Kalsarikänniketju

  • 5 233 870
  • 66 669

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hurauta Kurviin, osta puteli, kotiin änärimatsi päälle ja puteli kitusiin. Humallu ja nauti.
Ei huono! Ehkäpä tosiaan...no joo, juon vinkun loppuun ja kattelen loput aamulla - unihan tulee viimeistään toisella erätauolla! Vaikka alkoa ei tämän enempää tarjolla olekaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Miten muuten sen jalluPommacin kanssa? Jo palstalta poistuneen MusanMaken mukaan oli ihan parasta mitä rahalla saa. Onko kokeiltu? Periaatteessa toimisi...mukavasti molemmissa on sellainen konjakkimainen meno. Tammitynnyrissä nääs ja jne.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jimiltä alkaa justiin kohta saman tien Uskomattomat uutiset. Siellä näytetään ilmakitaransoiton MM-kisoja Oulusta. No niin, Oulun vuoro saada omat minuuttinsa!

Tuskin kuitenkaan edes sitä viittätoista.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tässä on tullut muutamaan otteeseen tullut mieleen, josko sitä lähtisi kulttuurimatkalle Tallinnan superalkoon ja alkaisi tosissaan päivittelemään drinkkikaappia... ostais sieltä kirkkaita ja liköörejä, jotta voisi tehdä muitakin drinkkejä kuin kossukolan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täysin sama homma. Konjakki taitaakin olla ainoa alkoholijuoma josta edes olen kieltäytynyt. Viskit taas kyllä uppoaa hyvinkin, ja jokaisella alkoreissulla on yksi Jameson ostettava kirkkaiden kyytipojaksi.

Minä taas en ymmärrä tapaa tarjota konjakkia kahvin kanssa. Kokemukseni ovat sellaisia, että jos tuon vedät ns. ykkösellä alas niin kahvi polttaa suuta niin ettei kunnolla alas saa. Toistaalta sama ongelma konjakilla on joit sitä vaikka sitten kuinka hiljaisella tahdilla, jos vaan samalla kahvia juot.

Viski ja Jallu on, kuin linnunmaitoa. Menevät milloin tahansa, missä tahansa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Sen putelin kun ostaa niin äänet kyllä kuuluu mutta näkö taitaa lähteä. Onhan sekin kokemus, kerrankin änärimatsi radioselostuksella =)
Niin, ja samalla kertaa voi piritorilta hakea jotain mitä ei olekaan aikaisemmin tullut kokeiltua! No, on mulla sentään pikkusikareita - keitän kaffet ja vetäsen parit Sweetsit/Moodsit partsilla. En mä taida nyt maate mennä kun tosiaan tää Bad Religionin uusinkin piristää mua niin kovasti.

Hassua miten koko päivän vaivannut mahapöpö/flunssa katoaa ajatuksista & kropasta kun pikkuisen kaataa punkkua. Eipä silti ollut eka kerta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jallu menee, jos se on varustettu yhdellä tähdellä, muuten on ammattilaisten juoma ;)

Ei kai tässä ketjussa muita ole, kuin ammattilaisia.

Kyllä siinä vaiheessa saa oma oluen nauttiminen uusia piirteitä, kun pääsee työnsä puolesta vierailemaan miehen luona joka on ryyppäämiseltään unohtanut rakentaa talonsa loppuun. Villat seinässä esillä ja sisällä lattia notkuu.

Pääasiat ovat pääasioita.

Vihaan kaltaisiani jeesustelijoita.

En löytänyt youtubesta, mutta jos Spotify löytyy niin kuunnelkaa hieno biisi Hassisen Koneelta: Fuhrerin puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei siellä ilta- ja aamu-uutisia kannattaisi lukea. Yhdet uutiset vuodessa, osoituksena, ettei mikään ole edelleenkään muuttunut. Same shit, different year.
Toistohuumoria, ju nou.

"Hyvää huomenta vittupäät. Mitään ei oo tapahtunu. Mulla on krapula. Moro."

"Uutisista hyvää iltaa. Edelleenkään ei ole mitään tapahtunut. Painukaa minne kerkiitte, minä baarikaapille."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös