Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 579
  • 66 778

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Piti oikein tarkistaa. Ensimmäisen viestini olen kirjoittanut sivulle 150, aktiivisuus on riippunut elämäntilanteesta

Malja meille kaikille tämän saavutuksen kunniaksi!

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Olisi varmaan aarimmaisen 'harmillista' mikali joku noviisi tulisi paikalle ja nappaisi itselleen tuon 50k viestin.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olisi varmaan aarimmaisen 'harmillista' mikali joku noviisi tulisi paikalle ja nappaisi itselleen tuon 50k viestin.

Eikai sitä kuitenkaan pidä alkaa sopia etukäteen jollekin henkilölle

Itse pidän pahimpina väärinkäyttäjinä niitä jotka tulevat baarista kotiin ja alkavat kirjoitella KKK-palstalle. Joko baarireissu tai rehellinen kalsarikänni!

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Itse pidän pahimpina väärinkäyttäjinä niitä jotka tulevat baarista kotiin ja alkavat kirjoitella KKK-palstalle. Joko baarireissu tai rehellinen kalsarikänni!

Taytyy myontaa etta olen ensimmaista kertaa tassa ketjussa. Mutta viimeisesta kalsarikanneilysta on sen verran aikaa, etta immenkalvo on varmasti kasvanut takaisin paikoilleen notta neitsyys lahti siinakin asiassa. Taas.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vanhojen muisteloa: Raatelorakki ja Uleåborgir kirjottelipaljon tänne jossain vaiheessa. Tänäyönä paikallaolevista muistelisin että Toejoen Veikko on eniten meistä kirjotellu

Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänäyönä paikallaolevista muistelisin että oejoen Veikko on eniten meistä kirjotellu

Pelkkä statisti laukkaa jälleen paikalle. Freddie Freeloader on tänne tänäkin iltana kirjoitellut ja kaikkinensa yli 2300 viestiä, kun Toejoen Veikko "vain" vähän yli 280 viestiä.

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Noh, kuka rikkoo 50 000 rajan? Helpotan homaa, seuraavalle sitten kaikki kunnia!
Täällä on maistunut olut ja väkevät jo pari tuntia. Kohta voisi nukkumaan mennä. Ehkä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy