Kissa Jansson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- We never give in
Miljoonasta vetoa, ettet ole?
Vaikka olen lyhyestä matematiikasta kirjoittanut kahtesti improbaturin, ymmärrän todennäköisyyksiä sen verran että jätän tämän vedon väliin!
Miljoonasta vetoa, ettet ole?
Voipi olla että lauantaina ihmisillä on niin huono olo, että keskustelupalstalle kirjoittaminen ei ole ensimmäisenä mielessä. Tai näin ainakin minulla yleensä.
Kyllähän kalsareita vedetään. Voipi olla että lauantaina ihmisillä on niin huono olo, että keskustelupalstalle kirjoittaminen ei ole ensimmäisenä mielessä. Tai näin ainakin minulla yleensä.
Huh. Jokohan kohta pääsisi sängystäkin ylös... Ihan kiva humala on tullut otettua nousematta vielä sängystä.
Eihän se vaadi kun treeniä ja treeniä. Perkeles, nousin ylös ja uskaltauduin suihkuun! Nyt alkaa olemaan jo vähän virkeämpi olo. Lisää viunaa.No huhhuh. Taidat olla tosiaan ammattimiehiä. Nuppi kaakossa on, mutta miten onnistut kuvaamassasi touhussa.
Tuohan kuulostaa ihan tavalliselta Bosnialaiselta kämpältä. Tosin meikäläisen veli asui ihan samanlaisessa Hippoksen lähistöllä.Kaverini asui aikoinaan reilun kymmenen neliön kämpässä. Sängyn vierestä löytyi sekä keittolevy, että jääkaappi. Ei tarvinnut harrastaa ylösnousemusta, mutta saattoi jopa olla hieman ahdasta.
Eihän se vaadi kun treeniä ja treeniä. Perkeles, nousin ylös ja uskaltauduin suihkuun! Nyt alkaa olemaan jo vähän virkeämpi olo. Lisää viunaa.
Moi!
Onko lupa kirjoittaa, vaikka kävin baarissa tuossa välissä? Nyt istun kotona musiikin äärellä ja juon olutta.
Hieno ketju.
Tuohan kuulostaa ihan tavalliselta Bosnialaiselta kämpältä. Tosin meikäläisen veli asui ihan samanlaisessa Hippoksen lähistöllä.
Kuuntelen progea. Onko se lupalappu?Ei sovi. Haista vittu, mene kotiisi, juo kotonasi kaljaa, älä tule tänne selittämään, hei mitä vittua nyt tulee turpaan, vitun hippi, saatana, kuka sä olet, pataan, hei... On lupa kirjoittaa sanoo blue j.
En minä sentään tuollaisia irstauksia harrasta! Mutta olihan tuo nakkisedän ulos potkiminen aika raju ratkaisu. Moderaattorit ovat visvaisia vittuja.No eipä tuo kieltämättä mitään ihmeitä vaadi - ottaa vaan munan käteen ja hieroo sen puhtaaksi. Sitten tekemään nakkikastiketta(moderaattorit ovat hinttejä) ja jatkamaan menoa.
Ei ollut edes Valmetin kämppiä, vaan ihan yksityiseltä. Cheersin lähellä.Ne Valmetin-kämpät, jotka joskus silloin rakennettiin ovatkin ihan Srebrenicasta.
Tässähän voisi ottaa pikkuisen keskiolutta lenkin ja ruokailun päälle, kiekkokierroksen ja saunomisen lomassa. Semmoset kivat pikku nousukännit, tuumasta toimeen.
Mitäs Reetu harrastit, punnuksiako nostelit? Hyvän punttitreenin jälkeen kun tempaisee muutaman tuopin niin kyllä menee jalkoihin ja päähän. Kyllä näin kovan lenkin jälkeenkin tietysti maistuu hyvälle ja tuntuu luissa ja ytimissä.
No kiekkourheilua, niinhän minä tuossa yllä yritin kirjoittaa. Punttisalilla minun ei tarvitse käydä, koska näytän jo luonnostaan kreikkalaiselta jumalalta.
Vähän häiritsee tuossa Radio Suomen kiekkokierroksessa, kun lähetys siirtyy Hämeenlinnan, kun siellä joku kovaääninen Kalpakannattaja huutaa Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa kaiken aikaa. No, luultavasti vituttaisi vähän enemmän jos istuisin hallilla ko. sankarin vieressä.