Otetaanpas se katse pois niistä kengänkärjista ja läpät korvilta!
Itse asun melkein 70 km päässä Kuopiosta ja kyllä ne "ison kylän" touhut täälläkin kiinnostaa.
Eikö Kärpätkin ole lanseeranneet itsensä koko pohjoisen Suomen joukkueeksi?
Joo, no varmaan joitain kiinnostaakin. Kiinnostaahan Liverpool tai Manu suomalaisia futis fanejakin, mutta eipä ne Pitäjäläiseen oo juttua laittamassa.
Jepjep, nyt siis aamutuimaan kun työt ärsyttää hieman karrikoin ja kärjistän, annettakoon se minulle anteeksi. Pointti tuolla ja edellisellä viestillä oli se, että koska Kalpalla on ropoja tod.näk. niin vähän käytössä, ei näihin lehtiin sen vuoksi kannata kauheasti satsata. Luultavimmin tämä ei Kalpalle palautuisi tuottona, merkittävänä ainakaan. Varmaksihan en tiedä, kun en markkinoinnin asiantuntija ole. Mielipiteeni kuitenkin on, että jos pelimerkkejä on niukasti, ei niitä voi ripotella vähän sinne sun tänne, vaan ne on tosi harkitusti laitettava pariin tiettyyn ja tarkasti harkittuun kohteeseen, mahdollisimman suuren ja tuloksellisen medianäkyvyyden takaamiseksi. Vähän niinkuin pelaajakaupoissakin, toivotaan toivotaan ratkaisuihin ei ole menestystä hamuavilla seuroilla varaa.
Sitten joskus kun on rahaa Kärppä -tyyliin, niin mun puolesta aletaan hommata Kalpaa vaikka koko Suur-Savon joukkueeksi. (Suur-Savo on muodostettu tällöin voittamalla paikallissodassa Jyväskylän, Mikkelin ja Lappeenrannan maa-alueet, tarvitsimme nääs elintilaa) Heh.
Siis voihan meitä Kärppiin verrata, mutta täytyy muistaa, että Kärpät on lunastaneet asemansa parilla seikalla: 1) Oulu on ollut koko pohjois-suomen tärkein veturi viime vuosina tyyliin joka asiassa, ja Kärpät on Oulusta. 2) Kärpät on menestynyt joukkue, kyllä silloin kavereita riittää. Ei divari/mestis aikoina hypetetty kannattajien tai seuran puolesta, että kyllä ollaan koko pohjois-suomen oma lempi lapsi. Joskin myönnän, että siemen tälle kyllä kylvettiin Oulussa jo mestis aikoina.