Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mikä ihmeen oma pikku dorka? En mä näitä juttuja tajua.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olikkona aikoinaan paikan päällä kun haastettiin tässä ketjussa Juicelta koko ajan parempaa biisiä? Voisihan sen tehdä nytkin. Otan aloitusvuoron, josta on tosin paha pistää paremmaksi.

"Te epäuskoiset, te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist"

En ollunna. Muistan kuitenkin sellaisen viestiketjun, jossa vertailtiin Juicen ja Göstan tuotantoja keskenään ja jotkut jopa väittivät Göstan tuotannon olevan Juicen vastaavaa laajempi. Sen ketjun voi joku halutessaan kaivaa esiin.

Juice Leskinen - Epäile vain
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jooh, ingen. Menen painimaan purkkarilleni, jossa Mikael ja Johan mua venaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Netflixiin tuli tuo uus kausi yhdestä sarjasta ja se on ollut nyt pausella jonkin aikaa. Pitää katsoa sitä.

Ruoja! Mikä sarja?

Mä katselin jo Breaking Badin loput jaksot pois kuljeksimasta. Hankin Filmnetin kymmenellä sentillä kuukaudeksi, jotta saan katsella Rescue Me:n viimeset kaudet, mutta en niitä kännissä viitsi, kun ei niistä muista siten mitään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kippiis jäbille! Nauttikaa siitä. Myöhemmät mä duunaan itse ja rumat on melkein omaa sukua.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Booyah! Tämä lausahdus liittyy sellaiseen tapahtumaan, kun erittäin isomunainen mustaihoinen mieshenkilö veti kameran edessä ensin peniksensä ulos vaginasta ja heti tämän jälkeen kiveksensä pullahtivat "plop" -äänen saattelemana ulos anuksesta. Ihminen kykenee tähän. Jeesus ei.

Juu, tämä on hiton vanha juttu, mutta niin on Jeesuskin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Toi naapurin tsubu on vissiin koittanut viime yönä roudata jotain jäbää himaansa heikoin tuloksin, kun tossa rappukäytävässä makaa joku saatanan sammunut hyppyritukka. Menisivät Itä-Helsinkiin, perkeleen juntit, ei täällä sivistyksen puolella moista vajakkiutta pitäisi ihmisen joutua katselemaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tällä videolla esiintyvä vajakki taisi tulla kakkoseksi hokiterojen onanointiäänestyksessä. Ainoastaan yli-karsimaattinen ja aina yhtä värikäs Sara Sieppi oli parempi.

Vittu mitä paskaa. Hävetkää!

Toisaalta oon ihan varma, että suurin osa niistä äänestäjistä näyttää samalta kuin noi videon tyylikkäät maitonaamaneekerilarppaajat, joten sinänsä tulos ei yllätä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sporttailut ja tissien bongaamiset tältä päivältä ohitse. Endorfiinit elimistössä maksimissaan, joten tietysti tätä hyvää oloa pitää jatkaa maltaiden, tisleiden ja varvasmarjojen parissa. Mihinkään ei lomalla ole kiire, sillä lento lähtee vasta maanantaina.

Juuri nyt Krusovicen Cerne ja Vitalic mölytoosassa. Ihmisen on helvetin hyvä olla juuri nyt.

Kippistä vaan!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tännehän on näköjään yötä myöten melskattu. Oikein ihmetyttää että minkälaista sakkia tänne kirjoittelee kun ollaan vielä humalassa keskellä helteistä lauantai-iltapäivää. En minä ainakaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Krusovice on varmasti joku slobojen kaupunki. Ei se mitään muuta voi tarkoittaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sitäpä se taitaa olla. Tsekkiläistä laatua, jos slobouden tahtoo sinne saakka ulottaa.

Nuuskat meinaavat pirulaiset loppua. Pitäisi jotenkin raahautua jääkaapille saakka. Voi tätä tuskaa.

Tsekki on slobo - joskin vähän vähemmän slobo, mitä esim.ryssä on, mutta slobo joka tapauksessa.

Onneksi itse vedän pelkästään röökiä, niin ei ole nuuskaongelmia. Paljon helpompaa mennä kioskille skaffaamaan aski Marlboroa kuin joku purkki melan-snuta, joka taitaa tällä pallon puoliskolla olla vielä laitonta? En tiedä, mutta jonkun tuppukylän cittarissa näin jotain nuuskan kaltaista myynnissä ihan laillisesti.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onneksi itse vedän pelkästään röökiä, niin ei ole nuuskaongelmia. Paljon helpompaa mennä kioskille skaffaamaan aski Marlboroa kuin joku purkki melan-snuta, joka taitaa tällä pallon puoliskolla olla vielä laitonta? En tiedä, mutta jonkun tuppukylän cittarissa näin jotain nuuskan kaltaista myynnissä ihan laillisesti.
Onhan tuossa Marlboroa myös tarjolla, jotta voi keksiä tekosyyn parvekkeelle menemiseen. Nuuskaa on tässä rajalta ~100km aina saatavilla, eikä nyt puhuta mistään lauttamatkoista tai viisumia ja rokotteita vaativasta rajasta, shättänä.

Eksyin pahemman kerran konemusiikin maailmaan tänään. Hyvä näin, sanos Vitalic - poney part 1 juutuubissa.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Nuuskan loppuminen vituttaa yllättävän paljon. Tai ei se nyt ihan vielä loppu ole, pussit vaan. Satamaan olisi matkaa toki se 15 kilometriä ja siitä ei muuta kuin paattiin niin sieltähän sitä saisi. Ainut vaan, että laivalta saatavat pussinuuskat ovat aika shittiä ja niitä on tullut käytettyä jo ihan kyllästymiseen saakka. Saa hyvän syyn lähteä ulkomaille. Vähän Tukholmaan Burger Kingiin syömään.
 

dorka

Jäsen
Nuuskan loppuminen vituttaa yllättävän paljon.

Tänään tuli huomattua sama asia kun viimeiset Ettanin purut tungin tykkiin. Onneksi huomenna saapuu Amerikasta Grizzlyä ja Skoalia meikälle, saas nähdä miten miehen käy.

Avasin illan ensimmäisen lonkeron ja lämmitin mikrossa Saarioisten paskalätyn. Empä ole näitä mikropizzojakaan pitkään aikaan maistanut, kuolenkohan nyt?

EDIT. Ainiin, eräs muija pyysi äskettäin minua luokseen. Kuulemma juo ystävänsä kanssa kahdestaan ja kaipasivat miesseuraa. Tarkoittaako tämä kolmen kimppaa?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tänään tuli huomattua sama asia kun viimeiset Ettanin purut tungin tykkiin. Onneksi huomenna saapuu Amerikasta Grizzlyä ja Skoalia meikälle, saas nähdä miten miehen käy.
Vielä löytyy nuorisoa, ruotsalaisia tai asiaan perehtymättömiä, jotka käyttävät irtonuuskaa. Tämä nyt on ketjun aiheesta irroitettua, mutta humalassa ja päissään on yllättävän laadukasta pimppiä saatu tarjoamalla pussinuuskaa. "Ai olet käyttänyt nuuskaa? IRTO!? No tässä sulle sen röökin korvike." jne.

Ainiin, eräs muija pyysi äskettäin minua luokseen. Kuulemma juo ystävänsä kanssa kahdestaan ja kaipasivat miesseuraa. Tarkoittaako tämä kolmen kimppaa?
Tarkoittaa.
 

dorka

Jäsen
Vielä löytyy nuorisoa, ruotsalaisia tai asiaan perehtymättömiä, jotka käyttävät irtonuuskaa. Tämä nyt on ketjun aiheesta irroitettua, mutta humalassa ja päissään on yllättävän laadukasta pimppiä saatu tarjoamalla pussinuuskaa. "Ai olet käyttänyt nuuskaa? IRTO!? No tässä sulle sen röökin korvike." jne.

Minulle on aina maistunut paska paremmin kuin pussi. Jotenkin se haju ja maku on irtotavarassa paljon aidompi. Toki pussiakin tulee käytettyä, mutta mielummin lössiä kuin pussia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Minulle on aina maistunut paska paremmin kuin pussi. Jotenkin se haju ja maku on irtotavarassa paljon aidompi. Toki pussiakin tulee käytettyä, mutta mielummin lössiä kuin pussia.
Makuasioitahan nämä. Luovuin lösistä Claq Quin myötä aikanaan - RIP. Pussista löytyy kaikki vivahteet hienostuneeseenkin makuun ja sama potkukin. Pussissa on eittämättä etunsa, sillä se huulessa voi olla ja toimittaa mitä tahansa terveen ihmisen pitääkin... nimimerkillä purkin pohjat pallona huulessa, eikä mimmillä edes röökiä. Tuli sanomista.

Tuorein passikuvani kelpasi viranomaisille. Odensin extreme pussia huulessa.

Tähän väliin FNM ja KFADFFAL kokonaisuudessaan.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Siistiä, nuuskakestelu.

dorka - ei yllätä

Zamboni-mies - odotin enempää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös