Kalsarikänniketju

  • 5 239 055
  • 66 672

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Moi. Kalsarikänni tuli justiinsa kotiin, töistä. Saattoi se kotimatkalla käydä kapakassa tosin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Zetorissa olivat hesan paskimmat pilleet, silloin kun sillä perällä asuin.

Olipa kyllä ihan kohtuu kelpo mukaletkautus sieltä Kuopijosta!

Ei kyllä mitään jakoa Turenkia vastaan. Mutta lomat ne lotkottaa siellä Joensuu-Oulu-akselillakin. Mikäs siinä, kun lopuista peleistä on tärkeintä, että kaverin liigapörssijoukkue voittaa kimpan. Omat mahdollisuudet on menneet jo hyvän aikaa sitten.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei tätä uniketjuun, kerrota, koska tämä liittyy enempi tämän ketjun asioihin.

Viime yönä noin puolimetriset lilanpunaiset humanoidit tulivat muka pelastamaan maailmaa. Niiden yksi lause oli: "Jumala on vain kerran tullut väliin; kun jedi-asetta meinattiin käyttää vuosimiljoonia sitten teidän ajanlaskunne mukaan". Sitten siellä oli mukana hyvin rumat ja vihaisenlaiset seksuaaliajatuspoliisikoirat, jotka ärähtivät jos ajattelikin seksiä. Niitä kammosin ja varoin. Sitten joku näkymätön olento muutti pahamieliset olennot nanosekunnissa ilkeiksi leprapotilaiksi, noita-akkamaisiksi rumiluksiksi. Yksi valtaisan korkea nummi tuotti juustoa, sitä kerättiin yleisinä hupi- eli keruupäivinä. Haltijat seurasivat koko ajan minua, aina kun menin eri huoneeseen, joku punainen astraaliolento väijyi ja suojeli minua seuraten koko ajan.

Juokaa viinaa...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mitä, oliko ns. liskojen yö?
Ei näkynyt lizardeja mutta pieniä juonikkaita humanoideja ja noita monenlaisia muita olentoja kylläkin. Ihan mielenkiintoinen uni oli se, paljon tapahtumia ja erinäisiä juonenkäänteitä.

Tässä mietin, että josko sitä tänään joisi. Se kyllä menisi jo höpöksi mutta eikö joskus saa mennä!?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nii-i, mistäkö luulet johtuvan, että kysynkin juuri tässä ketjussa, enkä Selvinpäin ja asiallisena -ketjussa...

Jos asiallinen olisit ollut niin olisit avannut aiheesta äänestyksen.

Perkeleen Veikkaus-TV kun ei näytä tänään kumpaakaan peliä. Vittuako sillä koko Veikkaus-TV:llä sitten tekee ollenkaan jos ei sieltä pelejä näe. SporttiPro:ta ei tähän talouteen tule, se on saletti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eikö ne nykyisin näytä pelin joka erän eri kanavalla, joten häätyy olla tarkkana, että pysyy oikealla kanavalla.

Kävin tänään R-kioskilla. Ostin kortonkipaketin. Sille myyjättärärelle piti sanoa se ostoksensa. Noh, minä sanoin merkin nimen ja sen jälkeen myyjätär käveli kortonkihyllyn eteen, katsoi minuun ja kysyi puolihuolimattomasti: "Iso vai pieni?". Siinä hieman häkellyin ja totesin, että "nooh, eikös tuo nyt ole aika henkilökohtainen kysymys, anna jotakin sieltä". Sitten se sanoi: "niin, siis kun tässä on näitä 5 kortongin ja 10 kortongin paketteja..."

No, nyt minä ymmärrän...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mitäs vastaisit näin jälkikäteen mietittynä?

"Haluuks nähdä?"
"Iso ku mikä, Oulun isoin murhakyrpä"
"No sellainen vauvan käden kokoinen"
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kysymysmerkki.
Kas, se on amatöörikin ehtinyt täällä käymään. ;)

Pitääpä ilmoittautua joukkohon. Valkkaria on vaikka koko suvulle asti, joka täällä lestaperillä on tietysti laaja... mutta vain omaan viihdekäyttöön. Mites muilla suksi luistaa?

Avaanpa pelin myös törkeiden musiikkilinkkien osalta osaltani: YT: Death Metal Parrot
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mitäs vastaisit näin jälkikäteen mietittynä?

"Haluuks nähdä?"
"Iso ku mikä, Oulun isoin murhakyrpä"
"No sellainen vauvan käden kokoinen"

"Termospullon paksuinen lihamulukku." Olisi ollut oma valintani.
Tuolla lausumalla ilmottaudun samalla ketjun vahvuuteen. Leijonalla ja oluella mennään tämä ilta.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jyphootee vastaan Sparta
Camillon pleijariparta

mun päätä jo särkee
tuo helevetin ärdee

sen kalju kiiltää
ja mun sydäntä viiltää

tää tuska pakottaa mut juomaan
pakenen eversti Sandelsin hellään huomaan
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Terve ja kippis! Vittu toi moggula on paska. Ei toimi ja hidastaa konettakin. Soneran laajakaistan tilasin, mutta kun niiden pitäis asentaa se kuntoon niin työntekijät marssii lakkoon! No, kalsonkeja vedetään täällä joka tapauksessa. Voi olla kyl et piipahdan illan kuluessa pubis tien toisel puolel. Komeasti runoiltu yläpuolella!
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ilveksen aitiota kohti heilui nyrkki Riston,
sisälläni tunsin vihan piston.

Paineet on kovat, tiedän sen,
silti hyväksyä tuollaista voi en.

Vaikka paskan Bluusi syö,
mulle riittää kunhan Jypin lyö.

Viimeistään nyt selkisi tää,
Ärdee taitaa olla kusipää!!!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo krapula on tänään vaivannut. Päivän subin käväsin tossa syömässä. Ja lidlistä hain kaljaa. Varmaankin ekaa kertaa ikinä kuuntelen radiota. Illalla vois kävästä kävelee tuolla keskustassa. Jos on plussan puolella niin otan reppuun pari kaljaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
petter, vanha kaljajantteri
taidatkin olla sellainen harmaa pantteri

No nyt en kyllä jaksa sen enämpi runoilla. Ketjusta, johon kaikkien on pakko kirjoittaa, oli Aasia sitten missä tahansa, voi käydä lukemassa palstalyyrikko Uleåborgirin eeppisen apteekkikuvaelman. Hieno kertomus, kippis sille!

Blues-HIFK finaalissa, miten olis? Kelpais mulle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikäkun mulla on vaan huonoja juttuja. Kaveritkin jo valittelee etten mä muusta nykyään puhukkaan kuin huorista. Mutta kyllähän se maailma muuttui. Joo on se pakko hakea lisää kaljaa ennen ysiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös