Kalsarikänniketju

  • 5 241 168
  • 66 676

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Arnold kirjoitti:
Karhu on juomana toki, ja taitaa tää tölkkiolut maistua porilaisvaikutteiselta. Hyvä Pori, hyvä Karhu!.

Näin juuri, karhua kitaan, eihän noista muista voi puhua samassa lauseessa kun puhutaan oluesta, ja hyvästä sellaisesta!
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
Ehkä Odin, ehkä en.

Odin muuten hemmetin hyvää kaljaa hinta/laatu suhteltaan!! Verrattuna esimerkiksi KOFF INDIANA litkuun,joka oli ennalta arvattavissa maissin takia...

Hävettää kaljat loppuu! Pakko juoda "kirkasta"!
 
Viimeksi muokattu:

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mikä yö! Päissään saa örveltää yksin kämpässään ja urkkakanavalta tulee huippumatsi ja sitten vielä päälle canalin nhl peli, mikä ilta/yö! Vielä kun kiinteä peppuinen blondi tepastelis ovesta sisään niin voisin tarjota silleki kossua!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Rattlehead kirjoitti:
On tää hienoo. Eversti Sandelsin kanssa palaveerataan ja suunnitellaan Karjalan hankkimista takaisin. Cheers!

Mä oon hankkinu jo Karjalan takas pullo kerrallaan! Ja kalsarit on jalassa.. Nyt pokeria, voitan varmasti!
 

TML

Jäsen
Speedye kirjoitti:
Mä oon hankkinu jo Karjalan takas pullo kerrallaan! Ja kalsarit on jalassa.. Nyt pokeria, voitan varmasti!
Kerro missä pelaat ja mikä on nimimerkkis! Kerro kerro kerro!!!!

No ei vainenkaa, ei tässä itsekkään tällä hetkellä mitään Iveyjä olla vaikka session äskön hyvinkin voitollisena lopetin. Nyt kuitenkin seuraamaan Turco-Luongo kamppailua.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Pokerin parissa se menee ilta täälläkin. Poker.com on osoitteena ja toistaseks ei ole kovasti onni käynnyt näissä fteerolleissa.. No mutta kyl se tästä.. Viinaa riittää ja eiköhän pokerikin jatku...
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Yksin kai täällä tosissaan yritetään, vaikka moni varmasti on samoissa puuhissa. Penkkiurheilijan juhlaa tämä on! Olut maistuu ja tuo wiski menee kivasti kolan kera, sanokoot asiantuntijat mitä vain.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Ehdottomasti seurassa mukana. Parhaassa seurassa tai ei. Mennyt tähän mennessä kolmisen kaljaa, kolmisen gt:tä ja pari shottia jekkua. Kiitän nyt sitä että varustauduin viime viikonloppuun paremmin kuin olisi pitänyt ja nyt on reservejä mistä kiskoa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Juu jäi kirjoittelu eilen kun päätinkin alkaa jo keskittyä tähän päivään. Oikein miellyttävää tälläiset heti aamutuimaan tapahtuvat maistelut! Sattumalta töllöstäkin alkoi juuri Real-Valencia mitä en ole nähnyt, enkä muista edes lopputulosta, tästä tulee aminiota!! TErvetuloa joukkoon hilpeään! Toivottaa puuha-pete, wiskikola ja MEN UNDERWEAR!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitä vittua, eikö keskiviikko saa ihmisiä liikkeelle!

Uskomatonta, hain äsken Bobby Orrin säestyksellä lisää keittoa ja otin roskiksesta tuolin..Iso Kiitos!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi hyvä ihme, pikku-lauantai!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No jo on!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tähän tämä nyt meni, kuppilaan kietomaan euron tuoppia, kiits Teile!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Huomenna työt alkavat vasta klo 15.00. Perheen naisväki meni nukkumaan ja isäntä nauttii KOFFIA. Mukavan hiljaista asunnossa ja saa rauhassa keskittyä nettailemaan+mallaksen juontiin.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Hormoonihirviö (Raskaana oleva avovaimo) nukkuu onneksi kiltisti ja raskaan työn raataja saa availla baarikaapistaan pullojaan ihan rauhassa, mutta ripulissa oleva koiramme vaatii välillä ulos. Miten selviän tästä tilanteesta? Ei nyt se tulee taas täytyy mennä...
 
Nyt maistuu kylmä lonkero. Terassillekin olisin mennyt, mutta olin autolla liikenteessä. Joo voisihan sitä yhden ottaa, vaikka ajaakin. Kerran olen näin tehnyt ja tietenkin poliisit puhallutti just silloin. Ei se näyttänyt kuin 0,2, mutta silti ei huvita kokeilla uudestaan. Tuossa leikin just alkoholilaskurilla. Tein havainnon että kun juon 6 pulloa olutta pääsen samaan humalatilaan kuin 80kg mies juotuaan 10 olutta. Joten olen ihan tyytyväinen nykyiseen olemukseen, ainakin saa halvemmat kännit.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Saku on ystävä. Kauniimpi puolisko on anoppilassa ja näinhän tässä käy kun kotiin yssikseen jää. Mietin hetken tuota O'Connellsia keskustassa mutta taitaa jäädä ajatukseksi ja kalsarit on illan agenda
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin..

Istuin kotona 2h, pyörittelin peukaloita ja mietin mitä tehdä. Aloin katsomaan Sonata Arctican livedvd:tä, kun ei muutakaan tekemistä löytynyt. Seuraavaksi alkoi tekemään hieman mieltä virkistävää, joten tässä sitä taas ollaan. Rommipullossa on enää helmi jäljellä ja olo on jälleen mukavan lämmin.

Ainoa ongelma on, että mitä mä seuraavaksi juon? Lantrinkeina ei ole kuin jaffaa ja punaviinimarjamehua + vettä. Niillä ei oikein ilo irtoa. Pitänee taas ottaa pullo punkkua viereen..

Kippis.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
timppa kirjoitti:
Noniin..

Istuin kotona 2h, pyörittelin peukaloita ja mietin mitä tehdä. Aloin katsomaan Sonata Arctican livedvd:tä, kun ei muutakaan tekemistä löytynyt. Seuraavaksi alkoi tekemään hieman mieltä virkistävää, joten tässä sitä taas ollaan. Rommipullossa on enää helmi jäljellä ja olo on jälleen mukavan lämmin.

Ainoa ongelma on, että mitä mä seuraavaksi juon? Lantrinkeina ei ole kuin jaffaa ja punaviinimarjamehua + vettä. Niillä ei oikein ilo irtoa. Pitänee taas ottaa pullo punkkua viereen..

Kippis.

No onhan tuossa se ettei tuota kyllä selvinpäin katso
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Siirtymä Grantsiin. Ja toteamus että ompa täällä hiljaista
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
Uuteen asuntoon muutettu, muuttolaatikot suurilta osin purettu, Koffeja jo jokunen avattu.

Black Sabbath soi, Arska paistelee... Mikäs tässä on ollessa, oma seura on sitä parasta seuraa!

Otetaas taas. Cheers!

EDIT: niin, ja Mustanaamiot jalassa, luonnollisesti.
 

TML

Jäsen
On kyllä niin saatanan hieno päivä ollut että pakko oli äskön nauttia olut. Nyt laitoin saunan päälle ja ajattelin pihamaassa hetken hengailla kun sää on suotuisa. Tuoppi kourassa tietenkin. Nam.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Minttu baileys, kopparberg ja karhu siinä kolmikko jolla nyt mennään.

Töiden jälkeen on hyvä rentoutua, ruotti nuijii italian ja musa pauhaa, näin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös