Kalsarikänniketju

  • 5 246 013
  • 66 703

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaappijuopottelua ei tarvitse onneksi harrastaa, vaikka sitäkin on joskus menestyneesti suoritettu. Jos nyt hieman vielä tässä juopottelisi paremman puuhan puutteessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulla kasvaa naamassa karvaa.

Oonko ainoa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyllä.

Siloposki olen ja partakoneeni on hajalla.

Mulla kasvaa karvaa leuasta, ylähuulesta ja poskista. Ja mulla on myösi pitkä tukka. Olen karvapää. Suuri karvapää, hullu töyhtöhyyppä, karmea muuttolintu, kahlaaja, loistava maali, Miroslav Klose, Müller, loistava keskityspallo, isokuovi, kirjosieppo, kuolema.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No ethän nyt toki, rakas kiltti (kond.) lapseni. Meitä on ainakin kaksi joilla kasvaa naamassa karvaa ja jotka tykkää katella porojen persettä.

-J. Pukki-

Kasvoissani pitkä karva pillun eksyneen, kaikki paitsi elämä on turhaa.
Olen mitä sain, mieti sinä homo itsemurhaa.

Mä katson maailmaa ja samaa unta nään, kuin hullu huudan: Saksa yllätti.
Kirkossa kikkailen, päissäni, tukehduin lähes, oli kurkussani öylätti.
Ghana, hehe, neekeriä neekeriä, mustaa miestä, mut pitäisi piestä, en tajua.

Mustat tähdet, c'moon. Onko tuo jotain elämää? Mustafa Ibrahim, en kestä sun hajua. Kuuntelen Queenia, Freddiellä oli puhdas sielu, suoli... No ei todellakaan. ABBA, silli, tuska, kuolema, Hello Darkness My Old Friend...

Puolustusvoimien tiedotteita: USA ampuu mannertenvälisillä ohjuksilla Moskovaa. Vaarallinen alue kattaa Suomen, Ruotsin, Venäjän ja Pohjois-Korean ilma-alueet, vetäkääpä vittu päähänne ja paetkaa vuorille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Puolustusvoimien tiedotteita: USA ampuu mannertenvälisillä ohjuksilla Moskovaa. Vaarallinen alue kattaa Suomen, Ruotsin, Venäjän ja Pohjois-Korean ilma-alueet, vetäkääpä vittu päähänne ja paetkaa vuorille.

No tämähän selittää sen miksei valtiollisilta YLEisradion kanavilta näy just nyt just mitään. Huh, hetken jo ehätin pelkäämään, että Perssuomalaiset ovat tehneet vallankaappauksen (olkoon nyt sitten vaikka voikukka-, kun kaikki muut vihannekset alkaa olla melekein käytetty) ja julistaneet Timo Soinin Miss Euroopaksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tälle ainakin minun kummilapset hakkaavat yhteen isoja karvaisia käsiään:

http://www.youtube.com/watch?v=EzgGTTtR0kc

Linkissä on Metallican One-ralli.

Metallica on kyllä, sikäli kun minä sitä diletanttina tunnen, merkillisen skitsofreeninen yhtye. Muutamia loistavia sävellyksiä ja sanoituksia, melkeenpä klassisia. Vastapainoksi sitten taas levykaupalla silkkaa paskaa ja halpoja koukkuja.

Ihan pakkohan on näin maanantaiaamuna pelata tällä kortilla:

Kingston Wall: Shine On Me
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jumalauta! Jokseenkin on hienoa meno täällä, mukaan seikkailen, viinaa naukkailen, lääkkeet kai ottamatta, otanpa lisää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Meikän känni on rekursiivinen. Sen syvyyttä ei voi mitata.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No kuunnellaan vittu sitten Metallican Onea ainakin yhden rekursiivisen kännin verran (eli ehkä n. 7 vuotta tästä eteenpäin).

Ei taivu ei edes meikäläisen mielikuvitus edes tähän aikaan maanantaiaamusta edes kymmenen tunnin aikaerosta toipuessa kutsumaan James Hetfieldiä "vanhaksi progepapaksi". Kyl siihen tarvitaan jo jotain reseptilääkkeitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ja taas ja taas ja taas...

Joskus live on parempaa kuin levy. Eipä maha ensimmäistä kertaa olla tämä viisu kalsarikänniframilla, mutta silti:

Focus: Hocus Pocus
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei taivu ei edes meikäläisen mielikuvitus edes tähän aikaan maanantaiaamusta edes kymmenen tunnin aikaerosta toipuessa kutsumaan James Hetfieldiä "vanhaksi progepapaksi". Kyl siihen tarvitaan jo jotain reseptilääkkeitä.

AI saatana, virheellinen linkitys... Olen todella pahoillani. Piti linkittämäni tämä:

Peter Gabriel: Solsbury Hill

Voitko antaa anteeksi? Et varmasti koskaan unohda, mutta voitko antaa anteeksi? :'(
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja taas ja taas ja taas...

Joskus live on parempaa kuin levy. Eipä maha ensimmäistä kertaa olla tämä viisu kalsarikänniframilla, mutta silti:

Focus: Hocus Pocus

Ei tarvi edes avata tätä kun saan sen soimaan päässäni. Niin syvälle sen soinnut ja riimit ovat aikojen alussa (n. vuonna -85) riimukirjoituksilla kivenveistäjät tatuoineet aivojeni harmaaseen alueeseen (ja kyseinen osa on vielä tallella).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Voitko antaa anteeksi? Et varmasti koskaan unohda, mutta voitko antaa anteeksi? :'(

Anteeksianto on hyvää ja kaunista. Niin meille pyhäkoulussa opetettiin. Sillä saa mm. one-way-exclusive-free-membership-card-to-heaven. Special-offer-for-my-friend-only-valid-only-for-rest-of-your-life-and-subject-to-terms-and-conditions-of-lifetime-regret.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Anteeksianto on hyvää ja kaunista. Niin meille pyhäkoulussa opetettiin. Sillä saa mm. one-way-exclusive-free-membership-card-to-heaven. Special-offer-for-my-friend-only-valid-only-for-rest-of-your-life-and-subject-to-terms-and-conditions-of-lifetime-regret.

Olen katunut jo 3-vuotiaasta elämäni alkamista. Vasta 15-vuotiaana ymmärsin, että tuskaa helpottaa olut. Nakkaa Reetu Vapaalataaja mulle yksi tuollainen kortti. Lupaan olla kiltti poika. Kylmä kalkkuna. Jussi Leinonen:

http://www.youtube.com/watch?v=xtcUEP6goZ0

E: linkissä John Lennonin biisi Cold Turkey
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös