Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne lomailee, ketkä lomailee. Esim. viime keväänähän parilta evättiin pääsy koneeseen turhan korkean promillelukeman vuoksi... Tää on meidän IFK!

Tää on mennyt ihan ohi! Ketäs matkasta pudotettiin jo Helsinki-Vantaalla?

Btw, miksei sun kaapista löydy yhtään Brändinväristä mallasta? Sitä kumma kyllä jaksaa kumota...
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Studio Julmahuvia DVD:ltä ja sekalaisia alkoholituotteita, St Peter's Honey porter ei kyllä ollut minun makuun, ei tarvii sitä toista kertaa ostaa. Pitää varmaan jatkaa tutummilla tuotteilla.
 
Kävin tsiikaan tuon Tarantinon uusimman paskiaiset, ja siitä irti revitty biisi: I'm coming home...

Mitä vittua?!? Sehän tosiaan on siis Tarantinon leffa. Ihan piti IMDB:stä tarkastaa, kun kuvittelin sun puhuvan hulluja, mutta mitä vielä. Itse sekoilen.

Mä tuijotan joka aamu melkein vartin ajan sen leffan noin kymmenen metrin korkuista julistetta bussipysäkillä ja luulin silti, että se on Coenin veljesten tuotos.

Sisälukutaito-a-go-go!

Jeah, todennäköinen tuleva naisystävä ilmoitteli itsestään. Oli saanut surunsa surtua. Laittaisin tähän hymiön, jos moisia harrastaisin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tää on mennyt ihan ohi! Ketäs matkasta pudotettiin jo Helsinki-Vantaalla?

Eipä IFK siitä mitään tiedotetta ole julkaissutkaan ;) Sanotaan nyt vaikka, että toisen voi arvata vähempilahjainenkin, mutta toinen ei ollut ihan niin itsestäänselvyys.

Btw, miksei sun kaapista löydy yhtään Brändinväristä mallasta? Sitä kumma kyllä jaksaa kumota...

Olen sopinut itseni kanssa, etten juo kotona bisseä tai siideriä kuin erityistapauksissa, ihan painonhallintasyistä. Punaviinissä ja kuivassa valkkarissa kun on vähiten kcal (70-100) per alkoholiannos, bissessä taas suunnilleen 120, ehkä vähän päälle. Yhden annoksen suhteenhan kaloriero ei ole suuri, mutta tilanne muuttuu olennaisesti, kun mukillisia meneekin 10 tai 20.

Eikä tässä millään dieetillä olla, kunhan tuossa eräänä kauniina päivänä laskeskelin, että 10 gin tonicia illassa on 1 800 kcal. Sen jälkeen olen hieman laskeskellut, mitä sitä tulee sisuksiinsa työnnettyä. Viisi päivää viikosta kun vetää tiukempaa linjaa, voi sitten parina päivänä vähän irrotella.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä IFK siitä mitään tiedotetta ole julkaissutkaan ;) Sanotaan nyt vaikka, että toisen voi arvata vähempilahjainenkin, mutta toinen ei ollut ihan niin itsestäänselvyys.

Ja kumpikaan ei jatka IFKssa?


Olen sopinut itseni kanssa, etten juo kotona bisseä tai siideriä kuin erityistapauksissa, ihan painonhallintasyistä. Punaviinissä ja kuivassa valkkarissa kun on vähiten kcal (70-100) per alkoholiannos, bissessä taas suunnilleen 120, ehkä vähän päälle. Yhden annoksen suhteenhan kaloriero ei ole suuri, mutta tilanne muuttuu olennaisesti, kun mukillisia meneekin 10 tai 20.

Eikä tässä millään dieetillä olla, kunhan tuossa eräänä kauniina päivänä laskeskelin, että 10 gin tonicia illassa on 1 800 kcal. Sen jälkeen olen hieman laskeskellut, mitä sitä tulee sisuksiinsa työnnettyä. Viisi päivää viikosta kun vetää tiukempaa linjaa, voi sitten parina päivänä vähän irrotella.

Mä vedän monesti lounaalla jenkkipikaruokalassa saman satsin, eli Big Mac ateria plussana ja ylimääräinen QP-hampurilainen. Laskeskelin joskun ravintoarvot tuosta annoksesta, ja oli sellaiset kevyet 1500 kcal....

Mut viimeisen vuoden aikana kroppa on muuttunu melko paljon, painon pysyessä suht samana. Koko homman idea: liikunnan todella suuri lisääminen!

Mutta toisaalta irroittelu piristää ja tuulettaa henkistä puolta, että siinä mielessä ymmärrän oikein hyvin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...kun kuvittelin sun puhuvan hulluja, mutta mitä vielä. Itse sekoilen.

Hyvä syy ottaa lisempää.

kunhan tuossa eräänä kauniina päivänä laskeskelin, että 10 gin tonicia illassa on 1 800 kcal....

Alkoi tuossa kcal'ta miettiessä naurattamaan, kun näin yks' päivä "palautusjuomapullon", jossa oli vaatimattomasti 1060kcal per plo.... Siis 0,75 pullo... Kyllähän siitä kroppa tuntui palautuvan, mutta olinkin To menessä vetänyt jo kolmatta päivää putkeen "aika kovaa"... Pitää rääkätä, kun joutui pakkolevolle ja sit kun paikat kestää, niin ei taas osaa ottaa iisisti... Piti muka aloittaa löysäillen ja tuntumaa hakien... In my ass!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Elämä on joo, mutta pitäähän sitä nyt naisen vähän katsoa, ettei ihan pääse rupsahtamaan =)


En anna.

No kyllähän se tietysti kiva olis, oon nähny naisia jotka on tään unohtanu eikä niistä oikeen ota selvää onks ne naisia vai inuitteja jotka on laskeutunu alemmas etelään.

Tiesin kyllä, ettet anna. Muistaakseni oon joskus kinunnut ainakin naimisiinmenoa aiemmin :)
 
Jos sitä punatukkasta sais...

En anna minäkään..
Lonkerot uhkaa loppua, väkevämpää kaapista kyllä löytyy. Viisaampaa olisi toki mennä nukkumaan, kun on taas herännyt epäinhimilliseen aikaan töihin tänään. Onneksi huomenna saa nukkua ja mahdollinen kumppaniehdokaskin tulee tavattua vasta illemmalla.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En anna minäkään..
Lonkerot uhkaa loppua, väkevämpää kaapista kyllä löytyy. Viisaampaa olisi toki mennä nukkumaan, kun on taas herännyt epäinhimilliseen aikaan töihin tänään. Onneksi huomenna saa nukkua ja mahdollinen kumppaniehdokaskin tulee tavattua vasta illemmalla.

Perkele, että on naisväki julmana!

Jos annettas loppuun kertoo ni olis kiva. Kun tota mehua tykkään punatukkasilta tyttöitä kysellä....

Älä mee nukkumaa, ota ilo irti tästä illasta ja huominen menee kyllä luuloista huolimatta varmastu hyvin. Jos ei mee putkeen ni pistä yyvetä :D
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onneksi huomenna saa nukkua ja mahdollinen kumppaniehdokaskin tulee tavattua vasta illemmalla.

Päätyyn asti, no matter what!!

Ja kun ei volbeatin paskabiisi uppoa, niin lopetan ja vetäydyn vaikka komeroon.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No kyllähän se tietysti kiva olis, oon nähny naisia jotka on tään unohtanu eikä niistä oikeen ota selvää onks ne naisia vai inuitteja jotka on laskeutunu alemmas etelään.

Millainen muuten on hyvässä kunnossa oleva nainen KKK-miesten mielestä? Kiinnostaa tietää senkin vuoksi, että kaverin mies otti asiakseen ilmoittaa viime viikonloppuna kännipäissään, että minä olen läski. Kaveri sen sijaan kuulemma on juuri sellainen kuin naisen kuuluu ollakin: bodattu, 170-senttinen, 55-kiloinen ja D-kuppi (ei omat).

Tiesin kyllä, ettet anna. Muistaakseni oon joskus kinunnut ainakin naimisiinmenoa aiemmin :)

Mutta sullahan on jo Jossu =)
 
Saitte ylipuhuttua. Juon ainakin noi lonkerot loppuun. Johan se on minut kanuunassa nähnyt. Ja silloin meni tapaaminen erittäin hyvin, joten kenties taktiikka on sama tällä kertaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja kun ei volbeatin paskabiisi uppoa, niin lopetan ja vetäydyn vaikka komeroon.

Tuli Volbeat nähtyä Lutakossa ja sit muistaakseni Provinssissa(tosin niistä muutamasta päivästä en liiemmälti muista). Levyltä tai radiosta en bändiä kuuntele, koska en siitä niin paljoa pidä. Lutakossa keikka oli kyllä loistava kokemus. Melko pienessä tilassa tuollainen keikka. Toki porukkaa oli liikaa yms, mut kuitenkin kova. Edelle menee tänä vuonna ainoastaan Faith No More Kaisaniemessä ja samaan Volbeatin kanssa pystyy Manowar(en musiikistaan oikeastaan pidä, mut spektaakkelihan tuo oli) Provinssissa
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätyyn asti, no matter what!!

Ja kun ei volbeatin paskabiisi uppoa, niin lopetan ja vetäydyn vaikka komeroon.

Tuo uppoo kohtuullisen hyvin. Onko tuo jonkun muun biisi muuten alkuperäisesti?

Tuli muuten mietittyä, että milloinkohan sitä viitsis huomenna vaivautua hallille? Lauantai-peli, kauden kotiavaus, keittoa varmaan menee silloinkin....
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo uppoo kohtuullisen hyvin. Onko tuo jonkun muun biisi muuten alkuperäisesti?

Tuli muuten mietittyä, että milloinkohan sitä viitsis huomenna vaivautua hallille? Lauantai-peli, kauden kotiavaus, keittoa varmaan menee silloinkin....

Kyllä tuo cover on, kun siitä jo suomalainenkin versio on aikoinaan tehty. Jossakin Volbeatin hitissä on myös ainakin osa Johnny Cashia.
 
Vittu! Kun ette edes Jossua soita, niin rankaisen teitä kaikkia kollektiivisesti soittamalla ( ja vittu on ihan pakko kuunnella) VOLBEAT: I only wanna be with you...

Todellakin uppoaa!

Tuo biisi on kuin tehty toteamalla esitettäväksi. Tästä sainkin idean kuunnella molemmat Volbeatin albumit, jotka minulta löytyy.

Juomiksi olen hankkinut lavallisen kaljaa, pullon punkkua ja minkä tähden jallua. Niillä pitäisi viikonloppu pärjätä, saas nähdä miten äijän käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös