Kalsarikänniketju

  • 5 220 009
  • 66 665

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minulla on perse ruvella?

Suosittelen Bebanthenia. En kyllä tiedä miten sitä pitää käyttää kun en noista persliukureista tiedä mutta tapansa kullakin. Ensimmäiseksi pitää varmaan paikantaa ottaa rupi ja ottaa sotilaallinen polviasento ja sen jälkeen voitelun ohessa toivoa, ettei SM-liiga tee asennoista mitään kurinpitopäätöksiä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kuolema? Ei se mikään pääte ole, se on vain siirtyminen seuraavaan olomuotoon! Madosta sinä olet tullut ja madoksi sinä olet tuleva...
Matous antaa odottaa itse-ään, mutta viinin henki on läsnä tästä ikuisuuteen. Nyt otan voitaleipää.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Perserelaksantti auttaa peppuhommissa aina. Poppea voi kokeilla josko siitä ura urkenisi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Matous antaa odottaa itse-ään, mutta viinin henki on läsnä tästä ikuisuuteen. Nyt otan voitaleipää.

Juuri oikein paino-tet-tua tekstiä tulee siltä suunnalta Suomea! Ei ole minusta moisen taitajaksi mutta niinpä Huuhaa ja kääpiö - tarkoituksellisesti pienellä - ovat oivallisia moisessa painotuskisailussa. On siinä kummas-ti oppimista pienellä vladilla, joka on täysin amatööri näissä puuhis-sa.

vlad.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mikäs ihmeen persekerho täällä on nyt käynnissä? Yritän keskittyä viinanjuontiin. Mikä muuten auttaa orastaviin ilmavaivoihin, pierettää niin maan perkeleesti?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mikäs ihmeen persekerho täällä on nyt käynnissä? Yritän keskittyä viinanjuontiin. Mikä muuten auttaa orastaviin ilmavaivoihin, pierettää niin maan perkeleesti?

Vanha kansa sanoo, jotta siitä puhe mistä puute, joten eikö tilanne liene se, että arvon vlad kaipaa persettä ja rankasti - ollen joko antavana tai saavana puolena. Mutta kukapa kumppaniksi?

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
BlueJ, persepanossa on tietynlainen rentous erinomaittain tärkeää. Kivuliaisuuden välttämiseksi, mutta ennen muuta mukavuuden saavuttamikseksi. Tähän tähtää perserelaksantti. Kaikkeen tottuu tietysti. Faija-vainaakin sanoi, että jääpuikko perseessä tuntuu ikävältä aluksi, mutta kolmantena päivänä jo kaipaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vanha kansa sanoo, jotta siitä puhe mistä puute, joten eikö tilanne liene se, että arvon vlad kaipaa persettä ja rankasti - ollen joko antavana tai saavana puolena. Mutta kukapa kumppaniksi?

vlad.

Kah, en liene tuolle suunnalle kallistuneita joten joudut hakemaan kumppanisi tähän ketjuun yllättäen pamahtaneesta joukkiosta. Muutoin suosittelen toki kumibarbaraa tai mahdollisesti SM-liigan kurinpitäjien löystynyttä rengaslihasta, joka pysyy kenties vain nakkinesteen voimalla muodossaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kah, en liene tuolle suunnalle kallistuneita joten joudut hakemaan kumppanisi tähän ketjuun yllättäen pamahtaneesta joukkiosta. Muutoin suosittelen toki kumibarbaraa tai mahdollisesti SM-liigan kurinpitäjien löystynyttä rengaslihasta, joka pysyy kenties vain nakkinesteen voimalla muodossaan.

Itseasiassa minua kovin kiinnostaisi pers'raiskata SM-liigan kurinpitäjät! Joten ei siis muuta kuin menoksi sanoisin...

...jokainen kuvitelkoot mitä seuraavaksi tapahtuu, hienotunteisuuttani en tule kertomaan kuinka jorma uppoaa anukseen!

vlad.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viimeksi kun tiedustelin asioita tyttöystävältäni, niin siihen tuli reikä ja lensi avoimesta ikkunasta ilmavirran mukana ulos.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Rautavaara sai fataalit vammansa uimahallissa liukastellessaan. Muistakaa, älkää juosko kaakeleilla. Tai käyttäkää avantoporukoiden kumitossuja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viimeksi kun tiedustelin asioita tyttöystävältäni, niin siihen tuli reikä ja lensi avoimesta ikkunasta ilmavirran mukana ulos.

Minun tyttöystäväni on taasen sitä mieltä, että vaikka minulla on kovin lyhyt niin minulla on liian paksu jotta anaaliyhdyntään voisin ryhtyä.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös