Vaikken diggaa seurustelusta niin nainen olisi nyt hyvä. Prkl vaikka olen yrittänyt hillitä esim. housujen ostamismäärää, enkä olen monesta liikkeestä ostanut mtn niin silti on ainakin kolmet uudet housut taas lyhentämäti. Jos olisi joku nainen kehissä niin hän saisi etsiä jonkun jampan, joka lyhentää noi. Stockalta jos ostaa niin sinne voi jättää, mutta joskus kestää liian kauan ja minun pitää käyttää jo välissä vähän kikkailtuna ja sitten on näitä ulkomailta ostettuja. Jos menee jonnekin vaatturille niin välillä on sellainen tunne, että heillä on huononäkemys oikeasta pituudesta. Pitäisi löytää joku juntti, joka lyhentää ne suht ok hintaan ja oikeanpituisiksi. Voisi aina soitella sitten, kun tarvitaan noita lyhennyksiä tms. töitä. Se olisi helpompaa siis rekryä joku nainen soittelemaan niille, mutta itse vaateasioihin ei voi naisia sekoittaa. He eivät ymmärrä hevonhelvettiä mistään vaatteista, eivätkä varsinkaan lahkeiden pituuksista. Se on kumma juttu, että miehet ovat niin sofistikoituneita usein materiaalien ja muutenkin pukeutumisen suhteen niin naisille käy sitten mikä tahansa H&M retale. Usein joku vielä väittää, että häntä kiinnostaa muoti ja silti ostaa täyttä paskaa. Miten joku voi ostaa retaleita, jos häntä kiinnostaa aihe. Ei ole mitään "ammattiylpeyttä" todellakaan naisten keskuudessa. Sitten puhutaan, että joku ostaa bilepaidan, joka kestää yhden illan. Siis jumalauta kyllähän se laatu huomataan. Itse ostan bilepaidan, joka kestää sen 10 vuotta, vaikka käyttäisin useinkin. Tosin kiertonopeus on hidas ja bilevaatteet voivat joutua kesken elinkaarta jo pois, kun ei tule käyttöä, mutta ostaessa se laatu pitää olla olemassa.
Taas vituttaa valmiiksi mennä baariin, kun siellä on ihan karmeita vaatteita ja varsinkin ne saappaat. Siis jumalauta, eivät vaihda narikassa kenkiä, vaan tepastelevat yökerhoissa saappaissa, jotka ensinnäkään eivät kiillä ja toisekseen eivät ole sopivia kenkiä yökerhoihin. Jos minä huollan kengät niin ne kiiltävät. Blankkaan kaikki kengät kunnolla sunnuntaisin ja joka käytön jälkeen vähemmän huolellisemmin. Ne kengät, jotka ovat kauemmin käyttämättä, ovat kangaspusseissa ja niissä on seetripuulestit luonnollisestikin.
Ihmejuttu tosiaan, että valmiiksi vituttaa baariin meno, kun tietää, millaista jengiä siellä on.
edit. opin tosiaan müncheniläiseltä kollegaltani keväällä 1999, että kunnollinen kenkähuolto vie 10minuuttia per pari. Jos siinä lipsuu niin ne eivät kiillä kunnolla ja paskalaatuisia nahkakenkiä ei pidä ostaa. Hyvä laatu ja huolellinen huolto niin kyllä kiiltää. En ole kertaakaan nähnyt, että suomalaismuijien saappaat kiiltäisivät. Se on ihmejuttu