ei oikein sovi tähän ketjuun eikä toisaalta selvinpäin ja asiallisena-ketjuun. Välimaastossa siis seilataan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kato ketju leaderimmekin suostui liittymään seuraamme näin keksken jussin kiireiden. No Hannula on paska kun tässä samalla YLE:n yleisurheilulähetystä seuraan. Tosin onneksi nyt ei nolaa Suomea sen kummeemmin. Missä muuten Jussi Saarinen loisto kysymyksineen.

Pitää kohta mennä saunaan nautiskelemaan kera hyvän oluen.

Tekis muuten mieli vetää oikein hulinaks ja iskee naapuritalo tuleen tai jotain muuta laitonta, mutta taidan tyytyä vain tossa ikkunassa pöyrivän kärpäsen murhaamiseen kun kiltti olen. Vai tuleeks jotku viherpiipertäjät kärpässuojelija vastustamaan mun aikeita. Silloin en lupaa ettei joku muukin sais osakseen tuta mun raivon.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
No niin, nyt on potut pesty ja hiilet grilliin laitettu. Sauna vielä kohta lämpiämään niin eiköhän se ilta tästä mukavasti etene..

edit. niin ja olutta ja leijonaa tietenkin
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kavereille sanotaan:

"Jukoliste, tänään kyllä perrkele en tee mittää muuta ko juon kaljaa ja vittu makoilen sohvalla katon jalkapalloa grillaan pari pihviä ja juon viinaa perrkele, ei auta akan tulla napottamaan tai lentää rynttyistää helevettii koko nauta vittu perkeele..."

Eukolle sanotaan:

"Tarviitko vielä jotain kulta? ai tänään katotaan emmerdalea, olisihan sieltä tullu jalkapalloa mutta pitäähän se emmerdale nähdä, ihana pusipusi...juu kyllähän mielelläni tiskaan nuo kertyneet astiat ja vien roskat, kyllä kultaseni mitä vain pyydät, voinko ottaa yhden oluen? ai että vissyä vaan kun joudun ajamaan mihin? ai anopille, heti aamusta. Oi kultaseni.."
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tekis muuten mieli vetää oikein hulinaks ja iskee naapuritalo tuleen tai jotain muuta laitonta, mutta taidan tyytyä vain tossa ikkunassa pöyrivän kärpäsen murhaamiseen kun kiltti olen. Vai tuleeks jotku viherpiipertäjät kärpässuojelija vastustamaan mun aikeita. Silloin en lupaa ettei joku muukin sais osakseen tuta mun raivon.

Tässähän alkaa olla jo "hullusaunatonttu" meininki. Olen saanut aikanaan eräältä tyypiltä valitusta itikoiden tappamisesta turhaan. Voiko niitä tappaa myös hyötykäyttöön?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tässähän alkaa olla jo "hullusaunatonttu" meininki. Olen saanut aikanaan eräältä tyypiltä valitusta itikoiden tappamisesta turhaan. Voiko niitä tappaa myös hyötykäyttöön?

Hyvä kysymys. Mielelläni näkisin sen ötököidensuojelijan joka milellään kattelee kun kärpänen uiskentelee keitossa tai kun hyttynen/paarma pistää selkään tai pörrää ympärillä kun yrität nukkua. Helvetti ne on luotu tapettavaks!

No nyt on saunasta saavuttu ja futista katellaan töllöstä eikä itikoita näy.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hyvä kysymys. Mielelläni näkisin sen ötököidensuojelijan joka milellään kattelee kun kärpänen uiskentelee keitossa tai kun hyttynen/paarma pistää selkään tai pörrää ympärillä kun yrität nukkua. Helvetti ne on luotu tapettavaks!

Olishan se hieno katella kun hippi kärvistelee keskellä mettää ilman vaatteita kun itikat yms, otukset hyökkäilee iholle. Tattiakaan tallomatta rauhallisesti liikkuen kotia kohti, vois hiukan punottaa naamassa ja vähän jokapuolella.

tietysti sen pitäisi olla myös sennäkönen, että jaksaa katella.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olishan se hieno katella kun hippi kärvistelee keskellä mettää ilman vaatteita kun itikat yms, otukset hyökkäilee iholle. Tattiakaan tallomatta rauhallisesti liikkuen kotia kohti, vois hiukan punottaa naamassa ja vähän jokapuolella.

tietysti sen pitäisi olla myös sennäkönen, että jaksaa katella.

Jaahans, heti olen lopettanut tässä ketjussa asumisen, niin samantien pistetään puukolla selkään. prkl..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös