Kalsarikänniketju

  • 5 237 768
  • 66 669

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljonko maksoi?
Eikä kun nyt mä oon muuttunut mies. Kaikki on toisin. No mitä nyt välillä saatan tehdä täsmäiskuja Tallinnaan. Mutta siis tää tyttö on aivan saamarin söpö. Tai kattoo nyt millainen on livenä, eihän sitä koskaan tiedä. Vittu mä vielä meen naimisiin ja kaikki jatkislaiset on kutsuttu. Virosta haen täyden lastin viinaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikä kun nyt mä oon muuttunut mies. Kaikki on toisin. No mitä nyt välillä saatan tehdä täsmäiskuja Tallinnaan. Mutta siis tää tyttö on aivan saamarin söpö. Tai kattoo nyt millainen on livenä, eihän sitä koskaan tiedä. Vittu mä vielä meen naimisiin ja kaikki jatkislaiset on kutsuttu. Virosta haen täyden lastin viinaa.

Tuotko polttareihin vosut myös?

Hitto kun (toi sun puhetapasi alkaa tarttua muuten) olisi pitänyt lukea juristiksi. Ne ne saatana tätä maailmaa pyörittää ja käärii kaikki rahat. Taas tässä yrittänyt pätkän matkaa töitä tehdä nimittäin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.

Mielenkiinnosta: Onko tämä se, mistä mun hullu savolainen mökkinaapuri puhuu vaimonsa ruusulöllykkänä?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Toisinaan elämässä on niitä päiviä, joiden loppuminen tuntuu suorastaan vääryydeltä. Toisinaan taas niitä päiviä, joita varten kaipaisi jotain skip- tai fast forward -namiskaa.

Tänään ei ole kummoinen päivä, eikä myöskään mikään yllä olevista. Tänään on kalsarikännipäivä. Siispä tuumasta toimeen!

Koetan selvittää tämän illan aikana, että ehtiikö vuorokauden vanha Samsung kokeilla uusia uria ja ulottuvuuksia käyttötarkoitusten osalta, kunhan vaan saan veren suhteellisen alkoholiprosentin nostettua riittävän tiukaksi itsessäni. Voi olla, että riittävästi väkijuomia nautittuani tuo noin TV:n kokoinen "älypuhelin" edustaa kiekonheittoharjoitusvälinettä, sitä myöten myös testataan iskunkestävyyttä. Voi olla, että puhe-elin suoltaa kovin korkeita volyymitasoja illan mittaan, jos ja ehkä kun puhelimesta tulee osaamattoman hakkeroinnin myötä koriste-esine.

Kaiken kaikkiaan tästä on tulossa hyvä päivä, sillä jännittävät tapahtumat odottavat edessä ja saldo summataan vasta huomenna. Kippis!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kaiken kaikkiaan tästä on tulossa hyvä päivä, sillä jännittävät tapahtumat odottavat edessä ja saldo summataan vasta huomenna. Kippis!

Hieman samanlaiset tuntemukset, tuossa korismatsia katsellessa tuli jo muutama olut hörppästyä ja homma jatkuu sitten myöhemmin illalla/yöllä kunhan käy välissä hieman nauhoittelemassa. Huomenna sitten kuulee laadun. Vielä tunnin verran aikaa valmistautua, kaikenkaikkiaan mahtava fiilis näin torstaiksi! Notta kippis vaan!

Homot teki oharit. Meneehän tää näinkin.
 
Viimeksi muokattu:

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Se ois kuulkaa taiteiden yö tässä kylässä. Minua ei semmoset hommelit juuri kiinnosta, joten vietän oman taiteiden yön kotosalla. Eikö ne taiteilijat vedä koko ajan viinaa? Minun ikioma taiteiden yö koostuu siis taiteilijan leikkimisestä parin oluen Jaloviinan voimalla. Saatanpa päissäni jonkun napakan installaationkin rykästä tiskipöydälle tyhjistä tölkeistä. Ars vita, Jallu nami.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eikö ne taiteilijat vedä koko ajan viinaa?
Eiköhän suurin osa framille haluavista vedä tai ota vaikka isäänsä, jos on tarvis.

Ihan vähän harmittaa juuri nyt. Kuudetta jalkaa maantasan alla olisi heti ylihuomenna kotomaassa, jonka missasin. No sitä aitoa kamarimusiikkiyhtyettä olis vaikka tässä tarjolla: 6" under - Lycanthropy

"Sää et oo!"
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eiköhän suurin osa framille haluavista vedä tai ota vaikka isäänsä, jos on tarvis.

Ihan vähän harmittaa juuri nyt. Kuudetta jalkaa maantasan alla olisi heti ylihuomenna kotomaassa, jonka missasin. No sitä aitoa kamarimusiikkiyhtyettä olis vaikka tässä tarjolla: 6" under - Lycanthropy

"Sää et oo!"

Kolmen kuusen kylässä syntyneenä odotin kauhulla linkin avaamista, onneksi siellä oli jotain aivan muuta. Vaikka en niin noista murinoista niin diggailekaan niin aina ne vuosien traumat naapuritalon vuokranneesta viulistista voittaa.

Minä kun oon lepposa ukko, niin laitetaan väliin lepposampaa musisointia.

Niin, boldaus oma.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Joten jos näissä edetään: Digging the Grave by Faith No More - YouTube

Kyllä tuolla adrenaliinilla irtoaa henkseleistä, vaikka kuinka leppoisa ukko olet.

No tuohan se on se biisi, millä aikanaan Jeepeli lopullisesti FNM-kelkkaan revittiin. Tai oikeastaan koko KFaDFFaL-levy.

Nyt tosin pitänee ettiä jotain vähän vihasempaa tavaraa, sen verran persiistä on tämä päivä ollut. Ja samalla hakea lisempää Jallua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Niin ja Kaisaniemen keikan paras vetohan oli Kappale auringon maasta
Ei suinkaan paras, ehei parasta suinkaan. Jaffan laskeuduttua ne bileet vasta alkoivat. Vai jäikö "mies vainen" kuulematta? Tahi...

Tuon keikan osalta voisi myös heittää:"kuinka monta palstalaista ehdit nähdä" -hippalot.

Menen nukuksimaan. Toivottavasti pehtoorin ääni oli kirkas ja masterille kelpaava.

... ja vitut viskaan keski-ikäisten teinien niskaan!
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
On tää hienoo tulla issekseen kotii ja kuunnella kerrankin sitä musaa mistä itse tykkää. Ja volaa voi laittaa niinkun tykkää, ei naapurit voi enää häädölläkään uhata, kun lähtee vapaaehtoisesti. Vielä kun olis kolaa tuon rommin kanssa. Ai perkele.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Saako tähän ketjuun kirjoittaa, vaikka ei ole kalsareita jalassa?

Vaimo lähti aamulla maratonille Tallinnaan, itse tein pihatöitä ja ilahdutin pieniä jalkapalloilijoita päivällä, nyt sauna on kuumana, Sandels kylmänä ja Eput sekä Karjalaisen J. soi koneelta, myöhemmin illalla vähän wingsejä uuniin ja sitten ei jatkosta olekaan tietoa.

Jumalauta, että tässä hermo lepää, parasta on se, että töihin vasta keskiviikkona :D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saako tähän ketjuun kirjoittaa, vaikka ei ole kalsareita jalassa?
Luulisin, että jos ei saa, niin ainakin voi. Tämä lausuma vähän päälle 1000 viestin KKK-viestin kokemuksella sanottuna.

Vaimo lähti aamulla maratonille Tallinnaan
Oma vaimosi? Ilmeisesti! Sain tuossa tuollaisen lipukkeen, jolla voi käydä reissun Helsinki-Tallinna tai sitten Helsingistä Tukholmaan. Helmikuuhun asti aikaa käydä. Ajattelin nimimerkkiä pettter kysyä oppaaksi Tallinnaan. Käydään museoissa, kirkkoarkkitehtuuria katsomassa ja silleen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Luulisin, että jos ei saa, niin ainakin voi. Tämä lausuma vähän päälle 1000 viestin KKK-viestin kokemuksella sanottuna.
Juoppo!

Tähän väliin pohdintaa: pysyykö kalsarit jalassa, vai ajautuvatko jamekset sittenkin jalkaan ja juoksujalat alle niiden myötä? Elämme jännittäviä aikoja.

Illan soundtrackista poimin tällaisen timangin ihmeteltäväksenne: Flashbulb - Sunset Hamlin - YouTube
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös