Kahden vaiheilla ollaan. Pitäis pian päättää, hakeako 24 kaveria...
Älä nyt heti aamusta ala valehtelemaan, ei sulla mitää kavereita ole.
Kahden vaiheilla ollaan. Pitäis pian päättää, hakeako 24 kaveria...
Kahden vaiheilla ollaan. Pitäis pian päättää, hakeako 24 kaveria vai valkaistako nenua tämä ilta.
ihan vitun sama miten illan peleissä käy..
Niinpä. Roikkuu legendaariset 6-5 -lukemat ilmassa Raksilan kylmässä ladossa. Lissää kaljaa...
ihan vitun sama miten illan peleissä käy.. Oon jokatapauksessa Jatkoajan paras kokki ja se riittänee tälle illalle..
Mulla on pistämätön valtti hihassa: karjalaisen keittiön perusteet. Aina tarvitaan litra kermaa, kilo voita, kourallinen suolaa ja toinen pippuria. Sitten mietitään, että mitä muuta oikeastaan edes tarvitaan...
Minä olen paras, jos puhutaan lihasta, kalasta, sienistä tai äyriäisistä.
Mulla on pistämätön valtti hihassa: karjalaisen keittiön perusteet. Aina tarvitaan litra kermaa, kilo voita, kourallinen suolaa ja toinen pippuria. Sitten mietitään, että mitä muuta oikeastaan edes tarvitaan...
Minä olen paras, jos puhutaan lihasta, kalasta, sienistä tai äyriäisistä.
Toisaalta karjalanpaistillani nokitan pohjoisen kokkeja. Fifty-sixty.
Ei tule ei. Paras paisti saadaan, kun lihat laitetaan illalla uuniin ja annetaan kypsyä miedolla lämmöllä yön yli. Eipä pääse kukaan valittamaan että sitkeää olisi... Oikea suhde naudan- ja sianlihan välillä karjalanpaistissa on muuten 60-40.Tähän ei kyllä tule kermaa.