Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 387
  • 66 679

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Mielenkiintoista

Kiireisen kesän jälkeen päätin pitkästä aikaa ottaa sen oman palan rauhaa, vähentää päällihousut ja istua sohvalle miettimään syntyjä syviä.

Eiköhän maailma tästä hyvästä tilanteesta vielä parane kun ottaa vielä pari olutta ja ehkä vähän rommia tai giniä..

Suosikkijoukkue
Therese Johaug
Onkos muut erehtyneet ostamaan Naga shot-juomaa alkosta? Ajattelin olevani kovakin chili-harrastaja kun olen kumminkin taffelin chilipähkinöitä ja mama's tulisimpia nuudeleita saanut alas. No tässä on etiketin mukaan maailman tulisinta chiliä käytetty, ensimmäisestä hörpystä lähtien hiki nousi poskipäille ja otsalle ja pari lasillista tätä kykenin juomaan.... ehkä sitä on omassa sietokyvyssä kehittämistä vielä. Onneksi mukaan tarttui myös halpaa skottilaista, iltaa vain kaikille kalsaroijille!

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkos muut erehtyneet ostamaan Naga shot-juomaa alkosta? Ajattelin olevani kovakin chili-harrastaja kun olen kumminkin taffelin chilipähkinöitä ja mama's tulisimpia nuudeleita saanut alas. No tässä on etiketin mukaan maailman tulisinta chiliä käytetty, ensimmäisestä hörpystä lähtien hiki nousi poskipäille ja otsalle ja pari lasillista tätä kykenin juomaan.... ehkä sitä on omassa sietokyvyssä kehittämistä vielä. Onneksi mukaan tarttui myös halpaa skottilaista, iltaa vain kaikille kalsaroijille!

Iltaa vaan!
Itse syön reilusti keskivertoa tulisempia ruokia (en kuitenkaan ole chili pro) mutta tulinen ruoka on silloin parasta kun siinä maistuu myös ruoka eikä pelkkä polte, esim intialaiset toimii näin. Siksi en oikein ymmärrä miksi viinaankin pitää saada kovaa poltetta. Parempi on juoda hyvää viinaa ja syödä tulista ruokaa! Hien saa pintaan halvalla skottilaisellakin..

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nykyistä valkoisempi katukuva sekä Jofan kypärään pukeutunut känninen Eppu Salminen kailottamassa "Ville Peltonen iiäfkoo". Onko jotain muuta merkittävää muuttunut?

Eppu Salmisen ilmestyminen katukuvaan on ihan riittävä syy tekemään ihmisestä vihanneksen. Psykologit ja psykiatrit tietää tämän, sanovat sitä joksikin reflektioksi tms.

Suosikkijoukkue
Therese Johaug
Iltaa vaan!
Itse syön reilusti keskivertoa tulisempia ruokia (en kuitenkaan ole chili pro) mutta tulinen ruoka on silloin parasta kun siinä maistuu myös ruoka eikä pelkkä polte, esim intialaiset toimii näin. Siksi en oikein ymmärrä miksi viinaankin pitää saada kovaa poltetta. Parempi on juoda hyvää viinaa ja syödä tulista ruokaa! Hien saa pintaan halvalla skottilaisellakin..

Olen samaa mieltä juurikin tuosta että tulisuuden lisäksi pitää maistua myös se ruoka. Kaverin suosituksesta kyseistä ainetta ostin kun sanoi että "ei niin tulista kun olisi odottanut" mutta makujahan tosiaan on monenlaisia! Kohta joku tulee sanomaan että eihän tuo miltään maistu, mutta täällä on tilanne ns. normalisoitu ja kulttuurishokista toivuttu.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Elekääkä työ hiivatin vapaamuurarit sillä yhtään. Sennii mulukut.

I can hear you. Kummiski siellä vahtaatte silimä kovana, jotta mitä ne siellä taas. Ettes häppii.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avasin juuri viimeisen oluen jääkaapista, seuraavaksi varmaan viinakaapille, tai sitten kellarissa on muutamia tölkkejä Sinistä, siis sitä mellaöliä. Kumpaankohan sitä kannattaisi suunnata?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No katsohan kummaa. Nuorna miesnä parkymmentä vuoenkiertoa takaperin? Mie kun ounastelin teikäläisen olevan jossain kolmenkympin kantturoissa.

Raikas viriili olemukseni ja nuorekkaalta (etten sanoisi hip, kuten nykykielellä tavataan sanoa) kuulostava tarinaniskentäni saattavat hyvinkin johdattaa tarkkanäköisemmänkin lukijan tällaisen ns. kronologiseen harhaan.

Lopullinen ikäni jääköön arvailujen varaan. Lähtöolettaman ollessa kuitenkin, että neljäkymmentä on vielä nyt lähempänä kuin viisikymmentä, muttei kovin kauan enää.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Mistä tietää tehneensä loistavaa ruokaa? Joutuu keittiöön toista kertaa saman illan aikana siksi, että ensimmäisestä ruokalajista ei ole enää mitään jäljellä ja huomennakin on syötävä. Eikä syynä suinkaan ollut nälkä.

No tämähän on meillä ihan normimeininkiä aina, kun ruoanlaittovuoro osuu mulle...

Minkä takia muuten ihmiset ylipäänsä leikkii näiden "nää menee yhteentoista" -chilien kanssa, jos ne eivät auta tekemään parempaa ruokaa?

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulin siihen tulokseen että mellanöl ei enää sovi tilanteeseen. Viinakaapista löysin erinomaisen erikoisuuden Bacardi Oak Heart SE rommin, joka sopii jokaiseen tilanteeseen, siis myös tähän!

Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ollaan tässä jännän äärellä. Kohta nimittäin paukahtaa kalsarikänniketjuun 2000. sivu aluilleen. Nostakaamme maljamme ilmaan sen kunniaksi!

Tässähän huomaa olevansa kalsarikänniketjussa, kun käyttää sanayhdistelmää "jännän äärellä", minä vihaan tuota ja silti käytän sitä. Ei näin.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ollaan tässä jännän äärellä. Kohta nimittäin paukahtaa kalsarikänniketjuun 2000. sivu aluilleen. Nostakaamme maljamme ilmaan sen kunniaksi!

Tässähän huomaa olevansa kalsarikänniketjussa, kun käyttää sanayhdistelmää "jännän äärellä", minä vihaan tuota ja silti käytän sitä. Ei näin.

Ja kuka saakaan tuon hienon numeron omalle tililleen.. Eli olla viestin numero 50.000![ kirjoittaja!

Liian iso, liian aikaisin.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paikalla olin, kun edellistä kymmentuhantista arvottiin. Nyt en ole. Joku meitä legendaarisempi pistää tuon rajan rikki.

Freddie?

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Enää 28 viestiä ja sitten voimme juhlistaa tuota saavutusta. Luulen, että huomen illalla minun täytyy käydä ostamassa vähän kaljaa, jotta pääsen osalliseksi juhlallisuus menoihin.

Statistiikkana voisin heittää, että esim. tänäänkin kalsarikänniketjuun kirjoittanut Freddie Freeloader on kirjoittanu kohta 2300 viestiä tähän ketjuun. Se on melkeen tuhat viestiä enemmän kuin minä koko palstalle. -FNM-:llä enää 11 viestiä 2000 rajan rikkomiseen.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihailkaa tuota lukua 2000, uskomattoman kiemurainen alku, joka loppujen lopuksi päätyy harmooniseen symmetriaan. Nyt on aika! Minkä? Sen vain aika näyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy