Sää sitten löyrät aina nuo kauniit tasangon piparit...
Kävin tsiikaan tuon Tarantinon uusimman paskiaiset, ja siitä irti revitty biisi: I'm coming home...
Kävin tsiikaan tuon Tarantinon uusimman paskiaiset, ja siitä irti revitty biisi: I'm coming home...
Tää on mennyt ihan ohi! Ketäs matkasta pudotettiin jo Helsinki-Vantaalla?
Btw, miksei sun kaapista löydy yhtään Brändinväristä mallasta? Sitä kumma kyllä jaksaa kumota...
Eipä IFK siitä mitään tiedotetta ole julkaissutkaan ;) Sanotaan nyt vaikka, että toisen voi arvata vähempilahjainenkin, mutta toinen ei ollut ihan niin itsestäänselvyys.
Olen sopinut itseni kanssa, etten juo kotona bisseä tai siideriä kuin erityistapauksissa, ihan painonhallintasyistä. Punaviinissä ja kuivassa valkkarissa kun on vähiten kcal (70-100) per alkoholiannos, bissessä taas suunnilleen 120, ehkä vähän päälle. Yhden annoksen suhteenhan kaloriero ei ole suuri, mutta tilanne muuttuu olennaisesti, kun mukillisia meneekin 10 tai 20.
Eikä tässä millään dieetillä olla, kunhan tuossa eräänä kauniina päivänä laskeskelin, että 10 gin tonicia illassa on 1 800 kcal. Sen jälkeen olen hieman laskeskellut, mitä sitä tulee sisuksiinsa työnnettyä. Viisi päivää viikosta kun vetää tiukempaa linjaa, voi sitten parina päivänä vähän irrotella.
...kun kuvittelin sun puhuvan hulluja, mutta mitä vielä. Itse sekoilen.
kunhan tuossa eräänä kauniina päivänä laskeskelin, että 10 gin tonicia illassa on 1 800 kcal....
Oon tossa kaljaa juopotellu tuontuosta ja onha niitä kaloreita tosiaan kertyny, mut vitunväliä, elämä on!
Jos sitä punatukkasta sais...
Elämä on joo, mutta pitäähän sitä nyt naisen vähän katsoa, ettei ihan pääse rupsahtamaan =)
En anna.
Jos sitä punatukkasta sais...
En anna minäkään..
Lonkerot uhkaa loppua, väkevämpää kaapista kyllä löytyy. Viisaampaa olisi toki mennä nukkumaan, kun on taas herännyt epäinhimilliseen aikaan töihin tänään. Onneksi huomenna saa nukkua ja mahdollinen kumppaniehdokaskin tulee tavattua vasta illemmalla.
Onneksi huomenna saa nukkua ja mahdollinen kumppaniehdokaskin tulee tavattua vasta illemmalla.
Päätyyn asti, no matter what!!
Ja kun ei volbeatin paskabiisi uppoa, niin lopetan ja vetäydyn vaikka komeroon.
No kyllähän se tietysti kiva olis, oon nähny naisia jotka on tään unohtanu eikä niistä oikeen ota selvää onks ne naisia vai inuitteja jotka on laskeutunu alemmas etelään.
Tiesin kyllä, ettet anna. Muistaakseni oon joskus kinunnut ainakin naimisiinmenoa aiemmin :)
Mutta sullahan on jo Jossu =)
Saitte ylipuhuttua. Juon ainakin noi lonkerot loppuun. Johan se on minut kanuunassa nähnyt. Ja silloin meni tapaaminen erittäin hyvin, joten kenties taktiikka on sama tällä kertaa.
Päätyyn asti, no matter what!!
Tuo uppoo kohtuullisen hyvin. Onko tuo jonkun muun biisi muuten alkuperäisesti?
Tuli muuten mietittyä, että milloinkohan sitä viitsis huomenna vaivautua hallille? Lauantai-peli, kauden kotiavaus, keittoa varmaan menee silloinkin....
Vittu! Kun ette edes Jossua soita, niin rankaisen teitä kaikkia kollektiivisesti soittamalla ( ja vittu on ihan pakko kuunnella) VOLBEAT: I only wanna be with you...