Kalsarikänniketju

  • 5 247 070
  • 66 704
Höh tahtoo saunaan myös. Moneen viikkoon ei ole tullut käytyä. Siideriä tuli ostettua ja sitä nautitaan nyt. Myös jostain syystä ostin oluen. No kai sekin on juotava, ainakin joskus. Noita liköörin jämiä on vielä myös. No jos menis välillä suihkuun, kun ei sitä saunaa ole. Jos ei sitten kehitä omaa saunaa ja laita leivänpaahtimeen kiviä...
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, kalsarikännäilyä täälläkin, perinteiseen malliin. Tosin aivan hirveitä pleksejä ei ole tälläkään kertaa tarkoitus (varaa) vetää, kauniimpi puolisko kun kotiutuu n. klo 20 paikallista aikaa.

Tänään korkkasin portugalilaisen Quinta Das Setencostas-nimisen punaviinin, josta on muodostunut jo jonkinlainen vakiovieras meidän ruokapöytäämme. Menee ihan sellaisenaankin, tosin ruoan kera pääsee paremmin oikeuksiinsa. Illan mittaan tulee varmasti nautittua myös saunaolut, sekä, jos ilmapiiri on suotuisa, hieman X.O -konjakkia.

Ans kattoo. Alku on joka tapauksessa lupaava.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, jos sitä ilmoittautuisi kalsarikänniarmeijaan. Ihan perinteisellä oluella mennään, ja tehokuuntelussa Pennywise tällä kertaa pitkästä aikaa.

Bottoms up.
 

UnBeliever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Jaaha jospa sitä sihauttaisi oluttölkin auki vkl kunniaksi. Saa nähdä monta menee, 16 olisi varattuna. Onko palstalaisilla ehdotuksia mitä sitä tekisi kalsarikännäillessä? Siis muuta kuin ottaa hapanta ja selaa jatkoaikaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mukana ollaan kuin peräpukama. Eka olut korkattu, rouva laittautuu ja lähtee työkaverin tupareihin. Lupasin joskus viikolla herkkänä hetkenä viedä hänet sinne. Työkaverille manailin sitä tänään, niin se heitti kuningasidean:"Tilaa taksi ja maksa se". HINOO! Olen pari tuntia aikaisessa aikataulusta, joten nyt toteutukseen. Jääkaapissa ei ole kuin enää neljä olutta. Tässä pitää nyt miettiä laittaako lisää, vai siirtyä niitten jälkeen votkacolaan tai viskicolaan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kalsaria vedetään kans, tuli käytyä varmaan ensimmäistä kertaa perjantaina salilla ja siellä sitten saunassa. Toinen kossupaukku menossa, musa soi taustalla
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jospa älähtäisi tässäkin ketjussa pitkästä aikaa. Kolmas kalja juuri päätöksessään ja kohta tarkoitus siirtyä musiikin kuuntelun tahi videopelien pariin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
B1 kirjoitti:
Jääkaapissa ei ole kuin enää neljä olutta. Tässä pitää nyt miettiä laittaako lisää, vai siirtyä niitten jälkeen votkacolaan tai viskicolaan.

Itse laittaisin lisää kaiken varalta, jos vaikka rupeaa tekemään mieli olutta enempi. Sitä voisi joutua tilanteeseen, että ei olisi kylmää olusta tarjolla.

Ja itse jatkan perinteisellä olut -linjalla. Piti mennä kaupasta oikeen hakemaan kaljaa ja juoda pullo jotta saattoi vastata B1:sen viestiin. Eihän sitä näin uljaassa ketjussa sääntöjä voi rikkoa. Jotkut asiat ovat pyhiä.

Ja tämän päivän kalsarit ovat harmaat bokserit, merkki tuntematon.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Peter Wolsey:n sekaruutuboxerit ja t-paita.

Menossa oikea Skandinavian kierros. Spendrups premiuim goldia (Ruotsi) Odense gröniä (Tanska), perus Faxea (Tanska) ja pari Karhua. Oikea sekametelisoppa josta ei kyllä huikeita makuelämyksiä irtoa, mutta nyt saakin määrä (~150 tölkkiä jäljellä viime kesän Saksan reissulta) korvata laadun...

Päämääränä päihtymys ja nettikuljailu.

On tää kivaa
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Los Sin Nombre kirjoitti:
Itse laittaisin lisää kaiken varalta, jos vaikka rupeaa tekemään mieli olutta enempi. Sitä voisi joutua tilanteeseen, että ei olisi kylmää olusta tarjolla.

Pistin lonkeroa kylmään kuusi tölkkiä. Sain ahaa-idean ja muistin että mullahan on avaamaton laatikko komerossa. Pitänee kyllä pistää oluttakin, on sitten varalta tosiaan.

Kajareista tulee Martti Servoa, päivittelen irkissä Pasi Häkkisen siirtoa Ilvekseen ja jalassa on jotkut nimettömät tummat bokserit.
 
Eih, onko se tosiaan ruvettava kaljaa juomaan. Fostersia pari tölkkiä, siiderit on loppu. Ai niin on siellä sitä minttusuklaalikööriäkin. Niin ja ei miulla kalsareita ole. No joo pikkarikännit sitten. Vithu meinasin jo iloita komedian eli salkkareiden alkamista, mutta eihän tuo tänään tule. No telkkaria siirryn kattomaan kuitenkin.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olutta juoden ja Bet365:n freerollia odotellessa. Riippuen menestyksestä otetaan sitten iloon tai harmiin mutta otetaan kuitenkin. Kylpytakki pakko pitää päällä kun talonyhtiö ei ole tajunnut laittaa pattereita päälle.
 

Badlucklove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matti ja Mervi, Jokerit!
Glenfiddich Single Malt pullo tuli just avattua. Pitais varmaan kipaista kaupassa hakemassa pari pissea kaveriks. Huomenna duuniin tarjoilemaan skumppaa rikkaille. Saas nahda miten aijan kay...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täällähän on tänään aktiivinen kalsarikännäilyporukka kasassa! Itsehän onnittelen itseäni kalsarikänneilemällä siitä, ettei sittenkään tarvinnut työn merkeissä ryypätä veli venäläisen kanssa tätä iltaa, vaikka niin oli ensin tarkoitus - toinen Karhu kaatunut, kaapissa kasa lisää - ja jos sattuisi loppumaan kesken, jatketaan sitten viskillä.

Edit: Badlucklovella on oikein hyvä viskimaku - itse taidan tänään kuitenkin kallistua Lagavulin puoleen...
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei ole hetkeen tätäkään tehty. Ehkä joskus viime keväänä. Kesällä muutekaan tule vedettyä kalsareita, kun ollaan aina jossain. Tekee ihan hyvää olla vaan kotona, vetää olutta, kuunnella musaa ja selata nettiä. Siinä on ainakin meikäläisen peruskaava.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jeps, kyllä kalsarit on mukavaa puuhastelua. Vaikka viime aikoina tullut ulkona pyörittyä paljon, kyllä perinteiset kalsarit silti maistuvat.

Itselläni on sama resepti kuin B1:llä, tosin maustettuna saunalla.

Sopivasti sain myös tänään Iron Maidenin uusimman hankittua, sitä tässä kuunnellaan puhki jotta voi arvioda levyn.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyä tää o hianoo. Eikä haise vaatteetkaan röökille aamulla.
Karhua vielä kaapissa muutama, sitten Absolut Vanillan kimppuun, colaan sekotettuna loisteliasta. Ja voisihan sitä viskiäkin maistaa. Yön NHL-peliä odotellessa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Los Sin Nombre kirjoitti:
Sopivasti sain myös tänään Iron Maidenin uusimman hankittua, sitä tässä kuunnellaan puhki jotta voi arvioda levyn.
Tuo pitäisi kyllä hommata. Nythän sitä tarjotaan noin kympillä siellä sun täällä. Huomenna täytyy kävästä Anttilassa varmaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
mice kirjoitti:
sitten Absolut Vanillan kimppuun, colaan sekotettuna loisteliasta.

Hoh..muistanpa tuon aineen. Laivalla pari vuotta sitten eksyin samalla käytävällä olleen porukan hyttiin, join mukillisen ja sitten lähti mopo käsistä.
Olin käynyt yöllä kaksi kertaa laattaamassa vessassa ja takaisin juomaan. Sen reissun jälkeen olin kolme kuukautta juomatta..
 

Badlucklove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matti ja Mervi, Jokerit!
Edit: Badlucklovella on oikein hyvä viskimaku - itse taidan tänään kuitenkin kallistua Lagavulin puoleen...[/QUOTE]

Joo, tuli tossa muutama vuosi sitten kaytya St.Andrewsissa vahan treenaamassa. Kylla Skottilainen on aina Skottilaista.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Badlucklove kirjoitti:
Edit: Badlucklovella on oikein hyvä viskimaku - itse taidan tänään kuitenkin kallistua Lagavulin puoleen...

Mulla on saatana kieli rikki. En juurikaan erota hyvää viskiä huonosta,saatikka näitä mallasjuttuja blendtavarasta. Toisaalta, en ole kyllä koskaan tajunnut tämän Karhu-hypetyksenkään päälle, vaikka olen tuota lageria rekkalasteittain tuhonnut. - Maiskutellen ja maiskuttelematta.

Mutta, noista pastisviinoista näyttä taas meikän kurkku ja makunystyrät olevan kovinkin ronkeleita. Pernod on suuni mielestä bulkkikuraa ja taasen joku ´51 menee alas siunausten saattelemana.

Myös erilaiset keskeisen euroopan katkerot on sellaisia joista kieleni on erottavinaan joitain eroja. Tää tsekkien sotku, Becherovka on tällä hetkellä erityisen pop. Jopa niin pop, että piti alakerrasta ouluenhakuretken tiimoilta otta yks näkäräinen.

Ja koko ajajn kivemmaksi muuttuu..
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Badlucklove kirjoitti:
Edit: Badlucklovella on oikein hyvä viskimaku - itse taidan tänään kuitenkin kallistua Lagavulin puoleen...

Ai saatana...Lagavulin. Aivan huikeus viski. Meikällä on Distillers Editionia vielä hyllyssä. En kyllä koske siihen - vielä...
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
usko kirjoitti:
Tää tsekkien sotku, Becherovka on tällä hetkellä erityisen pop. Jopa niin pop, että piti alakerrasta ouluenhakuretken tiimoilta otta yks näkäräinen.
Osaatkos sanoa, onko siihen sekoitettu jotain kanelia tai vastaavaa? Jotenkin se tuli mieleen, kun Prahassa tuli maistettua tuota kyseistä litkua. Ihan joulufiilis.
 

Vale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai se on pakko vetästä kalsarikännit pitkästä aikaa. Duunin jälkeen tuli käytyä muutamalla Kampin Rotterdam pubissa vai mikä se on, ja mäyris tarttui kaupasta mukaan väkisin. Onneksi mulla ja mäyriksellä on seurana The world at war dokkarisarjan 16:sta dvd:n boxi ja 02.00 alkaa vielä nhl-matsi canalilta, lisäksi seuraavat velvollisuudet ovat vasta sunnuntai iltana, joten ei tässä hätää. Näin jälkeenpäin ajateltuna punkkupullo kruunaisi tämän setin, mutta näillä mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös