Kalsarikänniketju

  • 5 248 447
  • 66 705

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitetaan tänne vaan. Eilen katsoin Sylvesteriä, kohta lähtee pyörimään Arnold.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jumalauta, juhlat on juhlittu ja eka satsi kinkkua syöty sekä kotiuduttu.

Tänään kalsareissa suunnitellen ja tehden kaverille muutama levy huomiseksi mökkituliaisiksi.
Huomenna siis perinteiset joulupäivän mökkikalsarit, mutta tänään jo harjoittelua ja valmistautumista.

"Joulu on juhlista synkin."

Mistä se johtuu, että muuten on helvetin kiva olla yksin, mutta jouluaattoiltana yksin olleessaan sitä miettii ainakin yhden kerran, että onkohan tää yksin olo sittenkään kivaa?

On tää.
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Juotu on ja vähän syötykin. Pullollinen punkkua vedetty kohta kitusiin. Sitten vielä muutama olut ja ehkä vielä jotain muutakin, mitä nyt sattuu kaapista löytymään.

Klara vappen vaan kaikille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, siis oikeasti mä en oo mikään sellainen poitsu, vaikkakin nyt istuskelen yksin himassa, juon punaviiniä kynttilänvalossa ja katselen telkusta Elton Johnin konserttia. Aamusta tuli pistettyä viinapullosta pari tujausta joulumieltä teen sekaan, tai siis sen verran että simahdin ja heräsin vasta tässä alkuillasta. Noh nyt illalla sitten jatkuu sama meno, ja krokotiilirokki soi.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä sitä lätkitään 5 Card Draw:n frollia eli mitä ilmeisemmin sököä santtujen kanssa. Pirun tylsä peli tämä on mutta menee stam1nan huudellessa taustalla. Joko taso on surkea tai minä olen lahjakas.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tuntuu olevan loistava päivä testata yksinään dokailua. Pakolliset jouluaterioinnit takana vanhempien luona, nyt seurana kuningas alkoholi ja nettipokeri. Elämä tuntuu hyvältä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pete2004 kirjoitti:
juon punaviiniä kynttilänvalossa ja katselen telkusta Elton Johnin konserttia.
Taidatkin olla homo?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh heh. Ei sinne päinkään. Kyl mä itsekkin hieman naureskelin hihaani tota juttua. Mut telkusta vaan sattui tulemaan toi konsertti, ja mä olin aiemmin ostanut jo tota viiniä. Kerran kyl kävi hassu juttu yhden homobaarin vessassa kun yks reilusti vanhempi mies stetsonhatussaan halusi välttämättä esitellä itsensä ja kätteli mua hieman liian pitkään, eikä meinannut päästää otetta irti. Kyl siinä meinas paskat välähtää housuun. Mä kyl sanoin sille etten mä oo sellainen jätkä, johon se vaan vastas, että mistäs sä tiedät jos et oo ikinä koittanut. Heh heh. Ja kerran yhdessä toisessa homobaarissa joku äijä teki käsillään ilmassa sellaisen liikkeen että olisi jousipyssyllä mua kohti ampunut. Kyl sitä sen jälkeen katsoi tarkkaan ettei katse enää eksynyt samaan suuntaan.. Öö, mitähän mä tässä oikein selitän.

Tossa loppusyksystä sitten sattui kans yks hassu juttu, tai itseasiassa mulle melko nolo juttu. Olin tuolla alakerran kerhohuoneella talon "pikkujouluissa" tms, ja tapasin siellä yhden suht kivan tytön. No me juteltiin siinä parin minuutin ajan. (Hei nyt täytyy skarpata kun tää tyttö vaikuttaa tosi kivalta, onks tukka hyvin ja näkyyks kello jne). No sitten se tyttö möläytti sen. "Hetkinen, ootko sä se sama jätkä joka muutama viikko sitten yks aamu istui kauheessa kännissä tuolla rappukäytävässä ulko-oven vieressä ja huuteli mulle jotain kun mä olin menossa töihin?"... Ööö, tota, ööö, mä en oo nyt ihan varma. Mä meen hakee lisää tota kaljaa.

Totakaan edellistä juttua mä en kovinkaan tarkkaan muista, mut sen verran että aamuyöstä tulin kaverilta kotiin, ja taisin viettää jonkin aikaa tuolla rappukäytävässä kun en heti meinannut rappusia päästä ylös. No mut sellaista sattuu. Ja niinhän se menee että jos ottaa niin ottaa sit ja tyylillä kans eikä mitään lässynlässyn kännejä. Siis en mä kuitenkaan kännissä silleen sekoile että muuttuisin agressiiviseksi ketään kohtaan tai että möläyttelisin sellaisia juttuja mitä ei pitäisi, enkä mä hajoita paikkoja enkä menis esim auton rattiin yms. Enkä mä esim. omien lasten nähden ryyppäisi, mut ehkä just siks mulla ei oo omia lapsia että voin ryypätä näin.
 
K

kiwipilot

Pete2004 kirjoitti:
Heh heh. Ei sinne päinkään. Kyl mä itsekkin hieman naureskelin hihaani tota juttua. Mut telkusta vaan sattui tulemaan toi konsertti, ja mä olin aiemmin ostanut jo tota viiniä. Kerran kyl kävi hassu juttu yhden homobaarin vessassa kun yks reilusti vanhempi mies stetsonhatussaan halusi välttämättä esitellä itsensä ja kätteli mua hieman liian pitkään, eikä meinannut päästää otetta irti. Kyl siinä meinas paskat välähtää housuun. Mä kyl sanoin sille etten mä oo sellainen jätkä, johon se vaan vastas, että mistäs sä tiedät jos et oo ikinä koittanut. Heh heh. Ja kerran yhdessä toisessa homobaarissa joku äijä teki käsillään ilmassa sellaisen liikkeen että olisi jousipyssyllä mua kohti ampunut. Kyl sitä sen jälkeen katsoi tarkkaan ettei katse enää eksynyt samaan suuntaan.. Öö, mitähän mä tässä oikein selitän.

Aika paljon Pete käyt homobaareissa, siis heteroksi. Mutta ei se mitään, kaapista ulos ja rohkeasti vaan! Ei täällä tuomita, kiva kun saadaan vähemmistöjä mukaan keskusteluun!

ps. huikeeta settiä, jälleen kerran.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pete2004 kirjoitti:
Heh heh. Ei sinne päinkään. Kyl mä itsekkin hieman naureskelin hihaani tota juttua. Mut telkusta vaan sattui tulemaan toi konsertti, ja mä olin aiemmin ostanut jo tota viiniä. Kerran kyl kävi hassu juttu yhden homobaarin vessassa kun yks reilusti vanhempi mies stetsonhatussaan halusi välttämättä esitellä itsensä ja kätteli mua hieman liian pitkään, eikä meinannut päästää otetta irti. Kyl siinä meinas paskat välähtää housuun. Mä kyl sanoin sille etten mä oo sellainen jätkä, johon se vaan vastas, että mistäs sä tiedät jos et oo ikinä koittanut. Heh heh. Ja kerran yhdessä toisessa homobaarissa joku äijä teki käsillään ilmassa sellaisen liikkeen että olisi jousipyssyllä mua kohti ampunut. Kyl sitä sen jälkeen katsoi tarkkaan ettei katse enää eksynyt samaan suuntaan.. Öö, mitähän mä tässä oikein selitän..

Ainoastaan yksi kysymys tuli mieleeni eli mitä halvattua sinä olet tehnyt homobaarissa? Ja vielä kaksi kertaa. Homokaverit on ihan ok mutta ei saatana ei niiden takia sentään homobaareihin mennä. Ellei seuranasi ollut nättejä lesbo/bi-tyttöjä niin voin jotenkin ymmärtää mutta en muuten. Tuskin sitä hyvän musiikin tai kivojen drinksujen perässä terve mies mene tuollaiseen baariin. Vai halusitko olla yhden illan etteivät naiset olisi jatkuvasti haaroissa kiinni?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuotatuota. Asia on erittäin kinkkinen ja riippuu useasta eri tekijästä. Josta tulikin mieleen että tällä hetkellä mä olen tilapäisesti out of kalja, joten käväsen hakemassa tuolta käteni osoittamasta suunnasta lisää. Ja ai niin, samalla muistin että mulla tais jäädä keittiössä levy päälle, ja silitysrauta kans, ja muutama muukin juttu, joten nyt täytyy mennä. MAANJÄRISTYS, TSUNAMI, El NINJO! Ja kaiken lisäksi tää nettiyhteys vähän pätkii nyt. Error error, yhteyttä palvelimeen ei saatu. Error error. Valitettavasti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mä oon vaikka kuinka monesti vitsaillut muille viinin juomisesta, ja nyt kun kerrankin itse juon, niin heti leimataan vaikka miksikä friikiksi. Enkä mä ollut toivonut yleltä että ne ton Elton Johnin konsertin tänään näyttäis. No joo, mut kuka äijä muka pystyy sanomaan ettei esim Freddie Mercuryssä ollut jotain seksikästä, jos se paljain jaloin kireissä farkuissa ilman paitaa bob-viiksien kanssa irvistelee, puristaa kättä nyrkkiin, tamppaa jalalla lattiaa ja samalla hokee että another one bites the dust?

No joo, mutta palatakseni ketjun aiheeseen, eli KALSARIkänniketjuun, niin muuten mitä teillä jätkillä on päällä? Heh heh, okei tosi huono vitsi.

No mut tuli vielä yks hauska juttu mieleen, siis kalsariKÄNNIketjuun liittyen. Tästä on kyl jo hieman aikaakin. Mutta siis kerran kun mä olin tissutellut koko yön himassa yksikseni, ja kello oli jotain aamu 9-10, niin kämppis sitten sattui tulemaan aamulla himaan tyttökaverinsa kanssa. Mä kun olin vielä hereillä niin menin tietenkin kohteliaasti juttelemaan, sattumoisin vaan aivan kauheessa kännissä. Silmät seisoi päässä, henki haisi viinalle ja viinapullokin taisi olla vielä kädessä jne kun nojasin siihen ovenkarmiin. No totesin siinä sitten kämppiksen tyttökaverille, että toi X on muuten ihan hyvä tyyppi, mut se ryyppää kun ämmät. Se tyttökaveri heitti sitten onetimerin takaisin, että "mitä mä oon siltä kuullut juttuja sun naisseikkailuista, niin mä oon samaa mieltä kuin sekin, että sulta pitäsi leikata munat veke". Heh heh. Kämppiskin oli hieman nolona siinä. Olipa äkäinen mimmi. Vieläkin saan kuulla tosta tapauksesta kun törmätään.
 

Jindebyne

Jäsen
Pete2004 kirjoitti:
No joo, mut kuka äijä muka pystyy sanomaan ettei esim Freddie Mercuryssä ollut jotain seksikästä, jos se paljain jaloin kireissä farkuissa ilman paitaa bob-viiksien kanssa irvistelee, puristaa kättä nyrkkiin, tamppaa jalalla lattiaa ja samalla hokee että another one bites the dust?

Tää lause vetää kyllä jurrisella avautumisellaan jo aika sanattomaksi! Mä oon luullu, että minulta tulee yleensä näihin aikoihin kaveriporukassa ne sammakot suusta, mutta mitä vielä!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pete2004 kirjoitti:
No joo, mutta palatakseni ketjun aiheeseen, eli KALSARIkänniketjuun, niin muuten mitä teillä jätkillä on päällä? Heh heh, okei tosi huono vitsi.

Miten se nyt niin huono oli. Minulla on vaaleat shortsit ja sininen t-paita. Ja olen paljain jaloin. Kalsarit on semmoiset ihmeelliset värikkäät, en oikein itsekään tiedä mistä olen nämä saanut.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä on menossa verkkarikänni. Slayerin livepläjäyksien jälkeen pari kipaletta
within Temptationia livenä rauhoituksena ( mielettömän näköinen vosu ). Vaimo on nukuttamassa mukuloita ja meikä menee hakemaan lisää Konjamiinia.
Hyvää Joulun jatkoa teille kaikille !
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Juhlan paikka (ilmeisesti?9, elämäni ensimmäinen kalsarikänni,tähän mennessä tullut vedettyä vain bileissä tai pienellä kaveriporukalla. Toki porukat nukkuu tuolla omassa huoneessaan, mutta huoneeni on valtakuntani. Hyvää ruokaa riittämiin, ja joululahjasuklaata myös. Ja kyllä tuo lemmikikin tuossa jaloissa pyörii, sellainen mäyräkoira se on. Todellaki nriittävästi minun ikäiselle ja kokoiselle. Viisi mennyt, seitsemän jäljellä.

Pakko myöntää, kyllä nyt ainakin tuntuu hienolta. Istua pimeässä huoneessa, uppoutua syvällä omiin ajatuksiin, sielunssa syvimpiin syövereihin. Jopa niihin loukkoihin, joihihn selvinpäin en uskaltaudu. Siihen en ota kantaa, onko elämässäni jotain pielessä, jos löytyy noita loukkoja joita pitää selvinpäin pelätä. Luotan siihen että se on vain yksi vaihen teini-iästä.

Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?

EDIT: Se piutää vielä lisätä, että kalja on kyllä helvetin pahaa. Vaikea uskoa että tätä oppisi juomaan. Lonkero onkin se perusjuoma, mutta tällä kertaa mallas bvei hintansa johdosta voiton.

Reilu tujaus vettä sopivin väliajoin, niin ei tule krapulaakaan. TOimii ainakin vielä tässä iässä.
 

Miguel

Jäsen
Saku #11 kirjoitti:
Pakko myöntää, kyllä nyt ainakin tuntuu hienolta. Istua pimeässä huoneessa, uppoutua syvällä omiin ajatuksiin, sielunssa syvimpiin syövereihin. Jopa niihin loukkoihin, joihihn selvinpäin en uskaltaudu. Siihen en ota kantaa, onko elämässäni jotain pielessä, jos löytyy noita loukkoja joita pitää selvinpäin pelätä. Luotan siihen että se on vain yksi vaihen teini-iästä.

Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?

Parhaimmillaan kalsareissa saa viritettyä itsensä aivan epänormaaliin tilaan, ja mikäs sen hauskempaa. Tulee mukavaa vaihtelua sosiaalisen juopottelun lomaan. Ensimmäisen kerran kokeilin lajia parikymppisenä ja viihdyin heti, mutta aika vähälle on harrastaminen sittemmin jäänyt. Isojen poikien tarinoiden mukaan kalsareiden hohdokkuus sen kuin lisääntyy keski-iän ja perhe-elämän syövereissä, eikä väitettä ole vaikea uskoa.

Pilaanpa kuitenkin hieman ketjun hilpeää ilmapiiriä moraalisaarnalla, sillä säännöllinen kalsarikänneily lienee yksi parhaista teistä kohti alkoholismia. Kalsarikännätessä sattuu harvemmin aamulla kaduttavia tapauksia (krapulaa lukuun ottamatta) ja touhu on edullista. Morkkis-uhan puuttuessa kynnys naukkailuun ei ole korkea. Pari, kolme olutta illassa ei ole paha, ellei sitä ihan joka ilta harrasta, mutta säännöllistä sixpackin kiskomista en suosittelisi.

Kalsarikänneissä en tietenkään olisi näin tosikko niuhottaja. Pari lasia viiniä ja saunaolut ovat saaneet tänään riittää. Antoisia joululomapäiviä silti kaikille kalsarikännäilijoille!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saku #11 kirjoitti:
Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?
Talvisodan jälkeinen huhtikuu, muistaakseni.

Ei tuota aidosti voi kukaan muistaa. Yleensä se kait menee niin, että kun saa oman kämpän/itsenäistyy niin huomaa, että vois ottaa pari. Tie kalsareihin on siis jotenkin luonnollinen ja lopulta huomaa senkin, ettei ole kasarikännejä voittanutta. Jos haudassa jo lepäävät veljemme kykenisivät puhumaan kuuluisi sieltä huokaus, kalsarikännejä kaipaan.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Saku #11 kirjoitti:
Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?

Ensimmäinen kertani oli se perinteinen. Kovasti sitä oli odoteltu ja mielessä käyty homma monesti läpi. Olin jo vuosia harjoitellut pullojen avaamisia ja oikeita otteita. En oikein pitänyt siitä lasista joumisesta, mutta sen ajan hysterian mukaan se olisi turvallisempaa. Olin lukenut alan lehtiä ja kuunnellut kavereilta neuvoja ja tarinoita. Toki olin jo väritellyt kaikille, että olenhan mä nyt kalsarikännit vetänyt, monta kertaa vieläpä.

Kun aika sitten koitti, niin eihän siitä mitään tullut. Pullot eivät pysyneet käsissä ja tuli juotua vähän liian nopeasti. Sammuin vartissa ja kaljat väljähtyivät. Tilannetta varmaan edesauttoi se ensi kertaan liittyvä tuttu tilanne, että olin nussinut koko illan. Partnerini oli joku halpa ja nuori punaviini, nimi ei jäänyt mieleen, mutta korkkaamaton oli. Nyt on kokemuksen myötä sitten tajunnut, että tärkeintähän ei ole vahvuus, vaan että miten niitä juomia käyttää.

Tämä tapahtui joskus aika myöhäisellä iällä. Niin sitä työviikon jälkeen pe-iltana kokkasi mojovat pöperöt ja vetäisi sen punkkarin huiviin. Neiti nukkumaan ja puuhailut päälle. Siinä kyytipoikana sitten aina mitä kaapista löytyi.

EDIT: nyt olisi kyllä kalsraikänneilijän seksilomaa luvassa tuleviksi päiviksi. Rukalle välipäiviksi, mutta kun käsi on rikki niin ei missään rinteessä voi olla eikä muutakaan puuhata. Päivät pitkät yksin mäyrien kanssa, ah sitä luksusta. Harmi vain kun on nyt tipaton päällä. Vähän sama kuin lähtisi Phuketiin panemaan, mutta käyttäisi kortsua.
 

MOHJMTS

Jäsen
Saku #11 kirjoitti:
Katsellaan. Minkäs ikäisinä kokeneemmat kalsaroijat aloittivat tämän ilmeisen jalon harrastuksen?

Kokenut en ole mutta olisiko ensimmäiset kalsarit vedetty joskus 16-17 vuotiaina. Yksin kun tuli viikonloput kotona oltua..

Nyt tullut kinkkua syötyä ja olutta ja kossua nautittua.., yksin tietenkin... Humalatilaa ei vain ole näköpiirissä perkele!!...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
kärppä73 kirjoitti:
öhöm..onkos täällä kohtalontovereita tälle aamua...khöm=)

Eihän tää varsinaisesti aamua, mutta kyllähän tässä on olutta juotu kotiintulon jälkeen jokunen puteli. Homma jatkunee samanlaisena päivän edetessä.
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
kärppä73 kirjoitti:
öhöm..onkos täällä kohtalontovereita tälle aamua...khöm=)
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Eihän tää varsinaisesti aamua, mutta kyllähän tässä on olutta juotu kotiintulon jälkeen jokunen puteli. Homma jatkunee samanlaisena päivän edetessä.


Ei herranen aika mitä Joulun pyhien viettoa... Tähän aikaan aamupäivällä kalsarit jalassa! Jahka pääsen töistä kotio täytyy varmaan ottaa yks olut ihan järkytykseen. Siit on sit hyvä jatkaa. Ainakin eilen oli.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Leba95 kirjoitti:
Ei herranen aika mitä Joulun pyhien viettoa... Tähän aikaan aamupäivällä kalsarit jalassa!

Tjaah, ilman kalsareitako sitten pitäisi olla??? Tosin minähän olen, kun en kalsareita omista...

Mutta Otsot ovat kohta sukupuuttoon kuollut eläinlaji tässä kämpässä, onneksi on tuo alakerran kauppa auki vielä noin tunnin. Kaverikin soitti juuri, pitää hakea häneltä vähän joulukinkkua, ettei vahingossakaan pääse nälkä yllättämään (voi ähkynpuhku). Eli jatkan kalsarittomuutta mutta en kännittömyyttä kohtapuoli. Kippish.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös