scholl kirjoitti:
Kaikki kunnia kalsarijengille, mutta himassa kökkiminen on kyllä aika syvältä. Nyt on ollut pyhiä jo toista viikkoa ja ainakin itse olen lukenut kaikki kirjat, katsonut kaikki leffat, nysvännyt yksikseni jne. Pakko liipasta baariin. Pe- ja la-iltoja ei ole erkkikään himassa. Tai sitten on pakko vetää järkyttävät määrät tiukkaa viinaa, jotta kestää.
Himassa on tylsää.
Hei, scholl, mielikuvitusta.. 2 viikkoa viettänyt lomaa ja toki, radalla on oltu.. mutta kotonakin ihan riittävästi.. eli seinät alkoi kaatumaan päälle.. no.. mietin että mitä pirua sitä tekisi.. ensin download:sin 70-luvun Finnhits:jä koneelle urakalla ja kuuntelin niitä ja join hyvää punkkua. No hupia riitti tovin..
Sitten mietin taas että mitäs ei olla tehty hetkeen.. selailin kännykän muistin läpi ja lähetin erilaisen viestin jokaiselle naiselle jonka numero oli talletettu kännyyn ja jota en enää? tunnistanut. Hauskaa riitti, sai poistettua vanhoja hoitoja muistista oikein urakalla ja muutaman vanhan hoidon kanssa tuli sovittua uudet tapaamiset :)
Sitten taas luomisen tuska yllätti ja päätin ostaa laadukkaan scannerin ja alkaa scannaamaan ottamiani mustavalkoisia paperikuvia tietokoneelle ja muokata niitä PhotoShopilla ja teettää muutamasta loistokuvasta tauluja kotiin. Siitäkin riitti hupia hetkeksi.. no sitten alkoi olla jo tosi tylsää joten kävin parturissa (en ajellut kaljua kuten joskus kalsarikännissä..), lyhensin hiuksia reilusti, tulin kotiin. 5 vuotta pitämäni siisti partakin alkoi ärsyttämään, joten Philipsin partatrimmeri esiin ja koko naamalle 2mm sänki.. olin kuin uusi mies :).
Sitten oli taas tosi tylsää ja punaviii oli hyvää.. joten suihkuun ja siinä miettiessäni entisiä hyviä hoitoja (sinkkuna taas vajaan 2 vuoden suhteen jälkeen) Alkoi isoveitikka osoittamaan heräilyn merkkejä.. tuli mieleen että monikin entinen on jäänyt sen suuruutta kaipaamaan, joten otin Mach 3 höylän ja vaahtoa ja aloin oikein urakalla trimmaamaan.. no tulos oli suorastaan ylväs joten päätin lähettää viestejä parille oikein hyvälle entiselle... ja kerroin minkä uroteon olin suorittanut. Nyt kännykkä vain piippaa ja minulla pitää kiirettä käydessäni kylässä muutaman valitun luona eikä ole ollenkään tylsää :)
Mutta kutittaa just nyt niin saakelisti.. eli joko trimmaamaan taas tai punaviiniä.. sekavaa mutta tämä taisikin olla kalsarikänniketju?
Hmm siis lisää viiniä