Kalsarikänniketju

  • 5 218 870
  • 66 665

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
No uhraudun minäkin. Osasin ennakoida tämän tilanteen ja juonkin jo viidettä. Olin siis pari syöttöä edellä pelissä, kuin Väinö aikanaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan jo aikakin todeta, että roudasta mentiin rospuuttoon ja sieltä jurriin. Jurrissa katkolle, katkolta hurriin. Hurrista kaupoille, kaupoista naisille, naisista manneille, manneilta putkaan. Putkasta sairaalaan, sairaalasta routaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tapasin Facebookissa entisen koulukaverini. Hienoa sinänsä, mukava jätkä oli silloin. Mutta hän käyttää chatissa termiä "LOL"! Käsittääkseni vielä ihan tosissaan. Kyllä minäkin tuota käytän silloin tällöin, mutta ainoastaan ironisesti ns. helvetin huonon jutun yhteydessä. Ei voi mitään. Vittu lol.

Musiikkiakin kuitenkin. Suomen Mamba soittaa punkkia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tapasin Facebookissa entisen koulukaverini. Hienoa sinänsä, mukava jätkä oli silloin. Mutta hän käyttää chatissa termiä "LOL"! Käsittääkseni vielä ihan tosissaan. Kyllä minäkin tuota käytän silloin tällöin, mutta ainoastaan ironisesti ns. helvetin huonon jutun yhteydessä. Ei voi mitään. Vittu lol.

Musiikkiakin kuitenkin. Suomen Mamba soittaa punkkia.

Ensin olin että lollaan, nyt oon että surufuu!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitkä tauko tekee sen. Vasta 4 ja puoli olutta kitusissa ja tuntuu, kuin olisi ottanut paljon enemmänkin. Tästä on hyvä jatkaa kohti edessä häämöttävää kuudetta olutta ja yöunia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pitkä tauko tekee sen. Vasta 4 ja puoli olutta kitusissa ja tuntuu, kuin olisi ottanut paljon enemmänkin. Tästä on hyvä jatkaa kohti edessä häämöttävää kuudetta olutta ja yöunia.
Yöunet häämöttävät suunnilleen perkeleen kaukana horisontissa. Mutta elämä on tällä hetkellä ihan ok, ja jääkiekkokin on kiva laji. Mitäpä sitä muuta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Paremman tekemisen puutteessa ajattelin todeta, jotta maassa on lunta, lasissa jäätä ja vatsassa viskiä. Kohta on maassa Blue J, lasissa lukee maija ja vatsassa letku.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Joo sitä mukaa kun alkoi parantua kaatuiluvammoista niin helevetinmoinen lenssu ollut päällä, kolme päivää mennyt räkiessä ja maanantaina pitäis taas töihin, ei tässä auta ku kokeilla rommin ja konjakin desinfiointivoimia. Voimia ja jaksamisia.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pöö! Ei ole mitään pelättävää.

Pikkusormi pystyssä ja silleen.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mahtuuko tänne vai onko kaikki paikat jo varattu? Takana maukas voitto pelistä. Tipatonta ajattelin pitää, mutta kun on karkausvuosi ja kaikkea...

Täällähän ei viime aikoina ole juuri muuta ollutkaan kuin tilaa. Semmoset risupallerot pyörii tuulessa ympäriinsä, kuin länkkäreissä konsanaan. No, ehkä tämä vielä tästä.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Täällähän ei viime aikoina ole juuri muuta ollutkaan kuin tilaa. Semmoset risupallerot pyörii tuulessa ympäriinsä, kuin länkkäreissä konsanaan. No, ehkä tämä vielä tästä.

Hieno homma! Tässä on nyt useampi puteli mennyt. En tiedä tarkkaa lukumäärää, kun ei näissä perkeleissä ole numeroita. Tai no kolmonenhan noissa kaikissa on. Ja onko sillä nyt väliäkään monesko. Kippis!

Saunan lämmitin ja oluttakin olisi. Yrittänyt kavereita haastella kalsaroimaan.En tiedä onko seurasta kiinni, mutta kaikki ovat vastanneet kieltävästi. Mikäs perkele tässä yksinkään soitella kitaraa ja nauttia elämästä.

On muuten hiljaista täällä näin lauantaiksi. Onko kaikki jatkislaiset laitettu minnesotahoitoon ilman nettiyhteyttä vai mikä on homman nimi?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Hieno homma! Tässä on nyt useampi puteli mennyt. En tiedä tarkkaa lukumäärää, kun ei näissä perkeleissä ole numeroita. Tai no kolmonenhan noissa kaikissa on. Ja onko sillä nyt väliäkään monesko. Kippis!

Kippistä vaan. Kuten olen monesti täällä mainostanut, mulla on luurissa ohjelma, johon merkitään juomiset. Juomien koko, prossat ja hintakin, sekä asetuksista oma paino ja sukupuoli. Sitten se mukamas laskee promillet. Sieltä on sitten mukava tirkistellä tilastoja kanuunassa. Tosin loppuillasta pitäisi olla oma sihteeri hommaan, ei sitä perkele muista sinne tökkiä enää kunnon tumussa.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Kippistä vaan. Kuten olen monesti täällä mainostanut, mulla on luurissa ohjelma, johon merkitään juomiset. Juomien koko, prossat ja hintakin, sekä asetuksista oma paino ja sukupuoli. Sitten se mukamas laskee promillet. Sieltä on sitten mukava tirkistellä tilastoja kanuunassa. Tosin loppuillasta pitäisi olla oma sihteeri hommaan, ei sitä perkele muista sinne tökkiä enää kunnon tumussa.

No kyllähän se hyvin pitkälti tilitiedoista voi päätellä mitä on tullut juotua.

Voisin päätellä, että sulle on aika usein käynyt sitten kännissä näin?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö se launtaina ole vähän hiljasempaa yleensä ollutkin. Tähän aikaan.
Nyt voisi kiskaista nuo viimeiset jouluoluet, ennenkuin parasta ennen yllättää.

Nii mikäs softa se on, onko sitä Androidille?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eikö se launtaina ole vähän hiljasempaa yleensä ollutkin. Tähän aikaan.
Nyt voisi kiskaista nuo viimeiset jouluoluet, ennenkuin parasta ennen yllättää.

Nii mikäs softa se on, onko sitä Androidille?

Niin on tainnut olla, tosin kolmatta päivää tissuttelen ja hiljaista on. Ja nimenomaan androidille, alcodroid on ohjelma.
 

scholl

Jäsen
Lähen kohta baareihin. Pakko lähteä yksin, kun ei jaksa soitella, mikä tilanne on ja missä kukin on, enkä sellaisille jaksa soitella, jotka menevät vääriin baareihin, Tämä aloitus on keskeytynyt, kun koko ajan tulee puheluita.

Mutta kyllä tässä voisi sellaisen hilpeän nousuhumalan ottaa. Harmi muuten, etten ehtinyt lukea kovinkaan paljon Natsimiljonäärit -kirjaa. Se on aina hauska nähdä mikä vaikutus on naisiin, kun kertoo jotain tarinaa. Kerran kerroin kaveristani, jonka suku on Preussista ja jolla on Preussin lippu himassaan Helsingissä ja joka kuuntelee joskus baarista 04 kotiuduttuaan stereot lähes täysillä cd:tä Messerschmittien ylilentoäänistä. Se ei ollut sen naisen mielestä hyvä juttu, jonka kanssa olin ko. iltana ulkona. Ihme juttu. Itse olen käynyt opiskeluaikoina hyvin usein lenkillä lammen ympäri, joka on tekolampi, joka oli aikanaan Messerschmittien testilentokenttä tms. muistaakseni ennenkuin homma loppui ja tekivät sinne lammikon. No joo, joka tapauksessa otan nyt juomaa koneeseen.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Näyttää aika pätevältä ohjelmalta. vielä kun saisi vaikka mikin kautta anturin, jolla voisi mitata promillet suoraan hengityksestä, olisi liikeidea taattu.

Niinpä. Tai vaikka laturin reikään pilli mihin hönkiä. Obhan tuossa huonotkin puolensa, näyttää tosiaan ne juodut määrät ja summat. Joskus tieto lisää tuskaa. Kaiken lisäksi humalaisessa mielessä välillä nousee ajatus siitä, että rikonpa oman promille ennätykseni. Lisäksi kun paukkuja juon, en niitä mitalla laita vaan kaatelen viinaa miten sattuu ja kun pullo on tyhjä, laitan koko määrän kerralla. Ohjelma tajuaa sen niin, että Jeepelin akan poika joi pullon ykkösellä ja on nyt melkoisen päissään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Messerschmittien ylilentoääniä paljon vaikuttavampia ovat sekä Stuka-syöksypommittajien ulvaisut että Junkers-laivueiden lähestymiset. Toki hävittäjäkenraali Adolf Galland ajeli Messerschmittillä ja loihti lentolaitteestaan varmasti upeat soundit.

Viiniä maistellaan kotona. Lapsilla on ohjelmassa yövieraita ja elokuvankatselua. Gallandista puheen ollen, taidan kaivaa kotikirjaston kätköistä Gallandin muistelmat esille. Gallandin itsensä kirjoittaman teoksen Die Ersten und die Letzten olen lukenut viimeksi muutama vuosi sitten. Nyt voisi olla hyvä hetki palata tämän hienon kirjan ääreen taas.
 

scholl

Jäsen
Vaikken diggaa seurustelusta niin nainen olisi nyt hyvä. Prkl vaikka olen yrittänyt hillitä esim. housujen ostamismäärää, enkä olen monesta liikkeestä ostanut mtn niin silti on ainakin kolmet uudet housut taas lyhentämäti. Jos olisi joku nainen kehissä niin hän saisi etsiä jonkun jampan, joka lyhentää noi. Stockalta jos ostaa niin sinne voi jättää, mutta joskus kestää liian kauan ja minun pitää käyttää jo välissä vähän kikkailtuna ja sitten on näitä ulkomailta ostettuja. Jos menee jonnekin vaatturille niin välillä on sellainen tunne, että heillä on huononäkemys oikeasta pituudesta. Pitäisi löytää joku juntti, joka lyhentää ne suht ok hintaan ja oikeanpituisiksi. Voisi aina soitella sitten, kun tarvitaan noita lyhennyksiä tms. töitä. Se olisi helpompaa siis rekryä joku nainen soittelemaan niille, mutta itse vaateasioihin ei voi naisia sekoittaa. He eivät ymmärrä hevonhelvettiä mistään vaatteista, eivätkä varsinkaan lahkeiden pituuksista. Se on kumma juttu, että miehet ovat niin sofistikoituneita usein materiaalien ja muutenkin pukeutumisen suhteen niin naisille käy sitten mikä tahansa H&M retale. Usein joku vielä väittää, että häntä kiinnostaa muoti ja silti ostaa täyttä paskaa. Miten joku voi ostaa retaleita, jos häntä kiinnostaa aihe. Ei ole mitään "ammattiylpeyttä" todellakaan naisten keskuudessa. Sitten puhutaan, että joku ostaa bilepaidan, joka kestää yhden illan. Siis jumalauta kyllähän se laatu huomataan. Itse ostan bilepaidan, joka kestää sen 10 vuotta, vaikka käyttäisin useinkin. Tosin kiertonopeus on hidas ja bilevaatteet voivat joutua kesken elinkaarta jo pois, kun ei tule käyttöä, mutta ostaessa se laatu pitää olla olemassa.

Taas vituttaa valmiiksi mennä baariin, kun siellä on ihan karmeita vaatteita ja varsinkin ne saappaat. Siis jumalauta, eivät vaihda narikassa kenkiä, vaan tepastelevat yökerhoissa saappaissa, jotka ensinnäkään eivät kiillä ja toisekseen eivät ole sopivia kenkiä yökerhoihin. Jos minä huollan kengät niin ne kiiltävät. Blankkaan kaikki kengät kunnolla sunnuntaisin ja joka käytön jälkeen vähemmän huolellisemmin. Ne kengät, jotka ovat kauemmin käyttämättä, ovat kangaspusseissa ja niissä on seetripuulestit luonnollisestikin.

Ihmejuttu tosiaan, että valmiiksi vituttaa baariin meno, kun tietää, millaista jengiä siellä on.

edit. opin tosiaan müncheniläiseltä kollegaltani keväällä 1999, että kunnollinen kenkähuolto vie 10minuuttia per pari. Jos siinä lipsuu niin ne eivät kiillä kunnolla ja paskalaatuisia nahkakenkiä ei pidä ostaa. Hyvä laatu ja huolellinen huolto niin kyllä kiiltää. En ole kertaakaan nähnyt, että suomalaismuijien saappaat kiiltäisivät. Se on ihmejuttu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös