Äläs nyt, minusta naislaulajat sopivat rokkiin erinomaisesti. Naislaulaja tuo rokkiin sellaista kontrastia ja tietynlaista ilmavuutta ja kepeyttä, enkä tarkoita tuolla viimeisellä nyt mitään pinnallisuutta. Hautuumaassakin minusta parasta on juuri Kristiina Vaara. Mahtavaa on toki sekin, kun Vaara ja Tuomo Mannonen laulavat yhdessä. Se ei ole kovin yleistä, että nainen ja mies vetävät yhdessä päävokaaleja, siis samanaikaisesti. Hieno, hieno bändi.
Peer Günt toimii perhanan hyvin edelleen. Hyvin ajatonta rokkia, ei se ole kasariin mitenkään sidoksissa. Levytkin on onneksi tuotettu fiksusti, ei ole hirveästi mitään kasarijuttuja mukana. Nikit muuten asuivat samoilla huudeilla Mielakassa silloin, kun olin lapsi. Pitäisi kysellä meikäläisiltä lisää, kun vielä hengissä ovat. Jos muistavat. Sen muistan itse, että Peer Güntistä puhuttiin silloin "makkaratehtaan poikina", kun ainakin joku niistä oli sellaisessa töissä. Taisi olla itse Nikki.
Kyllähän tuo Bad Boys Are Here on aika ylittämätön. Pitäisi perustaa adressi, jossa sitä vaadittaisiin KooKoon maalilauluksi. Sumulaaksossa soitetaan kyllä ihan hyvin kouvolalaista musiikkia, ja tietoisesti tietenkin, mutta kyllä silloin joukkueen maalilaulukin pitäisi olla kaupungin omaa tuotantoa.
Niin ja kippis! Taas mennään!