Kalsarikänniketju

• 5 310 111
  • 66 757
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen petetty ja jätetty. Vittu repikää siitä.

Vittuakos hakeudut parisuhteisiin. Nauraisin, jos ei sua sattuisi niin kovin. Elämä jatkuu, kesä vasta alussa ja aikaa huilata ja fundeerata kunnolla mikä meni vikaan tai mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Otat aikalisän, ja katot syksymmällä, mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. Nyt kuitenkin nautit kesästä ja silleen!

Vaikka nyt et niin ajattele, niin naisia on kuitenkin, kaikesta huolimatta maailma pullollaan. Vaikka kukaan ei lähitulevaisuudessakaan korvaa sitä "entistä", niin ajan mittaan asiat loksahtavat juuri niille paikoille, joille pitääkin! Eli, pidä lippu korkealla!

Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vittuakos hakeudut parisuhteisiin.
Olen hetoro ja vastakkainen sukupuoli sattuu syystä tai toisesta kiehtomaan. Viisi vuotta takana tätä suhdetta joista jääneitä muistoja tuskin tulen koskaan unohtamaan vaikka kuinka yrittäisin.

Otat aikalisän, ja katot syksymmällä, mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. Nyt kuitenkin nautit kesästä ja silleen!

Vitun helppo sanoa saatana. Oon lähdössä inttiin muutaman viikon päästä. Nautitaan kesästä sitten siellä saatana ja mietitään sitten viikonloppuvapailla tulevaisuutta..

Tekis mieli sanoo pahasti... -Pasi Nurminen-

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vitun helppo sanoa saatana. Oon lähdössä inttiin muutaman viikon päästä. Nautitaan kesästä sitten siellä saatana ja mietitään sitten viikonloppuvapailla tulevaisuutta..

Tekis mieli sanoo pahasti... -Pasi Nurminen-

Anna tulla vaan! Res alik. elinikäinen sinkku kyllä kestää! Elämä jatkuu perkele, vaikka luulet jostain kumman syystä, että se ois tuossa iässä jotenkin menetetty. Katso peiliin ja hioe ittlelles, että sä oot vähän vitun kaunis nuori mies!!!

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Niin paljon, kun sielus ikinä kesää. Mä kestän kyllä, perkele, on sitä tähään ikään mennessä emälä kerinny jo potkimaan pääkoppaa aikas paljon. ELi anna tulla vaan!

No joo. Ei tässä mitään henkilökohtaista ole ketään vastaan mutta kyllä nyt vituttaa ja ahdistaa saatana. Tekis mieli vaan murskata rystyset tiiliseinää vasten mutta mitä vitun hyötyä siitä on saatana? Ja jos saa vittuilla niin mikä vitun ylpeyden aihe Alikersantin arvo on? Ei vittu mitään saatana. Kaikki on jollain tapaa alikessuja ja todennäköisesti enemmänkin omassa elämässään. Mä oon vittu oman elämäni prikaatikenraali saatana joten se siitä vittu. Laitankin tän ihan yleisenä vaikka meinasin tämän yyveenä toimittaa saatana. Mitä vitun väliä? Jos joku uskataa ruveta vittuilemaan niin go ahead!

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No joo. Ei tässä mitään henkilökohtaista ole ketään vastaan mutta kyllä nyt vituttaa ja ahdistaa saatana. Tekis mieli vaan murskata rystyset tiiliseinää vasten mutta mitä vitun hyötyä siitä on saatana? Ja jos saa vittuilla niin mikä vitun ylpeyden aihe Alikersantin arvo on? Ei vittu mitään saatana. Kaikki on jollain tapaa alikessuja ja todennäköisesti enemmänkin omassa elämässään. Mä oon vittu oman elämäni prikaatikenraali saatana joten se siitä vittu. Laitankin tän ihan yleisenä vaikka meinasin tämän yyveenä toimittaa saatana. Mitä vitun väliä? Jos joku uskataa ruveta vittuilemaan niin go ahead!

Huomen-aamuna viestisi on tod.näk. kovin toisennäköinen...Muuuuutta ei siinä mitään,,,,sitä on vittu liikkellä!

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vekara. Ihan jees paikka.

Siitä selviää kyllä. Kun mä oli Turussa suorittamassa palvelusa, mun (mm.Vekarajärvellä) palvellut ukko ihmetteli, että mitä vittua sä teet normi iltalomilla täällä kotona makaamassa ja saunomassa?

Ei mut oikeesti, se on helvetin lyhyt aika elämästä, ja tulet vielä moneen kertaan toteamaan, että kuinka helppoo oliskaaan olla intis...

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
mahtava fiilis, pelargooniat ja kakadut nuolevat manntyjen latvoja. kuusi vapisee ja nurmi kasvaa, kuin lampi järven rannalla, näin nieriän näreikössä, ehkä.

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Kyllä se on parasta

No niin.

Tuli matsi katottua baarissa, ja vähän päälle. Nyt on kaveri nukkunu tossa sohvalla pari tuntia ja uskallan ilmoittautua ketjuun.

On hyvä olla täällä taas.

Odottelen tässä Jussia ja muijaa kotiin. Olis vissiin vähän avautumisen paikka.
Ei niinkään siitä, että missä on oltu,sen kyllä tiedän. Vaan on tuo suhde muuten vaan koetuksella.

Ei se Sherminator ikinä niin helppoa oo. Luulisin, että tästäkin päästään taas yli. Mutta kyllä ne naiset on välillä perkeleitä.

Mutta kalja on hyvää, ja sehän on pääasia.

Hyvää nimijuhlaani kaikille. KIPPIS!

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulin 20 minuuttia sitten töistä ja tästä se minun juhannukseni alkaa. Olutta, grilliruokaa, jalkapalloa, nettipokeria ja lepoa, siinäpä se. Vajaan 67 tunnin päästä olisi taas töitä, mutta nyt otan olutta tässä ennen nukkumaanmenoa. Katsotaan, että mitenköhän sitä innostuu. Varmaan on sitten mukava olo iltapäivällä herätessä...

Saksan voitto tietenkin on ilon aiheena. Voimia Sherminatorille!

Viimeksi muokattu:

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muikkeli lähti sitten pohjoiseen. Noh. Ei se mitään meinaa. Korkkaan kaljasen ja otan toisen askeleen tämän ketjun puolelle. Juhannussuunitelmat ei nyt ihan nappiin mennyt. mutta eihän se aina voi mennäkkään , kaupunki on ainakin tyhjä ja kelikin ihan bueno. Cheers!

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
silirimpsis rakkaat. Saunottu on mutta aikataulu veti vituralleen pari tuntia. Olo on suht karu, mutta sitten. Kanaleikkeitä ja paistinpottuja huikkeliin ja olo on kuin uusi. Hienoa kahtella ihan muuten vaan taivaalle, näin karvakolmion tähdistön ja kuolleen lokin.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Grilliruoat on nyt syöty ja nyt on oluen sekä nettipokerin aika. Yhdellä siiderillä lähti homma käyntiin, mutta muuten juomana on pelkkää olutta, tosin Jaffaa tai Lidlin limua voisi vetää johonkin väliin, ettei huomenna olisi niin kamala olo herätessä. Toki vesi olisi myös hyvä vaihtoehto välijuomaksi.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudun tähän. Kerrostalojuhannus. Pitää tämäkin kokeilla kerran elämässään. Yksi jussi on mennyt Niinisalon kassulla, neljä festareilla ja kaikki loput mökillä. Paska ilma, joten eipä tämä haittaa. Kymmenisen tuntia olen tissutellut ja perinteiden mukaan ajattelin auringonnousuun asti jatkaa. Vettä tietenkin välijuomana.

Kohtahan nuo filmaajat aloittavat kierimisen nurmikolla, sitä ainakin ajattelin katsella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy