Kalsarikänniketju

  • 5 221 269
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se on tuo akustisen soitto nuotiolla jännä laji. Samat lainalaisuudet siinä sillä lailla on kuin muuallakin, että jengi haluaa kuulla tuttuja viisuja. Jos on vähän tolkullisempaa porukkaa niin ei tarvihe aina olla niitä samoja puhkisoitettuja.

Kun vielä joskus pääsisi sellaiselle nuotiolle soittelemaan, että joku toivoisi lisää Wigwamia tms. Ei siinä mitään, kivahan se on soittaa kolmeacowboyta ja katutäyttyyaskelista jos edes ne kelpaavat.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikähän siinä on, että tämä ketju näyttää paljon paremmalta kun sitä lukee kännissä.
Tai oikeastaan koko palsta on parempi kännissä ollessa.
Nyt surisee sen verran päässä, että oletan koko elämän sujuvan paremmin kännissä.
Kahdesti lantratut viinakset ovat sitten huonompi juttu.

Vielä sen piti sanoman, että oudosti rivittyy viestit nykyään, taidan olla kännissä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuotiolla pitää olla aika laaja ohjelmisto. Mulla nyt on nuo Ismot, Handet, Davet ja Kaket, ja sitten toki laajalti ulkomaisia klassikoita Zepukasta Beatlesiin ja CCR:sta Elvariin. Sitten lastenlaulut ja päälle ne päivän hitit. Kyllä mie rämpytän Apulannat ja Jenni Vartiaiset, Chisut ja muut. Kaikki paitsi ne Cheekit, kun niistä ei tykkää ministeri eikä Röyhkä eikä melodioitakaan oikeasti ole.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minusta ei sillä tavalla olisi tullut koskaan viihdyttäjäsoittajaa, etten jaksaisi ylläpitää ohjelmistossa kovin paljoa materiaalia johon minulla ei ole mitään suhdetta. Tai en oikeastaan pidä koko kappaleista. Sitten taas jos soittaisin juuri yhtään omia suosikkejani, niin porukka varmaan kaikkoaisi. Ihmeen hyvin saa hilpeän nousukännifiiliksen notkahtamaan, kun soittaa väliin jotain mitä kukaan ei ymmärrä eikä ole koskaan kuullutkaan. No sitä ei tietysti passaa tehdä, ellei teko ole täysin tahallinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tämä Olvi cxx xv ihan hyvvää. Ihan sama vaikka olisikin "pirkkaa". Niinhän se kossukin on vain vissyllä jatkettua Lasolia, ja käyttäjäkuntakin on samaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä on sellainen juttu meneillään, että olin yön töissä. Siitä reilun 4 tunnin unet ja kello 10 alkaen olen nyt juonut olutta. Vielä jaksaa mennä, vaikka on jo 11 tuntia juomista takana. Kohta tosin voisi keittää kahvia. Kahvia keitän ehkä 5 kertaa vuodessa. Kohta on sen aika.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä tehdään koko ajan uutta ja hienoa tarinaa. Kukakohan oli se valmentaja, joka kehitteli koko ajan uutta tarinaa. Ainakin Risto Dufva kehittelee jatkuvasti uutta tarinaa.

edit. Pitää oikein editoida tätä kalsakänniketjuun 1.9.2013 kirjoittamaani viestiä. Tämä editointi ei ole minkään humanoidin tai muun yliluonnollisen eliön tai olomuodon tekemä, vaikka vuorokausi vaihtuukin kesken editoinnin.

Eli Risto Dufva se oli (hän oli / on), joka kehittelee tarinaa.

Onnea kaikille kilpailuun osallistujille ja etenkin voittajille. Palkinnoksi saatte käydä ostamassa Pirkka-olutta lähimmästä K-Kaupasta (kustannatte itse kaikki kulut) melkein 28€ / 24-pack. Onnea vielä kerran voittajille.
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On ihan vitun tyhmää juoda tyhjään päähän vaan lisää. Olut-sikari-punaviini-tupakka-punaviini-olut x 10 ja olisi ihan hyvin voinut mennä nukkumaan jo ajat sitten. Harmi kun ei oo jallua yhtään.

Saas nähdä pääseekö huomenna kalaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On ihan vitun tyhmää juoda tyhjään päähän vaan lisää. Olut-sikari-punaviini-tupakka-punaviini-olut x 10 ja olisi ihan hyvin voinut mennä nukkumaan jo ajat sitten. Harmi kun ei oo jallua yhtään.

Saas nähdä pääseekö huomenna kalaan.

Pääsee, mutta huominen on joko tiistai tai keskiviikko.

Imupillu voi joissakin tapauksissa jopa ratkaista rinnustimen mulkusta e. k u l l i s t a.
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, sitä se pillu teettää. Etenkin imupillu, tuo eräs pillutyypeistä.

Muistelenko ihan väärin vai kertoiko eräs suomalainen miesnäyttelijä naislaulajan takapillusta ihan koko valtakunnan levityksen omaavassa lehdessä?

Naisilla on paha tapa ottaa miehet mukaansa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muistelenko ihan väärin vai kertoiko eräs suomalainen miesnäyttelijä naislaulajan takapillusta ihan koko valtakunnan levityksen omaavassa lehdessä?

Naisilla on paha tapa ottaa miehet mukaansa.

Takapillu on ulkoisesti havaittava seikka e. p e r s e r e i ä n j a p i l l u n v ä l i n e n v ä l i m a t k a. Imupillun olemassaolo todetaan vasta kun ollaan pillun kanssa varsinaisesti tekemisissä.

Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Takapillu on ulkoisesti havaittava seikka e. p e r s e r e i ä n j a p i l l u n v ä l i n e n v ä l i m a t k a. Imupillun olemassaolo todetaan vasta kun ollaan pillun kanssa varsinaisesti tekemisissä.

Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.

Voisi vääntää jotain huumorinpaskaa tähän kohtaan mutta jätetään nyt väliin.

Kyllä se siitä pikkuhiljaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voisi vääntää jotain huumorinpaskaa tähän kohtaan mutta jätetään nyt väliin.

Jos miehellä on huumoria esittää, niin miksi sitä säästämään? Huumori on parasta lääkettä muun muassa tuskiin ja syyhytyspunkkiin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos miehellä on huumoria esittää, niin miksi sitä säästämään? Huumori on parasta lääkettä muun muassa tuskiin ja syyhytyspunkkiin.

Paskalle huumorille on paikkansa mutta jätetään väliin.

Saatana, verän vielä yhden ja sitten lähden miettimään huomisia haukia. Isoja sellasia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pakko imasta parit paukut Laua-viinaa naamariin kun päässä heittää sen verran. Hitto eilen tempasin pullollisen Vana Tallinnaa ääntä kohti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt minun on hyvä.

Minunkin on erinomaisen hyvä olla juuri nyt!

Saunan jälkeen siemaisin pullollisen erinomaisen maittavaa brittiläistä siideriä ja nyt vierelläni on pullollinen ukrainalaista kuohuviiniä - Artemovsk Krimart roséa. Kun tämä juoma loppuu niin haen kylmästä lisää brittiläisiä siidereitä janoani sammuttamaan.

Seuranani on tällä hetkellä myös teutonien ylpeys: Rammstein - Engel.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei ole kaikki hyvin nyt, mutta täytyypä lienee tässä vähän nostattaa tunnelmaa, että pääsee käsiksi taas tällaiseen pikaiseen ns. mahdottomaan tehtävään, jolla DL huomenna puoleen päivään. Yö menee koneen äärellä, mutta siitähän mulle maksetaan...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yö menee koneen äärellä, mutta siitähän mulle maksetaan...

Minullakin menee yö koneen äärellä, mutta minulle ei makseta siitä!

Tuossa joku ilta törmäsin mainokseen "Etätyöpäivästä" ja mietin, että pitäisiköhän minunkin tehdä työni etänä edes yhtenä päivänä vuodesta - mahtaisivat asiakkaat tykätä siitä kun saisivat lillua paskassa ja kusessa vuorokauden verran...

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Etätöissä ja työaikajoustossa on puolensa ja puolensa. Toisaalta se helpottaa perheellisen ihmisen arjen järjestämistä, kun ei tarvitse määrättynä kellonlyömänä olla missään (paitsi kun isot pojat käskee). Toisaalta se on kaksiteräinen miekka, kun sinun odotetaan olevan tavallaan aina töissä, kuten nyt on asianlaita minulla (koska isot pojat käskee).
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Etätöissä ja työaikajoustossa on puolensa ja puolensa. Toisaalta se helpottaa perheellisen ihmisen arjen järjestämistä, kun ei tarvitse määrättynä kellonlyömänä olla missään (paitsi kun isot pojat käskee). Toisaalta se on kaksiteräinen miekka, kun sinun odotetaan olevan tavallaan aina töissä, kuten nyt on asianlaita minulla (koska isot pojat käskee).

Tämä on varmasti huomionarvoinen seikka!

En ole koskaan tehnyt työtä, jossa olisi mahdollista tehdä sitä etänä, joten en oikein tiedä kuinka itse siihen loppujen lopuksi suhtautuisin ja missä vaiheessa se alkaisi stressata kun aina pitäisi olla tavoitettavissa. Kenties minun luonteiselleni ihmiselle on paras juuri sellainen työ, jota ei voi tehdä etänä, on konkreettinen työpaikka jonne mennä vuoron alkaessa ja tehdä työt siellä vuoron loppuun saakka kunnes pääsee kotiin.

Toisaalta olen aina ollut tunnollinen työntekijä, joten en usko, että pistäisin leikiksi vaikka työni olisikin etätyötä ja voisin lähteä kotiin milloin haluan. No minun alallani etätyö on silkka mahdottomuus - töissä on oltava kun vuoro alkaa vaikka itkua vääntäen!

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sitä nyt joka ikinen päivä olla selvin päin, raivoraittiina kuin mikäkin tollo. Ja kuka nyt ei joskus olis ryypiskellyt kolme viikkoa putkeen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
No pitääkö sitä nyt joka ikinen päivä olla selvin päin, raivoraittiina kuin mikäkin tollo. Ja kuka nyt ei joskus olis ryypiskellyt kolme viikkoa putkeen.

En muista olenko koskaan ryypiskellyt vain kolmea viikkoa putkeen, mutta 90-luvulla tuli ryypiskeltyä koko kesäkuu ja alku heinäkuustakin ja hyvää teki se pienoinen sessio! En sitten tiedä oliko siinä mitään järkeä mutta hauskalta se tuntui vetää viinaa useampi viikko, kunnes homma karahti karille ja kaikki meni päin persettä!

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös