Kalsarikänniketju

  • 5 219 549
  • 66 665

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Isälläni on joku "Pahojen poikien laulut"- levy. Junnun sanoja kaikki. Sitä piti kuunnella pari viikkoa sitten koko viikonloppu.

Tuota tässä tulikin kuunneltua. Periaatteessa meistä jokainen osaisi kirjoittaa biisin joka on edes suunnilleen sinnepäin. Kuitenkin sen esittäminen julkisesti vaatii jo muutakin kuin Hannes Hyvösen suun.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jaaha. Vaikka tätä nyt ei varsinaisesti kalsarikännäämiseksi voikaan sanoa, niin jos sitä flunssaa selättäisi muutamalla Hendrick's-merkkisellä juomalla kaupan sitruunavissyllä sekoitettuna. Hyvää on kyllä tämä nimenomainen gini!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen yrittänyt muuttaa itseäni tämän palstan mukaiseksi asiakirjoittajaksi. Eihän se nyt saatana onnistu, otetaan viunaa!

Onneksi tällä palstalla riittää porukkaa jotka kirjoittavat ainakin omasta mielestään asiaa. Eihän Jatkoaikaan pääse kirjoittamaan ilman kunnon hakemusta. Arvioivat vielä kuulemma hakemukset huolella. Jatkoaika pelannee kovinkin voittavaa kiekkoa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Onneksi tällä palstalla riittää porukkaa jotka kirjoittavat ainakin omasta mielestään asiaa. Eihän Jatkoaikaan pääse kirjoittamaan ilman kunnon hakemusta. Arvioivat vielä kuulemma hakemukset huolella. Jatkoaika pelannee kovinkin voittavaa kiekkoa.
Asiakirjoittajat ovat kaikista pahinta tälläkin laudalla. Voi jeesus sitä minunkin aikanaan laittamaa hakemusta. Taisi olla viides kerta kun kirjoitusoikeudet sain. Kohta ei saa enää keskittyä olennaiseen.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin keskityn vielä hetken olennaiseen. Tai no, en tiedä voiko tätä kalsarikännäämiseksi sanoa jos tarkoituksena on vaan juoda pohjat ja lähteä katsomaan matseja. Mutta, hetken vielä tuuletun kalsareissa ja surffailen hyvällä lauantaifiiliksellä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aattelin kyllä keskittyä olennaiseen koko päivän. Lähibaarin tarjoilija tosin huuteli tuossa jo aiemmin tupakkia poltellessani, että pitäisi illalla lähteä sinne karaokea hoilottamaan mutta kahtoopi nyt viitsikö sitä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaapissa oli 10 olutta. Nyt taitaa olla neljä jäljellä. Huomenna iltapäivällä äidille syömään niin pitää vähän himmailla. Toisaalta Uuno Turhapuron mielestä 10 kaljaa ei ole vielä mitään ryyppäämistä. Olen samaa mieltä. Täytyy hakea toisella erätauolla kaupasta lisää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Perhana, eilen olin niin väsynyt jo aloittaessani juomista, että säästyi melko kivasti juomia tällekin päivälle. Jos sitä ottaisi rommikolan ja oluen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelistä palattu ja hyvillä mielin. Voitto nollapelin kera napsahti ja vaikka kolmannessa erässä vaikutti liian hyvälle, niin se kesti. Erätauolla tupsahti kolikkopelistä kaverin kanssa parikymppiä voittoa molemmille. Hetken aikaa taas tuntuu, että pelissä käymisessä kaikki on täydellistä. Pian se on varmasti jo mennyttä, joten nyt pitää hetki nauttia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alkaa olla tämä vapaan puoli vähän kuin Kauniit ja Rohkeat. Riittää kun vilkasee kerran parissa viikossa. Tosin hyvähän se vaan on, kun on niin aktiivisia (fiktiivisiä) aktiivisia (fiktiivisiä) hahmoja mukana.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kohta tulee joku hiihtajä-hiiri ja oikein kurottaa jonkun muun ketjun ykköseks. Tämä on jo liioitellusti keulinut kärkeen.

Lawless: Jopelle menee ja kovasti tykkäänkin siitä sällistä.

Sitä en tiedä, miksi olisin halunnut tähän kirjoittaa Vicky Bollardin kommentteja.

Edit. Pahoittelut siitä.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Mitäs helvetaa? Eikö täällä ole ketään? Töistä kotiutuneena ajattelin vetää synkät yksinkännit. Stam1na soi ja olut on hyvää. Rupean varmaan pian kuuntelemaan Kaija Koota.

e. Ehdit ensin
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Joo-o. Pilluhan se on mielessä mut hypätään nyt ensin?

Vitun exä kun härnää mua mesessä, ihanku ku ei muutenki panettas. Mutta näillä mennään sano Virmanen. Vittu.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Heräsin tuossa jokunen aika sitten hieman hämmentyneenä, että mitäs helvettiä oikein tapahtui, mutta totesin lopulta että murehtikoot isopäiset. En minä jaksa. Murehtia meinaan, kun viinaakin on vielä.

Harjoitin eilen sosiaalista elämää, mutta nyt olen kalsarikännäämisen ytimessä - istun pimeässä huoneessa ja juopottelen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Collegepöksyt jalassa vedän kaljaa yksin kotona. Kohta en kai ole enää yksin kun eukko tulee kotiin. Olisi nyt ollut jossain vielä vaikka viikon. Aivan helvetin väsynyt ja joka ainoata paikkaa särkee. Olut on silti helvetin hyvää, loistavaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Noh, missä ihmisten kalsarit on? Huomaamattani ja tahtomattani saatoin itseni nousuhumalaan, josta en ikinä tahdo pois. Taitaa kyllä olla mahdoton haave, kun jossain vaiheessa tämä menee kännin puolelle. On sekin ihan kiva.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kalsarit ovat tukevasti jalassa, ainakin vielä. Eiköhän tämä tästä liikkeelle lähde, lätkämatsit sun muut epäolennaisuudet ovat takanapäin, joten voi keskittyä puhtaasti itse asiaan. Eli kalsareihin. Boksereissani on Ressu, joka pelaa lätkää. Mites muilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös