Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ja kolmonen vilkkuu nyt oikeassa alalaidassa, oijjoi, onko siellä Jaakko Kolmosen Patakakkonen?
En tiedä Kolmosesta tahi Kakkosesta, mutta Jaakko Tepon Jälkitauti sopis kuvaan...
Ja kolmonen vilkkuu nyt oikeassa alalaidassa, oijjoi, onko siellä Jaakko Kolmosen Patakakkonen?
No eihän nyt tietysti Tuksua mikään voita.Aika perinteiset Zombie leffat ainakin itselle on ne tutuimmat eli Devils Reject's ja Halloweenin uusinta.Hyvää paskaa.Tai siis eihän ne nyt hyviä ole mutta paskaa.
Tuttua ja turvallista huttua mutta kuitenkin sellaista joka saattaa jopa läväyttää paskat housuun. Toisin kuin Human Centipede tai Saw ihan sama, tai HIFK 2010-2011. Kunnon tutinakanuunassa haluaa sellaisia säväreitä mitä ei oikeasti pysty perustelemaan miksi moisia haluaa mutta niitä silti saatava on.
Nyt kuulut siihen ääriryhmään ilmeisesti kuka haluaa jotain todella muuta kuin luontodokkaria krapulaan,joten suositten Hostel sarjaa sinnepäin.Etenkin Hostel 2:ssa on eräs kohtaus joka kyllä mulla sai karvat nousemaan pystyyn vaikkei krapula ollutkaan.Kamala elokuva,oikeasti.Se on hyvää paskaa.Toimintaa johtaa siis Eli Roth ja ykkösessä Tarantinon neuvoilla.Kakkonen vissiinkin Rothin omaa kamaa..
Suattaapi olla että Eli Rothin tavara on jopa liian tuhtia tavaraa meikäläisellekkin kanuunassa. Meinaan sen verran synkeitä visioita tämä ohjaaja tarjoilee. Taidankin kokeilla ensialkuun Zombielandia(suffelia) ja kohottaa katselukerralta katselukerralle "kipukynnystä". Jos näillä kanuuna ei kuriin mene niin ainakin liskodiskossa on sellaista kamaa kiitos ja näkemiin.
Mikään ei tee sunnuntai yön odottamisesta ja/tai vaihtumiseen maanantaihin ja aamuvuoroon parempaan kun kunnon "en uskalla nukahtaa" olo.Ihanaa.Tunnen sen jo tulevan.otan siis lisää :D
Ne unet on kumminkin vaan unta, hereillä saattaa olla niin pahoja harhoja, että sillä kauhunhuudolla herättää naapuritkin.
Kankahalla kasvoi kaunis kukkanen, nimeltään (PAMPAMPAM) KAARINA!
vittu mä haluun sankareita! Copyright Risto Dufva.
ja jatkuu... "ENKÄ MITÄÄN TUSSUJA!" (c) RD
Hieno mies. Ihan kuten sinä ja minä ja kaikki nämä sankarit sukkahousuissaan oluet kädessään. Joko muut nukkuu?
Jere Karalahti maajoukkueen kapteeni? Se on kännin paikka jos jokin.
Tai vaikka keitettyä kananmunaa rectumiin? Itse syön kokkelini pannulta lautaselle tultua rauhaisasti haarukalla, mutta että klyyvariini survoisin? Ihme kananmunafetissiä pukkaa ihmisillä.Ellei jopa kokkelia nokkaan.
Tai vaikka keitettyä kananmunaa rectumiin?
Anna lapselle raitis pikkujoulu.