Mikäli tätä palstaa olen oikein lukenut, KalPakannattajien mielestä joukkuetta tulisi kasata seuraavasti:
- Junnuja pitäisi nostaa joukkueeseen niin paljon kuin mahdollista, koska kokeneilla pelaajilla ei vaan riitä nälkää taistella uusista voitoista.
- Kokeneita voittajatyyppejä pitäisi nostaa joukkueeseen niin paljon kuin mahdollista, koska junnuilla ei vaan voi pärjätä.
- Savolaiset paluumuuttajat otetaan avosylin vastaan takaisin kotiin, kunhan ne vain pelaavat ruokapalkalla, tekevät pari pistettä per peli eivätkä koskaan loukkaannu, henkisesti tai fyysisesti.
- Ulkomailta on hankittava kaikki mahdolliset pelaajat, koska Lasch, Azevedo ja huml vain odottavat agenttitoimistoissa ottajaansa. Minäkin olen scoutannut eliteprospectista ainakin 600 jannua jotka kelpaisivat heittämällä KalPaan. Kyllä Kimmo Kapanen on perseestä kun ei osaa edes eliteprospectia käyttää.
- Maalivahteja on hankittava vähintään viisi, koska Tuokkola on henkisesti yhtä heikko kuin veljensä ja Kiviaho on junnu. Hyi, ei kukaan liigajoukkue nosta junnumolareita kakkoseksi liigaan muutamia hajapelejä pelaamaan. Kyllä Kimmo on pihalla.
- Fyysisiä alaketjujen rouhijoita on hankittava parin ketjullisen verran, koska ne ovat niitä pelaajia joilla mestaruuksia voitetaan. Kuitenkin alaketjuihin on jätettävä tilaa myös junnuille, koska herra jumala niiden varassahan seuran tulevaisuus on!
- Kauden aikaisilla hankinnoille on jätettävä tilaa budjettiin, tammikuussa ne isoimmat kalat vasta markkinoille tulevat!
- Joukkueen on oltava kasassa jo heinäkuussa, jotta se kasvaa yhteen kauden aikana ja voittaa keväällä mestaruuksia.
- Muiden joukkueiden hankkiessa uuden pelaajan, on KalPan välittömästi reagoitava kilpavarusteluun ja hankittava myös uusi pelaaja. Olisihan se nimittäin ihan hirveää puuhastelua jos ei olisi reagointivalmiutta muiden hankintoihin.
- Tommi Jokisen sopimus on ostettava ulos SaiPasta, koska kyseessä on oma junnu ja heittihän Tommi ihan vitun komeat jalkakynät yksissä jääharjoituksissa vuonna miekka ja kivi! Ja onhan sillä viiksetkin, kyllä joukkueessa aina viiksimiehille ja muille takatukille tilaa on.
Vaadin myös että KalPa laatii joka viikko uuden strategian joka julkaistaan perjantaisin Kuopion torilla. Kimmo Kapasen on tultava monituhatpäisen kansan eteen kertomaan kuinka KalPa aikoo kehittää kyseisella viikolla toimintaansa ja kuinka budjetissa ollaan pysytty ja mitä johtokunta on palaveerannut ja kuinka monta lyijykynää Kimmolla on teroituksessa parhaillaan. Kimmon on myös kuunneltava kansan neuvoja ja palautetta toiminnan tehostamiseksi, kuten...
"Hei miks nää liput on näin kalliita? Mää haluan sisään ilmaiseksi!"
"Kyllä sä Kimmo olet perseestä! Minäkin olisin parempi toimitusjohtaja!"
"Miks Pelimies suljettiin? Mä kävin kerran ostamassa kahvia ja kyllä se minun silmään vaikutti voitolliselta yritystoiminnalta. Peräti viis asiakasta näin."
"Kerran elämässäni olen jääkiekko-ottelussa ollut ja järjestysmies katseli minua ovella vihamielisesti noin puolen sekunnin ajan. KalPa ei millään lailla ole halunnut korvata tätä kokemaani mielipahaa. Kyllä minä niin mieleni pahoitin tästä Kapasten puuhastelusta. Lisäksi kaiken kruunasi vielä se että Ruotsi voitti kyseisen ottelun Hartwall-areenalla!"
"Kyllä sä Kimmo olet perseestä! Minä johtaisin Kupsiakin paremmin kuin sinä, t. Heiskanen."
Jokaviikoisen strategianjulkaisun lopussa kansalla olisi tietysti oikeus ja velvollisuus heitellä kimmoa kaikilla mahdollisilla torituotteilla ja jopa torikivillä, jos vaan niitä saavat irti revittyä. Luonnollisesti kansa ei jätä tilaisuutta käyttämättä, koska Kimmo Kapanen on perseestä. Sen oppivat kuopiolaiset jo esikoulussa.
Kaiken tämän jälkeenkin Nimimerkki Micco! ei olisi tyytyväinen. Jyväskylässä nimittäin tehtäisiin edelleen kaikki paremmin, nih. Siellä kun ei edes kusi haise julkisissa vessoissa, vain puhdas ruusun tuoksu. Kaljakin on kuulemma ilmaista, joskus sitä suorastaan sataa taivaalta.
Klaaraa vappenia vaan kaikille!