Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olen petetty ja jätetty. Vittu repikää siitä.
Suonikohjulla meni nyt pahasti metsään (jonnekin sinne Mourujärven perämettiin varmastikin)
Olen petetty ja jätetty. Vittu repikää siitä.
Olen hetoro ja vastakkainen sukupuoli sattuu syystä tai toisesta kiehtomaan. Viisi vuotta takana tätä suhdetta joista jääneitä muistoja tuskin tulen koskaan unohtamaan vaikka kuinka yrittäisin.Vittuakos hakeudut parisuhteisiin.
Otat aikalisän, ja katot syksymmällä, mitä tämän asian kanssa pitäisi tehdä. Nyt kuitenkin nautit kesästä ja silleen!
Vitun helppo sanoa saatana. Oon lähdössä inttiin muutaman viikon päästä. Nautitaan kesästä sitten siellä saatana ja mietitään sitten viikonloppuvapailla tulevaisuutta..
Tekis mieli sanoo pahasti... -Pasi Nurminen-
Anna tulla vaan! Res alik. elinikäinen sinkku kyllä kestää!
Voinko laittaa yyveenä?
Niin paljon, kun sielus ikinä kesää. Mä kestän kyllä, perkele, on sitä tähään ikään mennessä emälä kerinny jo potkimaan pääkoppaa aikas paljon. ELi anna tulla vaan!
No joo. Ei tässä mitään henkilökohtaista ole ketään vastaan mutta kyllä nyt vituttaa ja ahdistaa saatana. Tekis mieli vaan murskata rystyset tiiliseinää vasten mutta mitä vitun hyötyä siitä on saatana? Ja jos saa vittuilla niin mikä vitun ylpeyden aihe Alikersantin arvo on? Ei vittu mitään saatana. Kaikki on jollain tapaa alikessuja ja todennäköisesti enemmänkin omassa elämässään. Mä oon vittu oman elämäni prikaatikenraali saatana joten se siitä vittu. Laitankin tän ihan yleisenä vaikka meinasin tämän yyveenä toimittaa saatana. Mitä vitun väliä? Jos joku uskataa ruveta vittuilemaan niin go ahead!
Huomen-aamuna viestisi on tod.näk. kovin toisennäköinen...Muuuuutta ei siinä mitään,,,,sitä on vittu liikkellä!
Vitut ole. Nyt on jo aamu saatana.
Saako ihan vain uteliaisuuttani kysäistä, että minne päin Suomea ollaan menossa palvelusta suorittamaan?
Vekara. Ihan jees paikka.
Ei nyt vittu oikeesti jaksa saatana.