Kalsarikänniketju

  • 5 240 070
  • 66 676

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Madot syö pikkukaappeja, joilla on hapertunut ylähylly, levinneet jalat ja ruuvit kadoksissa, eikös niin?

Elämän vesi on hyvää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitenkäköhän pitäisi suhtautua siihen, että istuessani tässä koneen ja television äärellä kuva näkyy kuin varpaankynnet, mutta jääkaapin oven avatessani televiission täyttää pikselimössö. Jonkinlainen Linnunradan AA-lähetystö?

Paras tapa suhtautua tuohon on olla suhtautumatta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt olis vain sankarin tai suurmetsästäjän viittaa tarjolla kun ottais suunnan kohti Pieksamäkeä. Ei ne kuitenkaan mitään omin nokin osaa nuo savolaiset niin en tarkoita että kaikki savolaiset olisivat osaamattomia en vain ole tavannut yhtäkään osaavaa. Suu käy, mutta...niin ja sinä savolainen siellä näyttöpäätteen toisessa päässä ällös loukkaannu ihan vilpittömästi ja hyvällä mä vaan, ehkäpä...and history will be made.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tulee kyllä telkkarista helvetin vähän sarjoja tällä hetkellä mitä seuraisin. Tosin tallessa on kyllä enemmän kuin reilusti. Kotikatua kattelin tuossa yks päivä 15 jaksoa putkeen ja katsomattomia on vielä tallessa lähemmäs 100 jaksoa. Las Vegasin viimeinen kausikin on katsomatta. No ehkä joku päivä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Espanja hävisi? Oli niin sekaisin yhdestä tytöstä että en tajunnut ja vältin tämän katastrofin. Mitä vittua? Oikeesti? Villa? Pyhä Iker? Mikä meni vituiks? Olen nyt pienessä humalassa joten en jaksa kahhlata taaksepäin, nokka eteenpäin ja sillain mut miten siinä nyt noin kävi.. Oliko ees paikkoja?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Espanja hävisi? Oli niin sekaisin yhdestä tytöstä että en tajunnut ja vältin tämän katastrofin. Mitä vittua? Oikeesti? Villa? Pyhä Iker? Mikä meni vituiks? Olen nyt pienessä humalassa joten en jaksa kahhlata taaksepäin, nokka eteenpäin ja sillain mut miten siinä nyt noin kävi.. Oliko ees paikkoja?

En kovin tarkasti katellu, mutta Sveitsi pelasi ja puolusti loistavasti. Itseänsä varmasti saa Espanja syyttää, mitä kommentteja kuuntelin. Laitoja olisi pitänyt kuulemma käyttää enemmän, varsinkin ensimmäisen 60 min aikana.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Laitoja olisi pitänyt kuulemma käyttää enemmän, varsinkin ensimmäisen 60 min aikana.

Tässähän tuon Espanjan leppoisan päiväkävelyn olennaisin the juttu seisookin. Laitapeliä kun ei ennen Navasin kentälle tuloa (mikä siis toi ainoastaan niitä löysiä ja siten "hyödyllisiä" keskityksiä boksiin) ollut lainkaan. Sitä nyhjäistä oli kyllä hivenen tuskaista katsella varsinkaan kun ei ollut vielä promillejakaan veressä. Hidasta niin hidasta... Sveitsi oli kuitenkin hyvä ja puolustivat pirun aktiivisesti sekä tiiviisti.

No se siitä sukelluksesta, mutta nyt kohti saunaa. Ennen sitä hivenen musisointia.

Snow Patrol - Run


Youtubeen siis mennään.
 
Viimeksi muokattu:

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ottaisinko mie yhen Jamesonin vai enkö ottais?

Retorinen kysymys näemmä. Ota ihmeessä ettei suu kuivaa. Korkkia siis auki ja lasia kaapista.

Osaako muuten kukaan sanoa että monesko uusintakierros Torchwoodia tämä nykyinen mahtaa YLEllä olla? No mikäs siinä jos halvalla saavat oikeuksia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ottakaa veljet ja sisaret! Elämä on liian lyhyt murehdittavaksi, itse tajusin tänään että on aika ajatella myös itseään ja jättää kaikki muu ulkopuolelle, koska se näyttäisi olevan kerrankin mahdollista. Kippis ja kulaus kaikille Jatkislaisille, rakkaille KKK-ystäville ja kaikille muillekin huomiohuorille! Lippu korkeella vaikka tanko ois poikki!!! Trust you friends ;)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ottakaa veljet ja sisaret! Elämä on liian lyhyt murehdittavaksi, itse tajusin tänään että on aika ajatella myös itseään ja jättää kaikki muu ulkopuolelle, koska se näyttäisi olevan kerrankin mahdollista. Kippis ja kulaus kaikille Jatkislaisille, rakkaille KKK-ystäville ja kaikille muillekin huomiohuorille! Lippu korkeella vaikka tanko ois poikki!!! Trust you friends ;)

No ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu. :)

Ei kai tästä puutu kuin sekuntien laskenta enää. :)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mun puolesta voitte vaikka rakentaa patoo mut itse kuuntelen nyt Matti Eskoo ja kuuntelen Lavisin Masse Majavaa. Pitäis kyllä muijakin jostain pokaa, oisko Suomi24 chat kova? Vai oisko parempia vaihtoehtoi? Jos menisin sisään vaikka nimellä täytetty hirvenpää?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mun puolesta voitte vaikka rakentaa patoo mut itse kuuntelen nyt Matti Eskoo ja kuuntelen Lavisin Masse Majavaa. Pitäis kyllä muijakin jostain pokaa, oisko Suomi24 chat kova? Vai oisko parempia vaihtoehtoi? Jos menisin sisään vaikka nimellä täytetty hirvenpää?

Kuulostaa hyviltä nimiltä. Ei muuta kun sisään ja cam päälle ja muna käteen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kuulostaa hyviltä nimiltä. Ei muuta kun sisään ja cam päälle ja muna käteen.

Hyvä et kannusta tulee, voisin kyllä mennä sisään nimellä Jomppa_Koo tai ainankin ilmasta sielä seksipuolella sen ewt oon sen frendei.

Mut vakavalla naamalla ajateltuna meen sissään nimellä Piirakkapää tai Veltto muna, en sitten tiedä meenkö Kinky Barii vai ihan perus Sex juttuu..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko Jatkoajassa mitään aikomus-ketjua? Mitä aiot seuraavaksi tai harkitset?

Mitäs mielessä? Aiotko vihdoin pokata sen blondin mikä joraa Coco Jamboo videossa Mr. Predidentin kanssa?

No mut joo, huomen ois duunii ja sillain mut otetaans tässä vähän nyt olutta, nyt ämyreissä kaunis Elena Mady Bomfunk Mc's Hypnotic
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitäs mielessä? Aiotko vihdoin pokata sen blondin mikä joraa Coco Jamboo videossa Mr. Predidentin kanssa?

No mut joo, huomen ois duunii ja sillain mut otetaans tässä vähän nyt olutta, nyt ämyreissä kaunis Elena Mady Bomfunk Mc's Hypnotic

Heh, siellä on painettu mieleen. En aikonut blokata kyseistä blondia. Ajattelin vain kysyä, että onko sellaista ketjua?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Imekää aisaa. Mä meen nukkumaan. Huomenna taas.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olin juuri aikeissa mennä Vitutusketjuun tukistamaan tiukea ikärasisimista vaan nyt en osaa päättää menisinkö vielä vanhemman eli Jamesonin luo?

U-bååt ime sinä parsaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös