Noh, mä olen tänään ihan vaan tee linjalla täällä. Viime viikolla olin laivalla, ja tuntuu ettei siitä ryyppäämisestä ole kunnolla vieläkään selvinnyt, vaikka siitä reissusta on kulunut jo yli viikko. Tai, oon mä parina päivänä sen jälkeenkin ottanut. Viime viikon torstain ja tän viikon tiistain ja keskiviikon mä olin kyllä selvinpäin, mitä nyt keskiviikkona baarissa otin muutaman kun kävin kattoo sen suomen futismatsin. Tiistain olin kauheassa krapulassa, ja oikeastaan toi viime viikon torstai oli se päivä jolloin tulin aamulla laivalta, ja nukuin sen jälkeen kotona ilta yhteentoista. Oli muuten vielä silloinkin melko huono olo. Suihkuun kun menin niin en saanut kättä kunnolla nostettua että olisin hiukset pessyt. Ja vielä seuraavanakin päivänä oli vaikea kävellä. Noh, en mä eilenkään oikeastaan ottanut kuin ihan vaan muutaman, kun rupes tuntumaan että jo pari menee todella helposti päähän. Rupes mietityttämään että oliskohan joku sisäelin hieman huonossa kunnossa, kun mahakin on ollut kipeä viime aikoina. Noh, tän päivän jos olis kokonaan ilman kaljaa, huomenna kun taas kuitenkin on baari-ilta tiedossa. Pakko pitää sen jälkeen viikko taukoa, sitä seuraavalla viikolla kun on taas risteily tiedossa.