Kalsarikänniketju

• 5 310 495
  • 66 757
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Paska on hyvä kasvualusta kaikenlaisille otuksille. Siivetönnä en voi lentää, vanki olen maan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikenlaista ukkoa täällä, monet vanhoja, harvat uusia. Jotkut diggaa IFK:ta, toiset diggaa Bluesia.

Mulla soi Peter Gabriel kolmonen. Usein kännissä soi, neronleimaus kun on. Se.

Suosikkijoukkue
Virheeni oli varmasti se, että en osannut ottaa riittävän rennosti vaan "jäkitin" vastaan, jolloin okainen siään työnnetty sentti aiheutti kipua ja tuska. Tämä siis opiksi seuraavalle kerralle j sitten tiedän kuinka toimia ja mitä välineitä välttää.
Juuri tuota varten osa porukasta nuuhkii Poppea. Että perse antaisi periksi ja ei tulisi tarvetta jäkittää syyttä suotta. Antaa vaan takaluukun olla auki ja tulee mitä tulee.

Tietysti jos oikein paksu jortti pyrkii perämaastoon, niin luulen että silloin ovat vitsit vähissä.

Naapuri paskattaa koiraansa juuri postilaatikon alle. Saatana noille pitäisi pakkosyöttää perserelaksanttia.

Suosikkijoukkue
Mulla soi Peter Gabriel kolmonen. Usein kännissä soi, neronleimaus kun on. Se.
Aivan hieno levy, monet muutkin Gabrielit. Kuten varhaiset Genesikset. Hienoja soolouria lähtenyt yhtyeestä, Hackett ja Rutherford kirkkaimpina, se runputtajakin on rahansa tehnyt.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Juuri tuota varten osa porukasta nuuhkii Poppea. Että perse antaisi periksi ja ei tulisi tarvetta jäkittää syyttä suotta. Antaa vaan takaluukun olla auki ja tulee mitä tulee.

Tietysti jos oikein paksu jortti pyrkii perämaastoon, niin luulen että silloin ovat vitsit vähissä.

Naapuri paskattaa koiraansa juuri postilaatikon alle. Saatana noille pitäisi pakkosyöttää perserelaksanttia.

Ála nature niin tissien kuin myös perseen suhteen, joten mieluiten nautin kaikesta kaikessa karuudessaan ja jäykkyydessään ja toivon, että se tuska olisi mahdollisimman pian ohi.

Toisaalta se on omistajan vika, että antaa koiransa paskoa postilaatikon alle, joten ei muuka kuin perserelaksanttia omistajan anukseen ja sen jälkeen orihin kalua syvälle anukseen!

vlad.

Suosikkijoukkue
Toisaalta se on omistajan vika, että antaa koiransa paskoa postilaatikon alle, joten ei muuka kuin perserelaksanttia omistajan anukseen ja sen jälkeen orihin kalua syvälle anukseen!
Kesällä laitan koirakarkotetta portinpieleen ja nurmikon reunaan. Tuota koira kuin koira kavahtaa. Sitten jos muu ei auta, niin perserelaksanttia sekä koiralle että koiranomistajalle. Eipä tee kauaa mieli paskattaa rakkia postilaatikon alle, kun kolmannesmetrinen jättikukko raivaa tietään sisuksiin.

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Nyt on jotain huumoria mitä en ymmärrä. Mutta käytännössä kaikki dogit, melko suuret (40-50 kg), ovat mulla olleet sellaisia mitkä aikuisena lenkillä tekevät paskat mielummin kauas tieltä ja postilaatikoilta johonkin ojaan tai skuttaan.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jotain erikoista on Jurekin biisissä Mietin Elinaa.

Alusta lähtien biisi aiheuttaa pieniä kylmiä väreitä, mutta kun kertosäe alkaa, on aika pukea villapaita.

Ainakin näin pikku viskeissä. Huomenna on etäpäivä.

On kyl kova biisi!

---

Här är jag aka täsä mää ole! Olutta!

Pakko oli lainata omaa viestiä kun hieno biisi jäi kahden sivun persekeskustelun alle.

Mutta, vetipä Cheek komian shown perjantain Emma-gaalassa!!

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se jumalauta, että aamulla saa ennen seitsemää lukea hyvin nukutun yön jälkeen selvinpäin, siitä johtuvassa vitutuksessa, viestejä, joissa puhutaan mm. popperseista. Olisi kyllä kovinkin tasa-arvoista opettaa minua näistä asioista myös silloin, kun en ole selvinpäin.

Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jahas. Se oli tässä sitten, elämäni kolmas vaihe on ohi. Opiskeluelämä. Ei siksi, että olisin valmistunut, mutta tilanne meni nyt seuraavasti. Alustetaan. Avasin tuossa hetki sitten ensimmäisen oluen, mukava ja lämmin, helläkin olo, innokkaana odotan lauantai-illan jännittäviä tapahtumia. Sillä aion nauttia tämän ihanaisen belgioluen katsoessani tallenteena Pelicans-JYP -pelin (saatana saisi kohta toimia toi urpon tallenne). Nuoremmat opiskelijakumppanit soittavat, hivenen yllättäenkin, meikälle, ja huutavat pienimuotoisessa änkyrässä "tuuuu tänne, tuuuuuuutuuuuuu tänne, vituhhhyvämeininki, tääl o nättejä pirkkojaki!!1!", ja minulla ei olisi huomenna mitään kummempaa harrastesarjan lätkäpeliä lukuun ottamatta (jonne kuuluisikin mennä krapulassa).

Vastasin, että nyt ei pysty.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pojat mukahassutelleet, pointsit siitä. Mun fyysinen hima on täynnä soppaa, olen kuitenkin henkisesti muualla, niin ei haittaa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kun ei tiistainen sauna auttanut ja vienyt tautia mennessään niin tänään siirryttiin sitten astetta kovempiin keinoihin. Josko viina auttaisi ja nyt vuorossa rommitotit, niitä jos tässä hiukan naukkaisi näin illan ratoksi ja jos rommitotit kyllästyttävät niin kaivanpa kylmästä kolaa ja siirryn rommikolan kannattajaksi - ihan vaan väliaikaisesti kuitenkin. Jollen sitten siemaile rommia näinnikkää!

vlad.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Terest lasipuhaltajille. Päivän hiihtoloma alakaa. Hiihtimet jäi Tikkurilan shellille vai mikä se oli. Tankannu oon, mutta mitään en myönnä vai miten se lienee.

Törökästä lainaan, ku junassa kysäs että mistäs oot kotosin: Mie oon helesingistä! Otammako yhet kirkhat ja sitte samiat?

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aika reilua. Sen kerran kun minä otan kalsarit, niin kaikki koisaa. Ei se mitään, kerron silti.

Tuli oltua 10pv Peijaksessa. Pumppu hiukan tykytti. 193 oli syke. Ihan kuin huippu-urheilijalla. Eniten vitutti, kun lupasivat moneen kertaan, että "ylihuomenna" pääsee pois. Eikä päässytkään. Lopulta otin hatkat. Soittivat perään.

Kaikenlaista sielläkin kyllä sattui. Monosen pojat kyläilivät osastolla useamman kerran. Kerran vietiin ihan vierestä.

Mietin tässä, että jos yleensä otan pari olutta duunin päälle, niin nyt pitää ottaa homma kiinni. 10*2=20 paukkua sitten tälle illalle.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Uskaltauduin minäkin tänään viinamäen eemeliksi ryhtyä.

Ihmeellinen on ihmisen luonnon taipumus suojella häntä itseltään, nimittäin on tässä pari viikkoa mennyt sellaisen äärellä, ettei dokaaminen ole tullut kysymykseenkään. Vaikka äkkiseltään luulisi, että nyt, jos koskaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy