Kalsarikänniketju

  • 5 286 772
  • 66 740

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taidanpä mäkin liittyä ketjuun mukaan. Enpä ole ennen tänne kirjoittanutkaan(muistaakseni). Nyt sattui oikein passeli ilta, kun avovaimo lähti reissuun, eikä huomenna ole töitäkään vaan pelkkä koulupäivä.
Niinpä löysinkin itseni tästä sohvalta läppäri sylissä ja huurteinen kädessä.
Vallan mukavaa etten sanoisi. Saa nyt nähdä, mihin tää johtaa..viinakaappi on vaarallisen täynnä ja mukavasti tossa kahen metrin päässä. Avokki on 400km päässä..KooKookin johtaa sarjaa. Prkl, voiko paremmin asiat miehellä olla.

No jos KooKoo pelais liigassa? Ei ole kettuilu tarkoitus. Kieltämättä välimatkat on sielläpäin hyvät.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Karhu maistuu tappion kunniaksi. Keskiviikkona duunista vapaata, joten punkkaan ei ole kiirettä. Netin ansiosta aika menee mukavasti, eikä mallaskaan kesken lopu. Korkkaanpa uuden Karhu A:n.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
No jos KooKoo pelais liigassa? Ei ole kettuilu tarkoitus. Kieltämättä välimatkat on sielläpäin hyvät.

Haha...ei nyt makeaa mahan täydeltä..:)
ens kaudella sitte :P

Jaaha, mitähä sitä sitte keksis...olutta piisais, mut taidanpa pikkuhiljaa hivuttaa itseni tutkailemaan viinakaapin sisältöä...jos sitä parit islayn viskit nauttis..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Haha...ei nyt makeaa mahan täydeltä..:)
ens kaudella sitte :P

Jaaha, mitähä sitä sitte keksis...olutta piisais, mut taidanpa pikkuhiljaa hivuttaa itseni tutkailemaan viinakaapin sisältöä...jos sitä parit islayn viskit nauttis..

Naiseen 400 km ja baarikaappiin 2 m on just sopiva. Viski sopinee hyvin.

Nyt vois ottaa erän jotain nettipeliä.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Lykkäsin viskiä tuonnemmaksi, kyllä tuo santtu mua vielä hetken palvelee. Taidanpa itekin treenauttaa vähä gladiaattoriani Gladiatuksessa. Kohta vois väijyä änäriäkin.

Hitto, mitähän tää tarkottaa ku aina pitää vetää känni ku avokki on poissa kotoa? Jos tätä neitosta ei olis elämässä, olisinko sitten koko aika kännissä? hmm..siinä on hetkeksi pohdittavaa
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hitto, mitähän tää tarkottaa ku aina pitää vetää känni ku avokki on poissa kotoa? Jos tätä neitosta ei olis elämässä, olisinko sitten koko aika kännissä? hmm..siinä on hetkeksi pohdittavaa

Karu vastaukseni kysymykseesi on, että todennäköisesti joo. No ei vaan, sehän nyt vähän riippuu millä mallilla elämäsi muuten on. Itse kyllä vetelen silloin tällöin lärvit, jos muija ei maisemissa ole. Hän kun opiskelee viereisessä kaupungissa, niin saa elää välillä sitä ns. "poikamiehen elämää"...

Mikähän siinä muuten on, että naiset stressaavat hirveästi lähimmäistensä pienemmistäkin murheista? Ainakin tämä minun eukkoni tätä harrastaa.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mikähän siinä muuten on, että naiset stressaavat hirveästi lähimmäistensä pienemmistäkin murheista? Ainakin tämä minun eukkoni tätä harrastaa.

Toi on muuten harvinaisen totta..itsestä tuntuu aina et on ihan riittävästi omissa murheissakin, niin mitä sitä toisten asioita murehtimaan..Mut kaipa naiset on sitten tuollasia emoja, ketkä toisista huolta pitää...joojoo, olipa taas yleistys :D

ja tosta kännäämisestä vielä..kyl mä kovasti tahdon uskoa, ettei sitä ihan koko aika sentää tulis kännissä oltua jos yksinään elelis..mut onhan tää ihan kiva vähä maistella välillä ihan omissa oloissa :)
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Toi on muuten harvinaisen totta..itsestä tuntuu aina et on ihan riittävästi omissa murheissakin, niin mitä sitä toisten asioita murehtimaan..Mut kaipa naiset on sitten tuollasia emoja, ketkä toisista huolta pitää...joojoo, olipa taas yleistys :D

ja tosta kännäämisestä vielä..kyl mä kovasti tahdon uskoa, ettei sitä ihan koko aika sentää tulis kännissä oltua jos yksinään elelis..mut onhan tää ihan kiva vähä maistella välillä ihan omissa oloissa :)

Joo niihän nuo taitaa olla. Tämä parempi puolisko on ollut viikon verran omasta äiteestään huolissaan, kun tällä on ollut kipuja. Selän kanssa ongelmia, lääkkeet saanut ja voi ihan hyvin. Siltikin muijakaverilla on jotkut kauhuskenariot mielessä ja kauhea stressi päällä. Sillä ois omiakin asioita mistä huolehtia, mutta ah kun sen pitää niitä muitakin stressata.. Saa välillä miettiä että mitä uskallan sanoa. Ja annas kun itse puhun omista ongelmistani, niin ei kiinnosta - ei yhtään. Mutta sitähän se on, naiset... Eipä sillä, hyvin minä naiseni kanssa viihdyn, tämä arki nyt on viime päivät ollut vähän scheisseä.

Joo no kännääminenhän on välillä ihan kivaa. Itsekseen kun joskus kalsarit vetää, niin sitä rentoutuu kivasti. Parasta se on silloin, kun on ollut oikein painostavia päiviä takana. Siinä kun itsekseen vetää vähän viinaa tai mitä ikinä vetääkin, niin kyllä se tuntuu hyvälle. Rajansa kaikella tosin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei jumalauta. Näin se kohtalo puuttuu peliin.

Pokeriks pistin ja päätin, etten siirrä pokeritilille uudestaan rahaa, kun olin vasta siirtänyt pois, hyvinkin pienen summan. 1,71 dollaria ja siitä voi osallistua kerran dolukan coin-flippiin ja kerran puolikkaaseen vastaavaan. Täysin käsittämätöntä, voittomahdollisuus on 1:10 ja mulla 97 kädessä. Floppiin 2 ysiä ja turnilla ja riverilläkin tuli 7.

Edit. siis kun olin hävinnyt aiemmat pelit, muutaman dolukan. Nyt voi ehkä vielä kokeilla.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ite en pontik.. eikun pokerista ymmärrästä juuri mitään, joten en osaa ottaa kantaa tiuken viestiin.

Tällä hetkellä kuuntelen Helloweeniä. Osui nääs Youtubesta joku suht uusi levy vastaan. Tällä ko. levyllä on väännetty uusia versioita joistain klassikko biiseistä. Vetää kyllä aika sanattomaksi.. I Want Out

Samasta paikasta löytyy myös muita biisejä ko. levyltä. Forever And One on ihan ok, mutta muu on sitten aika paskaa... Imo
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jospa sitä vuonna 2010:kin kirjoittaisi tähän ketjuun jonkun lurituksen.

Homokaljaa kävin ostamassa mäyräkoiran verran, kun jo tässä vaiheessa niin ramaisi kovasti tämä viikko. Alkoholihan tietenkin virkistää, etenkin huomenna sen huomaa. En muuten ole kesän 2008 jälkeen homokaljaa maistanutkaan, joten harvoin homostelen. Nyt ei vain kalja maittanut ja Pitkäripainen oli jo kiinni.

Nousin tällä viestillä KKK:ssa tasoihin Blue J:n kanssa ja Eager jäi nyt yhden viestin päähän. On tämä niin jännää ja elämän prioriteetit kohdallaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tänne sitä kai oli tultava.

Vasen lapa ihan jumissa, joten päätin ottaa pienet. Enhän minä muuten, ihan lääkkeeksi vaan...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No mutta, täällähän on hilpeää seuraa tänään. Bileet oli hyvät, tunnelma oli rento ja aurinkokin oli pilvessä. Banaaninviljelijä leyhytteli banaaninlehdillä kauniita naisia - eli Helmeä ja minua, kuinkas muutenkaan - samalla kun Veli Jere kantoi meille juotavaa pikkuapina Simonin hauskuuttaessa meitä tekemällä kuperkeikkoja. Viina virtasi, juttua riitti ja kaikki Suomen Jarkko Ruudut ja jarkkoruudut kuljeskelivat ilman paitaa. Jopa Tahtookirjoittaa sai viimein piparia, ja luopui katkeruudestaan naissukupuolta kohtaan. Mielikuvitushahmo ja Jossu vihittiin juhlallisin menoin, vihkijänä kukas muukaan kuin itse pääpiru, Setä Eevili, joka otti asiakseen myös kastaa ystävämme Käyttäjänimettömän, joka siis ei enää olekaan nimetön. Tästedes ystävät ja vähän vieraammatkin voivat kutsua häntä Pentiksi. Sivumennen sanottakoon, että Pentti joi kolme Virosta tuotua alkoholitonta Mansikka-Päärynä-Kookos light -siideriä, eikä häntä ole nähty sen koommin, joten sikäli kukaan ei voi enää kutsua häntä Pentiksi. Makaa varmaan jossain talvisella rannalla käsi kädessä Cosmic Rodeon kanssa kusemassa pusikkoon.


Joo, hakeudun hoitoon heti huomenna. Tämä on lupaus.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Moro moro vaan. Et sä Azul täällä yksin ole. Mäkin olen tässä hetken roikkunut. Alkaa oleen alkustartit jo takana ja sopiva känni on päällä. Lievää nousua havaittavissa vielä. Kivan tarinan Azul heitit.

Tässä selailen youtubea jonkun helmen toivossa. Saas nähdä, parempaakin vois keksiä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Isä nukkui tänään pois.

Otan osaa. Lähimmäisen menettäminen ei ole koskaan mikään mukava juttu. I

Jokos Azul hyytyi heti kun tänne tuli eloa?

Unohtui sanoa, että tässä vaiheessa hiljeennyn kuuntelemaan Helloweenin Forever & One nimisen kappaleen. Bändistä en pahemmin diggaa, mutta tämä biisi on hyvä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Isä nukkui tänään pois.
Meinasin kirjoittaa tähän jotain lohdullista, mutta tiedän tunteen. Been there. Kaikki sanat on jotenkin... onttoja, turhia.

Ei muuta kuin voimia sinulle ja läheisillesi. Pitäkää, elävät, huolta toisistanne.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pisang Ambonin Guarana-lime on sen verran pahaa, että se täytyy a) juoda niin nopeasti, ettei ehdi maistaa, b) sekoittaa karviais-boysenmarjakeittoon tai c) molemmat. Vaihtoehdot a ja c johtavat siihen, että tuote nousee päähän.

Ja ei, en todellakaan ole ostanut tätä itse. Sain joskus pari-kolme vuotta sitten lahjuksena duunin takia. Vissiin vihasivat mua aika paljon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltoja. Taisin viikko sitten uhota, että tipaton helmikuu alkaa. No ei alkanut. Heräsin todellisuuteen et tänään on peli KalPaa vastaan ja isot kisat alkaa kohta Kanadassa. Katsellaan vuoden päästä uusiksi. Tuli toisaalta huvikseen oltua alkutalvesta pari kuukautta kuivana joten ihan hyvällä omallatunnolla olen.

Helpottaa muutama hörppy oluesta jo kummasti vitutusta. Tänään sain postista iphonen ja siihen sim-kortin ja selvisikin etten saa vaihtaa vanhaa liittymää Soneralle kun on euron sunnuntaipuhelut vanhassa. Tosin en tiennyt, että se on vielä voimassa, mutta niin se asiakaspalvelija Kolumbuksella väitti. Täytyy siis maanantaina käydä avaamassa Soneralle uusi numero liikeessä ja olla käyttämättä tuota Kolumbuksen paskaa, kun siinä on niin olematon kk-maksukin. Tosin en ymmärrä, et kuinka muutama vuosi sitten avattu lisäetu voi vaikuttaa vieläkin jos sitä aina vuoden jälkeen tekstiviestillä jatkaa ja niiden lähettämässä viestissä ei mitään mainita tuollaisesta joka kerta alkavasta/jatkuvasta vuoden kestävästä "liitosta". No mietin asiaa seuraavan kerran vasta maanantaina.

Kiitokset, kun sain avautua. Siirryn katsomaan ensimmäisen erän Kazanin pelistä, kun näköjään tuo sportin plus-kanava näkyy ilmaiseksi vvikonlopun.

-FNM-
 
Kylläpä hikoiluttaa. Jo tokan vissyvalkkarin kohdalla piti vaihtaa paitaa. Syy lienee koko viikon jatkuneessa iltatissuttelussa, joka nyt näyttäytyy outoina oireina.

Naama on aika massiivisessa kunnossa. Turvotus alkaa olla sitä luokkaa, että parta on pian ajettava jostain Google Earthin tapaisesta, mutta reaaliajassa päivittyvästä sovelluksesta lärviään tarkkaillen. Ei mahdu kohta naamari peiliin.

Rystyset tai oikeastaan koko iho on melko kuiva. Erityisesti siis rystyset. Onko kellään mitään ihQua käsivoidetta, mieluiten jotain hedelmälle tuoksuvaa?

Jos sitä tänään vielä. Helvetin hyvää tuo vissyn ja kuivan valkoviinin yhdistelmä, vaikka vähän tyttömäinen valinta onkin.

Mites muilla? Onks kivaa kun ei ole niin balgauhiasti pakkasta?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko kellään mitään ihQua käsivoidetta, mieluiten jotain hedelmälle tuoksuvaa?
Sotket vaan Tummelia appelsiinimarmelaardiin ja taas pelittelee.

Joo, kyllä sitä pitää pikkuisen ottaa kun tuli väsättyä rappuja ja ikkunoita eli puuseppää leikittyä. Niin, ja pari ovea Kuopion vankilaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös