Miehen lämpimät sanat naurattavat edelleen: "turha mitään palkkiota tästä oottaa".
Vastasitko, että "en meinannu kyllä näitä kamoja ja kalaa sulle antaakaan, kunhan vaan näytin mitä sain"
Miehen lämpimät sanat naurattavat edelleen: "turha mitään palkkiota tästä oottaa".
Onkos kellään heittää vinkkiä muutamasta hyvästä heittohyrrästä? Sellaisesta oikeista hyvästä minkä voisin vaihtaa lippavapaan tai jigivapaankin?
Kyse on siis tollasesta kevyt hyrrästä, eikä mihinkään isoon vapaan tarkoitetusta. En tosin tiedä olisko mitään järkeä vaihtaa kun vavoissa nyt on hyvät avokelat. SIlloin, kun harvoin haukea heitän niin heitän aina hyrräkelalla, niin siksi voisi päivittää kevyetkin välineet samanlaisiksi.
Nuo hyvät hyrräkelat vaan tuppaa olemaan sen hintaisia, että samaan rahaan saa hyviä avokeloja 3 kappaletta.
.
Joskus pikkupoikana kävin erilaisilla krokotiililusikoilla heittelemässä, mutta eipä sieltä mitään ole tullut. Eilen kokeilin myös muutamalla, mutta ei iske ei. Vielä on pari paikkaa kokeilematta, jonne ajattelin tänään mennä. Nyt sitten kaivataan niitä vinkkejä. Minkälaisella viehetyypillä ja erityisesti minkä värisellä kannattaisi lähteä kokeilemaan? Ahvenet iskivät eilen kiinni kultaiseen ja keltamustaan lippaan sekä musta-valko-harmaaseen lusikkaan. Kovasti odottelen vinkkejänne ja olen päättänyt, että se haukikin sieltä on perkele nostettava joskus!
Jos kuitenkin vielä ajatus kutkuttaa, niin valitettavasti joudut panostaman sitten jo rahaakin sen parisen sataa euroa. Esimerkiksi Abun Revo-sarja ja Shimanon Chronarch-sarja ovat varteenotettavia vaihtoehtoja.
T Hauki oli todella kovalla tankkauksella, kolmeen mieheen viidessä tunnissa +60 haukea. Suurimmaksi jäi 6-7 kg kala, mutta yksi +metrikala pudotettiin spinneristä muutaman metrin päässä veneestä.
Melkoinen ahminta on ollut käynnissä. Ei käy aika pitkäksi. Nyt me tarvitaan kuitenkin joku c&r vastustaja kertomaan, että kaikki pitää syödä mitä kalastaa.
Melkoinen ahminta on ollut käynnissä. Ei käy aika pitkäksi. Nyt me tarvitaan kuitenkin joku c&r vastustaja kertomaan, että kaikki pitää syödä mitä kalastaa.
Mä olen kateellinen näille kaikille yli kilon ahvenen vetäisseille... Eipä,ole tuollaista tullut koettua...
Ei kun pitää lopettaa sen jälkeen, kun kaikilla on ruokakalat, eli n. kolmen hauen jälkeen ;)
Olen ymmärtänyt, että c&r kalastajia innostaa taistelu kalan kanssa ja kamppailun voitosta tuleva fiilis. Jos lähes jokaisella heitolla tulee kala, saako siitäkin samanlaisen fiiliksen?
Kovasti tuo karpilta kuulostaisi.
Kurkkaa googlesta, näyttäiskö joku karppilaji samalta...