Kalsarikänniketju

  • 5 201 739
  • 66 626

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huomenna etäpäivä, joten kippis vaan! Tosin auton katsastus puoliltapäivin, joten ihan hirveää promillerallia ei silloin viitsi vetää. Pysytään siis kohtuudessa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on paikallista tummaa Silvaa. 7.5 ois poweria ja kolmatta tässä vasta lopettelen.

Edit: eipä ollutkaan kuin 7 volttista. Tuleekohan tästä edes humalaan?
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se on ihan siinä ja siinä, tuleeko 7-volttisesta humalaan.

Itse olen alkanut suosia noita 10-12-volttisia. Niitä kyllä kutsutaan viineiksi.

Tai olenhan minä niitä aina suosinut, mutta kun en enää jaksa lipittää kaljaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viini on muutenkin ihan parasta alkoholia. Olen ollut aina mietojen ystävä. Alaikäisenä join kiljua ja kaljaa, mutta sitten täysikäisenä aloin juoda viiniä, koska mutsikin tykkäsi viinistä. Sitähän meillä riitti, baarikaappi oli täynnä aika kalliitakin pulloja. Jollain tavalla täytyy siis myöntää, että mutsi tutustutti minut tuohon viiniskeneen, mutta ikinä en syytä häntä mistään. Mutsin kanssa vedetään vieläkin välillä viiniä yhdessä, vaikka mutsin ikä alkaa jo seiskalla. Joku voisi sanoa, että äiti kasvatti pojastaan alkoholistin, mutta niin kauan kuin minä en niin sano, niin kaikki on okei. Minä en omista juomisistani tule ikinä mutsia syyttämään. Ihan itse minä olen kaiken tehnyt.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu kyllä viinit on hyviä. Ite en niin valkkareista välitä, mutta punaviiniä tulee aika usein maisteltua. Täällä on todella hyviäkin paikallisia ihan hassuihin hintoihin, joten välillä tulee haettua naapurikylästä parinkymmenen litran pönttö.

Enkä mäkään ole ikinä muita omista juomisistani syyttänyt. Ei mua ole kukaan ikinä pakolla juottanut.
 

A Siente

Jäsen
Viini on kieltämättä oikein hyvää seurajuomaa. Yksin sitä on vähän tylsää juoda. Harvoin tulee mitään laatua ostettua, vaan se on sitä halvinta mitä löytyy. Mulla on haaveena säästää rahaa, että saan ostettua kunnon viskipullon. Siitä kun saa pienet mäkäräiset tylsiin iltoihin, niin ei enempää tarvitse.

Nyt pakkasessa minttuviinaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perjantai-ilta korkattu! Juomana tuttuun tapaan Liisaa, mutta myös Henkkaa ja peruslonkeroa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Akka lähti Kanarialle. Jääkaapissa paria lajia valkkat... valkkaria (siis oli) ja sitten
tilkkeeksi 0.7 kossu. Täysi ralli päälle, siis Monte Carlossa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pienet, lähes perinteiset perjantai-illan humalat viinin ja lonkeron voimalla menossa. Osa xxx.
 

ace

Jäsen
Tämä on paikallista tummaa Silvaa. 7.5 ois poweria ja kolmatta tässä vasta lopettelen.

Edit: eipä ollutkaan kuin 7 volttista. Tuleekohan tästä edes humalaan?
Teidän paikallisista Csiki uppoaa kyllä hyvin, mitään 7 volttista en kyllä pystyisi juomaan. Csikin lisäksi muita en tietääkseni ole toisaalta edes maistanut.

Hyvää Pálinkaa varsinkin Transylvanian alueelta saa, niissä potkua on sit jo 50+.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teidän paikallisista Csiki uppoaa kyllä hyvin, mitään 7 volttista en kyllä pystyisi juomaan. Csikin lisäksi muita en tietääkseni ole toisaalta edes maistanut.

Hyvää Pálinkaa varsinkin Transylvanian alueelta saa, niissä potkua on sit jo 50+.

Juu vaimon mummo keittelee Palinkaa (sama aine, eri nimi täällä) ja kyllä siinä yleensä rupeaa olemaan ytyä aika lailla. Yleensä nämä ovat tällaisia tumman sävyisiä oransseja juomia, mutta mummon keitokset on aina aika kirkkaita, joten tietää että ei ole ihan kevyemmästä päästä nämä juomat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti Jörkalle pari ottaa.

Huomenna töitä ja paltsu heti aamusta klo 8:00, mutta sillä väliä nyt.

Maailmassa on monta känniä ja monta työpaikkaa, mutta vain yksi Jörn Donner.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo onkin hyvä tekosyy. Meinasin juoda tänään ihan muuten vaan, mutta jörnijä pelasti. Onneksi ei ole paltsuja huomenna eikä mitään muutakaan kriittisen tärkeää työjuttua niin voi olla ihan rennosti vapaalla tänään. Kunhan herää puolen päivän maissa kun lapset pääset silloin koulusta ja tulevat tänne.

Ihanan leppoisaa tuo lapsiperhe-elämä. Ja tähän ironinen hymiö.

Jörkka ei ole kuitenkaan tekosyy. Jörkan lähdölle on kippis paikallaan. Näillä keskustelupalstoilla ei ehdi millään kertoa itsestään ja mieltymyksistään kaikkea, ellei asusta täällä vuorokauden ympäri ja kiinnostukset ole päivänpolttavia, mitä Jörkka ei ehkä enää viime vuosina ollut. Mutta Jörkkaa kunnioitin ja ihailin todella paljon.

Se äijä oli monessa mielessä sitä, mitä itse haluaisin olla. Tausta toi vapauden ja riippumattomuuden, mutta Jörkka ei ollut eliitin sylikoira. Lahjoja ja ymmärrystä oli yli yhteiskunnan, ja kritiikkiä kuunneltiin, koska kaveri oli vain niin pirun fiksu. Ketään ei Jörkan tarvinnut koskaan mielistellä. Vapaa intellektuelli.

Ja ne 60- ja 70-luvun vaihteen elokuvat. Parasta elokuvaa, mitä Suomessa on tehty. Monet puhuvat niiden kohdalla seksistä, mutta tärkeämpää olisi huomata se niiden yhteiskuntakritiikki.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nythän se korkki taas narahtaa auki. Tällä kertaa menu sisältää hiukan punaviiniä (Serbialaista, puolikuivaa), ehkä pari olutta ja illan kruunaa Jack Daniels. Ei tuo JD nyt ihan ykkössuosikki ole, mutta paremman puutteessa kyllä menee. Kippis!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole hirveästi tähän ketjuun tullut kirjoiteltua viime vuosina. Ajattelin parantaa muutaman viikon kestäneen sairauden nimeltä selväpäisyys.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kippis vaan! Lonkeroa naamaan, kendoa telkkarista ja myöhemmin illalla Tavastialla yksi Kouvolan monista bändiylpeyksistä, Lasten Hautausmaa. Hautuumaan keikan jälkeen pitää kyllä mennä nukkumaan, koska huomenna Kouvolaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös