Kalsarikänniketju

  • 5 201 817
  • 66 626

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitenkäs sen, montako viestiä tähän laatuketjuun on kirjoittanut pystyy nykyään tarkistamaan? Ennen oli helpompaa.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt ei pysty enää, liian hapokasta.

Siis kirjoittamaan mitään mukajärkevää kiekko-osioon.

Siunausta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jokaisen ketjun edessä on sininen merkki josta näkee monta viestiä on kirjoittanut kyseisiseen ketjuun, pitää viedä hiiri sen päälle.

Juon nyt olutta, kippis.


Ä-ää. Päivityksen mukana katosivat tiedot vuosista. Huono bugi

Mää en ole kirjoittanut aikoinaan tähän ketjuun ainostaan yhtä viestiä.
 

LaiLaiLei

Jäsen
Perinteistä Hartwallin lonkeroa tullut nyt kiskottua muutama törppönen. Eihän tuolle nyt voittajaa löydy, mutta yllättävän hyvää oli palanpainikkeeksi lähikaupasta ostettu "Savanna premium cider". Etelä-Afrikkaan etiketti antaisi osviittaa, uskoiskohan tuota. Kirpeää, mutta silti suht kuivaa. Suosittelen siiderin ystäville, vaikka varmasti parempia on tarjolla, mutta lähikaupan tavaraksi yllättävän hyvää.

Näin äkkiseltään urheiluun palatakseni tuli mieleeni, että miksi ihmeessä maastohiihdossa ei ikinä ole iltakisoja? Mikä olisi parempaa kuin jännittää Iivoa, Kristaa, Kerttua tai Ristomattia muutaman kaljan äärellä? Hiihto kuitenkin yksi parhaista televisiolajeista, varsinkin väliaikalähtönä. Ammattilaiset tottakai aloittavat jo aamusta ottamaan, mutta itse ei kyllä pysty 11-12 aikaan aamupäivästä ihan vielä alkaa kaljatölkin ääressä jännittämään. Mäkihyppyä tulee välillä iltapäivästä, mutta ei sekään oikein enää jaksa kiinnostaa. Ainoa suomalainen joka siellä voi päästä toiselle kierrokselle on se Anaheimiin Teemun siivellä päässyt Aalto, joka näköjään on lajia vaihtanut. Maastohiihton siis iltakisat mukaan!

Vakavasti ottaen, aivan älytön peukku kyllä tuolle YLE:n Urheilustudiolle, veikkaan että ei kovin monessa maassa ole mahdollista paikallisen yleisradion kautta seurata viikonloppuisin n. 8 tunnin ajan verorahoilla kustannettua urheiluviihdettä suorana televisiosta. Voisi mennä verot aika paljon paskempiinkin tarkoituksiin. Aihe karkasi aika pahasti kalsarikänneistä, mutta veikkaisin että täällä se on varmaankin vain suotavaa?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on kyllä pakko päästä nukkumaan, kun väärällä junalla huristelin jo Leppävaaraan asti. Onneksi juna kääntyy vielä itään ja pohjoiseen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kippis vaan! Lonkeroa naamaan, kendoa telkkarista ja myöhemmin illalla Tavastialla yksi Kouvolan monista bändiylpeyksistä, Lasten Hautausmaa. Hautuumaan keikan jälkeen pitää kyllä mennä nukkumaan, koska huomenna Kouvolaan.
Ihan hyvän kuuloinen tuo Hautuumaa, soitannollisesti sellaista seitkytluvun rokkia josta tykkään. Muijan kyllä vaihtaisin mieheen, ei minusta naisäänessä ole sellaista uskottavutta mitä pitäisi. Taustalaulajiksi ne käy. Ja nyt metoo-väki hyökkää kimppuun, mutta hyökätkööt.

Kouvolalaista musaa kuuntelin pöpinä 80-luvulla. Peer Gynttiä (en löydä saksalaista yytä tästä tabletista). Oli osapuilleen kovin rokkitrio maailmassa. Ja vieläpä Suomen Kouvolasta.

 
Viimeksi muokattu:

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kyllä pakko päästä nukkumaan, kun väärällä junalla huristelin jo Leppävaaraan asti. Onneksi juna kääntyy vielä itään ja pohjoiseen.

Tulin kerran jostain duunin bileistä Helsingistä. Asuin silloin Leppävaarassa, ja otin viimeisen bussin kotiinpäin. Humala oli suhteellisen kova, joten unihan siinä tuli. Heräsin sitten jossain paikassa jota en tunnistanut, ja hyppäsin bussista.

Ei ollut siihen aikaan älypuhelimia, joten Google Mapsit sun muut eivät mua voineet auttaa. Olin siis jossain päin Espoota, ympärillä kerrostaloja ja ei juuri mitään muuta. Helmikuuta tais olla, joten alkoi tulla hiukan kylmä. Koska en muutakaan keksinyt, soitin hätäkeskukseen ja kysyin että "missä vitussa mä oon?". Kerroin minkä teiden risteyksessä nyt olen ja missä pitäisi olla. Aika hyvin neidillä piti pokka kun känniläinen sössöttää olevansa eksynyt, mutta kyllä se kertoi mulle mihin päin pitää lähteä. Kolmisen kilsaa olin vetänyt ohi, mutta kyllähän se kotikin sitten löytyi pienen eräretkeilyn jälkeen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulin kerran jostain duunin bileistä Helsingistä. Asuin silloin Leppävaarassa, ja otin viimeisen bussin kotiinpäin. Humala oli suhteellisen kova, joten unihan siinä tuli. Heräsin sitten jossain paikassa jota en tunnistanut, ja hyppäsin bussista.

Ei ollut siihen aikaan älypuhelimia, joten Google Mapsit sun muut eivät mua voineet auttaa. Olin siis jossain päin Espoota, ympärillä kerrostaloja ja ei juuri mitään muuta. Helmikuuta tais olla, joten alkoi tulla hiukan kylmä. Koska en muutakaan keksinyt, soitin hätäkeskukseen ja kysyin että "missä vitussa mä oon?". Kerroin minkä teiden risteyksessä nyt olen ja missä pitäisi olla. Aika hyvin neidillä piti pokka kun känniläinen sössöttää olevansa eksynyt, mutta kyllä se kertoi mulle mihin päin pitää lähteä. Kolmisen kilsaa olin vetänyt ohi, mutta kyllähän se kotikin sitten löytyi pienen eräretkeilyn jälkeen.
Jälleen yksi todiste siitä, että ei siellä etelässä kannata asua. Eksyttävät vain ihmiset tahallaan, ketkut. Jos tästä pitäisi etelän suuntaan muuttaa, niin en pysähtyisi ennen kuin Välimeri näkyy.

 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jälleen yksi todiste siitä, että ei siellä etelässä kannata asua. Eksyttävät vain ihmiset tahallaan, ketkut. Jos tästä pitäisi etelän suuntaan muuttaa, niin en pysähtyisi ennen kuin Välimeri näkyy.



No mä muutin jo etelään. Ei ihan näy Välimeri täältä, mutta ei se kaukanakaan ole. Täällä on se hyvä puoli että taksit on niin halpoja, että kertaakaan ei ole sooseissa tarvinnut kävellä himaan. Se on pari euroa ja taksi vie kotiovelle. Jos antaa hyvän tipin, ne kantaa sut vaikka kotiin asti ja peittelee ja laulaa tuutulaulun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mä muutin jo etelään. Ei ihan näy Välimeri täältä, mutta ei se kaukanakaan ole. Täällä on se hyvä puoli että taksit on niin halpoja, että kertaakaan ei ole sooseissa tarvinnut kävellä himaan. Se on pari euroa ja taksi vie kotiovelle. Jos antaa hyvän tipin, ne kantaa sut vaikka kotiin asti ja peittelee ja laulaa tuutulaulun.
No tuo ei houkuttele, vaikka sinänsä ihan hyvä pointti. Käyn kapakassa ehkä kerran vuodessa, muuten dokaan himassa. Kodissa, jonka 104 neliöstä maksoin 112 tonnia. Mitä sillä rahalla saa Helsingistä? 20 neliön yksiön ehkä. Tai koirankopin.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä mäkään juuri kaupungilla juopottelemassa käy. Arkisin ei jaksa ja viikonloppuna mieluummin rentoutuu kotona ja katselee vaikka sarjoja vähän olutta siemaillen. Joskus on vaan vähän pakko mennä noihin duunin juttuihin muka edustamaan. Ei ne nyt ihan loppuun asti ole tätä miettineet - ilmaiset tarjoilut ja sitten pitäisi muka vielä kyetä/haluta puhua duunijuttuja. Hehe.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä mäkään juuri kaupungilla juopottelemassa käy. Arkisin ei jaksa ja viikonloppuna mieluummin rentoutuu kotona ja katselee vaikka sarjoja vähän olutta siemaillen. Joskus on vaan vähän pakko mennä noihin duunin juttuihin muka edustamaan. Ei ne nyt ihan loppuun asti ole tätä miettineet - ilmaiset tarjoilut ja sitten pitäisi muka vielä kyetä/haluta puhua duunijuttuja. Hehe.
Eipähän kyllä mikään puoltaisi muuttoa Helsinkiin. Paitsi että Nordikselle olisi lyhyempi matka ja käyhän siellä bändejä keikoilla enemmän kuin Joensuussa. Mutta ei täälläkään ole joutunut musiikin puutostiloista kärsimään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oon ilmeisesti kirjoittanut tähän ketjuun 71 viestiä. Joskus niitä oliyli tuhat enemmän.

e. Ei kun 84.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Penan lanseeraamassa seitinohkaisessa koen olevani oikeutettu kirjoittelemaan tähänkin ketjuun. Rouva lähti iltavuoroon ja heitti mut samalla syömään kylille. Sieltä kaupan ja Alkon kautta nopeasti kotiin. Valkkaria verskoissa ja futista telkkarista.

Ansiokasta pohdiskelua täällä. Nuorempana miehenä mäkin oli erittäin aktiivinen baarihöylä ja näitä paikallisia baareja tuli koluttua ihan tarpeeks. Viime vuosina on kuitenkin koti alkanut vapaapäivinä kiinnostaa entistä enemmän. Nykyään mielummin kotisohvalla viiniä lipitellen kuin baareissa notkuen. Totta kai välillä on kiva käydä iltapäivisin baarissa nauttimassa parit lehtiä lukien, mutta hyvissä ajoin ennen riekkujien saapumista on aika lähteä kotiin. Siltikään en ikinä muuttais keskustasta pois. Kaikki palvelut ovat välittömässä läheisyydessä. Jos illalla iskee nälkä tai halu lähteä baariin, niin kaikki tarjonta löytyy 300 metrin säteeltä. En vois kuvitellakaan asuvani jossain keskellä metsää hevonvitunkorvessa, josta lähimpiin ihmiskontakteihin ja palveluihin olis yli normaalin 2-5 minuutin kävely/fillarimatka.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saatana, hienostoheebot vetää viinejä. Kalijaa, tahi viskiä tahi rommia olla pitää. Kyllä ei ennen tosimiehet viinejä, sano... no, juokaa sitten ... perkele. Mä otan bissee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saatana, hienostoheebot vetää viinejä. Kalijaa, tahi viskiä tahi rommia olla pitää. Kyllä ei ennen tosimiehet viinejä, sano... no, juokaa sitten ... perkele. Mä otan bissee.
Mulle käy kaikki missä on lempijuomaani, alkoholia. Erityisesti pidän lajikkeesta nimeltään ilmainen alkoholi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan hyvän kuuloinen tuo Hautuumaa, soitannollisesti sellaista seitkytluvun rokkia josta tykkään. Muijan kyllä vaihtaisin mieheen, ei minusta naisäänessä ole sellaista uskottavutta mitä pitäisi. Taustalaulajiksi ne käy. Ja nyt metoo-väki hyökkää kimppuun, mutta hyökätkööt.

Kouvolalaista musaa kuuntelin pöpinä 80-luvulla. Peer Gynttiä (en löydä saksalaista yytä tästä tabletista). Oli osapuilleen kovin rokkitrio maailmassa. Ja vieläpä Suomen Kouvolasta.


Perkule, säähän oot kuin RadioRockin Klaus Fleming, raskaan musiikin vaka vanha Väinämöinen, kaikkien musiikkilajien isä ja äiti. Miten vitussa voi olla noin laaja ( ja hyvä) maku ja tietämys? Mikäs siinä Nazarethin kolmannen älppärin teossa mätti? Tai Pink Floydin kemioissa? Turha kysymys kai, tiiät kyllä. Melkoinen velho, ja hattua päästä..... lisää kaljaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan hyvän kuuloinen tuo Hautuumaa, soitannollisesti sellaista seitkytluvun rokkia josta tykkään. Muijan kyllä vaihtaisin mieheen, ei minusta naisäänessä ole sellaista uskottavutta mitä pitäisi. Taustalaulajiksi ne käy. Ja nyt metoo-väki hyökkää kimppuun, mutta hyökätkööt.

Äläs nyt, minusta naislaulajat sopivat rokkiin erinomaisesti. Naislaulaja tuo rokkiin sellaista kontrastia ja tietynlaista ilmavuutta ja kepeyttä, enkä tarkoita tuolla viimeisellä nyt mitään pinnallisuutta. Hautuumaassakin minusta parasta on juuri Kristiina Vaara. Mahtavaa on toki sekin, kun Vaara ja Tuomo Mannonen laulavat yhdessä. Se ei ole kovin yleistä, että nainen ja mies vetävät yhdessä päävokaaleja, siis samanaikaisesti. Hieno, hieno bändi.






Kouvolalaista musaa kuuntelin pöpinä 80-luvulla. Peer Gynttiä (en löydä saksalaista yytä tästä tabletista). Oli osapuilleen kovin rokkitrio maailmassa. Ja vieläpä Suomen Kouvolasta.



Peer Günt toimii perhanan hyvin edelleen. Hyvin ajatonta rokkia, ei se ole kasariin mitenkään sidoksissa. Levytkin on onneksi tuotettu fiksusti, ei ole hirveästi mitään kasarijuttuja mukana. Nikit muuten asuivat samoilla huudeilla Mielakassa silloin, kun olin lapsi. Pitäisi kysellä meikäläisiltä lisää, kun vielä hengissä ovat. Jos muistavat. Sen muistan itse, että Peer Güntistä puhuttiin silloin "makkaratehtaan poikina", kun ainakin joku niistä oli sellaisessa töissä. Taisi olla itse Nikki.

Kyllähän tuo Bad Boys Are Here on aika ylittämätön. Pitäisi perustaa adressi, jossa sitä vaadittaisiin KooKoon maalilauluksi. Sumulaaksossa soitetaan kyllä ihan hyvin kouvolalaista musiikkia, ja tietoisesti tietenkin, mutta kyllä silloin joukkueen maalilaulukin pitäisi olla kaupungin omaa tuotantoa.




Niin ja kippis! Taas mennään!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Glove

Jäsen
Tekis kyllä mieli lähteä baariin. Mutta kello on jo tuon verran, kävelyyn menee pari kymmentä minuuttia. Sitten ehtis olla pari tuntia baarissa. En tiiä...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Äläs nyt, minusta naislaulajat sopivat rokkiin erinomaisesti. Naislaulaja tuo rokkiin sellaista kontrastia ja tietynlaista ilmavuutta ja kepeyttä, enkä tarkoita tuolla viimeisellä nyt mitään pinnallisuutta. Hautuumaassakin minusta parasta on juuri Kristiina Vaara. Mahtavaa on toki sekin, kun Vaara ja Tuomo Mannonen laulavat yhdessä. Se ei ole kovin yleistä, että nainen ja mies vetävät yhdessä päävokaaleja, siis samanaikaisesti. Hieno, hieno bändi.








Peer Günt toimii perhanan hyvin edelleen. Hyvin ajatonta rokkia, ei se ole kasariin mitenkään sidoksissa. Levytkin on onneksi tuotettu fiksusti, ei ole hirveästi mitään kasarijuttuja mukana. Nikit muuten asuivat samoilla huudeilla Mielakassa silloin, kun olin lapsi. Pitäisi kysellä meikäläisiltä lisää, kun vielä hengissä ovat. Jos muistavat. Sen muistan itse, että Peer Güntistä puhuttiin silloin "makkaratehtaan poikina", kun ainakin joku niistä oli sellaisessa töissä. Taisi olla itse Nikki.

Kyllähän tuo Bad Boys Are Here on aika ylittämätön. Pitäisi perustaa adressi, jossa sitä vaadittaisiin KooKoon maalilauluksi. Sumulaaksossa soitetaan kyllä ihan hyvin kouvolalaista musiikkia, ja tietoisesti tietenkin, mutta kyllä silloin joukkueen maalilaulukin pitäisi olla kaupungin omaa tuotantoa.




Niin ja kippis! Taas mennään!

Ehdottomasti maalilauluksi, tai sisääntuloon. Todella hyvä biisi, toimii aina. Aina hyvä fiilis tuosta bändistä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
koska huomenna Kouvolaan.
Sitä vähemmän ahdistaa, mitä lähempänä Kouvolaa.

Aiai, hieman Koffia tähän vielä ja kohta voisikin jo nukkua. Joka suuntaan on tänään jo ehtinyt. Kalsarikänniin ei olisi enää nyt juotujen jälkeen pitkä matka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös