Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Mä olen aina digannut jalkapalloilevista/jalkapalloa seuraavista naisista. Paljolla myyt?
Oisko sulla mitään vaihdossa tarjota?
Mä olen aina digannut jalkapalloilevista/jalkapalloa seuraavista naisista. Paljolla myyt?
Oisko sulla mitään vaihdossa tarjota?
Ois tossa parit ihan tarpeettomiksi jääneet cd-levyt, vanhat kengät ja kännissä pöllitty Lapkon juliste (revennyt).
It's a deal?
Minä mitn seuraamisesta puhunut, vaan pelaamisesta. Taloudessa on mies joka pelaa jääkiekkoa sekä kaksi naista jotka pelaavat jalkapalloa. Tästä voi lukijalahjana askarrella itselleen tai ystävälleen kivan johtopäätöksen.
No kyl tuohon nyt pikkuisen välirahaa kuitenkin pitäis kaapia, sanotaanko vaikka 8 miljardia?
Riippuu näkökulmasta...
Jalkapallo on naisten laji, ainakin tässä taloudessa. Mutta yhtä mieltä voimme silti olla ensimmäisestä väittämästäsi.
...Täytyy siis hakea lämpöä pian paikalle saapuvalta poliisikonstaapelilta.
Kalijaa naamaa, mutta mistä laadukas nainen? Ei maksullinen? Vinkkejä? Baari? Joo? Muita vaihtoehtoja?
Jomppa auttais kyllä mielellään jos vain mahdollista. Mielestäni pitäisi keksiä jotain hienompaa, kuin mennä baariin juttelemaan mukavia jne. Jotain sellaista erikoista/erilaista, josta nainen saisi kuvan että "Tuossa on jotain erityistä" Mutta en nyt mitään helvetin rahaa tarkoita että turha tulla vittuilemaan enää siitä. Eikös tuossa totuuden siemen ole? Itselläni on sellainen kutina, jos nyt lähdetään jossittelemaan, että se edellinen jota sillä kortilla treffeille pyysin, olisi varmasti lähtenyt ellei olisi ollut varattu. Ei siis voi olla paska idea, kunhan vain sattuisi joskus tuuri kohdalle. Tuo tapaus kannusti yrittämään uudelleen samalla taktiikalla. Kaikki ei ole varattuja. Perkele.
Neljätoista Karhua ja yksi virolainen (5,7%) lonkero edessä ja kohta lähtee.
Voi hellanlettas sentään teitä nuoria poikia joista tuota menoa tulee vanhojapoikia ja linkkihän vie youtubeen ettäs tiedätte.
Oluet käy vähiin,mikä neuvoksi?
No tämä neuvoksi. Juo edullisemmin.
Eipä Jomppa näihin taida enää kukaan lähteä mukaan joten suosittelen luovuttamaan.
Joo, no sinulta minä en siihen mielipidettä aio kysyä, millä tavalla naiseni isken. Laita ihmeessä ignore päälle.
Jos tarkoitat kummallisella itsekästä niin oikeassa olet. Niin pientä omaisuutta ei ole etteikö siitä saisi riitaa aikaiseksi.
Olutta, tequilaa ja RHCP:tä youtubesta, niistä on perjantaiehtoo tehty.