Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Paska on hyvä kasvualusta kaikenlaisille otuksille. Siivetönnä en voi lentää, vanki olen maan.
Juuri tuota varten osa porukasta nuuhkii Poppea. Että perse antaisi periksi ja ei tulisi tarvetta jäkittää syyttä suotta. Antaa vaan takaluukun olla auki ja tulee mitä tulee.Virheeni oli varmasti se, että en osannut ottaa riittävän rennosti vaan "jäkitin" vastaan, jolloin okainen siään työnnetty sentti aiheutti kipua ja tuska. Tämä siis opiksi seuraavalle kerralle j sitten tiedän kuinka toimia ja mitä välineitä välttää.
Aivan hieno levy, monet muutkin Gabrielit. Kuten varhaiset Genesikset. Hienoja soolouria lähtenyt yhtyeestä, Hackett ja Rutherford kirkkaimpina, se runputtajakin on rahansa tehnyt.Mulla soi Peter Gabriel kolmonen. Usein kännissä soi, neronleimaus kun on. Se.
Juuri tuota varten osa porukasta nuuhkii Poppea. Että perse antaisi periksi ja ei tulisi tarvetta jäkittää syyttä suotta. Antaa vaan takaluukun olla auki ja tulee mitä tulee.
Tietysti jos oikein paksu jortti pyrkii perämaastoon, niin luulen että silloin ovat vitsit vähissä.
Naapuri paskattaa koiraansa juuri postilaatikon alle. Saatana noille pitäisi pakkosyöttää perserelaksanttia.
Kesällä laitan koirakarkotetta portinpieleen ja nurmikon reunaan. Tuota koira kuin koira kavahtaa. Sitten jos muu ei auta, niin perserelaksanttia sekä koiralle että koiranomistajalle. Eipä tee kauaa mieli paskattaa rakkia postilaatikon alle, kun kolmannesmetrinen jättikukko raivaa tietään sisuksiin.Toisaalta se on omistajan vika, että antaa koiransa paskoa postilaatikon alle, joten ei muuka kuin perserelaksanttia omistajan anukseen ja sen jälkeen orihin kalua syvälle anukseen!
Jotain erikoista on Jurekin biisissä Mietin Elinaa.
Alusta lähtien biisi aiheuttaa pieniä kylmiä väreitä, mutta kun kertosäe alkaa, on aika pukea villapaita.
Ainakin näin pikku viskeissä. Huomenna on etäpäivä.
On kyl kova biisi!
---
Här är jag aka täsä mää ole! Olutta!
Mutta, vetipä Cheek komian shown perjantain Emma-gaalassa!!
Tuskin jaksan pitkään.
Mä jo mietin, että kuka tuota Jurakin biisiä kehtasi hehkuttaa. Nyt tajuan.Pakko oli lainata omaa viestiä kun hieno biisi jäi kahden sivun persekeskustelun alle.
Mutta, vetipä Cheek komian shown perjantain Emma-gaalassa!!