Kalsarikänniketju

  • 5 227 784
  • 66 666

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Armeijan jälkeen ei meikäläinen ole viettänyt torstaisin hernerokkapäivää. Soittiko ne edarit johonkin radioon tänään, en jaksa lukea joka ketjua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rolling Stones, IFK, kalja ja pillu, siinäpä tärkeimmät. On tää elämä ihanaa. Viikonloppuna tai viimeistään ensi viikon alussa taas Tallinnaan. Lutka saa tuta! Bukkake jee jee.. Nyt kaljaa mahaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaaha. KKK-keskustelu ja älykäs huumori katosivat, kun isot pojat päättivät tehdä KKK-sta kaksikamarisen ja mennä ylähuoneeseen.

Tulkaa takasin, saatanan rosmot. Kuiteski luette näitä. Moderaattoreille erityiskiitos tämänkin pelin tuhoamisesta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jaaha. KKK-keskustelu ja älykäs huumori katosivat, kun isot pojat päättivät tehdä KKK-sta kaksikamarisen ja mennä ylähuoneeseen.
What´this?

Kyllähän tässä juuri pöntöltä päässeenä - kokeilin mäktonaltsin "ruokaa" eilen ja sillähän se pakki jumitti sitten - ja kunnon Jytky!:n rykäisseenä on aika korkata Lagavulin. Jytky!:ä pitää ehdottomasti juhlistaa huomiseen puoleen päivään saakka, sillä oli se sen verran puoliksi jämähtänyttä sementtiä tuo suolisto.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
What´this?

En voi mennä yksityiskohtiin tässä asiassa. Katkovat minulta luita pian.

Noin yleisemmin ottean onhan täysin selvää, että mm. minun PS-vastaisten mielipiteitteni johdosta masinoitiin kampanja, joka tuotti minulle pelikiellon vajaa viikko ennen vaaleja. Schollin pelikiellosta nyt puhumattakaan. Ettekö te näe tätä meihin kohdistuvaa mediapeliä??
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tulkaa nyt puupäät esiin sieltä pöntöiltänne! Tunnelma on vissiin kautta linjan vähän vakava vaalituloksen jäljiltä, mutta kai sitä nyt yhet lärvit voi vetää vaikka sen kunniaks! Hä?

Lärvit. Agenda. Huumorillakin on tajunsa...
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kauanko tuollainen pahvinen viinipönikkä säilyy hyvänä jääkaapissa? Mietin vain, että onko täs ny alettava hönöttelemään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No, eipä tässä sitten jaksa nukkumaankaan mennä, joten ryypätään nyt sitten. Hittojako tässä, ehtiihän sitä joskus myöhemmin koisimaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pikku Kakkosessa varoittivat minua aikanaan heikoista jäistä. Joten Freddie on sitten tarkkana siellä.

Ottiatuota seuraavat jäät, jotka näjen ovatkin sitten golfkentän klubitalolla grogilasissa.

Minä tiijän nämä jutut, mullon semmonen kortti, jolla saa juua krogia glubilla. Ja pelata kanssa myös golffia, jos haluaa. Kuulemma. Mutta tähellisempää on kuulemma olla siellä klupitalolla. Siellä on käyny Pekkarinenkin. Oon ite nähny.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ottiatuota seuraavat jäät, jotka näjen ovatkin sitten golfkentän klubitalolla grogilasissa.

Minä tiijän nämä jutut, mullon semmonen kortti, jolla saa juua krogia glubilla. Ja pelata kanssa myös golffia, jos haluaa. Kuulemma. Mutta tähellisempää on kuulemma olla siellä klupitalolla. Siellä on käyny Pekkarinenkin. Oon ite nähny.

Golf on perseestä.

Nuorena poikana kävin tosin pari kertaa eräässä golf-ravintolassa kun sattumalta tuttuja semmoista piti ja ilmaiseksi sai sapuskaa. Ruoka oli vallan kelpoa, mutta eihän sitä tosissaan paikalla ollutta ihmislajia voinut nauramatta katsoa kukaan tolkullinen.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta kun sitä pittää pelata jotta on niinku hahmo. En minä tiiä mitä se tarkottaa, mutta silti pittää. Pittää olla hahmo. Niinku joku Mustanaamio tai mitä näitä on. Kärpässienimies.

Vähän niin kun se Vennamo tai Väyrynen? Semmosia sarjakuvahahmoja? Siinä Jallussakin aina vetivät semmoista syvää henkilökuvaa, hahmo on juuri puttaamassa reikään ja kun ei osukaan niin lausuu "Donnerwetter". Eikun olikos se nyt sitten Korkeajännitys.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vähän niin kun se Vennamo tai Väyrynen? Semmosia sarjakuvahahmoja? Siinä Jallussakin aina vetivät semmoista syvää henkilökuvaa, hahmo on juuri puttaamassa reikään ja kun ei osukaan niin lausuu "Donnerwetter". Eikun olikos se nyt sitten Korkeajännitys.

Sarjakuvista ja Donnerwetteristä ollen puheen niin tähänhän on tultu, ei kai sille mitään voi.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Sarjakuvista ja Donnerwetteristä ollen puheen niin tähänhän on tultu, ei kai sille mitään voi.

Ei voi ei. Eikä sille, että soihdut on jo sytytetty, koska 19,0% suomalaisista äänesti väärin, mistä syystä koska Suomi ei ole enää kansainvälinen eikä humaani eikä suvaitsevainen eikä... Paitsi että on: http://misc.oranse.net/fingerpori_20100316_animated.gif (linkki ohjaa kuvaan kuvittellisesta tehtaanjohtajasta, joka osoittaa työväelle suunnatonta paheksuntaansa sekä (myötä)häpeäänsä näiden harjoittaman haureuden sekä epäjohdonmukaisen aktiviteetin johdosta peittämällä kätensä kämmenpuoli kasvoja kohti niin sanotun "facepalm"-otteen kaksoisversioon, joka voidaan tuntea myös nimellä "double-facepalm" tai suomalaisittain "kaksoisnaamapalmu").. Nimim. "Lentoliput Rio de Janeiroon ja sentteri Suomelle, jos rakennusteollisuuden KMS-meno jatkuu kaikesta huolimatta ".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pelattiinko se pronssimatsi jo?
Kappas sentäs, että oikein oppi-isäkin on paikalla?

Kyllä tästä nyt joutuu juomaan jo luvatun eteen. Viskit tutuille ja nyt mennään ruokavalionvastaisesti Kuningas Santun kera... eli viinihylly tyhjeni jo, mutta tämä pahvikori vieraita varten varattu on hupenemassa ollut jo tovin. Lienee sanottava, että tämä paffinen on vasta puolella välillänsä.

Kyllä tästä vielä ilta tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös