Kalsarikänniketju

  • 5 240 070
  • 66 676

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No perhana, kai se sitten täytyy vähän kielen kärjellä kokeilla...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uleå, missä vaiheessa maniaa olet parhaillaan?

Sini-J. Kysymyksesi on rasistinen ja vihjaileva. Olen loukkaantunut. Mielenterveys on vakava asia.

Blue J kirjoitti:
Mitä veikkaatte, päästäänkö näissä kisoissa edes kahden maalin ottelukeskiarvoon lopulta, onko tämä nyt sitä kung fu -palloilua sitten.

Olisipa edes kung fu -futista. Mutta kun on paralympia-tasoista kakkapotkista. Hirveää paskaa. Ei päästä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta kun ne sirkushuvit ovat hieman olleet toistaiseksi kateissa.

Kysypä noilta, jotka ovat maksaneet n. yhdeksän miljardia euroa päästäkseen paikan päälle katsomaan kisoja. Cervicia ja vuvuzela ja hassuja pukineita seuraavat viikot, ei sen väliä kuka pelaa ja miten kävi.

Ei sillä että tämä perusperiaatteiltaan jotenkin poikkeaisi vaikka jääkiekon MM-kisoista, mittakaava vaan on aika hulvaton.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miks mä oon tyeille ku ilmaa saatana? Kattokaa statseja saatana! - Jortikka- :) np. Tommi Läntinen Via Dolorasa -> http://www.youtube.com/watch?v=MEEM5aQNXNU

Vittu mä rakstan teitä mut inhootteks te mua?

KKK on baari. Jos istuu baarissa ja ei ole jengissä niin sit ei ole jengissä. Sit pitää tulla jengiin ja lyyä kaikki levyautomaatin luona maleksivat lattiaan. Sit on jengissä.

I'm getting old, aren't I? Miksi vitussa pitää kirjoittaa englanniksi että on tulossa vanhaksi?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sorry, ystäväiseni, mutta kun kohelluksen puolelle menee, niin pitäähän kysyä, onko tilanne ok.

Saat sorry. Tuleeko näistä kisoista Dieko Forlaanin kisat? Jo kisojen kaunein byyri ynnä äskeinen ranggaripörssi. Arkenttina on todellakin ihana maa. Tahtoisi asua Buenso Airesissa ja bilettää kultarannalla. Banafa fabana nyt on pelkkä vitsi.

Kauhea vitsi, Juice. Leskisen Juice. Mehu. Mehu Leskinen. Kuovi. Luutnantti Lammio. Oskari Korpikari. Majuri Tauno Palo, Sarastie. Pattaya, Adidasreikä, rassattu rööri, kamala musta aukko. Sinua sinua rakastan rakas Suomi-Neito. Ihana neito. Puhdas ihana neito.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys:

Mihin pisteisiin jalkapallon alkusarjan joukkue ei voi päätyä? Ja yli 9:n pisteen vastaukset voitte unohtaa. Nopeimmalle KKK:n kunniankirja ja aasinhattu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kysymys:

Mihin pisteisiin jalkapallon alkusarjan joukkue ei voi päätyä? Ja yli 9:n pisteen vastaukset voitte unohtaa. Nopeimmalle KKK:n kunniankirja ja aasinhattu.

Aivan sama. Karhu on irti. Nyt on karhu irti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuota karhu-hätätiedotetta en kyllä ihan heti sulata. Tässä lähettyvillä asuu erittäin paljon vaarallisempaa jengiä kuin joku satunnainen sekoileva karhu ja mikä vitun valtakunnallinen vaara tuo nyt muutenkaan oli. Mitä helvettiä? Meni todella hämäräksi touhuksi. Uruguay teki sentään vielä maalin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Woods-Patrols ovat paikalla, kyllä Karhusta saadaan elinvoima imettyä lähiminuuttien aikana.

Mitenkäköhän pitäisi suhtautua siihen, että istuessani tässä koneen ja television äärellä kuva näkyy kuin varpaankynnet, mutta jääkaapin oven avatessani televiission täyttää pikselimössö. Jonkinlainen Linnunradan AA-lähetystö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös