Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Jos testais perjantain bileitä varten, että kestääkö sitä viinaa.
Oisko kukaan tähän aikaan mukana?
On on. Löytyi pahvipänikän jämät vielä jääkaapista aamupalaksi. Ei säily kolmea kuukautta avattuna jääkaapissa sellainen, vaikka niin ovat ketkut markkinamiehet luvanneet.
Näytäpä minulle pahvinen viinipönikkä, joka säilyy minun jääkaapissani 4 viikkoa niin minä hommaan sulle Nobelin palkinnon.
"Keep for up to 4 weeks after opening". Näin sanoopi viinipönikän ohjeistukset. Onko jääkaapissasi mahdollisesti jotain erikoista? Vai oletko sitä mieltä, että tuo ohjeistus säilyvyydestä on optimistinen?
"Keep for up to 4 weeks after opening". Näin sanoopi viinipönikän ohjeistukset. Onko jääkaapissasi mahdollisesti jotain erikoista? Vai oletko sitä mieltä, että tuo ohjeistus säilyvyydestä on optimistinen?
Jotakin outoa siinä komerossa vissiin sitten on, ei ole yksikään viinipönikkä viihtynyt siellä neljää viikkoa.
Miksi edes testata väitteen paikkansa pitävyyttä. Mitä, jos se ei olekaan enää silloin juotavaa?
Joo kato kyllä mulla viinit säilyy, mut kylmään heitetty mäyris pitää syödä yhden illan aikana, ettei vain pääse vanhenemaan.
Albert Le Coqia tarttui mukaan ja ostinpa pari narsissiakin, kun on pääsiäinen tai jotain. Olenkohan mä homo, kun kukkia ostan?
Olenkohan mä homo, kun kukkia ostan?
Olet. Mamunhalaaja viherpiipertäjäkommunisti ja mitä vielä. Varsinkin jos narsisseja ostit. Kaunis Poika. Tai no ehkä bi, jos kerran oluttakin ostit samalla.
Äläs ny vielä, ootetaan edes huomiseen aamuun :)
Tai mitä sillä...Anna palaa.
Huomenna mä siivoon, jotta saatte sitten perjantaina sotkea, kelvottomat.
Tuli tänään niin hyviä(taloudellisia) uutisia, että on ihan pakko vähän ottaa.
Oikeesti, helvetin mjahtavaa.
Mihin aikaan saavumme?
Taisin kutsuun laittaa, että klo 16.00 alkaen, mutta se on vain suositus.
Mulla on soittolistalla musaa noin 18 tuntia, joten ei ne bileet välttämättä heti lopu. Lisääkin musaa mahtuu vielä.
Nojuu, kyllä jokin klo 19 on liian myöhään.
Nähään huomenna, lähdenkin tästä seuraavaksi munat kattilassa hieromaan itseeni nakkeja.
Saa toki huomennakin tulla, mutta bileet on perjantaina.
Kumpi meistä on humalassa?
Taisin kutsuun laittaa, että klo 16.00 alkaen, mutta se on vain suositus...
Mitäsmitäs, onko postimies taas hukannut minun kutsuni? Aina sama juttu.