Kalsarikänniketju

  • 5 238 555
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
...jokainen kuvitelkoot mitä seuraavaksi tapahtuu, hienotunteisuuttani en tule kertomaan kuinka jorma uppoaa anukseen!
Mitäpä tuossa ihmeellistä. Sulkijalihas antaa paineen alla periksi. Sladdi uppoaa terskan mitalta sisään, ja jortti käyskentelee peremmälle.

Ajattelin tehdä voikkarin päälle vielä yöherkun. Kaapissa odottaa hanhenmaksa. Jaksaisinko laittaa rucolapedin ja muutaman tipan vintage-balsamicoa? Onpas homoa!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rautavaara sai fataalit vammansa uimahallissa liukastellessaan. Muistakaa, älkää juosko kaakeleilla. Tai käyttäkää avantoporukoiden kumitossuja.

Tietääkseni tilanne oli se, että Rautavaara kävi vieläpä sairaalassa liukastumisen jälkeen mutta hänet passitettiin sieltä kotiin toipumaan.

Tosin onko ajat niin paljon muuttuneet, jotta liukastumisenuhrit otettaisi aina vakavasti sairaalassa? Tiedä häntä!

vlad.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä luin täällä aikanaan hienon keskustelun nakkinesteestä. Mutta onko nakkineste vieläkään saavuttanut sellaista tärkeää merkitystä ihmisen elämässä? Rengaslihaksen kannalta se voisi tehdä erittäin terää ja ehkä vähän tuosta lapaluun kohdaltakin voisi helpottaa kun siihen vähän nakkinestettä hieroisi ja mukavasti sivelisi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mitäpä tuossa ihmeellistä. Sulkijalihas antaa paineen alla periksi. Sladdi uppoaa terskan mitalta sisään, ja jortti käyskentelee peremmälle.

Itse asiassa jos on todella tiukka sulkijalihas niin anukseen tunkeutuminen voi olla todella kivulias toimenpide ja aiheuttaa jopa fyysisiä vammoja, joten en tiedä onnistuuko kaikissa tapauksissa sladdin tunkeminen anukseen - tai jos onnistuu niin seurauksena on hyvin ikäviä vammoja.

Minulle on kerran runnottu dildo anukseen ja kerran olen runnonut porkkanan anukseen ja kovinkaan mukavalta toimenpiteeltä ne eivät tuntuneet. Erityisesti se dildon työntäminen anukseen tuotti tuskaa kun kyse oli ensimmäisestä kerrasta.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tosin onko ajat niin paljon muuttuneet, jotta liukastumisenuhrit otettaisi aina vakavasti sairaalassa? Tiedä häntä!
Tuskin on, aina pahemmaksi menee. Jos ei komenneta kotiin, niin laitetaan käytävään paskomaan vaippa täyteen. Hekumallinen tulevaisuudenkuva.

Lauantaina kyllä menen tuhmien miesten kauppaan ja ostan perseliukkaria. Joku roti pitää tähänkin touhuun saada. Onko vanha kunnon KY-Jelly vielä loistossaan, vai onko alalle ilmaantunut mukavampia perärasvoja?
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Oho Jatkoajan raskassarja kalsarisillaan. Minäkin otin yhden oluen, mutta en monta enempää koska kasvatan lihaksia. Mutta matoja minäkin odottelen. Voin kertoa tarinan: kerran kun olin lähdössä matkalle kävin viime hetken paskalla ja unohdin vetää vessan. Kun tulin matkalta asunto haisi paskalta ja vessan pöntössä kuhisi pieniä koppakuoriaistyylisiä siivekkäitä ötököitä. Tarinan opetus on, että ehkä meistä voi madon ohella tulla koppakuoriainen kun kuolemme. Ja sekös nostattaa tunnelman kattoon.

Pink Floyd ~ The Wall ~ Waiting For The Worms - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minulle on kerran runnottu dildo anukseen ja kerran olen runnonut porkkanan anukseen ja kovinkaan mukavalta toimenpiteeltä ne eivät tuntuneet. Erityisesti se dildon työntäminen anukseen tuotti tuskaa kun kyse oli ensimmäisestä kerrasta.
Pitää ottaa rennosti. Kurkku tai banaani käyvät normaaliperseiselle mitä mainioimmin, hyvällä rasvauksella totta kai. Porkkana on aika kova, banaanissa on hieman enemmän kullinomaisuutta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tuskin on, aina pahemmaksi menee. Jos ei komenneta kotiin, niin laitetaan käytävään paskomaan vaippa täyteen. Hekumallinen tulevaisuudenkuva.

Ikäväkseni on todellakin todettava, että paljon se riippuu paikasta millaista kohtelua vanhus saa, ja tulevaisuus - uudistuksineen - voi olla vieläkin rankempi kun ryhdytään laskemaansitä kuinka moneen puhtaaseen vaippaan vanhuksella on oikeus päivittäin. Tämä tosiasia surettaa montaa alan ammattilaistakin.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pitää ottaa rennosti. Kurkku tai banaani käyvät normaaliperseiselle mitä mainioimmin, hyvällä rasvauksella totta kai. Porkkana on aika kova, banaanissa on hieman enemmän kullinomaisuutta.

Virheeni oli varmasti se, että en osannut ottaa riittävän rennosti vaan "jäkitin" vastaan, jolloin jokainen sisään työnnetty sentti aiheutti kipua ja tuska. Tämä siis opiksi seuraavalle kerralle ja sitten tiedän kuinka toimia ja mitä välineitä välttää.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Paska on hyvä kasvualusta kaikenlaisille otuksille. Siivetönnä en voi lentää, vanki olen maan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaikenlaista ukkoa täällä, monet vanhoja, harvat uusia. Jotkut diggaa IFK:ta, toiset diggaa Bluesia.

Mulla soi Peter Gabriel kolmonen. Usein kännissä soi, neronleimaus kun on. Se.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Virheeni oli varmasti se, että en osannut ottaa riittävän rennosti vaan "jäkitin" vastaan, jolloin okainen siään työnnetty sentti aiheutti kipua ja tuska. Tämä siis opiksi seuraavalle kerralle j sitten tiedän kuinka toimia ja mitä välineitä välttää.
Juuri tuota varten osa porukasta nuuhkii Poppea. Että perse antaisi periksi ja ei tulisi tarvetta jäkittää syyttä suotta. Antaa vaan takaluukun olla auki ja tulee mitä tulee.

Tietysti jos oikein paksu jortti pyrkii perämaastoon, niin luulen että silloin ovat vitsit vähissä.

Naapuri paskattaa koiraansa juuri postilaatikon alle. Saatana noille pitäisi pakkosyöttää perserelaksanttia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla soi Peter Gabriel kolmonen. Usein kännissä soi, neronleimaus kun on. Se.
Aivan hieno levy, monet muutkin Gabrielit. Kuten varhaiset Genesikset. Hienoja soolouria lähtenyt yhtyeestä, Hackett ja Rutherford kirkkaimpina, se runputtajakin on rahansa tehnyt.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Juuri tuota varten osa porukasta nuuhkii Poppea. Että perse antaisi periksi ja ei tulisi tarvetta jäkittää syyttä suotta. Antaa vaan takaluukun olla auki ja tulee mitä tulee.

Tietysti jos oikein paksu jortti pyrkii perämaastoon, niin luulen että silloin ovat vitsit vähissä.

Naapuri paskattaa koiraansa juuri postilaatikon alle. Saatana noille pitäisi pakkosyöttää perserelaksanttia.

Ála nature niin tissien kuin myös perseen suhteen, joten mieluiten nautin kaikesta kaikessa karuudessaan ja jäykkyydessään ja toivon, että se tuska olisi mahdollisimman pian ohi.

Toisaalta se on omistajan vika, että antaa koiransa paskoa postilaatikon alle, joten ei muuka kuin perserelaksanttia omistajan anukseen ja sen jälkeen orihin kalua syvälle anukseen!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Toisaalta se on omistajan vika, että antaa koiransa paskoa postilaatikon alle, joten ei muuka kuin perserelaksanttia omistajan anukseen ja sen jälkeen orihin kalua syvälle anukseen!
Kesällä laitan koirakarkotetta portinpieleen ja nurmikon reunaan. Tuota koira kuin koira kavahtaa. Sitten jos muu ei auta, niin perserelaksanttia sekä koiralle että koiranomistajalle. Eipä tee kauaa mieli paskattaa rakkia postilaatikon alle, kun kolmannesmetrinen jättikukko raivaa tietään sisuksiin.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Nyt on jotain huumoria mitä en ymmärrä. Mutta käytännössä kaikki dogit, melko suuret (40-50 kg), ovat mulla olleet sellaisia mitkä aikuisena lenkillä tekevät paskat mielummin kauas tieltä ja postilaatikoilta johonkin ojaan tai skuttaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jotain erikoista on Jurekin biisissä Mietin Elinaa.

Alusta lähtien biisi aiheuttaa pieniä kylmiä väreitä, mutta kun kertosäe alkaa, on aika pukea villapaita.

Ainakin näin pikku viskeissä. Huomenna on etäpäivä.

On kyl kova biisi!

---

Här är jag aka täsä mää ole! Olutta!

Pakko oli lainata omaa viestiä kun hieno biisi jäi kahden sivun persekeskustelun alle.

Mutta, vetipä Cheek komian shown perjantain Emma-gaalassa!!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se jumalauta, että aamulla saa ennen seitsemää lukea hyvin nukutun yön jälkeen selvinpäin, siitä johtuvassa vitutuksessa, viestejä, joissa puhutaan mm. popperseista. Olisi kyllä kovinkin tasa-arvoista opettaa minua näistä asioista myös silloin, kun en ole selvinpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jahas. Se oli tässä sitten, elämäni kolmas vaihe on ohi. Opiskeluelämä. Ei siksi, että olisin valmistunut, mutta tilanne meni nyt seuraavasti. Alustetaan. Avasin tuossa hetki sitten ensimmäisen oluen, mukava ja lämmin, helläkin olo, innokkaana odotan lauantai-illan jännittäviä tapahtumia. Sillä aion nauttia tämän ihanaisen belgioluen katsoessani tallenteena Pelicans-JYP -pelin (saatana saisi kohta toimia toi urpon tallenne). Nuoremmat opiskelijakumppanit soittavat, hivenen yllättäenkin, meikälle, ja huutavat pienimuotoisessa änkyrässä "tuuuu tänne, tuuuuuuutuuuuuu tänne, vituhhhyvämeininki, tääl o nättejä pirkkojaki!!1!", ja minulla ei olisi huomenna mitään kummempaa harrastesarjan lätkäpeliä lukuun ottamatta (jonne kuuluisikin mennä krapulassa).

Vastasin, että nyt ei pysty.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pojat mukahassutelleet, pointsit siitä. Mun fyysinen hima on täynnä soppaa, olen kuitenkin henkisesti muualla, niin ei haittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös