On ihan vitun tyhmää juoda tyhjään päähän vaan lisää. Olut-sikari-punaviini-tupakka-punaviini-olut x 10 ja olisi ihan hyvin voinut mennä nukkumaan jo ajat sitten. Harmi kun ei oo jallua yhtään.
Saas nähdä pääseekö huomenna kalaan.
No, sitä se pillu teettää. Etenkin imupillu, tuo eräs pillutyypeistä.
Muistelenko ihan väärin vai kertoiko eräs suomalainen miesnäyttelijä naislaulajan takapillusta ihan koko valtakunnan levityksen omaavassa lehdessä?
Naisilla on paha tapa ottaa miehet mukaansa.
Takapillu on ulkoisesti havaittava seikka e. p e r s e r e i ä n j a p i l l u n v ä l i n e n v ä l i m a t k a. Imupillun olemassaolo todetaan vasta kun ollaan pillun kanssa varsinaisesti tekemisissä.
Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.
Voisi vääntää jotain huumorinpaskaa tähän kohtaan mutta jätetään nyt väliin.
Jos miehellä on huumoria esittää, niin miksi sitä säästämään? Huumori on parasta lääkettä muun muassa tuskiin ja syyhytyspunkkiin.
Nyt minun on hyvä.
Yö menee koneen äärellä, mutta siitähän mulle maksetaan...
Etätöissä ja työaikajoustossa on puolensa ja puolensa. Toisaalta se helpottaa perheellisen ihmisen arjen järjestämistä, kun ei tarvitse määrättynä kellonlyömänä olla missään (paitsi kun isot pojat käskee). Toisaalta se on kaksiteräinen miekka, kun sinun odotetaan olevan tavallaan aina töissä, kuten nyt on asianlaita minulla (koska isot pojat käskee).
No pitääkö sitä nyt joka ikinen päivä olla selvin päin, raivoraittiina kuin mikäkin tollo. Ja kuka nyt ei joskus olis ryypiskellyt kolme viikkoa putkeen.
Hitto kun mä tästä selviän niin mulla on treffit. 19-kesäinen kikkaropää. Oujee.
Paljonko maksoi?
Eikä kun nyt mä oon muuttunut mies. Kaikki on toisin. No mitä nyt välillä saatan tehdä täsmäiskuja Tallinnaan. Mutta siis tää tyttö on aivan saamarin söpö. Tai kattoo nyt millainen on livenä, eihän sitä koskaan tiedä. Vittu mä vielä meen naimisiin ja kaikki jatkislaiset on kutsuttu. Virosta haen täyden lastin viinaa.Paljonko maksoi?
Eikä kun nyt mä oon muuttunut mies. Kaikki on toisin. No mitä nyt välillä saatan tehdä täsmäiskuja Tallinnaan. Mutta siis tää tyttö on aivan saamarin söpö. Tai kattoo nyt millainen on livenä, eihän sitä koskaan tiedä. Vittu mä vielä meen naimisiin ja kaikki jatkislaiset on kutsuttu. Virosta haen täyden lastin viinaa.
Jos joku sattuu tuntemaan orava- tai höplähuulipillun omistavan naisen, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä.
Kaiken kaikkiaan tästä on tulossa hyvä päivä, sillä jännittävät tapahtumat odottavat edessä ja saldo summataan vasta huomenna. Kippis!