Kalsarikänniketju

  • 5 245 235
  • 66 698

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nytt on vittu kova paikka. Vittu että viha kihisee pinnassa. Voi vittu. Oma muija valehtelee päin näköä eikä ees vittu vastaa puhelimeen? Vittu saatana.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Posio on täysin hanurista. Kuusamo sen olla pitää! Jos joku on eri mieltä, voi tulla huvikseen kokeilemaan.

Posiolta pääsee Kuusamoon tarvittaessa, myös paikoista missä aurinko ei paista satelliitti telkkariin. Tuu käymään porosaaressa, tehdään rosvopaistit jne. Näin Oululaisena täytyy sanoa, että sielu lepää maisemassa, kunhan sinne pääsee.

Edelleen varajärjeselmää viilataan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Saunokaa rauhassa, akkaa turpaan ja viinaa kiukaalle. Päivän päätteeksi taksilla Kuusamo/Posio jonne julistamaan naapurusrakkautta kirveen kanssa. jos ehditte, sammukaa kokkoon tai uikaa housut kintuissa.

Olut on hyvää, Oulussa on hyvä olla. Jos sitä huomenna tuonne Iihin saakka jaksaisi, merta, jokimaisemaa, saunaa, lisää olutta, grillailua, chillailua, olutta. Kuulostaa huonolta suunnitelmalta.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Saunokaa rauhassa, akkaa turpaan ja viinaa kiukaalle. Päivän päätteeksi taksilla Kuusamo/Posio jonne julistamaan naapurusrakkautta kirveen kanssa. jos ehditte, sammukaa kokkoon tai uikaa housut kintuissa.

Haista sinä suopursu, etelän norsunjalastata veistetty entinen pohjoinen luuviulu. Hakkaan naiseni ja lapseni, kun olet langennut taksilla eteheni öljyttynä vaihtoehtoisesti moottorikelkka/tuolihissi öllyllä, maahinen perkele. Juhannusta koneeseen senkin etelään muuttanut hirvikärsä, siitä sait!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Iijoessa kun viimeksi plutasin, ihmettelin veden ruskeutta. Täällä etelässä on vain kalliota ja metsää, joten vedetki ovat kirkkaita.
Kysäise Kuusamolaisilta, mistä se ruskeus siihen jokeen tulee.

Suonikohjulla meni nyt pahasti metsään (jonnekin sinne Mourujärven perämettiin varmastikin), etelästä tässä ollaan kaukana taasen. Case Uusimaa on closed. Keskellä Oulujokeahan minä, niin kuin kunnon ihmisen kuuluuki.

Taksit maksaa, juoksumaksu ei koreasti känniseltä onnistu. Saatana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen petetty ja jätetty. Vittu repikää siitä.

Vittuakos hakeudut parisuhteisiin. Nauraisin, jos ei sua sattuisi niin kovin. Elämä jatkuu, kesä vasta alussa ja aikaa huilata ja fundeerata kunnolla mikä meni vikaan tai mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Otat aikalisän, ja katot syksymmällä, mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. Nyt kuitenkin nautit kesästä ja silleen!

Vaikka nyt et niin ajattele, niin naisia on kuitenkin, kaikesta huolimatta maailma pullollaan. Vaikka kukaan ei lähitulevaisuudessakaan korvaa sitä "entistä", niin ajan mittaan asiat loksahtavat juuri niille paikoille, joille pitääkin! Eli, pidä lippu korkealla!
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vittuakos hakeudut parisuhteisiin.
Olen hetoro ja vastakkainen sukupuoli sattuu syystä tai toisesta kiehtomaan. Viisi vuotta takana tätä suhdetta joista jääneitä muistoja tuskin tulen koskaan unohtamaan vaikka kuinka yrittäisin.

Otat aikalisän, ja katot syksymmällä, mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. Nyt kuitenkin nautit kesästä ja silleen!

Vitun helppo sanoa saatana. Oon lähdössä inttiin muutaman viikon päästä. Nautitaan kesästä sitten siellä saatana ja mietitään sitten viikonloppuvapailla tulevaisuutta..

Tekis mieli sanoo pahasti... -Pasi Nurminen-
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vitun helppo sanoa saatana. Oon lähdössä inttiin muutaman viikon päästä. Nautitaan kesästä sitten siellä saatana ja mietitään sitten viikonloppuvapailla tulevaisuutta..

Tekis mieli sanoo pahasti... -Pasi Nurminen-

Anna tulla vaan! Res alik. elinikäinen sinkku kyllä kestää! Elämä jatkuu perkele, vaikka luulet jostain kumman syystä, että se ois tuossa iässä jotenkin menetetty. Katso peiliin ja hioe ittlelles, että sä oot vähän vitun kaunis nuori mies!!!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Niin paljon, kun sielus ikinä kesää. Mä kestän kyllä, perkele, on sitä tähään ikään mennessä emälä kerinny jo potkimaan pääkoppaa aikas paljon. ELi anna tulla vaan!

No joo. Ei tässä mitään henkilökohtaista ole ketään vastaan mutta kyllä nyt vituttaa ja ahdistaa saatana. Tekis mieli vaan murskata rystyset tiiliseinää vasten mutta mitä vitun hyötyä siitä on saatana? Ja jos saa vittuilla niin mikä vitun ylpeyden aihe Alikersantin arvo on? Ei vittu mitään saatana. Kaikki on jollain tapaa alikessuja ja todennäköisesti enemmänkin omassa elämässään. Mä oon vittu oman elämäni prikaatikenraali saatana joten se siitä vittu. Laitankin tän ihan yleisenä vaikka meinasin tämän yyveenä toimittaa saatana. Mitä vitun väliä? Jos joku uskataa ruveta vittuilemaan niin go ahead!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No joo. Ei tässä mitään henkilökohtaista ole ketään vastaan mutta kyllä nyt vituttaa ja ahdistaa saatana. Tekis mieli vaan murskata rystyset tiiliseinää vasten mutta mitä vitun hyötyä siitä on saatana? Ja jos saa vittuilla niin mikä vitun ylpeyden aihe Alikersantin arvo on? Ei vittu mitään saatana. Kaikki on jollain tapaa alikessuja ja todennäköisesti enemmänkin omassa elämässään. Mä oon vittu oman elämäni prikaatikenraali saatana joten se siitä vittu. Laitankin tän ihan yleisenä vaikka meinasin tämän yyveenä toimittaa saatana. Mitä vitun väliä? Jos joku uskataa ruveta vittuilemaan niin go ahead!

Huomen-aamuna viestisi on tod.näk. kovin toisennäköinen...Muuuuutta ei siinä mitään,,,,sitä on vittu liikkellä!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vekara. Ihan jees paikka.

Siitä selviää kyllä. Kun mä oli Turussa suorittamassa palvelusa, mun (mm.Vekarajärvellä) palvellut ukko ihmetteli, että mitä vittua sä teet normi iltalomilla täällä kotona makaamassa ja saunomassa?

Ei mut oikeesti, se on helvetin lyhyt aika elämästä, ja tulet vielä moneen kertaan toteamaan, että kuinka helppoo oliskaaan olla intis...
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
mahtava fiilis, pelargooniat ja kakadut nuolevat manntyjen latvoja. kuusi vapisee ja nurmi kasvaa, kuin lampi järven rannalla, näin nieriän näreikössä, ehkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös