Tuosta tulee vähän (tai ei niin vähänkään) Jopen sivupersoonahahmo mieleen. Röyh. Kalsareita vietetään musiikin ja juomisen parissa.Tosin hyvähän se vaan on, kun on niin aktiivisia (fiktiivisiä) aktiivisia (fiktiivisiä) hahmoja mukana.
Hyvä nosto! Muutama olut takana, reilu laatikollinen vielä toivottavasti edessä. Kohta alkaa vielä lätkäkin, niin mikäs tässä.Huh huh. Sulatetaanpas tämä ketju viiden päivän syväjäästä Laitilan Kukolla.
Mulla on Wagner-sika. Ressuboksereitakin löytyy ainakin kahdet, mutta jostain syystä olen jo tämän vuoden puolella vaihtanut kertaalleen ja heittänyt ne pyykkiin.Eli kalsareihin. Boksereissani on Ressu, joka pelaa lätkää. Mites muilla?
Onko pakko olla nuolematta jos ei tahdo?Ei ole pakko nuolla persettä, jos ei tahdo.
Mulla on Wagner-sika. Ressuboksereitakin löytyy ainakin kahdet, mutta jostain syystä olen jo tämän vuoden puolella vaihtanut kertaalleen ja heittänyt ne pyykkiin.
Kalsareissa ja naisissa on se ero, että meikäläisenkin pärställä saa kalsareita. Välillä kolmeakin kerrallaan jos sattuu hyvä tarjous. Mutta uudenvuodenlupauksena lupasin vaihtaa useammin kalsareita ja juoda vähän vähemmän.Ai jätkä on niitä tyyppejä, joka vaihtaa kalsareita kuin naisia.
Kannattaa nauttia vielä kun voi. Kohta kuitenkin kirjoitus sammaltaa ja höpötellään hölmöjä.Kyllä tuntuu tekevän höpöä nämä alkoholijuomat, kun jo nyt suht voimakas noususuhdanne päällänsä.
Kalsareissa ja naisissa on se ero, että meikäläisenkin pärställä saa kalsareita. Välillä kolmeakin kerrallaan jos sattuu hyvä tarjous.
Kannattaa nauttia vielä kun voi. Kohta kuitenkin kirjoitus sammaltaa ja höpötellään hölmöjä.