Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 950
  • 66 778
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minulla on, mutta en viitsi enkä jaksa ajaa niitä hankeen. Piti jo penskat lahjoa sisälle iltapalalle, hangesta pois. Helkkari, jaksaisi samaa uudelleen.
Ai niin joo, on siinä tuokin puoli. Eikä täällä oikein kunnon hankiakaan ole, joten menisi sekin vituiksi. Olen siis epäonnistunut kaikessa, joten juokaamme lisää.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
No ei tee täälläkään mieli autolla ajella, eikä ole koskaan tehnytkään, kännissä. Taitaa olla kalsarikännitaipumuksen hyviä puolia, kun ei tee muutenkaan mieli ulos.
Oletan, että tiipii viitatessaan Urhoon, tarkoittaa olutta. Tai sitten jotain meni hieman ohi.

Kyllä tuo Urho oli tuo surullisenkuuluisa tv-kanava. Mulla on ollut hyvä tuuri sen kanssa kun on hyvittäneet pelejä muka näkymättömyyden ja ongelmien takia, mutta kaikki olen nähnyt ja siihen päälle niitä ilmaisia.
Mutta Krhu nyt sattui vaa ntuolla k-marketissa huutelemaan siellä hyllyssä joten tyydyin siihen. En jaksanut hifistellä noiden tsekkiläisten oluiden kanssa, ne on parempiin tilaisuuksiin

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eikä tee yhtään mieli lähteä ajamaan autolla vaikka avaimet tuossa pöydällä onkin. Tämä kommenttina vaan noihin rattijuoppokeskusteluihin. Hyvä kun osaan täältä sohvalta jääkaapille. Miksi mun sitten pitäs yrittää ees autoa käyntiin, tolkku sentään ryyppäämisessäkin.
Minäkään en ole ikinä ajanut humalassa, mutta kerran tyhmänä teininä lähdin rattijuopon kyytiin, ja se päättyi melkoiseen ulosajoon. Mökiltä lähdettiin käymään paikallisessa yksillä, mutta ei siinä mennyt kuin pari kilometriä kun oltiin katollaan. Ei isompia vahinkoja onneksi tullut (kuskilta rintalasta murtui, minulla kylkiluu poikki + haava päässä), mutta olipa helvetin opettavainen reissu. Tuon jälkeen on tullut soitettua poliisit varmaan viidelle epäilemälleni rattijuopolle.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Minäkään en ole ikinä ajanut humalassa, mutta kerran tyhmänä teininä lähdin rattijuopon kyytiin, ja se päättyi melkoiseen ulosajoon. Mökiltä lähdettiin käymään paikallisessa yksillä, mutta ei siinä mennyt kuin pari kilometriä kun oltiin katollaan. Ei isompia vahinkoja onneksi tullut (kuskilta rintalasta murtui, minulla kylkiluu poikki + haava päässä), mutta olipa helvetin opettavainen reissu. Tuon jälkeen on tullut soitettua poliisit varmaan viidelle epäilemälleni rattijuopolle.

Kerran pikkuveljeni kaveri tuli meille ja ajoi ojaan kotitiellämme, tolkuttomassa tuubassa tietenkin. Onneksi ajoi autonsa niin syvälle siinä tiellä että ei me känniääliöt sitä sieltä pois saatu. Joten nukuttiin kaikki itsemme selväksi ja seuraavana yönä sitten saatiin vasta auto pois sieltä puskasta.
Seuraavan kerran kaverin tavttuani baarissa mainitsi ettei enää koskaan aja kännissä. No lausahduksen jälkeen saimme kaivaa kaverin baarin pöydän alta ja saattaa kotiin ihan taksikyydillä. Oli tainnut oppia läksynsä

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Seuraavan kerran kaverin tavttuani baarissa mainitsi ettei enää koskaan aja kännissä. No lausahduksen jälkeen saimme kaivaa kaverin baarin pöydän alta ja saattaa kotiin ihan taksikyydillä. Oli tainnut oppia läksynsä
Ehkä nämäkin ovat vähän niitä asioita, joissa useimmille (=tyhmille) se oma kokemus tuo sen perspektiivin. En minäkään tiedä miten ajattelisin näistä asioista ilman tuota omaa kokemustani. Voi olla, että ajattelisin ettei se muutama kalja nyt pahaa tee, mutta nykyään ajattelen päin vastoin. Ja olen helvetin tyytyväinen siitä, että tuo tapahtui ennen ajokortin hommaamista joskus 16-vuotiaana.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Lähes puolitoista viikkoa lomaa edessä, tekee hyvää kun sitten syyskuun ei ole vapaita liiemmin piisannut, joulu ja uusivuosikin meni töiden parissa. Brandylla mennään. Nam. Elekee hyvät immeiset ajako kännissä ku korkeintaan piänne muliks.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Elekee hyvät immeiset ajako kännissä ku korkeintaan piänne muliks.
Voe tokkiisa, nuorena minä ajoin paljon usseemmin muliks ku ryyppäsin. Nytten mie en ole ajanna neljään vuoteen olleskaan. Suatananpalavojaks siks syyttelevät. Suanko minä kluoorihuntata KalaPaa ku jypit ja tepsilät tippuloo kevväämmällä?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mä en oo rattijuoppo vaan enemmänkin näppisjuoppo.. Se ikävä tapahtumapaikka on muuten tossa melko lähellä.

Noh, hitto kun oli kaljan hinta noussut. Enhän mä tiennyt tuosta mitään. Kaikki puhuivat vaan jostakin bensiiniä hamstraavista tyypeistä.. Pitää se vissiin taas jossakin vaiheessa käydä risteilyllä. Tukholmaan pääsisin taas ilmaiseksi kun viikkarilta tulee näköjään sellaisia maileja, tai no ei ne Tallinnankaan päiväristeilyt olis nyt kuin 8-10 euroa, halvimmillaan siis.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi vittu, ei tästä tuu yhtään mitään.... vittu et vituttaa, ihan sama. Haistakaa paska! JUOPOT! RUNKATKAA!

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toista korpiaa niin että otamma yhet. jallallallei. Onko kellään yhtä ranggaa? Piidör on ihan ahtaaja.
Minulle ei kohjuja ole tullut, mutta edelleen vituttaa jääkiekko. Tällä hetkellä vituttaa katsoa Rangersin peliä, kun selostajaa tuntuu kiinnostavan tapahtumat yhtä paljon kuin ulostaminen. Ehkä kohta löytyy joku parempikin streami.

Viinaa onneksi on.

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kannattaako tuo vituttaa, Nuorgamisa nousee aarinko viiikon päästä. Otamma reilusti. Meillä käväs mollukka jo höpötillä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Harvemmin on nykyjään näin hienosti hommat. Voi omistautua itsekseen kaikessa rauhassa koko viikonlopun oluenjuonnille. Ruokaa ja musiikkia on. Netti toimii. Saan kohta lisää olutta rahaa vastaan. En vietä tipatonta tammikuuta, mutta baarittoman voisin pitää, kiitos vallattoman syksyn.

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
naapurit, miksi poraatte seinään tähän aikaan illasta. Onneksi nämä läpät on keksitty

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hiljaista on. No, ei se mitään. Tipattomat vietetään silloin kun huvittaa. Siinä ei katsella kalentereihin. Huomenna on luvassa loistava päivä. Sattumalta töllöstä näkyy Urho, joten paskaa lätkää, leppoisaa bisseä, syntistä pizzaa, sitä ennen pari krapulabisseä toivottavasti talvisessa eteläisessä maastossa. Käyttis-tyyliin pari kassamyyjää kaupasta kehiin ja kelpo ralli päälle.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä on jotenkin synkkää. Katsahdan palstan tilannetta juotuani määrättömän määrän olutta. Tänne on viimeksi kirjoittanut Blue J ja naisasiaketjussa on yllättäen kehissä nimimerkki HIFK. Onneksi maa on edes alustavasti valkoinen ja kaljakaupat aukeavat yhdeksältä. Onhan tässä pari kaljaakin vielä. Ja rahaa taskussa. Ja käyttämättömiä kortsuja.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juu, otetaas taas vähän seittiä paksumpi, kun ei ole enää iltapäiväkään eikä mitään ranskalaista lähettyvillä.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hahhah, tänään mietin tätä samaa sketsiä. Onko tälle joku yhteinen nimittäjä, mistä tämä on tullut juuri tänään mieleen vai onko tämä sattumaa?

Sattuman poissulkeminen onnistuu parhaiten sillä, että laitat sormet pistorasiaan. TJEU.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy