Viestin lähetti Risa
Jep, jep...
...osin allekirjoitan tuon sun pointin. Mutta eikös tämä äänestys ole kohdennettu juuri tälle n. 1%:a lätkää seuraavasta kansasta edustavalle marginaaliryhmälle? Kadun ihmisiltä jos kysellään suosikkeja niin varmaan pärjäisi Jokerit mukavasti (jopa paremmin kuin just nyt jäällä :D -tarviiks tähän edes laittaa tuota...?).
Jos taas aikalaisten parissa nautitusta suosiosta puhutaan niin olen hiukan erimieltä... Ei teidän viestiketjuihin punkee jatkuvasti näitä kaiken maailman hämeenlinnalaisia ja oululaisia (ei pahalla). Ja näyttää tuolla äänestyksessäkin IFK pitävän piikkipaikkaa suvereenisti (ei kai sitä nyt kukaan voi vakavissaan ykkösjoukkueena kannattaa!?! -laitanko, en laita). Meidän taakke näyttäis hädintuskin jäävän Jyp, Kärpät ja Lukko... ja TIETYSTI Blues!
-Jou man, näin on, että friikeillehän tämä. Ja HIFKin -kiistaton, vai mitä?- värikkyys sisältää vihan lisäksi myös tämän tykkäämiselementin. Näinhän täälläkin on moni suoraan sanonut, että HIFK tulee oman jengin jälkeen, koska se on niin arvaamaton/värikäs/sikaileva/ördäävä (fanit) ryhmä. Minun broidini, joka päätti kaikista maailman paikoista muuttaa Jyväskylään opiskeluajaksi, ja joka ei todellakaan ole lätkäfani, kävi monen frendinsä kanssa ainoastaan Jyp-HIFK matseissa. Ne halusivat nähdä sika-Ruudun ja kumppanit.
Luulen, että HIFK olisi piikkipaikalla myös mitä jengiä vihaat -äänestyksessä täälläkin. Vai mitä Tommy? HIFK on piikkipaikalla näköjään myös mitä jengiä kannatat äänestyksessä. Siitä on kaikilla mielipide.
Äläkä vittuile mulle Blöössistä;) Sehän on espoolaisen heinäkengän eli meikäläisen kakkosjengi. Eikä se niin väritön ole, yksi liigan myyteistä on tämäkin väite.
Jokeri-faneista (onko heitä? - mäkin laitoin tän) tykkään niistä sisseistä, jotka faneilivat jo pre-Hjallis aikakautena. Se vaati luonteenlujuutta. Mutta ne on nämä 90-luvun käännynnäiset, Aakekallialat, Jukkapuotilat, Sannasaarijärvet ja ne muut ei-kiekon takia mukana olevat sidosryhmät, mitkä nykynarreissa riepovat....Ymmärrät varmaan. Ja Petri Varis:D sekin on aina rieponut, onneks se ei ole siellä enää. Vähän niinkuin meidän Kölli, joka on aina niin suosittu muualla.
Ja finnjewel: jos väität HIFKiä muukalaislegioonaksi, mutta Jokerit kelpaa kyllä, niin katselepa uudestaan pelaajaluettelot. Tokihan Rosa, Banham, Aalto, Saarinen, Tomek ja kumppanit olivat pitelemättömiä Jokerien A:ssa pelatessaan, mutta kuitenkin...
..nykylätkässä ei muuta olekaan kuin muukalaislegioonia.