Kalsarikänniketju

  • 5 240 124
  • 66 676

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
12 minuuttiahan on perusaika puolen litran viinapullon tyhjentämiselle. Sitten kännissä järven reunalle kuselle. Aamulla voi sitten toki vähän ihmetellä kun on vaatteet märkinä ja viinatkin hävisi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta hemmetti kun meni voittajaveto pieleen vain sen takia, että korjasivat maalintekijän jälkeenpäin Tukosesta Laaksoseksi. Eipä nyt kovin isosta rahasta (40 e voitto) sinänsä kysymys, mutta mitä niitä nyt jälkeenpäin vielä muuttelemaan. Prkele. Lisää viinaa.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Vaimo yön töissä, ite aloittelin jo loman tänä aamuna yötuurin jälkeen... Eli on ollu komiaa aikaa istua uuden iiMäkin edessä, tyhjennellä Appiukon tuliais-Ballantineslitrasta ja tietty ihmetellä, miksi Ilves maksaa (veikkaisin..??) kohtuu isoa rahaa Housumäelle, kun Karhu Korhonen kopittelee kuin wanhatekijä..??

ja taustalla soinut mm. Sir Elwoodit, Pate Juicena ja ny tiätty uus Viikate!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, tulipa yksi pieni mutta hauska juttu mieleeni. Nimittäin viime viikolla pistin avaamattoman roseviinipullon valopylväässä kiinni olevaan roskikseen lähellä Berliinin olympiastadionia. Pitkään oikein odottelin siinä muiden ihmisten kävelevän ohi ettei kukaan näkisi. Noh. Edellisenä päivänä olin kierrellyt kävellen koko päivän ympäriinsä ja aina välillä istuin hetkeksi jonkin pienen puiston penkille ja join repustani halpaa kaljaa. Itseasiassa koko päivänä en tainnut juoda mitään missä olisi ollut alle 5 prosenttia alkoholia, ja varmaan ainakin 15km tuli käveltyä sinä päivänä. Noh, sitten illalla ajattelin suunnistaa hostellille, jossa yövyin dormissa. Mieleni teki kuitenkin vielä juoda jotain. Ajattelin etten kaljaa oikein viitsisi juoda, siellä dormissa kun voisi olla vaikka jotain 18-kesäisiä pikkutyttöjä, jotka eivät välttämättä tykkäisi kun siinä viereisellä sängyllä joku harvahammas kittaisi kaljaa ympäripäissään ja röyhtäilisi ja ravaisi läpi yön vessassa ovet paukkuen. Noh, muistin että aiemmin päivällä olin nähnyt lidlissä sellaisen euron maksavan 4-päkin minipulloja, joissa oli jotain yrttilikööriä. Nehän olisivat paras mahdollinen yömyssy, vaikka vessassa käydessä voisi vetää ne nopeasti naamaan. Noh, menin sitten siihen lähikauppaan, mutta eihän siellä ollut niitä sellaisia. Siellä viinaosastolla iski sitten sellainen hieman hankala olo kun huomasin että sitä ollaankin taas ihan kännissä ja askel heittää. Lisäksi ne valot häikäisivät silmiä, ulkona kun oli ollut jo aika hämärää. Siis siinä viinahyllyn vieressä oli oikeasti joku mikälie parfyymiosasto ja ne kaikki kirkkaat spottivalot loistivat suoraan kohti. Lisäksi siellä sisällä lämpimässä kaupassa tunsi kun posket ja naama hohtaa ihan kirkkaan punaisena. Kaiken huippuna sitä yhtäkkiä tajusikin että mähän oon tässä viinahyllyn edessä pällistellyt jo ainakin 10 minuuttia ja varmasti jo kaikki vartijat kyttää hyllyjen takana että mitä toi spede oikein lorvii tuolla samettitakissaan. Noh, silmäni sitten osui sellaiseen 0.25 litran pieneen roseviinipulloon, jonka päätin ostaa. Kiva pieni yömyssy joka ei kuseta niinkään. Hintaakin oli vaan 1.50. Noh, juuri kun olin lähdössä kassoille, huomasinkin että 0.75 litran pullo samaa tavaraa maksaisi vain 1.99. Päätin siis ostaa sen, nopeasti kun oli tehtävä päätös. Ajattelin että olipas hyvä kun huomasin ja kuvittelin että mullehan kuuluisi tästä hyvästä joku palkinto tai muuta vastaavaa. Noh, menin sitten sinne hostellille ja nukahdin saman tien, tai ei mulla siitä oikein ole mitään muistikuvaa miten oon sinne mennyt tai muutenkaan siitä kauppareissun jälkeisestä ajasta. Seuraavana aamuna kuitenkin olin jo pari tuntia maannut krapulassa sängyn pohjalla, kunnes muistin sen ison pullon repussani. Otin sen sitten mukaan kun lähdin kiertämään kaupunkia ja kokoajan etsin sille sopivaa roskista, siis sellaista syrjäistä paikkaa missä ei muita ihmisiä olisi näkemässä. Ei sitä isoa pulloa oikein kehdannut juoda missään, eikä krapulassa tehnyt yhtään mielikään. Meinasin kyllä silloin aamulla antaa sen yhdelle romanialaisen näköiselle siivoojalle, jonka huomasin siellä hostellin vessassa kun hampaita pesin, mutta mitä mä olisin sille sanonut. Ja tuskin se olisi englantia edes puhunut. I am from finland and this rosewine is for you. From pete with love. Vaaleanpunainen roseviinipullo. Man to man. Vessassa. Miten sen käsimerkein kertoo etten tarvii sitä pulloa. Eikö se olisi ollut lähes sama asia kuin että olisin iskenyt silmää ja lähetellyt sille lentosuukkoja aina kohdatessamme. Siis mitä vittua mä tässä oikein höpöttelen. Ihan kauheasti tekstiä. Nyt viinaa.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Hianoo Pete2K4. =) Vähän mutta "asiaa".

Tarjoisin viskin, jos oisit täällä siivoamassa romanialaisen näköisenä... =)

Ja kun just kuuntelin Elwoodien biisin Hyvä Veli, otan seuraavan huikan Riku "Rok" Järvisen muistolle.

Pitkiä Pellavia Perkele.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Cheers Mate!

Piti jo mennä unelle, mutta isokaveri häiritti zättäillen... Eli joutuu vielä hetkon viskiä... Ja ny näköjään RautiaisTimppaa...

Taidan sorvata takas Elwoodeille... Tai Dire Straitsille. Eli Viikate! =)

Ja tuleehan se Suomen Cup ny huamena Manseen, Sakari Maaginen hoitaa!!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tähän alkuun 4 pulloa Sandelssia, sitten voisi ottaa viskiä ja/tai vodkaa ja/tai valkoviiniä. Tiistaina olisi seuraavan kerran opiskeluja ja maanantaina on kotitoimistopäivä.

Huomenna olisi tarkoitus pelata sulkapalloa ja sunnuntaina mennä kaverien kanssa lenkille, mutta tänään on tarkoitus juoda ja pelata nettipokeria.

Ketonen & Myllyrinne rahastosijoittaja
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Unohdin olevani kännissä!

Aloiteltiin tänään duunipaikalla viikonloppua Halloween -teemalla. Kuohuviiniä oli tarjolla, ja loppasuuna pidin hyvin puoleni jakeluketjussa.

Saavuttuani hetki sitten kotiin, aloin normaalisti lukea lehteä, kunnes yht'äkkiä tajusin että, ei helvetti - olen kännissä! Olin aivan unohtaa. Voitte arvata, että mielialani koheni välittömästi!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... kunnes yht'äkkiä tajusin että, ei helvetti - olen kännissä!

On kyllä kadehdittava olotila, kun tulee töistä himaan ja huomaa olevansa valmiiksi jurrissa.

Ihte lisään puita takkaan ja saunaan tietysti asianmukaisesti varustautuneena. Tämä on todellista välineurheilua, sillä jos ei ole oikeat varusteet, voi tulla vaan paha miäli.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Tästä se lähtee. Sauna lämpiää, kiekkoa tulee kohta - katsoo jos jaksaa. Illalla kaveri tulee kylpemään. Siihen asti voisi pelailla Flatout 2: Ultimate Carnagea.

Niin, ja menopelinä humalaan toimii tänään olut ja rommi.
 
Illan suunnitelma: keskikaljaa, nettibingoa Paffissa ja kasarihevirokkia! Kädessä on jo tuoppi, ahvenanmaalaisten bonusraha on lunastettu ja soittimessa pauhaa Van Halen ja sen jälkeen Whitesnake.

Jos saa hetken homostella, niin olipa nätin näköistä pihalla, kun maahan satoi tuommoinen noin millin korkuinen lumikerros.
 
Ihmettelinkin jo, että missä se vanha len oikein on. Toivottavasti vetää hyvin, tai siis varmaan vetääkin.

Vetää se. Siis vetää.

Ite en vetele kuin kätteen aina joskus. Vanha Lenistä en tiedä. Ilmeisesti pariutunut mies, joten tokkopa on syytä moiseen.

Mitenkäs muuten on, voiko naimisissa oleva ja aktiivisen seksielämän omistava mies runkata uskottavasti? Tätä olen aina joskus miettinyt.

Vittu nyt sentään, kun ei saa rauhassa kalsarikännitellä. Soittelevat saatana, että pitäisi lähteä iltaa istumaan ja eivät hyväksy ei-vastausta. En lähde, jumatsuikka.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työviikko takana ja tänään ajattelin "muutaman" ottaa. Olutta ja pitkävedon jännittämistä. Tosin pelit alkaa olla aika selviä joten enää ei tarvitse kauheasti jännittää.

Illanalkuja kaikille!

-FNM-
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis onko voitto jo varma vai varmasti menetetty?

No voitto tuosta vaikuttaisi tulevan. Tosin sen verran pienellä panoksella (5 euroa) ettei tuosta taida tulla kuin se noin 40 euroa. Vähän sai kerrointa nostettua, kun laittoi Jokipojille yhden maalin eteen D Teamia vastaan. Toisaalta tällaiselle amatööripelaajalle jopa nuo neljänkympin voitot lämmittävät mieltä.

Oli tullut lähikauppaan Karhun Korpisavua ja 6-pack ei oikeastaan ollut kalliimpi kuin muissakaan oluissa niin ostin. Joskus baarissa juonut ja ihan OKhan tämä on. Tosin ei savuolueksi mikään paras vaihtoehto, mut menettelee.

-FNM-
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitenkäs muuten on, voiko naimisissa oleva ja aktiivisen seksielämän omistava mies runkata uskottavasti?

Niin, miksiköhän meillä ukkomiehillä on C+? Jääkiekon ja valioliigan takia vai?

Ja mistä luulet, että vuosia naimisissa olevien ihmisten seksielämä olisi aktiivinen? Mitä luulet sanonnan "kasvoimme erilleen" johtuvan?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Saako tässä ketjussa sanoa, että juon tällä hetkellä useamman sortin alkomahoolia ilma, että kukaan tulee vittuilemaan? On muuten harvinaisen paska työpäivä takana. Perkele!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
LOMALOMALOMALOMALOMALOMA!!!!!

OLUTOLUTOLUTVIINIÄOLUTVIINIÄVISKIÄOLUTVODKAA
 
Niin, miksiköhän meillä ukkomiehillä on C+? Jääkiekon ja valioliigan takia vai?

Ja mistä luulet, että vuosia naimisissa olevien ihmisten seksielämä olisi aktiivinen? Mitä luulet sanonnan "kasvoimme erilleen" johtuvan?

Sekä jääkiekon että fudiksen takia, jos tykkää urheilusta TODELLA paljon? Emmä tiedä, mulla on netti, en ole riippuvainen televisiopokesta.

Jälkimmäinen kysymys on niin vaikea, etten sitä edes ymmärrä.

Kuunnellaan mieluummin Entombedia.

Mikä on muuten Absoluuttisen Nollapisteen paras levy? On ruvennut bändi kiinnostamaan.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Stroh ja Atreyun uusin. Terkkuja sille jatkiksen nikille joka kuikuilee epäaktiivisena taustalla. Lukee kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös