Kalsarikänniketju

  • 5 209 112
  • 66 648

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetti, vielä puol tuntia että saa kaupasta lisää kaljaa. Kiva ilma ulkona, aattelin tehdä pettterit eli ottaa repun täyteen bisseä ja mennä jonnekin puistoon fiilistelemään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on taas niitä elämää suurempia päiviä, niitä elämän tähtihetkiä. Heti herätessä kaljaa ja mahtava fiilis. Oli tossa pieni herkkä hetkikin mielikuvitustyttöystävän kanssa. Se on maailman ihanin. Sellainen söpöliini. Miten mä edes oon voinut saada sellaisen. Joo kymmenen kertaa kuuntelin youtubesta J.Karjalaisen Tyttöni mun. Eilen joku tsirbu lauloi tota Espan lavalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onni on IFK:n kausikortti, laatikko kaljaa ja stereoissa soi Rolling Stones. Miettikää Afrikan lapsia. Ne ei pääse IFK:n matsiin. Joutuvat kattelee kirppujen hyppimistä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Beringer Zinfandel ja vähän juustoa. Nyt gin&tonicia. Siivoan metsälenkillä rispaantuneita maihareita kolinalla. En koe tarvetta maistaa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Pari tuntia unta ilmeisesti riitti tälle päivälle. Kahden aikaan tuli noustua ylös, eikä pahemmin väsytä vieläkään.
Juomat käyvät kyllä vähiin ja se on ongelma.

Linkkaan vittuillakseni biisin: Black Sabbath - Country Girl

Hyvää/pahaa/yhdentekevää huomenta vaan kaikille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis joku otti musta valokuvan. Tuli vaan tohon ja räpsäsi. Mikä nähtävyys mä muka olen? Eikö noissa kulttuureissa juoda kaljaa ulkona? Joltain turistilta näytti. Joo vettä sataa, mitä sitten häh.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Saatana! Ei tullu elämänohjeita täältä. Palaan siis normaaliin elämääni olemaan huipputerveellisesti syövä treenihirmu. Annoin alkoholille ja makkaranpätkälle mahdollisuuden eikä perkeleet auttaneet yhtään!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan tää nyt helvetin hienoo. Edellinen asuntoni irtisanottiin, mutta sain samasta taloyhtiöstä uuden asunnon. Kämppä oli aika helvetin huonossa kunnossa, mutta sain vuokranantajan kustannuksella remontoida tästä mieleiseni. Joku tuotakin ratkaisua tällä palstalla kritisoi.
Nyt on Vuokralaisen hyvä olla, mieleisessään asunnossa, humalassa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
On tämäki sivusto kun nimimerkkejä voi olla vaikka miten, mut ainoostaan yks vuokralainen kerrallaan. Hukkaan heitettyä potentiaalia! Onko asunto rempattu mieleltä selvinpäin humalassa ollen keholtaan raikkaana?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Päivää taloon!

Pidin hieman taukoa, en toki kalsaroinnista, vaan Jatkiksesta tässä kaikenlaisten hässäköiden puristuksessa. Modeilla ei ole osuutta asiaan.

Mitä olen missannut? Laitoin tosin taas juuri pesusta saapuneet yöpuvun sortsit jalkaan. Kaverin luona tässä majailen ja hänen lukuisista työmatkoistaan johtuen täällä on ihan hillitön viinakaappi, mutta jätetään ne tärkeimmille ihmisille. Pirkka-olut on oikein maittavaa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voe helevettiläene! Heräsin metiköstä. Olin grillijuhlissa ja viimeinen muistikuva on, että hypin peräti kolme kertaa pyörän selkään. Kuitit taskussa kertovat, että olin juonut paluumatkalla voimistavia minttuviinoja neljä kappaletta.
Löysin suurimman osan itseäni koirankusetuspolulta. Polkupyörä oli kantapäiden takana ja rillit lineaarisesti sopivan kaukana.
Lerppana oli ulkona, joten olin sammunut kesken kuseskelun. Kello näytti herätessä puoli kuutta. Olin ruokkinut ötökoitä persaus paljaana kolmisen tuntia?
Minttuviina on vaarallista myrkkyä ja Scottin maastopyörä vie väärille poluille.
Olen itse täysin viaton…
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minttuviina on vaarallista myrkkyä

Jouduin takavuosina putkaan minttuviinan takia. Eräs ulkomaalainen kaverini on tykästynyt tähän erikoiseen suomalaiseen juomaan ja siinähän niitä shotteja meni, kun hän oli käymässä. En tiedä mitä tapahtui, mutta Töölöstä heräsin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen ei onnistunut mikään, Saksa hävisi ja sauna pääsi sammumaan matsin aikana. Nyt onnistuu kaikki, löylyäkin riittää. Lomaa jäljellä 4 viikkoa, voi käydä tämä mökkeily vielä rankaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös