Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
En oo ajanu partaa pariin päivään, nyt juon ensi kertaa kaljaa kuka tietää kuinka kauan sitten. Tänään en aio vetää yhtä hyviä kuin viimekertaisella reissulla KK-ketjussa... paitsi että jääkaapissa toki odottaa edelleen pullo jonka sain kesätöistä. Hyi helvetti tuleeko tästä sittenkin hirvittävä känni ja krapula?

Jyrki Tsutussunen tekee pastaa telkkarissa, voiko jollain oikeasti olla tuollainen nimi?

Taustalla soi jotain musiikkia, sävelkuurona ei paljoa kiinnosta mitä paskaa se nyt sattuu olemaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mitäs vittua? Nyt on kyllä niin erikoinen keskustelu menossa, että huh huh... en tiä olenko minä jotain tyriny tai muuta. :D.. Noh kaippa tämä kyseinen nainen vain haluaa olla kaveri. Tosin viimeinen käänne oli kaikista paras. Kato minun FB-kuvat ja hän vaihtaa konetta. :D.. mitä helkattia?

np. Thin Lizzy - Still In Love With You
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Mitäs vittua? Nyt on kyllä niin erikoinen keskustelu menossa, että huh huh... en tiä olenko minä jotain tyriny tai muuta. :D.. Noh kaippa tämä kyseinen nainen vain haluaa olla kaveri. Tosin viimeinen käänne oli kaikista paras. Kato minun FB-kuvat ja hän vaihtaa konetta. :D.. mitä helkattia?

np. Thin Lizzy - Still In Love With You

Jos tajusin oikein meillä on sama ongelma, eli naisten mielestä olet ruma kuin saatana. Mutta suutelet sitä kerran kuin oikea rakastajien kuningas ja MM95 hengessä vilauta kullia niin hyvää tulee. Ihan on lääpällään ja jalat levällään

Vitut. Taas olen hyvässä kännissä. Taas valvotaan monta yötä stana.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitut. Taas olen hyvässä kännissä. Taas valvotaan monta yötä stana.

Tuossa muutama viikko sitten join ensimmäistä kertaa kuukauteen ja toki täällä kkkssa. Menin sitten karmeassa jurrissa nukkumaan ja ilmeisesti heräsin yöllä vessaan. No vessaa ei löytynyt. Edelleenkin hatarista muistikuvista johtuen epäilen, että menin tuohon takapihalle laskemaan vesiä. Havahduin aamuyöstä pihalla siihen, että jalat kastuivat. Aamulla olin itse hukassa, kuten myös silmälasit ja kivuton pää.

Onneksi ei mennyt takaovi lukkoon. Olisi muuten tullut nukuttua sitten tuossa asfaltilla vähän viileämmässä ilmassa.

Edelleenkään en ole varma, että tämä kaikki tapahtui, mutta vahva epäilys asiasta on olemassa.

Lisää kaljaa, silmät liikkuu.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Joo meinasin viettää kalsonkipäivän pelaten änäriä, mutta joo yksi tyttö alko pommittamaan minua. Pakko ryhdistäytyä :D

Valitse hyvä mies tuo ensimmäinen kohta, naisista ei koskaan tiedä..Mitään et saa kuitenkaan.

Jaahas, pitkästä aikaa täällä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Edelleenkään en ole varma, että tämä kaikki tapahtui, mutta vahva epäilys asiasta on olemassa.
Käsittääkseni aina jonkinlainen viesti tulee tuolta ylhäältä ennen kuin sieppaaminen tapahtuu. Suosittelisin varautumaan.

Muttamutta, jesus. Kahviplöröjä taas. Ei taida olla hyvä aika niille, mutta muutenkin menisi varmaan huomiseen.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Ja älä vaan sano sille naiselle mitään rakkaudesta. Ennemmin kerrot kaiken tämän pelille. Pian olet muuten kusessa joka saattaa kestää huonossa lykyssä jopa vuosia.

Tai jopa vuosikymmeniä...

Ja mikä parasta, se peli ei vittuile koskaan kalsarikänneistä..:D
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Missäs isot pojat on kun tästä tulikin tämmönen limudisko? Uulof? Anjovislaatikko? Se toinen arkiruoka ei sit vissiin tänne enää ilmineeraudu ollenkaan.

Saatana. Lattiapinnoitteesta saa hyvät tumut aikaiseksi, senverran tökki nokkaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mikähän vittu siinä on, että toisinaan juopukkeessa suunnilleen omien sormien löytäminen on ylitsekäymätöntä. Samanaikaisesti kykeneitsee kuitenkin sujuvasti käyttelemään tietokonetta ja yhteyden saamiseksi muistamaan kaikki kryptiset 17 merkin ja 13 kirjasintyylin salasanat. Ihme homma.

Levyraatiin: Dr Feelgood - Milk & Alcohol
 

Hakkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings, New England Patriots

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lattianteko on vittumaista hommaa.

Joskus vajaa kymmenen vuotta sitten joutui kirjaimmellisesti tanssimaan silloisessa työpaikassa lattialämmitysputkien tieltä. No nyt on Keljon vanhainkodissa hyvä olla ihmisillä, joita yhteiskunta pitää väkisin hengissä. Terveiset mummolle sinne. Hypin aikoinaan samalla koko sähköhommista niin pitkälle ettei ole paljoa enää johtoja näkynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös