Jokos pojat antaa iskuvinkkejä? Heh. :D
Mitäs vittua? Nyt on kyllä niin erikoinen keskustelu menossa, että huh huh... en tiä olenko minä jotain tyriny tai muuta. :D.. Noh kaippa tämä kyseinen nainen vain haluaa olla kaveri. Tosin viimeinen käänne oli kaikista paras. Kato minun FB-kuvat ja hän vaihtaa konetta. :D.. mitä helkattia?
np. Thin Lizzy - Still In Love With You
Vitut. Taas olen hyvässä kännissä. Taas valvotaan monta yötä stana.
Joo meinasin viettää kalsonkipäivän pelaten änäriä, mutta joo yksi tyttö alko pommittamaan minua. Pakko ryhdistäytyä :D
Käsittääkseni aina jonkinlainen viesti tulee tuolta ylhäältä ennen kuin sieppaaminen tapahtuu. Suosittelisin varautumaan.Edelleenkään en ole varma, että tämä kaikki tapahtui, mutta vahva epäilys asiasta on olemassa.
Valitse hyvä mies tuo ensimmäinen kohta, naisista ei koskaan tiedä..Mitään et saa kuitenkaan.
Ja älä vaan sano sille naiselle mitään rakkaudesta. Ennemmin kerrot kaiken tämän pelille. Pian olet muuten kusessa joka saattaa kestää huonossa lykyssä jopa vuosia.
Ja sitä peliä hieromalla saa paljon paremman olon.Ja mikä parasta, se peli ei vittuile koskaan kalsarikänneistä..:D
Ja yön levyraati käyntiin.
Suicide Twins,the best is yet to come.
Eli Andyn ja Nastyn yhteisprojekti joskus Hanoin hajoamisen jälkeen. Hieno biisi,laulaja Nasty (Jan Stenfors) ja tekstin ja sävelen takana Andy McCoy.
Saatana. Lattiapinnoitteesta saa hyvät tumut aikaiseksi, senverran tökki nokkaan.
Kova on! Mutta nokitan Briardin River of Dreamsilla. Loistava biisi.
Ketjua taaksepäin kelaamalla saattaa itsensä saattaa siihen käsitykseen, että lattiapinnoite aiheuttaa myös vitutuksesta johtuvaa alkoholin nauttimista jo ennen pinnoitteen paikoilleen asettamista.[/URL]
Perkele, tuon yli nyt menee helposti Andy - Mind over matterkin. Minkähän takia tästä ei löydy mitään parempilaatuista videota mistään?Jatketaan sarjaa: Hanoi Rocks - Tooting Bec Wreck
Perkele, tuon yli nyt menee helposti Andy - Mind over matterkin.
Pakkohan tää on laittaa..Hanoi Rocks-Dont you ever leave me-
Kuunnelkaa väli 0.16-1.22.Kuullostaako yhtään eräältä G`NR:n biisiltä?
Lattianteko on vittumaista hommaa.
Olen kikkeli, näin jatkiskavereitten kesken hirvittävä mulkku.Paskaa puhut. Linkittämäni on yksi parhaista Hanoi biiseistä ja joka muuta väittää on kikkeli.
Nyt on sentään hyvä joululaulu. Tosin joululauluista paras on Kinkku - No presents for christmas.Laitan viimeisen Hanoi Rocks biisini jatkoaikaan seuraavaan, no pariin kuukauteen: Hanoi Rocks - Dead Dead By Xmas