Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 477
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eikö ne taiteilijat vedä koko ajan viinaa?
Eiköhän suurin osa framille haluavista vedä tai ota vaikka isäänsä, jos on tarvis.

Ihan vähän harmittaa juuri nyt. Kuudetta jalkaa maantasan alla olisi heti ylihuomenna kotomaassa, jonka missasin. No sitä aitoa kamarimusiikkiyhtyettä olis vaikka tässä tarjolla: 6" under - Lycanthropy

"Sää et oo!"

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eiköhän suurin osa framille haluavista vedä tai ota vaikka isäänsä, jos on tarvis.

Ihan vähän harmittaa juuri nyt. Kuudetta jalkaa maantasan alla olisi heti ylihuomenna kotomaassa, jonka missasin. No sitä aitoa kamarimusiikkiyhtyettä olis vaikka tässä tarjolla: 6" under - Lycanthropy

"Sää et oo!"

Kolmen kuusen kylässä syntyneenä odotin kauhulla linkin avaamista, onneksi siellä oli jotain aivan muuta. Vaikka en niin noista murinoista niin diggailekaan niin aina ne vuosien traumat naapuritalon vuokranneesta viulistista voittaa.

Minä kun oon lepposa ukko, niin laitetaan väliin lepposampaa musisointia.

Niin, boldaus oma.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Joten jos näissä edetään: Digging the Grave by Faith No More - YouTube

Kyllä tuolla adrenaliinilla irtoaa henkseleistä, vaikka kuinka leppoisa ukko olet.

No tuohan se on se biisi, millä aikanaan Jeepeli lopullisesti FNM-kelkkaan revittiin. Tai oikeastaan koko KFaDFFaL-levy.

Nyt tosin pitänee ettiä jotain vähän vihasempaa tavaraa, sen verran persiistä on tämä päivä ollut. Ja samalla hakea lisempää Jallua.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Niin ja Kaisaniemen keikan paras vetohan oli Kappale auringon maasta
Ei suinkaan paras, ehei parasta suinkaan. Jaffan laskeuduttua ne bileet vasta alkoivat. Vai jäikö "mies vainen" kuulematta? Tahi...

Tuon keikan osalta voisi myös heittää:"kuinka monta palstalaista ehdit nähdä" -hippalot.

Menen nukuksimaan. Toivottavasti pehtoorin ääni oli kirkas ja masterille kelpaava.

... ja vitut viskaan keski-ikäisten teinien niskaan!

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
On tää hienoo tulla issekseen kotii ja kuunnella kerrankin sitä musaa mistä itse tykkää. Ja volaa voi laittaa niinkun tykkää, ei naapurit voi enää häädölläkään uhata, kun lähtee vapaaehtoisesti. Vielä kun olis kolaa tuon rommin kanssa. Ai perkele.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Saako tähän ketjuun kirjoittaa, vaikka ei ole kalsareita jalassa?

Vaimo lähti aamulla maratonille Tallinnaan, itse tein pihatöitä ja ilahdutin pieniä jalkapalloilijoita päivällä, nyt sauna on kuumana, Sandels kylmänä ja Eput sekä Karjalaisen J. soi koneelta, myöhemmin illalla vähän wingsejä uuniin ja sitten ei jatkosta olekaan tietoa.

Jumalauta, että tässä hermo lepää, parasta on se, että töihin vasta keskiviikkona :D

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saako tähän ketjuun kirjoittaa, vaikka ei ole kalsareita jalassa?
Luulisin, että jos ei saa, niin ainakin voi. Tämä lausuma vähän päälle 1000 viestin KKK-viestin kokemuksella sanottuna.

Vaimo lähti aamulla maratonille Tallinnaan
Oma vaimosi? Ilmeisesti! Sain tuossa tuollaisen lipukkeen, jolla voi käydä reissun Helsinki-Tallinna tai sitten Helsingistä Tukholmaan. Helmikuuhun asti aikaa käydä. Ajattelin nimimerkkiä pettter kysyä oppaaksi Tallinnaan. Käydään museoissa, kirkkoarkkitehtuuria katsomassa ja silleen.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Luulisin, että jos ei saa, niin ainakin voi. Tämä lausuma vähän päälle 1000 viestin KKK-viestin kokemuksella sanottuna.
Juoppo!

Tähän väliin pohdintaa: pysyykö kalsarit jalassa, vai ajautuvatko jamekset sittenkin jalkaan ja juoksujalat alle niiden myötä? Elämme jännittäviä aikoja.

Illan soundtrackista poimin tällaisen timangin ihmeteltäväksenne: Flashbulb - Sunset Hamlin - YouTube

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä olen spämmännyt, mahdollisesti silloinkin kun en vasiten yritä. Nyt en spämmää kun sanon, että huulipunalla ja ihomaaleilla tekee ihmeitä ruppaisempaankin muotoon. Kaikki yöjalassa liikkuneet tietävät ilmiön viimeistään pyhäaamuna kirkonmenojen alla.

Suosikkijoukkue
Tuon Canned Heatin perään sopii luontevimmin Mayallin Bob Hitestä kertova The Bear, tässä livenä. Siinäpä on Coco Montoyan kitara hakenut paikkansa Mayallin orkassa paremmin kuin monen pirtin uuni.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jumalauta! Jääkaappi hajosi. Nyt joutuu kikkailemaan aina muutaman olusen kerrallaan pakastimeen. Lisäksi vuokranantaja (isäukko) on varmaan tyytyväinen uuden jääkaapin ostamisesta, kun juuri viime kuussa osti kaksi. Tarkemmin ajatellen ei ole mun ongelma, joten nyt vain siirrellään kaljoja hiljalleen lämpiävästä jääkaapista pakkaseen. Huomenna pitänee mässäillä kunnolla, jotta saa syötyä kaapin tyhjäksi.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuon Canned Heatin perään sopii luontevimmin Mayallin Bob Hitestä kertova The Bear, tässä livenä. Siinäpä on Coco Montoyan kitara hakenut paikkansa Mayallin orkassa paremmin kuin monen pirtin uuni.

Meinasin jo kommentoida, että siinähän soitetaan oikeakätisten Stratoa vasenkätisesti, ja niinhän siinä tehdäänkin ja vielä kielet alkuperäisessä järjestyksessä.

Suosikkijoukkue
Meinasin jo kommentoida, että siinähän soitetaan oikeakätisten Stratoa vasenkätisesti, ja niinhän siinä tehdäänkin ja vielä kielet alkuperäisessä järjestyksessä.
Erittäin hienoa ettet jättänyt meinaamisen asteelle. Tottahan tuo.

Taidan sekoittaa lisää gin and tonicia.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaupassa myytiin parasta ennen 07/2013 olutta, ja minä näköjään ostin (ja juon). On tosin paljon, paljon vanhentuneempaakin litkua tullut joskus ostettua. Terveisiä vaan Joutsensillalle.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Miksi vanhaa olutta? Mikäli siis et ole Scrooge McLuulajanpuisto?
Totta kyllä että euron arvo tulee tuntea, mutta ei se nyt jumalauta ohjaava arvo saa olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy