Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Kyllä ehdottomasti.
Itse asiassa kun nyt sanoit noin, niin taidanpa itsekin varmistua asiasta hra Jamesonin kanssa, jonka rouvani toi Portugalista. Minulle.
Kyllä ehdottomasti.
Espanja hävisi? Oli niin sekaisin yhdestä tytöstä että en tajunnut ja vältin tämän katastrofin. Mitä vittua? Oikeesti? Villa? Pyhä Iker? Mikä meni vituiks? Olen nyt pienessä humalassa joten en jaksa kahhlata taaksepäin, nokka eteenpäin ja sillain mut miten siinä nyt noin kävi.. Oliko ees paikkoja?
Laitoja olisi pitänyt kuulemma käyttää enemmän, varsinkin ensimmäisen 60 min aikana.
Ottaisinko mie yhen Jamesonin vai enkö ottais? Kyllä nyt mennee niin vaikiaks etten tiiä mitä tekisin. Äkkiä nyt neuvova!
Ottaisinko mie yhen Jamesonin vai enkö ottais?
Ottakaa veljet ja sisaret! Elämä on liian lyhyt murehdittavaksi, itse tajusin tänään että on aika ajatella myös itseään ja jättää kaikki muu ulkopuolelle, koska se näyttäisi olevan kerrankin mahdollista. Kippis ja kulaus kaikille Jatkislaisille, rakkaille KKK-ystäville ja kaikille muillekin huomiohuorille! Lippu korkeella vaikka tanko ois poikki!!! Trust you friends ;)
No ehkä se siitä vielä iloksi muuttuu. :)
Ei kai tästä puutu kuin sekuntien laskenta enää. :)
Mun puolesta voitte vaikka rakentaa patoo mut itse kuuntelen nyt Matti Eskoo ja kuuntelen Lavisin Masse Majavaa. Pitäis kyllä muijakin jostain pokaa, oisko Suomi24 chat kova? Vai oisko parempia vaihtoehtoi? Jos menisin sisään vaikka nimellä täytetty hirvenpää?
Kuulostaa hyviltä nimiltä. Ei muuta kun sisään ja cam päälle ja muna käteen.
Onko Jatkoajassa mitään aikomus-ketjua? Mitä aiot seuraavaksi tai harkitset?
Mitäs mielessä? Aiotko vihdoin pokata sen blondin mikä joraa Coco Jamboo videossa Mr. Predidentin kanssa?
No mut joo, huomen ois duunii ja sillain mut otetaans tässä vähän nyt olutta, nyt ämyreissä kaunis Elena Mady Bomfunk Mc's Hypnotic
Mut vakavalla naamalla ajateltuna meen sissään nimellä Piirakkapää tai Veltto muna, en sitten tiedä meenkö Kinky Barii vai ihan perus Sex juttuu..
Noita linkkejä kun on katsellut, niin kieltämättä jossain niistä aisaakin imetään.
Itsekin olen huomannut. Mutta onko pakko olla niin vitun ahne ttä joka saatanan linkki pitää avata?
Ei kai parin linkin klikkaamista voi ahneudeksi sanoa?
Kuka sinua on väittänyt ahneeksi? Mielstäni olet ahne ainoastaan makkaran syönnissä erätauolla.
Viime kaudella 39 paikan päällä nähdyssä ottelussa noin 5-10 makkaraa. Mielestäni tästäkään ei voi syytellä. Makkara on kyllä hyvää, ei siinä mitään.
Kyse ei ole määrästä vaan siitä syömisnopeudesta. Kolme laapasuu ja tahat's it.. :)