Kalsarikänniketju

  • 5 237 100
  • 66 669

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pitäisi vissiin olla jo nukkumassa, vaan eipä väsytä. Vaatekaapin järjestäminenkään ei alkanut unettaa, joten tässä sitä ollaan: Matti Johannes Koivua ja mukissa viunaa. Kyllä yö on loppujen lopuksi parasta aikaa olla hereillä.

Muita unettomia Seatt... kun siis Jatkoajassa? =)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Muita unettomia Seatt... kun siis Jatkoajassa? =)

Hep. Ihan vaan huvikseni ilmoitan olemassaolostani, taitaapi nuo parikymmentä kaljaa jäädä jääkaappiin odottamaan suurempia seikkailuja, loppuyön ohjelmassa vain Capitals-Flyers ja sitten unta. No ok, ettei mene täysin off-topiciksi niin yhden oluen juon pois matsia katsellessa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mestoilla kanssa, töistä päässeenä, ja ajattelin hetken surffailla ja ehkä jotain maistella. Punkkua tai viunaa, en vielä päättänyt, olut sitä harkitessa. Vapaatkin alkoi, niin voi hyvällä omallatunnolla vähän ottaa, vasta lauantaina töihin seuraavan kerran.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hep. Ihan vaan huvikseni ilmoitan olemassaolostani, taitaapi nuo parikymmentä kaljaa jäädä jääkaappiin odottamaan suurempia seikkailuja, loppuyön ohjelmassa vain Capitals-Flyers ja sitten unta. No ok, ettei mene täysin off-topiciksi niin yhden oluen juon pois matsia katsellessa.

Saikkakin hengissä, mahtavuutta. Olen tässä vähän ihmetellyt, minne sun uuuaaa-päivitykset on hävinneet... ;)

Mestoilla kanssa, töistä päässeenä, ja ajattelin hetken surffailla ja ehkä jotain maistella. Punkkua tai viunaa, en vielä päättänyt, olut sitä harkitessa. Vapaatkin alkoi, niin voi hyvällä omallatunnolla vähän ottaa, vasta lauantaina töihin seuraavan kerran.

Kyllähän se viunaa on otettava, jos on vapaat edessä =)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Saikkakin hengissä, mahtavuutta. Olen tässä vähän ihmetellyt, minne sun uuuaaa-päivitykset on hävinneet... ;)

Kyllä niitä tulossa on, se kaipaa vaan sitä oikeaa fiilistä. Ja se oikea fiilis on muuten nyt...

Ääh, vielä toinen kalja, sitten on PAKKO mennä nukkumaan. Kasilta pitäis mukamas olla jo ylhäällä...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllähän se viunaa on otettava, jos on vapaat edessä =)
Nojoo, kyllähän se kuuluu jo vähän alan sääntöihin. Piti lähteä baariin, mutta kollegat hyyty jo niin ajoissa. Ihme väkeä jos eivät kestä kahta messupäivää kunnolla...

Hmmph, hyllystä löytyi joku epämääräinen pullo Jorma-merkkistä viinaa. Muistaakseni joku mukahauska (eikä tosiaan liity mitenkään mun nimeen) lahja jostain vuosien takaa. Ei kovin hyvää, vähän glögimäistä. Mutta 15%...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllä niitä tulossa on, se kaipaa vaan sitä oikeaa fiilistä. Ja se oikea fiilis on muuten nyt...

Wayne Brown!

Ääh, vielä toinen kalja, sitten on PAKKO mennä nukkumaan. Kasilta pitäis mukamas olla jo ylhäällä...

Tälle buu.

Viitsiskö muuten joku hakea mulle lisää blandista jääkaapista?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nojoo, kyllähän se kuuluu jo vähän alan sääntöihin. Piti lähteä baariin, mutta kollegat hyyty jo niin ajoissa. Ihme väkeä jos eivät kestä kahta messupäivää kunnolla...

Aivan, nythän oli Finnbar-messut... Mullakin oli sinne kutsu (jossain), mutta en sit näemmä mennytkään.

Hmmph, hyllystä löytyi joku epämääräinen pullo Jorma-merkkistä viinaa. Muistaakseni joku mukahauska (eikä tosiaan liity mitenkään mun nimeen) lahja jostain vuosien takaa. Ei kovin hyvää, vähän glögimäistä. Mutta 15%...

Melko epäilyttävää, että oma-aloitteisesti sanot, ettei liity sun nimeen millään tapaa ;)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Wayne Brown!



Tälle buu.

Viitsiskö muuten joku hakea mulle lisää blandista jääkaapista?

Älä yllytä, tulee muuten pitkä yö meikäläiselle kun noita kaljoja alkaa häviämään jääkaapista ja WayneBrownit tukkimaan Facebookia.

Blandista jääkaapista? CAMAREROOO!!!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aivan, nythän oli Finnbar-messut... Mullakin oli sinne kutsu (jossain), mutta en sit näemmä mennytkään.



Melko epäilyttävää, että oma-aloitteisesti sanot, ettei liity sun nimeen millään tapaa ;)

No piti mennä eilen, mut sit ilmeni että peräti kaks exää oli menossa sinne myös ja rahatilannekin oli heikko, niin jätin sitten väliin, ja tein ennemmin töitä muiden puolesta. Tarjoilut ilmeisesti oli pelanneet... Nahkalla ja niiteillä koristeltu Absolut-pullo menis mun hyllyyn kyllä, en sit tiedä saako niitä mistään ostaa, vai oliko vaan messurekvisiittaa.

Ilmeisesti mä oon vaan niin jorma jätkä, et siitä tuo lahja...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Varmaan ekaa kertaa vuoteen kunnon kalsarit, ja täähän on ihan hauskaa. Surffaan netissä, kuuntelen hyvää musaa (Pain of Salvation - Remedy Lane, kiitos muuten tänkin bändin löytämisestä eräälle JA:n nimimerkille, joskus aikoinaan JA:n ircissä) ja juon tuotteita ja samalla leikin koirien kanssa. Melko hyvä fiilis.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Just juu, ja jälleen juodaan. Alku illasta hyvillä mielin, muuttui tuossa juuri vitutuksessa. Aivan naurettavasta vetää herneen nenään, I wanna be a marttyyr. Ai vittujen vittu kun kiehuu, oikein hienoa tekee!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nonniin ja taas on valtakunnassa kaikki hyvin ja olut maistuu aivan saatanan hyvälle. On tämäkin taas vaihteeksi mukavaa. Perse vain puutuu, huono tämä tuoli johon ei ole tottunut..
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Jaihouu! Perkele.. Noniin. Uus hirsimökki saatiin kolmessa päivässä siihen pisteeseen, että sai vietettyä jo harjannostajaiset. Aika kosteeta beibe, jeah.
Pari päivää tuli oltua jo selvinkinpäin ja nyt alko riittämään.
Mielenkiintoinen ilta tiedossa kun näkee tuon TPS:n pelin Urpolta ja samalla on kuunneltava kun Valtra keuliiii! No näin sitä mennään ja minkäs muun kun Viru Valgeen voimin.

Eekö muita oo mukamas? Älkää kusettako itteänne.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Täällä sitä periaatteessa on oltu jo tuossa viiden maissa. Kalsareilla ei perkele pysty millään olemaan, sen verran kylmä täällä on. Oluet tosin on suorastaan naurettavan maukkaita kun ne tuolla parin asteen pakkasessa oleilee. Täytyy tosin pysyä tarkkana, etteivät mokomat kylmene liikaa. Menee maku pilalle jos liian kylmää. Miten muuten KKK:n ihmiset nauttivat oluensa? Onko tarpeen olla jääkaappikylmää vai meneekö ihan vain taskunlämpöisenä? Itselle ei niin kauhean nuukaa ole millaista temperointia on suoritettu, kunhan vain on. Vähän viileähkö on silti mieluisin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Illan veikkaukset taitavat kusta melko railakkaasti, mutta tulihan tuossa hiljattain voitettua 27 euroa, jotka sijoitin tietenkin olueen. Tässä näitä nyt nautitaan kun talon ylivoimaisena herrana saan touhuta vielä tämän ja huomisen päivän. Valitettavasti tosin täytyy huomen yöllä olla ajokunnossa, joten kuukauden pelin joutuu katsomaan selvinpäin. Ajatuksena täysin absurdi ja falski.

Nyt pari olutta lisää ja Salatut Elämät. Meni jopa tovi pohtiessa miten tuokin kirjoitetaan. No, kosto elää ja lisää olutta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Accept - Balls to the wall, sopii hienosti kenen tahansa miehen(miksei naisenkin, eri näkökulmasta) elämään. Tosin nyt on ihan hyvät fiilikset ja olut maittaa helvetin hyvin. Pitäisi joku sopiva pieni duuni vain hankkia työhön koulun kylkeen. Elintasoa korkeammalla ja silleen. Mutta tänään rentoudutaan!
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Liitytäänpä seuraan. Vähän kahden vaiheilla olin tuossa pari tuntia sitten josko tänään ottaisi vaiko ei. Kaiken kaikkiaan ainakin pieni känni tältä ehtoolta on ansaittu, sillä pääsykokeissa tuli pyörähdettyä ja ihan siedettävällä menestyksellä. Ei sillä, että sisäänpääsy mikään suuren unelman täyttymys olisi, mutta yksi avoin ovi lisää ei tee pahaa koskaan.

Notta juu, katellaan miten pitkään jaksaa paahtaa. Kippistä vuan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lätkäolutta tässä nautiskellaan. SaiPa-Ilves nettiradiosta ja sm-liigan nettisivut muista peleistä. Liigapörssi lähenee loppua, joten liveseuranta omasta kimpasta kärjen osalta Excelissä. Ihan ok tässä nyt on olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johtuukohan se tosta valkosipulijauheesta kun tulee kokoajan sellaiset kylmät väreet. No pakko on juoda kaljaa että helpottaa. Kello kun on jo noin paljon niin täytyy muutenkin melko nopeaan tahtiin tempoa että pääsee hyvää fiilikseen. Tämä 20min per 0.33 tölkki vauhti tuntuu nyt jostain syystä jotenkin melko nopealta, mutta kun laskee että tällä vauhdilla 12-päkki menee 4 tunnissa, niin se taas tuntuu aika normaalilta. Risteilyillä mä oon parikin kertaa huomannut että siellä laivan kannella istuessa ja merta katsellessa 0.5 litran tölkki menee keskimäärin 12 minuuttiin. Ihmeellistä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Edelleen nautin hyvää olutta ja ihmettelen naisia. Kaikki on hyvin ja sitten uskomaton kapina yhtäkkiä päälle. Sitten ihmettelee kun tuli sanomista ja jos vittuillaan päin naamaa. Mielenkiintoista, otan oluen siitä hyvästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös