Kalsarikänniketju

  • 5 237 858
  • 66 669

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Tulin siihen tulokseen että mellanöl ei enää sovi tilanteeseen. Viinakaapista löysin erinomaisen erikoisuuden Bacardi Oak Heart SE rommin, joka sopii jokaiseen tilanteeseen, siis myös tähän!
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ollaan tässä jännän äärellä. Kohta nimittäin paukahtaa kalsarikänniketjuun 2000. sivu aluilleen. Nostakaamme maljamme ilmaan sen kunniaksi!

Tässähän huomaa olevansa kalsarikänniketjussa, kun käyttää sanayhdistelmää "jännän äärellä", minä vihaan tuota ja silti käytän sitä. Ei näin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ollaan tässä jännän äärellä. Kohta nimittäin paukahtaa kalsarikänniketjuun 2000. sivu aluilleen. Nostakaamme maljamme ilmaan sen kunniaksi!

Tässähän huomaa olevansa kalsarikänniketjussa, kun käyttää sanayhdistelmää "jännän äärellä", minä vihaan tuota ja silti käytän sitä. Ei näin.

Ja kuka saakaan tuon hienon numeron omalle tililleen.. Eli olla viestin numero 50.000![ kirjoittaja!

Liian iso, liian aikaisin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paikalla olin, kun edellistä kymmentuhantista arvottiin. Nyt en ole. Joku meitä legendaarisempi pistää tuon rajan rikki.

Freddie?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Enää 28 viestiä ja sitten voimme juhlistaa tuota saavutusta. Luulen, että huomen illalla minun täytyy käydä ostamassa vähän kaljaa, jotta pääsen osalliseksi juhlallisuus menoihin.

Statistiikkana voisin heittää, että esim. tänäänkin kalsarikänniketjuun kirjoittanut Freddie Freeloader on kirjoittanu kohta 2300 viestiä tähän ketjuun. Se on melkeen tuhat viestiä enemmän kuin minä koko palstalle. -FNM-:llä enää 11 viestiä 2000 rajan rikkomiseen.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ihailkaa tuota lukua 2000, uskomattoman kiemurainen alku, joka loppujen lopuksi päätyy harmooniseen symmetriaan. Nyt on aika! Minkä? Sen vain aika näyttää.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Piti oikein tarkistaa. Ensimmäisen viestini olen kirjoittanut sivulle 150, aktiivisuus on riippunut elämäntilanteesta

Malja meille kaikille tämän saavutuksen kunniaksi!
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Olisi varmaan aarimmaisen 'harmillista' mikali joku noviisi tulisi paikalle ja nappaisi itselleen tuon 50k viestin.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Olisi varmaan aarimmaisen 'harmillista' mikali joku noviisi tulisi paikalle ja nappaisi itselleen tuon 50k viestin.

Eikai sitä kuitenkaan pidä alkaa sopia etukäteen jollekin henkilölle

Itse pidän pahimpina väärinkäyttäjinä niitä jotka tulevat baarista kotiin ja alkavat kirjoitella KKK-palstalle. Joko baarireissu tai rehellinen kalsarikänni!
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Itse pidän pahimpina väärinkäyttäjinä niitä jotka tulevat baarista kotiin ja alkavat kirjoitella KKK-palstalle. Joko baarireissu tai rehellinen kalsarikänni!

Taytyy myontaa etta olen ensimmaista kertaa tassa ketjussa. Mutta viimeisesta kalsarikanneilysta on sen verran aikaa, etta immenkalvo on varmasti kasvanut takaisin paikoilleen notta neitsyys lahti siinakin asiassa. Taas.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Vanhojen muisteloa: Raatelorakki ja Uleåborgir kirjottelipaljon tänne jossain vaiheessa. Tänäyönä paikallaolevista muistelisin että Toejoen Veikko on eniten meistä kirjotellu
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös