Kalsarikänniketju

  • 5 246 828
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Iltapäivää eli yötä vai huomentako se nyt on, on kuula jumissa ja päivänkulku vähän hakusessa vielä. Liityskelen tuossa myöhemmin seuraan jahka olen noutanut benshiinistashuunilta grilliin uuden kaasupullon. Täällä onkin näemmä runopiiri yöllä kokoontunut.

Kirurgien runopiiri tempaisee: "Raaja railona aukeaa".

-alivaltiosihteeri-
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Onpas täällä hiljaista vaikka puoli Jatkoaikaa on kuitenkin kaljapäissään ruudun äärellä. Minulla oli päivällä mieli maassa kun rouva antoi käskyn että alkoholia ei tänään nautita koska sitä kuulemma on tälle viikonlopulle juotu jo riittävästi. No sain kuitenkin huijattua sitä siten, että kun se tarvitsi tuossa jokin aika sitten autokyytiä niin heitin sen kirkonkylälle sillä ehdolla että saan juoda eiliseltä jääneet 3 olutta pois. Se kelpasi rouvalle mutta eipä arvannut hän että lähikaupan kassa kilahteli iloisesti hetimiten kun silmänsä välttää; pieni koppa Karjalaa kehrää nyt iloisesti jääkaapissa ja piakkoin vatsassa. Mites muut juoponretaleet, juoko joku muukin puoliksi salaa vai oletteko kaappijuoppuja vai julkihomoja?
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Mites muut juoponretaleet, juoko joku muukin puoliksi salaa vai oletteko kaappijuoppuja vai julkihomoja?

No salaahan sitä,ei käy kiistäminen.Emäntä oli töissä päivän ja rakensin ne kuuluisat seitinohuet päiväkännit. Nyt sitten iltasella pikkasen kolmosolutta ykkösoluena;etikettiä kourassa piilossa pidellen.Ykköseen kun on tuo "päivittäislupa".
Joku voisi sanoa, että säälittävää ja niin kai tää prkele onkin..:D
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No salaahan sitä,ei käy kiistäminen.Emäntä oli töissä päivän ja rakensin ne kuuluisat seitinohuet päiväkännit. Nyt sitten iltasella pikkasen kolmosolutta ykkösoluena;etikettiä kourassa piilossa pidellen.Ykköseen kun on tuo "päivittäislupa".
Joku voisi sanoa, että säälittävää ja niin kai tää prkele onkin..:D

Sillälailla, kaikki konstit käyttöön kun on seitinohuesta kyse! Säälittävää? Ei todellakaan. Säälittävää on jäädä muijan tossun alle ja kärvistellä selvinpäin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mites muut juoponretaleet, juoko joku muukin puoliksi salaa vai oletteko kaappijuoppuja vai julkihomoja?

Toimintanne on taidetta. Minäkin pelaan monasti ajokuntokortin pois, ja sittenhän on ihan sama juoko ne kolme vai kolmekymmentä mikäli ei seuraavana päivänä ole vastuuta. Jos on pottu kirkasta jemmassa, niin sen kätken lavuaarin alle. Meillä kun ei oikein tykätä väkijuomista. Tyhjän pakkauksen heitän sitten roskiin, eikä meillä välttämättä edes tiedetä, että em. aineella on kulutusta meidänkin perheessä.

Mietojen juomien kanssa menee niin, että ensimmäiset tölkit tahika pullot juon etenkin viikolla vaivihkaa. Juoman täytettyä tehtäväänsä ja itseluottamuksen kasvettua juopottelusta tulee julkisempaa. Lopulta en enää välitä.

Ensimmäinen fruittarisiideri on nyt kumottu kurkkuun. Jääkaapissa on moniaita samanlaisia. Ei lopu kesken, ei.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Otetaas pari vahvaa olutta ja nautitaan grillimakkarasta matsia odotellessa...

Itse väsäilin tuossa iltapäivällä jääkaappiin tolkuttomasti muna/anjovis voileipiä maustettuina rosepippurilla ja oman pihan ruohosipulisilpulla. Saksan matsin alkaessa kiikutetaan tarjotin olohuoneen pöydälle. Siihen kylmää olutta kyytipojaksi niin kisastudio on täydellinen. Myöhäisillaksi on varattuna muutamaa eri laatua tapaseja.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuinkas hoitelet hajupuolen, vuoronperään vissyhuikkaa ja mynthonia? Muuten hyvä mutta ne laksatiiviset vaikutukset!

Näkyvästi voi nauttia pari tölkkiä karhua eli peiteoperaatio on ready. Viinan hajua on turha yrittää peittää...naamioi vain sen kevyemmällä setillä.
 

nikozwan

Jäsen
Emäntä laitettu junaan kohti Keski-Suomea, itse kotona "selvin päin" odottelen Saksan peliä. Mitä nyt muutama aplarivodka kurkussa ja muutama olut odottamassa vuoroa. Viikonloppu meni muuten vesiselvänä. Huomenna vapaapäivä, nyt (kalsari)kännätään!
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Vähän vielä vormulaa, sitten jalkapalloa. Jos oikein hyvin käy, niin vielä saunapuhdasta kaupan päälle.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vähän vielä vormulaa, sitten jalkapalloa. Jos oikein hyvin käy, niin vielä saunapuhdasta kaupan päälle.

Sain kerran kuulla eräältä jannulta, joka omien puheidensa mukaan oli kovakin panomies, että kaikista parasta on "pesty kerran kustu". En muista millä perusteella näin ja nyt vuosien päästäkin on hankala ymmärtää tuota ajatuksenjuoksua. No mutta fetissinsä kullakin.

Edit. Niin siis minun mielestä parasta on nimenomaan se saunapuhdas.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niin siis minun mielestä parasta on nimenomaan se saunapuhdas.

Aamulämminkin on pop. Monen mielestä parasta. Ja pillutyypeistä ykkönen on ehdottomasti oravapillu, joka kiipeää vartta pitkin.

Voi kehveli kun tuo Wipeout on sitten hauska. Mirrikaulaisten miesten juontama ja absurdilla huumorilla ryyditetty touhu. Oikein sopivaa kk-ohjelmaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aamulämminkin on pop.

Itse puollan myös aamulämpimästä. Sellaisesta, joka on illalla käynyt saunassa ja yön aikana saanut sen kultivoituneen naisellisen maun. Yleensäkin naisen tuoksu aamulla on se paras. Onneksi vaimo on lomalla ja aamulla vieressä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällähän on jokseenkin aktiivista. Jos tämän illan pelin nyt katsoisi vielä.

Onni yksillä, kesä kaikilla. Etenkin kalsarikännääjillä, kesää tarkoitan. Ja ehkäpä joillakuilla sitä onneakin. Tosin sitäkin riittää, kunhan vain on välinettä. Surullista ehkä, mutta ah niin todellista.

Veikkaanpa, että Saksa - Australia -ottelusta tulee kisojen tähän mennessä paras ottelu. Toistaiseksi nämä kisat ovat olleet katastrofi pelillisesti. Pahempaa epäfutista kuin Italiassa 1990. Ehkä syy on ainakin osittain jo nuo useaan kertaan niitatut vuvuzelat. Saksa nyt on kone, jota ei edes vuvuzela karstoita. No niin nyt se nähtiin, Saksa teki pörssin. Yhdeksän minuutin aikana jo kolme ratkaisupaikkaa ja yksi häkki!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tämän jalon ketjun ja siihen kirjoittavien kirjoittajien linjasta poiketen Johanna Kurkela ei viehätä minua. Oluet juotu, poistun takaviistoon, hauskaa iltaa teille!
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Itse puollan myös aamulämpimästä. Sellaisesta, joka on illalla käynyt saunassa ja yön aikana saanut sen kultivoituneen naisellisen maun.

Vanhempi viisas mies töissä sanoi, että pillun täytyy antaa pesun jälkeen "vittuuntua" ollaakseen parhaimmillaan. Tuota "vittuuntumisaikaa" en ikävä kyllä muista.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Morjesta pöytään. Kesti taas hetken ennenkuin sain fileet paistettua perheelle ja syötyä, juotua itseni nousukiitoon ja kastettua kärjen aromipesässä.

Mielenkiintoista on ollut tuo keskustelu kaappijuopottelun eri variaatioista. Melkeinpä kaikkia noita on tullut matkan varrella harrastettua, vaan ei enää. Liki 20 vuotta siihen meni ja välillä tuli turpaan oikein kunnollakin, mutta nyt ei enää tarvi. "Minä juon nyt olutta/viinaa" ja se on siinä. Kenties pohjustettuna kysymyksellä: "Tarviiko vielä ajaa jonnekin?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös