Taidatkin olla homo?Pete2004 kirjoitti:juon punaviiniä kynttilänvalossa ja katselen telkusta Elton Johnin konserttia.
Taidatkin olla homo?Pete2004 kirjoitti:juon punaviiniä kynttilänvalossa ja katselen telkusta Elton Johnin konserttia.
Pete2004 kirjoitti:Heh heh. Ei sinne päinkään. Kyl mä itsekkin hieman naureskelin hihaani tota juttua. Mut telkusta vaan sattui tulemaan toi konsertti, ja mä olin aiemmin ostanut jo tota viiniä. Kerran kyl kävi hassu juttu yhden homobaarin vessassa kun yks reilusti vanhempi mies stetsonhatussaan halusi välttämättä esitellä itsensä ja kätteli mua hieman liian pitkään, eikä meinannut päästää otetta irti. Kyl siinä meinas paskat välähtää housuun. Mä kyl sanoin sille etten mä oo sellainen jätkä, johon se vaan vastas, että mistäs sä tiedät jos et oo ikinä koittanut. Heh heh. Ja kerran yhdessä toisessa homobaarissa joku äijä teki käsillään ilmassa sellaisen liikkeen että olisi jousipyssyllä mua kohti ampunut. Kyl sitä sen jälkeen katsoi tarkkaan ettei katse enää eksynyt samaan suuntaan.. Öö, mitähän mä tässä oikein selitän.
Pete2004 kirjoitti:Heh heh. Ei sinne päinkään. Kyl mä itsekkin hieman naureskelin hihaani tota juttua. Mut telkusta vaan sattui tulemaan toi konsertti, ja mä olin aiemmin ostanut jo tota viiniä. Kerran kyl kävi hassu juttu yhden homobaarin vessassa kun yks reilusti vanhempi mies stetsonhatussaan halusi välttämättä esitellä itsensä ja kätteli mua hieman liian pitkään, eikä meinannut päästää otetta irti. Kyl siinä meinas paskat välähtää housuun. Mä kyl sanoin sille etten mä oo sellainen jätkä, johon se vaan vastas, että mistäs sä tiedät jos et oo ikinä koittanut. Heh heh. Ja kerran yhdessä toisessa homobaarissa joku äijä teki käsillään ilmassa sellaisen liikkeen että olisi jousipyssyllä mua kohti ampunut. Kyl sitä sen jälkeen katsoi tarkkaan ettei katse enää eksynyt samaan suuntaan.. Öö, mitähän mä tässä oikein selitän..
Pete2004 kirjoitti:No joo, mut kuka äijä muka pystyy sanomaan ettei esim Freddie Mercuryssä ollut jotain seksikästä, jos se paljain jaloin kireissä farkuissa ilman paitaa bob-viiksien kanssa irvistelee, puristaa kättä nyrkkiin, tamppaa jalalla lattiaa ja samalla hokee että another one bites the dust?
Pete2004 kirjoitti:No joo, mutta palatakseni ketjun aiheeseen, eli KALSARIkänniketjuun, niin muuten mitä teillä jätkillä on päällä? Heh heh, okei tosi huono vitsi.
Saku #11 kirjoitti:Pakko myöntää, kyllä nyt ainakin tuntuu hienolta. Istua pimeässä huoneessa, uppoutua syvällä omiin ajatuksiin, sielunssa syvimpiin syövereihin. Jopa niihin loukkoihin, joihihn selvinpäin en uskaltaudu. Siihen en ota kantaa, onko elämässäni jotain pielessä, jos löytyy noita loukkoja joita pitää selvinpäin pelätä. Luotan siihen että se on vain yksi vaihen teini-iästä.
Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?
Talvisodan jälkeinen huhtikuu, muistaakseni.Saku #11 kirjoitti:Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?
Saku #11 kirjoitti:Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?
Saku #11 kirjoitti:Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?
kärppä73 kirjoitti:öhöm..onkos täällä kohtalontovereita tälle aamua...khöm=)
kärppä73 kirjoitti:öhöm..onkos täällä kohtalontovereita tälle aamua...khöm=)
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Eihän tää varsinaisesti aamua, mutta kyllähän tässä on olutta juotu kotiintulon jälkeen jokunen puteli. Homma jatkunee samanlaisena päivän edetessä.
Leba95 kirjoitti:Ei herranen aika mitä Joulun pyhien viettoa... Tähän aikaan aamupäivällä kalsarit jalassa!
Gagne kirjoitti:Erdingeriä juu.
Gagne kirjoitti:Älä Unbeliever masennu. Kyllä meitä muitakin alkoholisteja täällä on... Erdingeriä edelleen sekä "Völkerball"ia. No ok, vähän on myös sahtia. Tosin illalla kaupungille.