Kalsarikänniketju

  • 5 290 339
  • 66 740
Ei malta olla hiljaa vaikka meneekin yksin puheluksi.

Kävi nimittäin siten, että JYP:n tappion johdosta oli tulossa masennuskänni. Siitä aivan hyvästä masennuskännistä kuitenkin muodostui voi mahdoton kun elämä on hienoa, JYP voittaa mestaruuden ja elämä toi aivan itse perseensä kourittavaksi känni! En toki valita, on noita huononmielen juomisia tähän ikään saanut aivan riittävästi. Ilmeisesti vanhemmiten sitä on ymmärtänyt että alkoholi on ilon ja riemun juoma, joten tänään elämä tarjoaa vain parastaan!

Onko kohtalotovereita?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kouluaikoina olin kuulemma asennevammainen.. Mutta hereillä edelleen. Lonkero alkaa tosin käydä vähiin, mutta saa nähdä otetaanko käyttöön sitten vahvemmat aineet.

Punatukkaseilla tyttöillä ei voi koskaan olla väärä asenne. Se tukkan väri on semmonen että moni myis mummonsa nähdäkseen mitä väriä se on muualla, mut ne minä...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei malta olla hiljaa vaikka meneekin yksin puheluksi.

Älä välitä, harrastetaan niitä kalsarikännejä paremmissakin piireissä. Eräs arvostettu helsinkiläinen galleristi (päälle viisikymppinen nainen) linkittelee Facebookiin just argentiinalaisia tangoja...
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei malta olla hiljaa vaikka meneekin yksin puheluksi.

Kävi nimittäin siten, että JYP:n tappion johdosta oli tulossa masennuskänni. Siitä aivan hyvästä masennuskännistä kuitenkin muodostui voi mahdoton kun elämä on hienoa, JYP voittaa mestaruuden ja elämä toi aivan itse perseensä kourittavaksi känni! En toki valita, on noita huononmielen juomisia tähän ikään saanut aivan riittävästi. Ilmeisesti vanhemmiten sitä on ymmärtänyt että alkoholi on ilon ja riemun juoma, joten tänään elämä tarjoaa vain parastaan!

Onko kohtalotovereita?

Här vilar! Eli tässä lepää...

Yritän juomalla saada Haverisen IFKn kokoonpanosta pois. So far, ei vaikutusta....
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
...kaverin mies otti asiakseen ilmoittaa viime viikonloppuna kännipäissään, että minä olen läski. Kaveri sen sijaan kuulemma on juuri sellainen kuin naisen kuuluu ollakin: bodattu, 170-senttinen, 55-kiloinen ja D-kuppi (ei omat).

Nainen ei ole nainen, jos hänellä (ei ole omat). Vaikka olenkin kohtuu isojen rintojen ystävä, niin tekotisseistä tulee aina tekaistu maku. Erittäin paljon mieluummin aidot, vaikka olisivatkin vähän pienemmät. Että näin.

Ja juu, tulihan sitä taas issekseen tissuteltua. Kalsareiksi myös kutsutaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En muuten usko!

Evidenssiä vaaditaan, vaikka en mikään virtuaalitangon hallitsija olekaan.

Ihmisen yksityisyyttä varjellakseni taidan nyt tämän kerran jättää screen shotin ottamatta =)

... ja kysehän sitten tosiaan on tangoista, ei stringeistä.

Nainen ei ole nainen, jos hänellä (ei ole omat). Vaikka olenkin kohtuu isojen rintojen ystävä, niin tekotisseistä tulee aina tekaistu maku. Erittäin paljon mieluummin aidot, vaikka olisivatkin vähän pienemmät. Että näin.

Nuo on kyllä ihan nätit, ei mitenkään järjettömän suuret.
 
Ihmisen yksityisyyttä varjellakseni taidan nyt tämän kerran jättää screen shotin ottamatta =)

... ja kysehän sitten tosiaan on tangoista, ei stringeistä.

No nyt vasta on paha tilanne.

Kasvatuksen luoma kunnioitus yksityisyyttä kohtaan joutuu vastatusten mahdollisten mehukaiden srtingikuvien kanssa.

Voitko edes valoittaa kuka niitä sitringejä kantaa ja ennen kaikkea missä?

edit. ajatukset menivät järjen edelle. minkä sitä voi kun mukana on sekä pää että aivot.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nainen ei ole nainen, jos hänellä (ei ole omat). Vaikka olenkin kohtuu isojen rintojen ystävä, niin tekotisseistä tulee aina tekaistu maku. Erittäin paljon mieluummin aidot, vaikka olisivatkin vähän pienemmät. Että näin.

Ja juu, tulihan sitä taas issekseen tissuteltua. Kalsareiksi myös kutsutaan.

Olikos tuo Frederik, joka tuumi, että naisen silikonit on sama asia, kuin se, että Ladassa on jalopuuratti. Kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane.
 
Punatukkaseilla tyttöillä ei voi koskaan olla väärä asenne. Se tukkan väri on semmonen että moni myis mummonsa nähdäkseen mitä väriä se on muualla, mut ne minä...

Niin, en minä mutta pojat... Ja noihin Azulin ilmoittamiin mittoihin suhteutettuna ilmeisesti minäkin olen siis läski, koska olen 5cm lyhyempi ja muuten samaa kokoa. Jutuista päätellen siis on viimeinen lonkero jo menossa. Mutta omaa on, ne mitat ja värit ja kaikki muukin, tai jotain sinnepäin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Olikos tuo Frederik, joka tuumi, että naisen silikonit on sama asia, kuin se, että Ladassa on jalopuuratti. Kiva hivellä, mutta ei se kyyti siitä parane.

No kun mun mielestä ei ole edes kiva hivellä. Mutta toki makuasioita.

EDIT: tai siis ainahan noita kiva hivellä on, mutta aitoja nähdäkseni kivempi.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Herättäkää nyt joku se santerin tiskijukka! Linkit niiiiiiiin harvassa että joutuu jo itsekin asiaan puuttumaan. Tämä tuli mieleen Semisonicista, tais joskus olla samalla kokelmalevyllä, jonka broidi omisti.

Lisää olutta? Kyllä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Herättäkää nyt joku se santerin tiskijukka! Linkit niiiiiiiin harvassa että joutuu jo itsekin asiaan puuttumaan. Tämä tuli mieleen Semisonicista, tais joskus olla samalla kokelmalevyllä, jonka broidi omisti.

Lisää olutta? Kyllä.

Hereillä ollaan. Tällainen nahjus-poikamies ei vaan kehtaa rinnoista puhua ettei tule pahamieli :) Ja tästä musiikkia. Oon ehkä laittanut ketjuun aiemminkin(ei voi muistaa...ehkä jotain juotu joskus jos täällä oltu). Eli Popeda vuodelta-78 Särkänniemestä. Aina yhtä hieno veto, loistavalla esiintymisellä ja voi helvetti et Patekin on nuori: Mönkiäislaulu http://www.youtube.com/watch?v=RtRa8s3fa0k
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin, en minä mutta pojat... Ja noihin Azulin ilmoittamiin mittoihin suhteutettuna ilmeisesti minäkin olen siis läski, koska olen 5cm lyhyempi ja muuten samaa kokoa. Jutuista päätellen siis on viimeinen lonkero jo menossa. Mutta omaa on, ne mitat ja värit ja kaikki muukin, tai jotain sinnepäin.
Anteeksi vaan jos sanoa soppiiip! Kaikki on helvetin yksilöllistä. En ajattele ketään läskinä, kyllä se vaan on jokaisen oma asia millätavalla lähtee ittiänsä hakemaan. Tällä ruholla yksinkertaisesti ei arvostelöla ketään ja toivottavasti myöskään jatkossa ei tarvi alkaa pistää siskoja riviin...
 
Niinno, nykyään sitä on jopa normaalipainoinen kait, eikä alipainoinen. Nukkumaan tästä on kai kohta käytävä. Ihan vaan että tulis huominen nopeammin, eikä olisi ihan niin kaamea olotila sitten myöhemminkään..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Moro.

Otetaan nyt muutama, eli tusina. Vitun rankka päivä takana. Isä siunattiin tänään viimeiselle reissulle. Oli vaikea paikka.

No uuteen liitoon. Materialistina iloitaan siitä, että ensi viikolla tulee uusi NHL-peli ja tänään hankittiin Trivial Pursuit Pleikkarille. Ihan lysti peli...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Raskas viikko takana ja vasta huomenna pitäisi jaksaa raahatua baariin asti. Ylivieskassa muijan kanssa ammauskeikka takana ma-to ja tänään heittelin kavereita sinne tänne. Nyt korkkasin ekan Olvin ja aion kyllä nauttia!

Bulle - Kännis ja läpäl
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös