Kalsarikänniketju

  • 5 227 852
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Eipäs keulita siellä, sillä varaslähdöthän ovat pannassa.

Kyllä tästä vielä ilta tulee!

YNWA!

Yes, sir! (linkki ohjaa kahdeksan kilpajuoksijan 100 metrin loppukilpailumittelöön sekä kyseiseen tapahtumaan liittyvään maailmanennätykseen yleisurheilun MM-kilpailuissa herran vuonna 2009).
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Yes, sir! (linkki ohjaa kahdeksan kilpajuoksijan 100 metrin loppukilpailumittelöön sekä kyseiseen tapahtumaan liittyvään maailmanennätykseen yleisurheilun MM-kilpailuissa herran vuonna 2009).
Ei keulita, eikä varastella. Käsittääkseni yksikään tähän ketjuun osallistuneista ei ole alta 11 sekunnin satasella, joten en ymmärrä linkkiäsi... vaikka kyllä sitä silloin nuorna...

Odottelevalla kannallahan tässä joutuu olemaan, sillä Kingsin voitto maitovalaista on valvomisen - sekä kaikkien näiden viinojen - arvoista. Luonnollisesti syyt juoda vaihtelevat menneen matkan aikana, mutta syy kuin syy.

Skål*!

(* jos ei kelpaa, niin Jytkyä sullekkin hanuriin!)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei saa tuollaisia, jos niitä jo odotti lainaamaasi viestiä lukiessa.

Häpeä! Häpeästä päästäksesi ota 17 aavemariaa ja yli puoli kiloa savustettua siikaa. Toki pääset tuostakin pahasta nauttiessasi valinnaisen määrän saatavilla olevaa vinettoa, jotta pääset tuollaisista ennalta-arvattavuuksista eroon.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No voihan nyt saatana sentään! Mikä iski, kun kaikki aktiviteeti loppui? Kyllä Freddie Freeloader tarkoitan sinua etenkin.

Heitänpäs sitten teille YT-linkin Kotiteollisuudelta, kun niillä vielä oli jotain sanottavaa. Route ei lopu, siitäpä aasinsillalla tähän: eikä viina!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jos testais perjantain bileitä varten, että kestääkö sitä viinaa.

Oisko kukaan tähän aikaan mukana?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On on. Löytyi pahvipänikän jämät vielä jääkaapista aamupalaksi. Ei säily kolmea kuukautta avattuna jääkaapissa sellainen, vaikka niin ovat ketkut markkinamiehet luvanneet.

Hienoa.
Pahvin jämillä tässäkin mennään.
Liiterissä olis albert le coqia tarjouksessa, joten saatan kohta tarttua tarjoukseen.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Näytäpä minulle pahvinen viinipönikkä, joka säilyy minun jääkaapissani 4 viikkoa niin minä hommaan sulle Nobelin palkinnon.

"Keep for up to 4 weeks after opening". Näin sanoopi viinipönikän ohjeistukset. Onko jääkaapissasi mahdollisesti jotain erikoista? Vai oletko sitä mieltä, että tuo ohjeistus säilyvyydestä on optimistinen?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Keep for up to 4 weeks after opening". Näin sanoopi viinipönikän ohjeistukset. Onko jääkaapissasi mahdollisesti jotain erikoista? Vai oletko sitä mieltä, että tuo ohjeistus säilyvyydestä on optimistinen?

Jotakin outoa siinä komerossa vissiin sitten on, ei ole yksikään viinipönikkä viihtynyt siellä neljää viikkoa.

Mutta laitetaas tähän väliin musiikkivideota: Timo Soini: Iso jytky.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Keep for up to 4 weeks after opening". Näin sanoopi viinipönikän ohjeistukset. Onko jääkaapissasi mahdollisesti jotain erikoista? Vai oletko sitä mieltä, että tuo ohjeistus säilyvyydestä on optimistinen?

Turhaa kyseenalaistamista.

Miksi edes testata väitteen paikkansa pitävyyttä. Mitä, jos se ei olekaan enää silloin juotavaa?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joo kato kyllä mulla viinit säilyy, mut kylmään heitetty mäyris pitää syödä yhden illan aikana, ettei vain pääse vanhenemaan.

Koiranliha ei vissiin säily kovin kauaa.

Riistasta puheenollen, Karhua olis komerossa vielä jotta voisi brunssin siitä vaikka värkätä, mutta sen jälkeen iskee tilanne päälle, ellei käänny baarikomeron puoleen. Mistä siitäkään tuskin mitään järkevää seuraa. Kahotaan nyt.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Jotenkin on niin tavattoman vahva olo. Turha töniä, mä olen peruskallio"

Tuo on Luonteri Surfin biisistä Peruskallio. Hyvä biisi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Poikkesinpa liiterissä.

Albert Le Coqia tarttui mukaan ja ostinpa pari narsissiakin, kun on pääsiäinen tai jotain. Olenkohan mä homo, kun kukkia ostan?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Albert Le Coqia tarttui mukaan ja ostinpa pari narsissiakin, kun on pääsiäinen tai jotain. Olenkohan mä homo, kun kukkia ostan?

Olet. Mamunhalaaja viherpiipertäjäkommunisti ja mitä vielä. Varsinkin jos narsisseja ostit. Kaunis Poika. Tai no ehkä bi, jos kerran oluttakin ostit samalla.

Narsissi-sanan etymologia on muuten aikas mielenkiintoinen.
 

Ralph

Jäsen
Olenkohan mä homo, kun kukkia ostan?

Riippuu kenelle kukat ostit. Jos ostit vihreitä kukkia joko Jani Toivolalle tai Oras Tynkkyselle, olet homo. Jos ostit jollekin toisen sukupuolen edustajalle, olet ilmeisesti hetero. Jos ostit itsellesi, teet salaattia.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olet. Mamunhalaaja viherpiipertäjäkommunisti ja mitä vielä. Varsinkin jos narsisseja ostit. Kaunis Poika. Tai no ehkä bi, jos kerran oluttakin ostit samalla.

Nyt taisi mennä pohja elämältä. Mamuja mulla kyllä on ihan parhaimpinakin kavereina, mutta viherpiiperrys ja kommunismi on jotain mihin en ole vielä samaistunut. Kauneuskin on katsojan silmässä.

Otetaan sille!

Narsismista mulla olis paljonkin sanottavaa, mutten sano. Tuli vaan narsisseista mieleen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Äläs ny vielä, ootetaan edes huomiseen aamuun :)
Tai mitä sillä...Anna palaa.

Huomenna mä siivoon, jotta saatte sitten perjantaina sotkea, kelvottomat.

Tuli tänään niin hyviä(taloudellisia) uutisia, että on ihan pakko vähän ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös