Kalsarikänniketju

  • 5 249 614
  • 66 712

Veijari

Jäsen
Vittu mä olen saamaton. Tänään piti mennä katsomaan isoäitiä joka vetelee viimeisiään saattokodissa, mutta niin vain viinapiru vei voiton ja koko päivä on mennyt sohvalla tissutellen. Menköön nyt sitten vielä huomiseen asti näin.

Cheers!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Hmm... Tää taitaisi kuulua ennemminkin Ihmettelyketjuun, mutta... Miten ihmeessä kun koneen ääressä lipittelee karhua, niin tuntuu että tuo aine tuolta pullosta katoaa alta aikayksikön???? Saa jatkuvasti olla pukemassa päälleen, kun hakee lisää juotavaa partsilta. Ihan oman lämpötilan ja naapurien mielenrauhan takia....

Mutta siis, jos katsoo leffaa ja lipittelöö, niin pullo kestää ja kestää. Mutta tässä koneen ääressä tuntuu kun vasta olis edellisen hakenut niin seuraava on jo vuorossa. Ei helvata...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Terveisiä Pers... eikun Berliinistä. Erdingeriä juu. Kera harmaasuolatun. Kummallista seutua, mutta hyvää kebetsiä. SO 36 vaan kaikille. Jaa juu: Sviddu! Maailmassa on The Ramones-museo!
 
Viimeksi muokattu:

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
..kännissä kuin prkl..Mitä muutakaan voi odottaa jos aloittaa juomaan klo 12...syöminen jäi vähemmälle. Stingiä kuunnellessa ja 12-packia tyhjennellessä.. Eikö jatkoajasta löydy kohtalontovereita...jos ei niin olen pettynyt teihin..!!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Älä Unbeliever masennu. Kyllä meitä muitakin alkoholisteja täällä on... Erdingeriä edelleen sekä "Völkerball"ia. No ok, vähän on myös sahtia. Tosin illalla kaupungille.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Gagne kirjoitti:
Älä Unbeliever masennu. Kyllä meitä muitakin alkoholisteja täällä on... Erdingeriä edelleen sekä "Völkerball"ia. No ok, vähän on myös sahtia. Tosin illalla kaupungille.

Vaihdas välillä merkkiä ja maista Berliner Kindliä. En löytänyt parempaa olutta kyseisestä kaupungista usean kuukauden reissuni aikana. Jos etsit kunnon menoa illaksi, niin poikkea Knaack-clubille, saattaa illan aikana pullotkin lennellä ilmassa.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kalsarikännin paikka. Työsuhde suhtrasittavaan työnantajaan on juuri päättynyt ja tiistaina seuraavan, toivottavasti paremman palvelukseen. Lopputili handyssa plus juuri reilun tonnin paffilta voittaneena on helppo juhlia! Juomina kaljaa ja punkkua.

Arkeen palataan sitten maanantaina, mutta nyt on juhlan aika, elikä hyvät jatkoaikalaiset, skål! Tairiirariiraa, riira riira rai rai!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Höh, no vittu kohta on hiivittävä kauppaan kun tuli varauduttua heikonlaisesti tähän iltaan. Silläaikaa joku voisi suositella jotakin kuuntelemisen arvoista poppia, mielellään naislaulajia. KiitooOOS!

No okei, muutkin käy.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Höh, no vittu kohta on hiivittävä kauppaan kun tuli varauduttua heikonlaisesti tähän iltaan. Silläaikaa joku voisi suositella jotakin kuuntelemisen arvoista poppia, mielellään naislaulajia. KiitooOOS!

No okei, muutkin käy.

Tarja Havakka
Vera Telenius
Tamara Lund
Anneli Saaristo
Barbara Streisand

...
 
Kai tässä vois kalsareja alotella. Menossa ensimmäinen olut tänään päättyneen triplagineksen jälkeen ja stereoissa soi Maj Karma - Kokki, varas, vaimo ja rakastaja. En ole mikään Maj Karman fani, mutta tämä biisi on kyllä vitun hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Individual kirjoitti:
Tarja Havakka
Vera Telenius
Tamara Lund
Anneli Saaristo
Barbara Streisand

...

Mitenkäs 2000-luvulta, mielellään ulkomaisia tähtösiä?

Mietteitä kauppareissulta:

...vitun kylmyys
...vitun talvi! vittu
...vitun liukkaus
..voi vitun tuuli saatana
...vitun mummo, tarvi vittu päälle ajaa, kurttu saatana
..voi perkeleen jono
...vittu kun ei taas voinut käydä aikasemmin kun oli vielä ajokunnossa
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Mitenkäs 2000-luvulta, mielellään ulkomaisia tähtösiä?

Mietteitä kauppareissulta:

...vitun kylmyys
...vitun talvi! vittu
...vitun liukkaus
..voi vitun tuuli saatana
...vitun mummo, tarvi vittu päälle ajaa, kurttu saatana
..voi perkeleen jono
...vittu kun ei taas voinut käydä aikasemmin kun oli vielä ajokunnossa


Kokeilepa Lil Kimiä, sanoitukset ainakin lähempänä vaatimuksiasi. Hokee meinaan tuota vittua aivan jatkuvasti. Ja muutakin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tulppu kirjoitti:
Kokeilepa Lil Kimiä, sanoitukset ainakin lähempänä vaatimuksiasi. Hokee meinaan tuota vittua aivan jatkuvasti. Ja muutakin.

No vot! Taisi kaikenlisäksi juuri päästä vankilastakin. Jos nyt sama tapaus oli.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vauhtipukki kirjoitti:
Niin mikä?

No helkatti, tässä on jo niin harhainen, että pitää talvena sitä, kun on muutama aste pakkasta ja kuuden millin lumipeite maassa.

Ei kuitenkaan haittaa meikäläistä, kyllähän sitä lunta vielä tulee tuolla kesäkuun tienoilla.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kalsarit jalassa kaikilla mausteilla. Keltaista edessä ja ruskeata takana, mutta mitäs siitä. Hih hei rai rai ja kaljaa koneeseen...
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Sauna päällä ja olut kylmässä... elämän pieniä asioita, joita oppii arvostamaan, vaikka niitä ei menettäiskää...;)
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Kaikki kunnia kalsarijengille, mutta himassa kökkiminen on kyllä aika syvältä. Nyt on ollut pyhiä jo toista viikkoa ja ainakin itse olen lukenut kaikki kirjat, katsonut kaikki leffat, nysvännyt yksikseni jne. Pakko liipasta baariin. Pe- ja la-iltoja ei ole erkkikään himassa. Tai sitten on pakko vetää järkyttävät määrät tiukkaa viinaa, jotta kestää.

Himassa on tylsää.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
scholl kirjoitti:
Pe- ja la-iltoja ei ole erkkikään himassa.

Taatusti on. Tunnenkin muutamat.

E: Ja eikö muka sustakaan ole koskaan hauskaa istua kotosalla ja kuunnella musaa ja ottaa hapanta?
 
Viimeksi muokattu:

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
scholl kirjoitti:
Kaikki kunnia kalsarijengille, mutta himassa kökkiminen on kyllä aika syvältä. Nyt on ollut pyhiä jo toista viikkoa ja ainakin itse olen lukenut kaikki kirjat, katsonut kaikki leffat, nysvännyt yksikseni jne. Pakko liipasta baariin. Pe- ja la-iltoja ei ole erkkikään himassa. Tai sitten on pakko vetää järkyttävät määrät tiukkaa viinaa, jotta kestää.

Himassa on tylsää.

Meidän himassa on ainakin kivaa, Hiphei ja hörps
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
scholl kirjoitti:
Kaikki kunnia kalsarijengille, mutta himassa kökkiminen on kyllä aika syvältä. Nyt on ollut pyhiä jo toista viikkoa ja ainakin itse olen lukenut kaikki kirjat, katsonut kaikki leffat, nysvännyt yksikseni jne. Pakko liipasta baariin. Pe- ja la-iltoja ei ole erkkikään himassa. Tai sitten on pakko vetää järkyttävät määrät tiukkaa viinaa, jotta kestää.

Himassa on tylsää.
Hei, scholl, mielikuvitusta.. 2 viikkoa viettänyt lomaa ja toki, radalla on oltu.. mutta kotonakin ihan riittävästi.. eli seinät alkoi kaatumaan päälle.. no.. mietin että mitä pirua sitä tekisi.. ensin download:sin 70-luvun Finnhits:jä koneelle urakalla ja kuuntelin niitä ja join hyvää punkkua. No hupia riitti tovin..
Sitten mietin taas että mitäs ei olla tehty hetkeen.. selailin kännykän muistin läpi ja lähetin erilaisen viestin jokaiselle naiselle jonka numero oli talletettu kännyyn ja jota en enää? tunnistanut. Hauskaa riitti, sai poistettua vanhoja hoitoja muistista oikein urakalla ja muutaman vanhan hoidon kanssa tuli sovittua uudet tapaamiset :)
Sitten taas luomisen tuska yllätti ja päätin ostaa laadukkaan scannerin ja alkaa scannaamaan ottamiani mustavalkoisia paperikuvia tietokoneelle ja muokata niitä PhotoShopilla ja teettää muutamasta loistokuvasta tauluja kotiin. Siitäkin riitti hupia hetkeksi.. no sitten alkoi olla jo tosi tylsää joten kävin parturissa (en ajellut kaljua kuten joskus kalsarikännissä..), lyhensin hiuksia reilusti, tulin kotiin. 5 vuotta pitämäni siisti partakin alkoi ärsyttämään, joten Philipsin partatrimmeri esiin ja koko naamalle 2mm sänki.. olin kuin uusi mies :).
Sitten oli taas tosi tylsää ja punaviii oli hyvää.. joten suihkuun ja siinä miettiessäni entisiä hyviä hoitoja (sinkkuna taas vajaan 2 vuoden suhteen jälkeen) Alkoi isoveitikka osoittamaan heräilyn merkkejä.. tuli mieleen että monikin entinen on jäänyt sen suuruutta kaipaamaan, joten otin Mach 3 höylän ja vaahtoa ja aloin oikein urakalla trimmaamaan.. no tulos oli suorastaan ylväs joten päätin lähettää viestejä parille oikein hyvälle entiselle... ja kerroin minkä uroteon olin suorittanut. Nyt kännykkä vain piippaa ja minulla pitää kiirettä käydessäni kylässä muutaman valitun luona eikä ole ollenkään tylsää :)
Mutta kutittaa just nyt niin saakelisti.. eli joko trimmaamaan taas tai punaviiniä.. sekavaa mutta tämä taisikin olla kalsarikänniketju?
Hmm siis lisää viiniä
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SamSpade kirjoitti:
Hei, scholl, mielikuvitusta.. 2 viikkoa viettänyt lomaa ja toki, radalla on oltu.. mutta kotonakin ihan riittävästi.. eli seinät alkoi kaatumaan päälle.. no.. mietin että mitä pirua sitä tekisi.. ensin download:sin 70-luvun Finnhits:jä koneelle urakalla ja kuuntelin niitä ja join hyvää punkkua. No hupia riitti tovin..
Sitten mietin taas että mitäs ei olla tehty hetkeen.. selailin kännykän muistin läpi ja lähetin erilaisen viestin jokaiselle naiselle jonka numero oli talletettu kännyyn ja jota en enää? tunnistanut. Hauskaa riitti, sai poistettua vanhoja hoitoja muistista oikein urakalla ja muutaman vanhan hoidon kanssa tuli sovittua uudet tapaamiset :)
Sitten taas luomisen tuska yllätti ja päätin ostaa laadukkaan scannerin ja alkaa scannaamaan ottamiani mustavalkoisia paperikuvia tietokoneelle ja muokata niitä PhotoShopilla ja teettää muutamasta loistokuvasta tauluja kotiin. Siitäkin riitti hupia hetkeksi.. no sitten alkoi olla jo tosi tylsää joten kävin parturissa (en ajellut kaljua kuten joskus kalsarikännissä..), lyhensin hiuksia reilusti, tulin kotiin. 5 vuotta pitämäni siisti partakin alkoi ärsyttämään, joten Philipsin partatrimmeri esiin ja koko naamalle 2mm sänki.. olin kuin uusi mies :).
Sitten oli taas tosi tylsää ja punaviii oli hyvää.. joten suihkuun ja siinä miettiessäni entisiä hyviä hoitoja (sinkkuna taas vajaan 2 vuoden suhteen jälkeen) Alkoi isoveitikka osoittamaan heräilyn merkkejä.. tuli mieleen että monikin entinen on jäänyt sen suuruutta kaipaamaan, joten otin Mach 3 höylän ja vaahtoa ja aloin oikein urakalla trimmaamaan.. no tulos oli suorastaan ylväs joten päätin lähettää viestejä parille oikein hyvälle entiselle... ja kerroin minkä uroteon olin suorittanut. Nyt kännykkä vain piippaa ja minulla pitää kiirettä käydessäni kylässä muutaman valitun luona eikä ole ollenkään tylsää :)
Mutta kutittaa just nyt niin saakelisti.. eli joko trimmaamaan taas tai punaviiniä.. sekavaa mutta tämä taisikin olla kalsarikänniketju?
Hmm siis lisää viiniä

Täytyy sanoa, että sä oot kyllä tehny tästäkin hommasta taidetta, hieno ihminen. Kateus on perseestä, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että lievää kateutta on täällä päässä ilmassa. Voiko sitä kalsarikänneissä muka tehdä jotain muutakin kuin lipittää alkomahoolia naamaan ja kuunnella musiikkia? Ilmeisesti voi. Kiitos, avasit kokonaan uuden maailman minulle viestilläsi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös