Kalsarikänniketju

  • 5 291 173
  • 66 740

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ara on aina parempi ku alpo. Mutta miks mun kassit on penat?

Eikö sunkaan kasseille ole brenkku koskaan ollut ongelma? Kävin äsken muuten sukeltelemassa mökkijortaaniin ja Näkkien S-marketissa oli kaupan Ihminen-merkkisiä kortonkeja ja ihminenleipää.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakastin on nyt selällään ja pyrkii sulamaan. Vittuku napsuu nuo vesipisarat, eihän tätä selvinpäin kestä. Ei sillä että olisin selvinpäin muutenkaan ollut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä Tiger Woods teki voitettuaan U.S. Openin?

Huorin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Matkiakseni nappeja nauttinutta Seppo Vesteristä 80-luvulta(lähde Andy McCoyn elämänkerta) taputan täällä käsiäni yhteen ja hoen et "nyt on helvetin hyvä fiilis. Helvetin hyvä fiilis".
Muita hereillä hönöttelemässä?
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Täällähän minä, täällähän minä...

Sitä vaan ihmettelin, että rauduskoivussa kasvaa punaisia hedelmiä ja parkkipaikalla on kuusi valkoista autoa, eikä muita värejä. Onko normaalia? Onko todennäköistä?

Muuten ihan hyvää kotiviiniä tämä on, noita vain ihmetteli(n).
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitä vaan ihmettelin, että rauduskoivussa kasvaa punaisia hedelmiä ja parkkipaikalla on kuusi valkoista autoa, eikä muita värejä. Onko normaalia? Onko todennäköistä?

Taitaa olla ns. käänteinen Ferrari-syndrooma. Itsekään en olisi punaista autoa ostanut ellen Ferrarilla ajaisi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitäis kai olla kuosissa aamulla. Ja takana tekemättömiä tekoja. Ainakin yksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäis kai olla kuosissa aamulla. Ja takana tekemättömiä tekoja. Ainakin yksi.

Elä nyt hyvä mies ala mistään lopullisesta täällä puhumaan. Huolestutaan pian.

Onko muuten Vuvuzela kehitetty niistä Länsi-Guinean alkuperäisjeppejen munatötteröistä? Itse ainakin tein tuohon torveen reiät ja laitoin kuminauhan ympäri. Toki rei'itin sen isomman pään ja väljäksi jäi. Näin voin ulkoilla ilman housuja. Toki myös istua katkoajassa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...alkuperäisjeppejen munatötteröistä? Itse ainakin tein tuohon torveen ...

Vattu, munat, tötteröt, tuohet ja reiät.
Onneksi huomenna vieraat jaksaa kuunnella, että taas kusin kintuilleni, mutta nyt on ollu jotenkin pakonomainen tarve kurlata raakaa vodkaa viimeisen tunnin ajan. Syystä. Alkoihan se loma näinkin sitten.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onneksi huomenna vieraat jaksaa kuunnella, että taas kusin kintuilleni, mutta nyt on ollu jotenkin pakonomainen tarve kurlata raakaa vodkaa viimeisen tunnin ajan. Syystä. Alkoihan se loma näinkin sitten.

No saavat kuunnella kastelujuttuja, kun lomas on alkanut.
Ite oon tässä viikon aloitellut lomaa putkeen, enää kolme viikkoa jäljellä. Lomasta aion selvitä ilman: A-klinikkaa, Antabusta sekä Alpo Suhosta.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Taitaa olla ns. käänteinen Ferrari-syndrooma. Itsekään en olisi punaista autoa ostanut ellen Ferrarilla ajaisi.

Mustakin menettelis, mutta siihen on vielä matkaa tuosta Bilteman 4v vanhasta polkupyörästä. Naapurit näköjään tyytyy vähempään. =)

Aamu... Ehkä nämä eteläeurooppalaiset kelit antaa aihetta myös eteläeurooppalaistyyliseen kiirehtimiseen?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Alkoihan se loma näinkin sitten.

Eikö ookin muuten ihmeellistä tuo loma. Heti ekana lomapäivänä pitäs olla aamulla pirteenä ku peipponen. Yhtään ei saa hengähtää.

Notta jumalauta pistenäppäin jäi pohjaan perkele. Revin sen irti ja hakkaan sen
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Opetettele äijä sanomaan EI. Painottaen sanaa EI, jolloin EI muodostuu myös muiden limakalvoille, milloin EI sanasta tulee EI, mikä on EI.

Rocknrollisdead.

Np. vodka.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus aiemmin illalla saatoin teille linkittää musiikkia, jossa Layne Staley oli vielä kuosissa. Tässä parempaa musiikkia ajalta jolloin mies ei enää niin kunnossa ollut: Alice In Chains - Rooster
Onneksi ei ole tukkaa joka aamulla olis kipeänä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kannetaan sitä itsekin korsi kekoon tämän biisin myötä ja tarina tällätään perään jos sopii. Jokunen viikko tämän kyseisen biisin ilmestymisestä olin ruotsin laivalla ja missä ikinä laivalla käveli ei ollut mahdollisuutta välttyä kuulemasta tätä kyseistä biisiä jonkun risteilijän laulamana ja tapahtuipa sitten seuraava tapahtuma. Eräs n. 25-30 vuotias mies sitten sattui kaatumaan käytävässä ja eikö tuo alkanut sivellä ja hivellä lattian vaneripintaa kännissä käsillään. Hänen sanansa olivat suurinpiirtein nämä: "Mitä ihmettä, voiko tää olla, kyllä tää näyttää, voiko olla mahdollista, NIIN HYVÄÄ PUUUTA!

Hyvät naiset ja herrat: Vesa Matti Loiri - Niin hyvää puuta
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä ei ole ketään? Ei minunkaan pitänyt (kuuluisat sanat ennen ryyppäämistä?) mutta kun on ollut niin komea kelit niin pakkohan sitä on päivän mittaan ollut muutama ottaa... Äsken kävin oikein Mierolan rannassa muutamalla... Siellä oli kauniita maisemia ja toki myös naitavan näköisiä tarjoilijoita. Hieman lihaa luiden ympärillä ja kauniita, Huh! Panettaa kyllä taas niin ettei tosikaan. Pari kertaa jo leikkinyt flesunkin kanssa tänään mutta panetus ei vaan lakkaa... Noh, ei kuin lisää nestettä koneeseen!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Flesun saati viskin ja mansikoiden kanssa en minä sentään ole arvannut tänään harrastaa, ihan oludda vain dässä pikkuiden olen oddanud. Illalla sitten kirkkaiden pariin kun on saunottu ja grillailtu!

Kariya-Koivu-Selänne-ketjua MTV3-tekstikanavalla ennakoitiin. Ihan hyvä, mutta tuohon kun vielä saisi mahtumaan huippukuntoisen Steve Rucchinin niin voihan vitun viikset!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös