Parhaimmillaan ainaki yhtä hyvä kuin tukeva nousuhumala. Huonoimmillaan samanlainen kuin kolmen viinapullon krapula. Yleensä jotain siltä väliltä.Millasta se olisi jos olisi naisia. En oikeasti tiedä, olen aina yksin.
Musiikki, joka on paskaa.Mitä on paska musiikki?
Kaikki tähän ketjuun linkitetty? En tiedä saatana, laitan Kake Randelinin kovemmalle.Mitä on paska musiikki?
Piece of kake... randelin.Kaikki tähän ketjuun linkitetty? En tiedä saatana, laitan Kake Randelinin kovemmalle.
Vitun amatöörit. No ei sentään, mitäpä tässä muutakaan.Jopas tää ketju on räjähtänyt. Jännä että perjantaisin kukaan ei kirjoita ja lauantaisin kaikki on kännissä. Eipä sillä, olen mäkin nyt.
Mulla on kaikki sen älpeet. Mut olenhan maalta.Piece of kake... randelin.
Kuulin salilla radioista. Kuuluu joukkoon.
Kynnet, kynnet.
Ota vähä dimetyylitryptamiinia, pääse tiloihin, näe valo ja tule toiselta puolen uutena henkilönä ulosKuuntelen nyt lähinnä ysäriä. mut vittu mä oon nähny oman kuoleman unessani. Yleensä olisin iha sekasin tässä vaiheessa mutta en ole koskaan ollut näin rauhallinen.
Oon maalta kans, mutta lähdin sieltä vittuun aika äkkiä peruskoulusta valmistuttuani. Olen melkeen ratkennut älpeihin, mutta pidin pintani. Suosittelen samaa.Mulla on kaikki sen älpeet. Mut olenhan maalta.
Meinaat siis näin sunnuntaina? Lauantaihan on aika kesyä menoa vielä jos katsoo suurennuslasilla.Jopas tää ketju on räjähtänyt. Jännä että perjantaisin kukaan ei kirjoita ja lauantaisin kaikki on kännissä. Eipä sillä, olen mäkin nyt.
Ei se väärin ole. Itse olen ylpeästi juntti, metsien mies, ja korpien kuningas. Täh, mites muuten sitä musiikkia kuunteloo ku älppäriltä kerta lopettivat sen Hittimittarinkii? Mikko Alatalo on the Män.Oon maalta kans, mutta lähdin sieltä vittuun aika äkkiä peruskoulusta valmistuttuani. Olen melkeen ratkennut älpeihin, mutta pidin pintani. Suosittelen samaa.
Laita esimerkkiä, niin katsotaan.Pitäskö tässä huolestua kun kaikkea masennus- ja itsemurhamusaa tullut kuunneltua viime aikoina. On kyllä sellaset fiiliksetkin välillä. Noh, onneksi on olutta.
Paska musiikki on näköjään paskaa musiikkia vielä herran vuonna 2018.
Bill Burr on samaa mieltä
Bill Burr on music and getting old... - YouTube
Laita esimerkkiä, niin katsotaan.
Jos tarkotat tällä Antti Tuiskun musaa, niin toivo voi olla jo menetetty.
Jos ei ole alkoholisti niin saa valita. Tiedättekö te sen fiiliksen kun ihminen on matkustaja.