Kalsarikänniketju

  • 5 219 378
  • 66 665

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joo, no sinulta minä en siihen mielipidettä aio kysyä, millä tavalla naiseni isken. Laita ihmeessä ignore päälle.

Ei pidäkään kysyä. Sinä isket naisesi parhaalla katsomallasi tavalla. Tämä ei ollut vittuilua. Ota olutta meidän kanssa ja pidä hauskaa. Naisia kerkeää iskeä myöhemminkin ;).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos tarkoitat kummallisella itsekästä niin oikeassa olet. Niin pientä omaisuutta ei ole etteikö siitä saisi riitaa aikaiseksi.

Olutta, tequilaa ja RHCP:tä youtubesta, niistä on perjantaiehtoo tehty.

Niinpä onpi. Kummallisella tarkoitan sitä, että ihmiset, joita ei metrin vertaa kiinnostanut asiat ennen h-hetkeä ovatkin yhtäkkiä kovasti sydämellisen liikuttavasti kiinnostuneita lesken hyvinvoinnista ja hänen tahdostaan. Laillinen järjestys asioiden hoitamiseksi onkin jäänyt nyt yhtäkkiä tämän yllättäen ilmaantuneen hoivavietin varjoon.
 
Viimeksi muokattu:

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
No niin, kauden nollauksessa on päästy ehkä jotakuinkin joulukuun tienoille. Helvetti, taas piti silloin käydä Kuopiossa häviämässä nollapelillä. Jos edes maalin joskus näkisi Niiralanmontussa. Tai en ole kyllä ihan varma missä vaiheessa kautta mennään, kun Jack Daniel'sin pinta on vajunut jonnekin tuonne etiketin taakse. Täytyypä kallistaa pulloa tuossa lasin päällä, jotta näkisi missä vaiheessa mennään. Otan korkin ensin pois niin ei ole niin raskas siirrellä.
 

passenger

Jäsen
Laitetaans vähän eestiläistä folk-metallia tulemaan jos alkaisi meno piristyä täällä ja siellä. Metsatöll

Nyt on viimeiset viinit menossa ja jostain tarvii saada lisää, äärettömän ikävä lopettaa juuri tässä vaiheessa.. bollocks. vittu ja fak. Pakko kai siirtyä anniskelualueille. ..Lätkäkausi on ohi, ollut Ässien osalta jo hetken, ja aika paljon lueskellut ihmetyksiä täältä että miten jaksaa odotella koko kesän seuraavaa, mutta itsellä on kyllä ihan hyvä fiilis ja tekee tauko kiekosta niin pelaten kuin katsoen hyvää. Ehkä Ässät nousee jopa kahdentoista parhaan joukkoon ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On se nyt jävlar också jos tänne itte pittää rueta kirjuuttamaan notta vähä eloa saatahisi. Mie en kohta kehtaa enää. Mie lähen. Vithuun täälthä. Tai suatan olla lähtemätihi, mistä nuista tietää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä olut on helvetin hyvää, kännikin ihan jees. Lisää kaljaa elämä hymyilee!

Laitetaanpas elämöntiä -> Seppo ja Kimmo Atlantassa. Suosittelen muuten tuoltakin löytyvää "Tuhansien heittojen tarinaa". Loistava henkilökuva Rädystä.
 

passenger

Jäsen
Porista tulee sitten niin hieno livenettiradiolähetys että huhheijjaa.. eli Eliaksenpäiväradio

Toiveita saa lähettää ja kaikkea muuta. Joskus sitä on halvat huvit ihmisellä. Tai aika useinkin. Piti lähteä kapakkaan mutta löysin yhden viinipullon vielä. Ei välttämättä huvita baariin mutta toisaalta sitä vois. Jollei porilaisten insinööriopiskelijoiden mahtava radioshow kiinnosta niin voi aina kuunnella vaikka Velvet Undergroundia
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä olen kokenut tämän saman tökmsinnnnnne intternetkiisssssä. Jokohan on niin että Mr Internet on tulossa keski-ikään ja näinhän se onkin. Valtaosa meistä myöhempään keski-ikään ehättyneistä alakaapi olla jonkinlaisen suonenkalkeutumisenehkäisylääkityksen piirissä. Miksei siis myös Mr Internet?

Syyttäkäämme takkuamisesta siten ollen lähinnä virtuaalilääketiedettä. Johtopäätös on väärä, mutta perusteltu.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä noi linkit hyvin pitkälti on toiminu mun koneella, vaikka vanha kone onkin. Olvin aukaisin ja otan vielä pokerin.

Edit. uuden sivun alkuun minä tietysti. Paremmin möisi, jos ois joku muu.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensinnäkin pakko kysyä, et löytyykö täältä muita jo miljoonatta kertaa Frasier-sarjaa mulkoilevia? Toisekseen olenko ainoa joka on jo vuosia ollut rakastunut kyseisen radiopsykiatrin kotiapulaiseen Daphne Mooniin? Jos joku toinen löytyy niin menee ampumapainiksi!

Musiikkia kansalle -> YUP: Minä olen myyrä
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ensinnäkin pakko kysyä, et löytyykö täältä muita jo miljoonatta kertaa Frasier-sarjaa mulkoilevia? Toisekseen olenko ainoa joka on jo vuosia ollut rakastunut kyseisen radiopsykiatrin kotiapulaiseen Daphne Mooniin? Jos joku toinen löytyy niin menee ampumapainiksi!

Musiikkia kansalle -> YUP: Minä olen myyrä

Bum you're dead! Because I'm the only one for Daphne. Hienoa nähdä että täälläkin on taipumuksia pitää tasoa yllä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bum you're dead! Because I'm the only one for Daphne. Hienoa nähdä että täälläkin on taipumuksia pitää tasoa yllä.

Ja näin äkkiä joutui ampumapainihommiin :) Saisivat muuten lopettaa tuon sarjan näyttämisen, et loppuisi haaveilu ainakin meikäläisen osalta. Hieno nainen. Pitää melkein arpoa, että kumman paikalle laittaa suosikkijoukkueisiin Jane Leevesin, Simpsonin vai Rambon. Hitto, kun tuohon ei enempää mahdu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ensinnäkin pakko kysyä, et löytyykö täältä muita jo miljoonatta kertaa Frasier-sarjaa mulkoilevia? Toisekseen olenko ainoa joka on jo vuosia ollut rakastunut kyseisen radiopsykiatrin kotiapulaiseen Daphne Mooniin? Jos joku toinen löytyy niin menee ampumapainiksi!

Musiikkia kansalle -> YUP: Minä olen myyrä

Taas vedetään mutkat suoriksi niin ettei mitään. Frasierhan on meidän keskustelupalstoilla luuhaavien *ilman näköyhteyttä* -suosikki, aivan älytön kurko yms ja jne...

No kyllähän tuota Daphnea toki kiskoisin menemään, ei siinä mitn.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Mutta missä on Jomppa Koo?

Huolestuneena tässä on saanut jo ainakin parissa viestissä lukea Jompan kaljoitteluista. Mitäs hemmettiä, onko Jomppa retkahtanut alkomahooliin? Aiemmin olit tainnut juoda maksimissaan yhden tai kaksi kaljaa ja nyt on illalle varattu viitisentoista juomaa. Pahoille teille joudut vielä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta missä on Jomppa Koo?

En tiedä, mut pelko perseessä on et tulee tähän ketjuun tuota todella hauskaa parisuhde juttuaan heittämään enemmänkin. Ymmärtäisin tuon pihalla olon, jos enemmänkin kkkssa viettäisi aikaa(käytännössä päivittäin vuosia putkeen).

Avaraa luontoa aloin mulkoilemaan areenasta. Olut maistuu, vielä 6 jäljellä vaikkei saisi laskea.
 
Mutta missä on Jomppa Koo?

Huolestuneena tässä on saanut jo ainakin parissa viestissä lukea Jompan kaljoitteluista. Mitäs hemmettiä, onko Jomppa retkahtanut alkomahooliin? Aiemmin olit tainnut juoda maksimissaan yhden tai kaksi kaljaa ja nyt on illalle varattu viitisentoista juomaa. Pahoille teille joudut vielä.

Hengissä.

Niin, varattu voi olla vaikka kolmekymmentä juomaa, mutta eri asia on että monta jaksaa juoda. Nyt ei vaan jaksa, ei ole halua ja makua yksin ryyppäämisessä.. sitä on nyt tullut kokeiltua. Olinhan minä tässä ketjussa jo tällä viikolla aiemmin ja vielä keskellä viikkoa sekä kirkasta päivää. Olut maistuu paremmin puiston penkillä hienossa säässä lintujen lauluja kuunnellessa, kuin pimeässä mökissä yksin juodessa. Noh, säästyy hyvät juomat ensi viikkoon. Ei vaan aina kehtaisi keskellä viikkoa... Hyvät syyt kuitenkin löytyy, ei siinä mitään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, varattu voi olla vaikka kolmekymmentä juomaa, mutta eri asia on että monta jaksaa juoda. Nyt ei vaan jaksa, ei ole halua ja makua yksin ryyppäämisessä.. sitä on nyt tullut kokeiltua. Olinhan minä tässä ketjussa jo tällä viikolla aiemmin ja vielä keskellä viikkoa sekä kirkasta päivää. Olut maistuu paremmin puiston penkillä hienossa säässä lintujen lauluja kuunnellessa, kuin pimeässä mökissä yksin juodessa. Noh, säästyy hyvät juomat ensi viikkoon. Ei vaan aina kehtaisi keskellä viikkoa... Hyvät syyt kuitenkin löytyy, ei siinä mitään.

Kaikella rakkaudella kysyn Jomppa ettet vaan ole Kummeli tv-sarjan hahmo? Tuo lihavoimani kohta vaan sopii kyseiseen sarjaan, kuin peukalo takapuoleen.

Tulkaahan nyt joku kaveriksi ettei tarvitse yksin kostua.
 

passenger

Jäsen
Kaikella rakkaudella kysyn Jomppa ettet vaan ole Kummeli tv-sarjan hahmo? Tuo lihavoimani kohta vaan sopii kyseiseen sarjaan, kuin peukalo takapuoleen.

Tulkaahan nyt joku kaveriksi ettei tarvitse yksin kostua.

Autan vielä hetken täällä, sitten on pakko lähteä alkohoolijuomien ääreen viereiseen kuppilaan. Viimeisiä tippoja toisesta punkkupullosta viedään. Ja taustalla soittelee Assyrian Prinssi
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Autan vielä hetken täällä, sitten on pakko lähteä alkohoolijuomien ääreen viereiseen kuppilaan. Viimeisiä tippoja toisesta punkkupullosta viedään. Ja taustalla soittelee Assyrian Prinssi
Assyrian Prinssi kyllä toimii! Tosin alkaa mennä tässä tilanteessa sen verran rauhalliseksi tunnelmoinniksi, että uni tulee kohta tännekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös