Kauanko tuollainen pahvinen viinipönikkä säilyy hyvänä jääkaapissa? Mietin vain, että onko täs ny alettava hönöttelemään.
4 viikkoa. Kiitos IRC.
Kauanko tuollainen pahvinen viinipönikkä säilyy hyvänä jääkaapissa? Mietin vain, että onko täs ny alettava hönöttelemään.
4 viikkoa. Kiitos IRC.
No, eipä tässä sitten jaksa nukkumaankaan mennä, joten ryypätään nyt sitten. Hittojako tässä, ehtiihän sitä joskus myöhemmin koisimaan.
Kato Suomenmestari! Eiku noeiku katoku... Sama täällä.
Lärvit.
Pelattiinko se pronssimatsi jo? Olin varmaan lärvissä kun semmoinen pelattiin, kun en muista kuka sen voitti. Ja ketäpä tosin edes kiinnostaa...
Pitäs huomenna saatana mennä vielä jäille.
Pikku Kakkosessa varoittivat minua aikanaan heikoista jäistä. Joten Freddie on sitten tarkkana siellä.
Kaksi viikkoa ja yksi päivä. Enää. YYZ.
Pikku Kakkosessa varoittivat minua aikanaan heikoista jäistä. Joten Freddie on sitten tarkkana siellä.
Ottiatuota seuraavat jäät, jotka näjen ovatkin sitten golfkentän klubitalolla grogilasissa.
Minä tiijän nämä jutut, mullon semmonen kortti, jolla saa juua krogia glubilla. Ja pelata kanssa myös golffia, jos haluaa. Kuulemma. Mutta tähellisempää on kuulemma olla siellä klupitalolla. Siellä on käyny Pekkarinenkin. Oon ite nähny.
Golf on perseestä.
Mutta kun sitä pittää pelata jotta on niinku hahmo. En minä tiiä mitä se tarkottaa, mutta silti pittää. Pittää olla hahmo. Niinku joku Mustanaamio tai mitä näitä on. Kärpässienimies.
Vähän niin kun se Vennamo tai Väyrynen? Semmosia sarjakuvahahmoja? Siinä Jallussakin aina vetivät semmoista syvää henkilökuvaa, hahmo on juuri puttaamassa reikään ja kun ei osukaan niin lausuu "Donnerwetter". Eikun olikos se nyt sitten Korkeajännitys.
Sarjakuvista ja Donnerwetteristä ollen puheen niin tähänhän on tultu, ei kai sille mitään voi.
Kappas sentäs, että oikein oppi-isäkin on paikalla?Pelattiinko se pronssimatsi jo?
Kyllä tästä vielä ilta tulee.
Eipäs keulita siellä, sillä varaslähdöthän ovat pannassa.Saako jo startata?
Eipäs keulita siellä, sillä varaslähdöthän ovat pannassa.
Kyllä tästä vielä ilta tulee!
YNWA!
Ei keulita, eikä varastella. Käsittääkseni yksikään tähän ketjuun osallistuneista ei ole alta 11 sekunnin satasella, joten en ymmärrä linkkiäsi... vaikka kyllä sitä silloin nuorna...Yes, sir! (linkki ohjaa kahdeksan kilpajuoksijan 100 metrin loppukilpailumittelöön sekä kyseiseen tapahtumaan liittyvään maailmanennätykseen yleisurheilun MM-kilpailuissa herran vuonna 2009).
Skål*!
(* jos ei kelpaa, niin Jytkyä sullekkin hanuriin!)
Ei saa tuollaisia, jos niitä jo odotti lainaamaasi viestiä lukiessa.Skål kelpaa, tottkai! Tiedote - IFK : Tuli iso jytky