Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 302
  • 66 778

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On ihan vitun tyhmää juoda tyhjään päähän vaan lisää. Olut-sikari-punaviini-tupakka-punaviini-olut x 10 ja olisi ihan hyvin voinut mennä nukkumaan jo ajat sitten. Harmi kun ei oo jallua yhtään.

Saas nähdä pääseekö huomenna kalaan.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
On ihan vitun tyhmää juoda tyhjään päähän vaan lisää. Olut-sikari-punaviini-tupakka-punaviini-olut x 10 ja olisi ihan hyvin voinut mennä nukkumaan jo ajat sitten. Harmi kun ei oo jallua yhtään.

Saas nähdä pääseekö huomenna kalaan.

Pääsee, mutta huominen on joko tiistai tai keskiviikko.

Imupillu voi joissakin tapauksissa jopa ratkaista rinnustimen mulkusta e. k u l l i s t a.

Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, sitä se pillu teettää. Etenkin imupillu, tuo eräs pillutyypeistä.

Muistelenko ihan väärin vai kertoiko eräs suomalainen miesnäyttelijä naislaulajan takapillusta ihan koko valtakunnan levityksen omaavassa lehdessä?

Naisilla on paha tapa ottaa miehet mukaansa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muistelenko ihan väärin vai kertoiko eräs suomalainen miesnäyttelijä naislaulajan takapillusta ihan koko valtakunnan levityksen omaavassa lehdessä?

Naisilla on paha tapa ottaa miehet mukaansa.

Takapillu on ulkoisesti havaittava seikka e. p e r s e r e i ä n j a p i l l u n v ä l i n e n v ä l i m a t k a. Imupillun olemassaolo todetaan vasta kun ollaan pillun kanssa varsinaisesti tekemisissä.

Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Takapillu on ulkoisesti havaittava seikka e. p e r s e r e i ä n j a p i l l u n v ä l i n e n v ä l i m a t k a. Imupillun olemassaolo todetaan vasta kun ollaan pillun kanssa varsinaisesti tekemisissä.

Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.

Voisi vääntää jotain huumorinpaskaa tähän kohtaan mutta jätetään nyt väliin.

Kyllä se siitä pikkuhiljaa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisi vääntää jotain huumorinpaskaa tähän kohtaan mutta jätetään nyt väliin.

Jos miehellä on huumoria esittää, niin miksi sitä säästämään? Huumori on parasta lääkettä muun muassa tuskiin ja syyhytyspunkkiin.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos miehellä on huumoria esittää, niin miksi sitä säästämään? Huumori on parasta lääkettä muun muassa tuskiin ja syyhytyspunkkiin.

Paskalle huumorille on paikkansa mutta jätetään väliin.

Saatana, verän vielä yhden ja sitten lähden miettimään huomisia haukia. Isoja sellasia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pakko imasta parit paukut Laua-viinaa naamariin kun päässä heittää sen verran. Hitto eilen tempasin pullollisen Vana Tallinnaa ääntä kohti.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt minun on hyvä.

Minunkin on erinomaisen hyvä olla juuri nyt!

Saunan jälkeen siemaisin pullollisen erinomaisen maittavaa brittiläistä siideriä ja nyt vierelläni on pullollinen ukrainalaista kuohuviiniä - Artemovsk Krimart roséa. Kun tämä juoma loppuu niin haen kylmästä lisää brittiläisiä siidereitä janoani sammuttamaan.

Seuranani on tällä hetkellä myös teutonien ylpeys: Rammstein - Engel.

vlad.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei ole kaikki hyvin nyt, mutta täytyypä lienee tässä vähän nostattaa tunnelmaa, että pääsee käsiksi taas tällaiseen pikaiseen ns. mahdottomaan tehtävään, jolla DL huomenna puoleen päivään. Yö menee koneen äärellä, mutta siitähän mulle maksetaan...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yö menee koneen äärellä, mutta siitähän mulle maksetaan...

Minullakin menee yö koneen äärellä, mutta minulle ei makseta siitä!

Tuossa joku ilta törmäsin mainokseen "Etätyöpäivästä" ja mietin, että pitäisiköhän minunkin tehdä työni etänä edes yhtenä päivänä vuodesta - mahtaisivat asiakkaat tykätä siitä kun saisivat lillua paskassa ja kusessa vuorokauden verran...

vlad.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Etätöissä ja työaikajoustossa on puolensa ja puolensa. Toisaalta se helpottaa perheellisen ihmisen arjen järjestämistä, kun ei tarvitse määrättynä kellonlyömänä olla missään (paitsi kun isot pojat käskee). Toisaalta se on kaksiteräinen miekka, kun sinun odotetaan olevan tavallaan aina töissä, kuten nyt on asianlaita minulla (koska isot pojat käskee).

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etätöissä ja työaikajoustossa on puolensa ja puolensa. Toisaalta se helpottaa perheellisen ihmisen arjen järjestämistä, kun ei tarvitse määrättynä kellonlyömänä olla missään (paitsi kun isot pojat käskee). Toisaalta se on kaksiteräinen miekka, kun sinun odotetaan olevan tavallaan aina töissä, kuten nyt on asianlaita minulla (koska isot pojat käskee).

Tämä on varmasti huomionarvoinen seikka!

En ole koskaan tehnyt työtä, jossa olisi mahdollista tehdä sitä etänä, joten en oikein tiedä kuinka itse siihen loppujen lopuksi suhtautuisin ja missä vaiheessa se alkaisi stressata kun aina pitäisi olla tavoitettavissa. Kenties minun luonteiselleni ihmiselle on paras juuri sellainen työ, jota ei voi tehdä etänä, on konkreettinen työpaikka jonne mennä vuoron alkaessa ja tehdä työt siellä vuoron loppuun saakka kunnes pääsee kotiin.

Toisaalta olen aina ollut tunnollinen työntekijä, joten en usko, että pistäisin leikiksi vaikka työni olisikin etätyötä ja voisin lähteä kotiin milloin haluan. No minun alallani etätyö on silkka mahdottomuus - töissä on oltava kun vuoro alkaa vaikka itkua vääntäen!

vlad.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sitä nyt joka ikinen päivä olla selvin päin, raivoraittiina kuin mikäkin tollo. Ja kuka nyt ei joskus olis ryypiskellyt kolme viikkoa putkeen.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
No pitääkö sitä nyt joka ikinen päivä olla selvin päin, raivoraittiina kuin mikäkin tollo. Ja kuka nyt ei joskus olis ryypiskellyt kolme viikkoa putkeen.

En muista olenko koskaan ryypiskellyt vain kolmea viikkoa putkeen, mutta 90-luvulla tuli ryypiskeltyä koko kesäkuu ja alku heinäkuustakin ja hyvää teki se pienoinen sessio! En sitten tiedä oliko siinä mitään järkeä mutta hauskalta se tuntui vetää viinaa useampi viikko, kunnes homma karahti karille ja kaikki meni päin persettä!

vlad.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljonko maksoi?
Eikä kun nyt mä oon muuttunut mies. Kaikki on toisin. No mitä nyt välillä saatan tehdä täsmäiskuja Tallinnaan. Mutta siis tää tyttö on aivan saamarin söpö. Tai kattoo nyt millainen on livenä, eihän sitä koskaan tiedä. Vittu mä vielä meen naimisiin ja kaikki jatkislaiset on kutsuttu. Virosta haen täyden lastin viinaa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikä kun nyt mä oon muuttunut mies. Kaikki on toisin. No mitä nyt välillä saatan tehdä täsmäiskuja Tallinnaan. Mutta siis tää tyttö on aivan saamarin söpö. Tai kattoo nyt millainen on livenä, eihän sitä koskaan tiedä. Vittu mä vielä meen naimisiin ja kaikki jatkislaiset on kutsuttu. Virosta haen täyden lastin viinaa.

Tuotko polttareihin vosut myös?

Hitto kun (toi sun puhetapasi alkaa tarttua muuten) olisi pitänyt lukea juristiksi. Ne ne saatana tätä maailmaa pyörittää ja käärii kaikki rahat. Taas tässä yrittänyt pätkän matkaa töitä tehdä nimittäin.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Mielenkiinnosta: Onko tämä se, mistä mun hullu savolainen mökkinaapuri puhuu vaimonsa ruusulöllykkänä?

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Toisinaan elämässä on niitä päiviä, joiden loppuminen tuntuu suorastaan vääryydeltä. Toisinaan taas niitä päiviä, joita varten kaipaisi jotain skip- tai fast forward -namiskaa.

Tänään ei ole kummoinen päivä, eikä myöskään mikään yllä olevista. Tänään on kalsarikännipäivä. Siispä tuumasta toimeen!

Koetan selvittää tämän illan aikana, että ehtiikö vuorokauden vanha Samsung kokeilla uusia uria ja ulottuvuuksia käyttötarkoitusten osalta, kunhan vaan saan veren suhteellisen alkoholiprosentin nostettua riittävän tiukaksi itsessäni. Voi olla, että riittävästi väkijuomia nautittuani tuo noin TV:n kokoinen "älypuhelin" edustaa kiekonheittoharjoitusvälinettä, sitä myöten myös testataan iskunkestävyyttä. Voi olla, että puhe-elin suoltaa kovin korkeita volyymitasoja illan mittaan, jos ja ehkä kun puhelimesta tulee osaamattoman hakkeroinnin myötä koriste-esine.

Kaiken kaikkiaan tästä on tulossa hyvä päivä, sillä jännittävät tapahtumat odottavat edessä ja saldo summataan vasta huomenna. Kippis!

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kaiken kaikkiaan tästä on tulossa hyvä päivä, sillä jännittävät tapahtumat odottavat edessä ja saldo summataan vasta huomenna. Kippis!

Hieman samanlaiset tuntemukset, tuossa korismatsia katsellessa tuli jo muutama olut hörppästyä ja homma jatkuu sitten myöhemmin illalla/yöllä kunhan käy välissä hieman nauhoittelemassa. Huomenna sitten kuulee laadun. Vielä tunnin verran aikaa valmistautua, kaikenkaikkiaan mahtava fiilis näin torstaiksi! Notta kippis vaan!

Homot teki oharit. Meneehän tää näinkin.

Viimeksi muokattu:

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Se ois kuulkaa taiteiden yö tässä kylässä. Minua ei semmoset hommelit juuri kiinnosta, joten vietän oman taiteiden yön kotosalla. Eikö ne taiteilijat vedä koko ajan viinaa? Minun ikioma taiteiden yö koostuu siis taiteilijan leikkimisestä parin oluen Jaloviinan voimalla. Saatanpa päissäni jonkun napakan installaationkin rykästä tiskipöydälle tyhjistä tölkeistä. Ars vita, Jallu nami.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy