Kalsarikänniketju

  • 5 247 279
  • 66 705

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Välillä pitää nukkua, mutta kyllä aamusta on hyvä aloittaa kalsarointi. On vaan sen verran vilpoista, että pitää kohta vetää housut jalkaan, kun lähtee lisää olutta hakemaan.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Vaimo on anopin luona, joten tänään taidan ottaa hieman keittoa. Eilenkin tuli otettua jo, mutta tänään käyn saunassa, juon vehnäoluita, salatupakoin, pelaan Wolfensteinin loppuun, puhun itsekseni, kuuntelen musiikkia, katson jotain aivotonta mättöleffaa ja saatanpa vielä janoissani käydä Espoon Sports Academyssä "yhdellä" jo ennen sitä saunaa. Naisiin en mene!

Kyllä joskus on kivaa olla yksin, veljet. Vaikka omalla tavalla puolisoa onkin ikävä, sitä on niin tottunut siihen toisen läsnäoloon.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tilaa itsellesi 195 markkaa maksava Aromipesä.

Näin se menee. Vittu kun ei nää brittipotkista kun vaihdoin Canalin Urpoon, shäätänä. No, onneksi on juomia. Ja kaupasta saa lisää ja sitä paitsi siellä on vielä myymässä se ihana brunetti joka taitaa tykätä Uleåborgirista tai sitten sille iskee joku punarutto aina kun se näkee munt.

Skål.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tässä vaiheessa menon ollessa rauhallista, ylevää, arvokasta ja hillittyä. Musiikkina toimii tämä Hayley Westenran Dark walz.

Hillityn arvokas kippis teille kaikille kalja-ynnmuille veikoille.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kahden vaiheilla ollaan. Pitäis pian päättää, hakeako 24 kaveria vai valkaistako nenua tämä ilta.

Itse nyt hain 24 kaveria. Tosin yksi on sanomassa jo ystävyyssuhteensa kovasti irti. Toki puolikaskin kaveri on parempi kuin ei kavereita lainkaan.

Hillitty nyökkäys kalsarikänniketjun kruunamattomalle keisarille, eli Mielikuvitushahmolle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aromipesä - Lihaa ja Kalaa Hollandaise

Mitää muutakaan viihdykettä ei nyt löydy. muna-neljä ollaan tappiolla. Päästäisiin edes sääläreihin. Mutta voi olla tiukkaa tuon saatanan munapään takia. Kaikki on sanottu. Ei pelisysteemiä, ei joukkuekuria, ei mitään. Eeli eeli lama sabaktani!

Takana riittävästi lonkeroa ja olutta. Nyt on aika makkarasopan ja savukkeen. Uusi alku on aina uusi alku.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
ihan vitun sama miten illan peleissä käy.. Oon jokatapauksessa Jatkoajan paras kokki ja se riittänee tälle illalle..
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
3-2 kahden erän jälkeen. Fiilis oli hyvä jo ekan erän jälkeen, joten ei tämä ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt. Myös rahaa näyttäisi olevan tulossa, ellei ihan kummallisia romahduksia satu vetorintamalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juon olutta, lonkeroa ja viinaa. Syön pizzaa. Luen Hakalan graduopasta ja sekalaista tutkimuskirjallisuutta. Katson jalkapalloa. Kuuntelen Deep Purplen Fireball-albumia. Kirjoitan tänne. Juttelen vaimon kanssa tyhjänpäiväisyyksiä. Ja kaikki tämä lähestulkoon simultaneously, vai miten se nyt kirjoitettiinkaan lontooksi. Aika peto, Evil.

Devils avaa ensi yönä. Philly kaatuu 3-1.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niinpä. Roikkuu legendaariset 6-5 -lukemat ilmassa Raksilan kylmässä ladossa. Lissää kaljaa...

6-5 oiski nätti. Muistan kun viimeksi kävi niin. Oltiin kuvaamassa lyhytelokuvaa Tervolassa, mä olin puomissa ja Radio Auran selostaja sai sen ottelun selostettuaan fudua. Ja kaivetaanpa se esiin Tuubista:

No tässähän se on, Iku Viitanen "selostaa"

Eikä Raksilan lato oo kylymä ennää, on siellä lämmityslaitteet ja aukot on tilkitty, paitsi ne mitkä on Tarkin takana, edessä keskellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen paras, jos puhutaan lihasta, kalasta, sienistä tai äyriäisistä.

Mulla on pistämätön valtti hihassa: karjalaisen keittiön perusteet. Aina tarvitaan litra kermaa, kilo voita, kourallinen suolaa ja toinen pippuria. Sitten mietitään, että mitä muuta oikeastaan edes tarvitaan...
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on pistämätön valtti hihassa: karjalaisen keittiön perusteet. Aina tarvitaan litra kermaa, kilo voita, kourallinen suolaa ja toinen pippuria. Sitten mietitään, että mitä muuta oikeastaan edes tarvitaan...

Minulla on täysin samat lisukkeet, mutta itse lisäisin tuohon vielä valkopippurin mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minä olen paras, jos puhutaan lihasta, kalasta, sienistä tai äyriäisistä.

Mulla on pistämätön valtti hihassa: karjalaisen keittiön perusteet. Aina tarvitaan litra kermaa, kilo voita, kourallinen suolaa ja toinen pippuria. Sitten mietitään, että mitä muuta oikeastaan edes tarvitaan...

Ei jumalauta! Tipahdin ihan täysin!!! saatana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sienisalaatti:

Läjä sekasientä (haperot, rouskut; tatteja ja kantarelleja ei saa tuhlata tähän)
Sipulia hienonnettuna
Valkopippuria
Suolaa
Kermaa

Sienet pilkotaan, samoin sipuli. Suhde noin 2 osaa sientä - 1 osa sipulia. Lisätään varovasti valkopippuria (välillä sekoitetaan ja maistetaan ettei lipsahda liikaa). Sitten kermaa sen verran että näkyy, muttei mene velliksi. Lopuksi suolaa oman maun mukaan. Leivän päälle tai karjalanpaistin ja perunoiden kylkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös