KalPa Hockey Oy:n talous

  • 361 842
  • 901

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jos tuote alihinnoitellaan koko vuosi ja kulunvalvonnasta ei pidetä huolta, niin se on tässä vaiheessa mahdoton valittaa ettei ole resursseja.

Semifinaaliin 10e?

Tampereella 19....
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikkeen sama, fiksu viesti. Kerrankin kun rauta on kuumaa, pitäisi uskaltaa takoa, etenkin Olvin kanssa. "Limited edition" Ruusterilimut etenkin matseissa voisivat olla mukuloiden kesken aika kuumaa kamaa.
Varsinkin kun "limited edition" limuun riittäisi käytännössä yksinkertaisuudessaan pelkkä mukin päivitys. Ruusteri logoa ja tekstiä playoffs 2024 tms. Ei pitäisi olla niin hankalaa.

Mutta kuten todettua tuskin KalPa on mitenkään varautunut yhtään mihinkään ja valitettavasti alkaa olla esimerkiksi vaatetuotteiden kanssa jo myöhäistä.
 
Kyllähän tuo KalPan myynti ja markkinointi osasto kaipaisi pikaisesti tuuletusta tai ainakin uusia ideoita. Monta vuotta on vedetty jo alta riman. Ainoa oikeastaan miten KalPa edes näkyy kuopiossa taitaa olla ties monettako vuotta nuo katuvaloissa kiinni olevat pelaajan nimi ja numero kyltit?

Fanipaitojen loppuminen tähän aikaan vuodesta, kun buumi olisi kuumimmillaan on melko anteeksiantamatonta. Miksi ei voisi tehdä kuten vaikkapa Ilves Nokia areenalla ja ostaa blankko paitoja, joissa on KalPan värit ja logo, ilman sponsoreiden logoja, siihen kylkeen pieni painokone ja pelaajien nimi ja numeron painatus mahdollisuus paidan selkään lisähinnasta paikan päällä? Jos pelaaja lähtee pois, niin sen painatustarran roskiin heitto ei paljoa tuo lovea kassaan ja ylijääviä paitoja voi käyttää myös seuraavalla kaudella...

Lisäks ihmetyttää miksi ei hyödynnetä ilmaisia markkinointi kanavia, kuten Youtubea. Esimerkiksi kulissien takaa videot, pelaajien "my day" tai tuommoiset vieraspelireissu koosteet toisi varmasti rutkasti katsojia ja näkyvyyttä. Erityisesti nyt hienon Ilves sarjan jälkeen olisi mukava nähdä pelaajien tunnelmia ja mietteitä tulevaan Tappara koitokseen, mutta ei. Edellinen video on Ovon haastattelu kuukauden takaa ja sitä edellisestä 3 kuukautta, kun Jatkola teki maalin.
 
Viimeksi muokattu:

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Kyllähän tuo KalPan myynti ja markkinointi osasto kaipaisi pikaisesti tuuletusta tai ainakin uusia ideoita. Monta vuotta on vedetty jo alta riman. Ainoa oikeastaan miten KalPa edes näkyy kuopiossa taitaa olla ties monettako vuotta nuo katuvaloissa kiinni olevat pelaajan nimi ja numero kyltit?

Fanipaitojen loppuminen tähän aikaan vuodesta, kun buumi olisi kuumimmillaan on melko anteeksi antamatonta. Miksi ei voisi tehdä kuten vaikkapa Ilves Nokia areenalla ja ostaa blankko paitoja, joissa on KalPan värit ja logo, ilman sponsoreiden logoja, siihen kylkeen pieni painokone ja pelaajien nimi ja numeron painatus mahdollisuus paidan selkään lisähinnasta paikan päällä? Jos pelaaja lähtee pois, niin sen painatustarran roskiin heitto ei paljoa tuo lovea kassaan ja ylijääviä paitoja voi käyttää myös seuraavalla kaudella...

Lisäks ihmetyttää miksi ei hyödynnetä ilmaisia markkinointi kanavia, kuten Youtubea. Esimerkiksi kulissien takaa videot, pelaajien "my day" tai tuommoiset vieraspelireissu koosteet toisi varmasti rutkasti katsojia ja näkyvyyttä. Erityisesti nyt hienon Ilves sarjan jälkeen olisi mukava nähdä pelaajien tunnelmia ja mietteitä tulevaan Tappara koitokseen, mutta ei. Edellinen video on Ovon haastattelu kuukauden takaa ja sitä edellisestä 3 kuukautta, kun Jatkola teki maalin.
Oikeastaan selkein ja näkyvin markkinointi tulee somen kautta. Sillä saralla KalPan Niloni ja Ikonen ovat liigan eliittiä. Muuten ei ole hurraamista organisaation markkinoinnin kanssa.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Pisteet toimistolle kun nyt toivat h-hetkellä uutta kampetta myyntiin! Eikun kassakone kilisemään ja huiveja Montussa ilmaan!

T-paita lainauksella olisi ollut makea lisä omaan kostyymiin.
 
Oikeastaan selkein ja näkyvin markkinointi tulee somen kautta. Sillä saralla KalPan Niloni ja Ikonen ovat liigan eliittiä. Muuten ei ole hurraamista organisaation markkinoinnin kanssa.
No en nyt sanoisi että someenkaan hirveästi on panostettu. Koko kauden samat tekstit copy pastella, ainoastaan vaan pelipaikan nimi muuttuu. "maanantai, työpäivistä paras" "aamuhiet [areenan nimi] vedetty, illalla mennään" tai "katseet seuraavaan peliin" pelaajan naamakuvalla on nähty niin monta kertaa, etten ole pysynyt pitkään aikaan laskuissa.

Tuohon toivoisi jotain mielikuvituksellisuutta, jotenkin tuntuu että muilla seuroilla tuo sanavarasto on paljon laajempi. Mutta varmaan siellä toimistolla on laskettu ettei siihen tarvitse aikaa käyttää, kunhan sinne jotain höpisee.

Ikonen ollut kyllä loistava lisä tuohon remmiin, tuo ihan uutta pöhinää ottelutapahtumiin ja varsinkin lehdistötilaisuuksiin.
 

Nysse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KooKoo, Jokerit sekä Tukholman joukkueet
Äkkiä verkkokauppaan huivia. Täällä olisi yksi erittäin innokas ostaja.

Onko muuten tietoa mitä materiaalia tuo on? Näyttää ohkaiselta kuvassa.
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No en nyt sanoisi että someenkaan hirveästi on panostettu. Koko kauden samat tekstit copy pastella, ainoastaan vaan pelipaikan nimi muuttuu. "maanantai, työpäivistä paras" "aamuhiet [areenan nimi] vedetty, illalla mennään" tai "katseet seuraavaan peliin" pelaajan naamakuvalla on nähty niin monta kertaa, etten ole pysynyt pitkään aikaan laskuissa.

Tuohon toivoisi jotain mielikuvituksellisuutta, jotenkin tuntuu että muilla seuroilla tuo sanavarasto on paljon laajempi. Mutta varmaan siellä toimistolla on laskettu ettei siihen tarvitse aikaa käyttää, kunhan sinne jotain höpisee.

Ikonen ollut kyllä loistava lisä tuohon remmiin, tuo ihan uutta pöhinää ottelutapahtumiin ja varsinkin lehdistötilaisuuksiin.
Nyt on kyllä taas sellaista negapetteriä liikkellä, että huhhuh. Alkaa olemaan aikamoista pilkunnussimista, jos mietitään, kuinka hyviä jotkut viikottaisten somepostauksien kuvatekstit ovat.
 

Nysse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KooKoo, Jokerit sekä Tukholman joukkueet

Liitteet

  • 434769658_1162927441605426_5642544849255294442_n.jpg
    434769658_1162927441605426_5642544849255294442_n.jpg
    1 010,8 KB · kertaa luettu: 147

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Tuosta

E: Laatu mitä on mutta eiköhän tuosta saa selvän kun aukaisee. Someissa parempi.
Jos te siellä toimistolla tätä luette, niin nyt äkkiä nettiin myyntiin näitä huiveja. Samaan syssyyn t-paitoja painatukseen. Ostajia löytyy.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Vähän kyllä harmittaa että on tuollainen urheilukankaasta tehty huivi eikä kudottu. Noh, sisänsä ymmärrettävää kun halvempia tuottaa. Saapahan seura enemmän tuloja.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaikessa "huivihuumassa" palaan aikaisempaa josta männä päivinä jo kirjoitin. Esim. tuo Okanylla kuvassa päällä oleva t-paita. Eikö tuollainen paita menisi shopissa paremmin kaupaksi vrs. vaikkapa tämä. Tarkoitan siis aivan normaalissa valikoimassa en playoff huumassa. Musta, hillityn kokoinen logo etc. Tuollaista t-paitaa voisi siis pitää muuallakin kuin pelkästään mökillä. Kuitenkin paitoja nyt varmaan tilataan pelaajille enemmän kuin yksi per pelaaja, joten eikö olisi sama tilailla niitä enemmän ja laittaa osa myyntiin. Sama muiden vaatteiden kohdalla. Eikö niitä ole sama pitää myynnissä myös shopissa? Pelaajat voivat sitten jopa kauden aikana ottaa shopista uutta paitaa jos entisen on Toni hyväksynyt liian kuluneeksi. Vai onko tässä nyt joku pointti jota en ymmärrä, että tuollainen toiminta ei olisi järkevää?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tarvitsisi kuin tätä ketjua toimiston lukea, niin saisivat monen monta ajatusta lähteä kehittämään toimintaansa. Kaulahuivit oli hyvä veto, keksivätpä omissa päissään tai ei, niin sillä ei väliä.
Sanoisin, että tämä + Halli, makkarat ja show -ketju antaa niin paljon vinkkejä KalPan toimistolle, että ainakaan ideanikkaria ei tarvitse ihan hetkeen toimistolle palkata. Lähinnä tarvitsee vain suorittaa.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Sanoisin, että tämä + Halli, makkarat ja show -ketju antaa niin paljon vinkkejä KalPan toimistolle, että ainakaan ideanikkaria ei tarvitse ihan hetkeen toimistolle palkata. Lähinnä tarvitsee vain suorittaa.
KalPan ylityöllistetty ohjelmatiimi jäisi silloin työttömäksi, jos täältä toimisto alkaisi vinkkejä tapahtumiin ottamaan.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kyllähän tuo KalPan myynti ja markkinointi osasto kaipaisi pikaisesti tuuletusta tai ainakin uusia ideoita. Monta vuotta on vedetty jo alta riman. Ainoa oikeastaan miten KalPa edes näkyy kuopiossa taitaa olla ties monettako vuotta nuo katuvaloissa kiinni olevat pelaajan nimi ja numero kyltit?

Fanipaitojen loppuminen tähän aikaan vuodesta, kun buumi olisi kuumimmillaan on melko anteeksi antamatonta. Miksi ei voisi tehdä kuten vaikkapa Ilves Nokia areenalla ja ostaa blankko paitoja, joissa on KalPan värit ja logo, ilman sponsoreiden logoja, siihen kylkeen pieni painokone ja pelaajien nimi ja numeron painatus mahdollisuus paidan selkään lisähinnasta paikan päällä? Jos pelaaja lähtee pois, niin sen painatustarran roskiin heitto ei paljoa tuo lovea kassaan ja ylijääviä paitoja voi käyttää myös seuraavalla kaudella...

Lisäks ihmetyttää miksi ei hyödynnetä ilmaisia markkinointi kanavia, kuten Youtubea. Esimerkiksi kulissien takaa videot, pelaajien "my day" tai tuommoiset vieraspelireissu koosteet toisi varmasti rutkasti katsojia ja näkyvyyttä. Erityisesti nyt hienon Ilves sarjan jälkeen olisi mukava nähdä pelaajien tunnelmia ja mietteitä tulevaan Tappara koitokseen, mutta ei. Edellinen video on Ovon haastattelu kuukauden takaa ja sitä edellisestä 3 kuukautta, kun Jatkola teki maalin.

Tarvitsee tietenkin tuuletusta ja vastaus tuohon kaikkeen olisi se "HYVVEE PÄEVVÖÖ" juippi, joka ei ehkä näyttänyt perinteisimmältä esiintyjältä. Huikea hahmo, se takaisin!
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Ite kaipaan edelleen sellasia printillisiä t-paitoja jossa edessä nimi, pelinumero ja muutama tyylikkäästi aseteltu kuva pelaajasta. Ensimmäisenä vois olla vaikka Kiiskinen joko tekstillä "one more year" tai sitten ns kiitospaita. Tosin siinä oltas ehkä vähän jo myöhässä jos lopettaa. Näitä olis voinut vuosien varrella olla vaikka Kapanen, Kilpeläinen jne. Paitoja vois tulla vaikka 1 malli per kausi joko sillä kriteerillä että nostetaan joku pelaaja sovitusti ennen kautta tai sitten esim ennen joulua julkastais sen kauden pistepörssiä johtava. Saishan tähän nyt ideoita vaikka mitä. Kyseessä olis siis oikeesti tyylikäs erikoispaita joka poikkeais perinteisestä logopaidasta teepparista ja vaikka hyvin rajattu limited edition niin ei tartte pelätä että jää pölyttymään hyllyyn. Nyt muistankin että oon saman idean heittäny tänne aikasemminkin enkä sillonkaan uskonut että tämä toteutuis edes osittain koskaan enkä usko vieläkään. Ehkä liigassa ja varsinkin pienemmässä seurassa sellanen henkilöpalvonta ei ole ihan samaa luokkaa kun jossain muualla mutta en usko että Kaitsun paitaa on edelleen jäljellä siks että Kaitsu ei olis monen dream teamissa edelleen maalin edustalla luutimassa vaan siks että paita ei ainakaan itseäni esteettisesti kamalasti sytytä. Siis että olisin ihan ostohousut jalassa. Ihan ok suoritus muuten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös